Γεια, έχετε ελέγξει αυτήν τη λίστα με τα μπόνους χωρίς κατάθεση; https://casino.guru/no-deposit-bonuses-casino
Θα πρέπει να μπορείτε να βλέπετε μόνο μπόνους διαθέσιμα στη χώρα σας.
Hi, have you checked this list of the no deposit bonuses? https://casino.guru/no-deposit-bonuses-casino
You should be able to see only bonuses available in your country.
Γεια σας,
εξαρτάται από τους όρους και τις προϋποθέσεις των μπόνους.
Λάβετε υπόψη ότι πρέπει να το στοιχηματίσετε και για να αποσύρετε τα κέρδη, μπορεί να χρειαστεί να κάνετε κατάθεση μερικές φορές.
Να είστε επίσης προετοιμασμένοι ότι υπάρχει κάτι που ονομάζεται μέγιστη εξαργύρωση. Είναι το μέγιστο ποσό που μπορείτε να κάνετε ανάληψη παίζοντας με το μπόνους. Σε περίπτωση που κερδίσετε, σας συνιστώ να ζητήσετε ανάληψη αμέσως αφού ολοκληρώσετε το ποντάρισμα του μπόνους. Αυτό σας επιτρέπει να τερματίσετε με ασφάλεια τη συνεδρία μπόνους.
Σας προτείνω να διαβάσετε αυτό το άρθρο: https://casino.guru/casino-bonuses-no-deposit-bonus , ώστε να μπορείτε να καλύψετε τα βασικά. Αν θέλετε να βελτιώσετε τις γνώσεις σας, ακόμη περισσότερο, δοκιμάστε το μάθημα Casino Guru Academy που επικεντρώνεται στα μπόνους: https://casino.guru/academy/course/online-casinos-bonuses είναι δωρεάν!
Hello,
it depends on bonuses terms and conditions.
Be advised you have to wager it and to withdraw the winnings, you may need to deposit sometimes.
Be also prepared that there is something called maximum cashout. It's the maximum amount you can withdraw by playing with the bonus. In case you win, I recommend you to ask for withdrawal immediately after you complete wagering the bonus. This allows you to safely end the bonus session.
I suggest you go through this article: https://casino.guru/casino-bonuses-no-deposit-bonus so you can cover the basics. If you like to enhance your knowledge, even more, try the Casino Guru Academy course focused on bonuses: https://casino.guru/academy/course/online-casinos-bonuses it's free!
Γειά σου,
ελέγξτε τη λίστα με τα μπόνους χωρίς κατάθεση:
https://casino.guru/no-deposit-bonuses-casino
Hello there,
please check the list of no deposit bonuses:
https://casino.guru/no-deposit-bonuses-casino
Αντιμετωπίζω το ζήτημα NDB για τα περισσότερα από τα καζίνο κληρώσεων. Και ρωτάω γιατί δεν υπάρχει κανένα διαθέσιμο για κατόχους μακροπρόθεσμων λογαριασμών; Κανένας? για κανέναν από αυτούς! Αγαπώ ακόμα μερικά από εσάς παιδιά. Λολ, αλλά γιατί είναι όλα για νέα πρώτα χρονόμετρα; Και ναι, μία ή δύο εκπτώσεις στέλνετε NDBonus μερικά περισσότερα από άλλα και αυτό είναι υπέροχο, μας κάνει να νιώθουμε ότι εκτιμούμε και είμαστε σημαντικοί. Αλλά τις περισσότερες φορές με τα περισσότερα από αυτά τα καζίνο παίρνουμε το πολύ ένα δολλάρι την ημέρα επειδή είμαστε ενεργοί πιστοί κάτοχοι λογαριασμών και συνδέεστε. Αλλά υπάρχουν περισσότεροι από εσάς που μετά βίας το κάνετε αυτό! Γιατί; Δεν αξίζουμε να δείξουμε λίγη ευγνωμοσύνη από το τέλος σας; Ή μήπως είναι κάτι λίγο παραμελημένο; Υπάρχει κάποιος βάσιμος λόγος για αυτό που απλά δεν ξέρω; Απλά μια ερώτηση.
I am addressing the NDB issue for most of the sweepstakes casinos. And I am asking why is there none available for long term account holders? None? for any of them! I still love a couple of you guys. Lol but why is everything for new first timers? And yes one or two off you send NDBonuses some more than others and thats great it makes us feel appreciated and important. But most of the time with most of these casinos we get at most one doller a day for being active loyal account holders and logging in. But there are more of you that barely do that! Why? Are we not worth showing a little gratitude from your end?Or is it something simply just over looked ? Is there a valid reason for this that i just do t know about? Just a question.
Χαίρετε,
Θα έλεγα ότι τα μπόνους χωρίς κατάθεση λειτουργούν ως μια εξαιρετική στρατηγική μάρκετινγκ για την προσέλκυση νέων παικτών και είναι ένα ισχυρό εργαλείο απλώς και μόνο επειδή τέτοια καζίνο επικεντρώνονται κυρίως στην είσοδο νέων παικτών. Κάνεις έναν αρχάριο να πιστεύει ότι δεν χρειάζεται να βάλει ούτε έναν σεντ για να διασκεδάσετε σε ένα τέτοιο καζίνο. Αμέσως μετά, ένας παίκτης μπορεί να θέλει να κάνει την πρώτη του κατάθεση! Για τυπικά πιστούς - παίκτες υπάρχουν μπόνους κατάθεσης και μπόνους επιστροφής μετρητών με βάση το ποσό που κατατέθηκε.
Σας έχει δοθεί ποτέ μπόνους χωρίς κατάθεση (δωρεάν περιστροφές;) μόνο αφού ζητήσατε το κλείσιμο του λογαριασμού σας;
Νομίζω ότι δείχνει καλά τις προτεραιότητες 🙁.
Hello,
I'd say that no deposit bonuses work as a great marketing strategy for attracting new players and it is a powerful tool simply because such casinos mainly focus on getting new players in. You make a newbie think that there is no need to put a single cent to have fun in such a casino. Soon after a player may feel like making his/her first deposit! For standard-loyal - players there are deposit bonuses and cashback bonuses based on the amount deposited.
Have you ever been given a no deposit bonus (free spins?) only after you had asked for your account closure?
I think it demonstrates the priorities well 🙁.
Γεια καλο απογευμα. Σας ευχαριστώ λοιπόν για τις σκέψεις και τις εξηγήσεις σας. Καταλαβαίνω και συμφωνώ με αυτό που λες και γιατί . Υποθέτω ότι κατά τη γνώμη μου αν ήμουν εγώ και ένας από τους λόγους που με τραβάνε ξανά και ξανά στα καζίνο, με τραβάει και αυτά λόγω του τρόπου με τον οποίο με αντιμετωπίζουν και νιώθω ότι υπάρχει ένα συγκεκριμένο ποσό Εθιμοτυπίας Υποθέτω ότι θα μπορούσατε να πείτε ότι οι άνθρωποι πρέπει να έχουν με τα καζίνο τους. Αισθάνομαι ότι αυτό πρέπει να είναι και με τους δύο τρόπους. Τέλος πάντων με αυτό που λέγεται. Ναι, είχα μερικές εμπειρίες όπου ένιωσα ότι έπρεπε να έχω ένα comp ή ένα ndb και ζήτησα ένα και κατέληξα να ζητήσω τη διαγραφή του λογαριασμού μου. Ήμουν πολύ πολύ δυσαρεστημένος, υπήρχε ένα καζίνο που μου άρεσε πολύ και μου άρεσε και έπαιζα για περισσότερο από ένα χρόνο και ένα 1/2 Και κατέβαζα όλη την ώρα που συνήθως δεν παίρνω μπόνους. Αλλά είναι ορισμένες περιστάσεις που θα το κάνω, αλλά συνήθως παίζω κατευθείαν, οπότε όταν νιώθω ότι αξίζω ένα, το αξίζω, δεν θα μου το έδιναν καθόλου. Και αυτό συνέβη, κοίταξα στο email μου και μετά υπήρχε ένα μπόνους περιστροφών, αλλά ο λογαριασμός δεν ήταν πια. Δεν έχω παίξει ακόμα αυτό το συγκεκριμένο καζίνο. Και ναι, αυτό συνέβη μερικές διαφορετικές φορές, υπήρξαν διαφορετικές συνθήκες, αλλά τελικά συνήθως δεν κοιτάζω πίσω όταν το κάνουν αυτό με θυμώνει πραγματικά. Είχα επίσης την εμπειρία να εξαργυρώσω ένα σημαντικό ποσό κερδών μετά από 3 ή 4 φορές προσπάθειας εξαργύρωσης και αποστολής μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου πίσω στην πλάτη απλώς προσπαθώντας να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών και ούτω καθεξής μέχρι μετά από μερικές ημέρες χωρίς να ακούω τίποτα τα χρήματα είχαν φύγει τα είχα ξοδέψει όλα πίσω, τελικά ήρθαν σε επαφή μαζί μου. Αυτό συνέβη ξανά με το ίδιο καζίνο που του έδωσα μια δεύτερη ευκαιρία γιατί τελικά αυτό ήταν λάθος μου το ξόδεψα πίσω Θα έπρεπε να είχα περισσότερο αυτοέλεγχο lol πίστευα ότι όλες οι πληροφορίες μου είχαν ενημερωθεί. Κέρδισα ξανά ένα σημαντικό χρηματικό ποσό αμέσως προσπάθησα να εξαργυρώσω αλλά δεν με άφησε να κάνω τις πληροφορίες μου χρειαζόταν ενημέρωση. Επικοινωνώντας μαζί τους γιατί δεν με επέτρεπε να το εξαργυρώσω μου έλεγε συνέχεια ότι έπρεπε να ενημερώσω κάποιες πληροφορίες καλά τα είχα κάνει όλα αυτό όταν είχε έρθει σε επαφή με την προηγούμενη εμπειρία. Προσπάθησα και προσπάθησα να επικοινωνήσω με οποιονδήποτε θα με βοηθούσε μέρες αργότερα, επικοινωνούσε μαζί μου και ήταν σαν να μην είχαν διαβάσει ποτέ κανένα από τα email μου και δεν είχα μιλήσει ποτέ με κανέναν. Μιλώ για δύο φορές που το άφησα να συμβεί και μετά ορκίστηκα να μην παίξω ποτέ ξανά σε αυτό το καζίνο.
Hello good afternoon. So thank you for your thoughts and explanation. I understand and do agree with what you're saying and why . I guess just in my opinion if it was me and and one of the reasons I'm drawn back to the casinos over and over again, I'm drawn back too them because of how they treat me and I feel like there's a certain amount of Etiquette I guess you might say that people should have with their casinos. I feel like that should be both ways. Anyway with that being said. Yes I have had A few experiences where I felt like I should have a comp or a ndb and I ask for one I ended up asking for my Account deleted. I was very very unhappy there was one casino that I really liked and enjoyed and played for over a year and a 1/2 And deposited all the time I don't usually take nd bonuses. But they're certain circumstances that I will but I usually just play straight off so when I feel like I deserve one I deserve it they would not give it to me at all. And this happened I looked in my email and then there was a spins bonus but the account was no more. I still haven't played that Particular casino. And yes this has happened a few different times there's been different circumstances but but ultimately I usually don't look back once they do this it makes me really angry . I have also had the experience of going to redeem a substantial amount of winnings after after 3 or 4 times of trying to redeem and sending emails back to back just trying to contact customer service and so on until after a few days with not hearing anything the money was gone I had spent it all back they finally got in contact with me. This happened again with the same casino I gave it a second chance because ultimately this was my fault I spent it back I should have had more self control lol I believed all my information had been updated. I won again a substantial amount of money at once I tried to redeem but it wouldnt let me do to my info needed updating.contacting them because it would not let me redeem it kept telling me I needed to update some info well I had done all this when the had contacted over the previous experience. I tried and tried to reach anyone that would help me days later they contact me and It was as if they had never even read any of my emails at all and i had never talked to anyone. I'm talking about actually twice I let this happen and then I vowed never play this casino again.
Νομίζω ότι μπορώ να καταλάβω απόλυτα πόσο εύκολα μπορείς να αισθάνεσαι "Εντάξει, είμαι κανονικός παίκτης, με κανονικές καταθέσεις και τι παίρνω που είμαι τόσο πιστός σε εσάς;" Και όταν αρχίσετε να αισθάνεστε έτσι σε ένα καζίνο με μια σούπερ μερίδα καλών παιχνιδιών, μπορεί να είναι μια τραγωδία - τόσο αληθινό.
Θα έλεγα επίσης ότι η μη φιλική, μη χρήσιμη και ιδιαίτερα απρόσιτη υποστήριξη συνομιλίας είναι πραγματικός πόνος, ανεξάρτητα από το αν το καζίνο είναι αξιοπρεπές ή όχι. Στήριξη λέγεται τελικά! 😀
Και τι γίνεται με τις προσφορές μπόνους που συνδέονται με κλειστό λογαριασμό; Λοιπόν, αυτό είναι μια πικρή πινελιά και κακή οργάνωση από την πλευρά του καζίνο.
Ελπίζω να βρείτε σύντομα ένα άνετο, αστείο καζίνο με ένα εξαιρετικό πρόγραμμα επιβράβευσης. 😉
I think I can perfectly understand how easily you can feel like "Ok, I'm a regular player, with regular deposits and what do I get for being so loyal to you guys?" And when you begin to feel like this in a casino with a super portion of good games, it can be a tragedy - so true.
I'd also say that unfriendly, unhelpful, and especially unreachable chat support is a true pain, no matter if the casino is decent or not. It's called support after all! 😀
And what about bonus offers bound to o closed account? Well, that's a bitter touch and poor organization from the casino's side.
I hope you will soon find a cozy, funny casino with an outstanding loyalty program. 😉
Ουάου ναι με τόσα πολλά πράγματα που είπες συμφωνώ, βγάζεις τις λέξεις από το στόμα μου και το εξήγησες πολύ καλύτερα. Και ναι, αυτός είναι ο κύριος λόγος που ειλικρινά αγαπώ και παραμένω πιστός σε αυτά τα καζίνο που επέλεξα να είναι το νούμερο 1,2,3 μου. Ειλικρινά νιώθω ότι υπάρχουν τόσα πολλά κακά καζίνο εκεί έξω. Είναι πιο εύκολο για μένα να διαλέξω τα καλά με όλες τις καλές ιδιότητες, αντί να αναθεωρήσω και να προσπαθώ να ονομάσω κάθε διαδικτυακό καζίνο για το οποίο έχω ιστορίες τρόμου ή ιστορίες. Ποια είναι η χειρότερη εμπειρία σας με ένα διαδικτυακό καζίνο;
Wow yes so many things you said I agree with, you take the words right out of my mouth and explained it way better. And yes that is the main reason I honestly love and remane loyal to these casinos I have picked to be my number 1,2,3. I honestly feel There's so many bad casinos out there. It's easier for me just to pick the good ones with all around good Qualities, rather than reviewing and trying to name everry online casino I have horror storie or sories about. What's your worst experience with a online casinos?
Ξέρεις τι? Νομίζω ότι είναι πάντα πολύ πιο εύκολο να σχολιάζω αυτά τα κακά πράγματα αντί να εκτιμώ ειλικρινά τα καλά γιατί μερικές φορές έχω την τάση να φέρω τα θετικά σε μια κοινή κατάσταση πραγμάτων. 😂😉.
Τέλος πάντων, θα ήσασταν τόσο ευγενικοί και θα μοιράζεστε ας πούμε τα κορυφαία 5 καζίνο σας; Είμαι σίγουρος ότι δεν με ενδιαφέρει μόνο ένα τέτοιο θέμα!
Ειλικρινά, νομίζω ότι ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορούν να κάνουν τα καζίνο σε οποιονδήποτε είναι να μπερδέψουν έναν κοινό παίκτη με έναν καταχραστή μπόνους ή με κάποιο οργανωμένο πάρτι απάτης. Σε μια τέτοια περίπτωση, ένας συνηθισμένος παίκτης δεν έχει ιδέα τι συμβαίνει και από όσο μπορώ να πω ότι τα καζίνο δεν μοιράζονται λεπτομέρειες λόγω ασφάλειας, έτσι η όλη κατάσταση μπορεί να κλιμακωθεί γρήγορα και να γίνει ένα πλήρες χάος. Πάνω απ 'όλα, η ισορροπία μπορεί να ακυρωθεί αμέσως. Δεν έχω βιώσει κάτι τέτοιο ο ίδιος, αλλά είμαι σίγουρος ότι συμβαίνει κατά καιρούς.
You know what? I think it's always far easier to comment on those bad things rather than honestly appreciate the good ones because I am sometimes inclined to take the positives into a common state of things. 😂😉.
Anyway, would you be so kind and share your let's say top 5 casinos? I'm sure I'm not the only one interested in such a topic!
Honestly, I think that one of the worst thing casinos can do to anybody is mistaken a common player for a bonus abuser or some organized fraud party. In such a case an ordinary player has no clue what's happening and as far as I can tell casinos do not share any details because of security so the whole situation can escalate quickly and become a complete mess. On top of all, the balance can be voided instantly. I have not experienced such a thing myself, but I'm sure it happens from time to time.
Γεια και Ευτυχισμένη Ημέρα του Πατέρα σε όλους αυτούς τους υπέροχους μπαμπάδες εκεί έξω και μερικές από αυτές τις μητέρες που είναι μαμάδες και μπαμπάδες μαζί. Τούτου λεχθέντος ότι έχω μια πρώτη πεντάδα, έχω μια σταθερή πρώτη τριάδα LOL, αλλά έχω μερικά καζίνο που πραγματικά δεν μπορώ να πω το αγαπημένο μου παιχνίδι ή ξεχωρίζουν ως διαδικτυακό καζίνο από μόνα τους, αλλά έχουν εξαιρετικές ιδιότητες τουλάχιστον νομίζω ότι είναι υπέροχες ιδιότητες. Νομίζω ότι πρώτα και κύρια η εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να δημιουργήσει ή να χαλάσει ένα καζίνο, αλλά αυτό είναι μια διαφορετική συζήτηση LOL. Το #5 μου Lincoln Casino Είμαι κορόιδο για τους κουλοχέρηδες σε στυλ vintage και η εξυπηρέτηση πελατών είναι συνήθως πολύ φιλική και καθιστούν πολύ εύκολη την κατάθεση. Έτσι, #4 Εξυπηρέτηση πελατών υπέροχος, εύκολος ιστότοπος Μπορώ πάντα να περιμένω με ανυπομονησία τα μικρά προνόμια που προσθέτουν στον λογαριασμό μου μόνο και μόνο επειδή και μερικές φορές μου φτιάχνει πραγματικά τη μέρα LOL Wild Casino. Τέλος, όλοι γνωρίζουν τις απόψεις μου για αυτά τα 3,2,1 PULSZ. , Chumba και Vegas Crest Casino . Εκεί lol. Τώρα υπάρχουν δύο καζίνο που πρόσφατα αποφάσισα να επιστρέψω και να γνωρίσω καλύτερα, αποφασίζω ότι μου αρέσουν πολύ, αλλά θα δούμε; Ποιες είναι οι κορυφαίες σας επιλογές και γιατί; Ποια είναι τα τρία πρώτα σου;
Hello and Happy Father's Day to all those Great Dads out there and some of those mothers that are moms and dads combined. With that being said I do have a top five I have a steady top three LOL but I do have a couple of casinos that I really can't say their my favorite game play or they stand out as an online casino per se, but they have great qualities at least I think they're great qualities . I think first and foremost customer service can make or break a casino but that's a different discussion LOL. My #5 Lincoln Casino I'm a sucker for the vintage style slots and customer service is usually very friendly and they make it very easy to deposit . So #4 Customer service great, easy website I can always look forward to little perks that they add to my account just because and sometimes it really makes my day LOL Wild Casino. Lastly and everybody knows my opinions on these 3,2,1 PULSZ. , Chumba and Vegas Crest Casino . There lol . Now there are couple Casinos I recently decided to go back and get to know better, I mite decide I really like but we will see? What are your top picks and why? What are your top three?
Εντάξει έχω μια ερώτηση. Πιστεύετε ότι οι κάτοχοι λογαριασμών πρέπει να έχουν δεύτερη και τρίτη ευκαιρία εάν έχουν παραβιάσει τους κανόνες ή δεν έχουν ακολουθήσει τις οδηγίες; Ή για αυτό το θέμα να αντιστρέψετε ότι οι κάτοχοι λογαριασμών θα πρέπει να δώσουν σε ένα Καζίνο δεύτερη ή τρίτη ευκαιρία εάν έχουν κακομεταχειριστεί ή είχαν άδικες συνθήκες; Ναι ίσως?
Okay I have a question. Do you think that account holders should be given second and third chances if they've broken the rules or didn't follow guidelines? Or for that matter reverse that should account holders give a Casino second or third chances if they have been mistreated or had unfair circumstances? Yes , Maybe?
Αυτή θα ήταν μια απόφαση εξυπηρέτησης πελατών που θα περνούσε από μια διαδικασία σχετικά με το ποιοι κανόνες παραβιάστηκαν και οι οδηγίες είναι ακριβώς αυτό (από εσάς εξαρτάται για τις οδηγίες). βγαίνουν και ζητούν συγγνώμη όπως θα έκανε γενικά ένα καλό καζίνο και ακόμη και στον Ive προσφέρθηκαν δωρεάν crud και μάρκες για να επιστρέψουν. Άδικες συνθήκες και πάλι είναι η επιλογή σου αλλά η κακομεταχείριση είναι ξεχωριστό θέμα και γενικά πρέπει να περάσει από τη διαχείριση και το kachingo την επόμενη στιγμή θα σε χρηματοδοτήσουν ανάλογα με τις περιστάσεις φυσικά lol. Όλα αυτά είναι πιθανώς κακή συμβουλή, γι' αυτό μην με ακούτε να μπερδεύω, πηγαίνετε στην ενότητα παραπόνων και αφήστε τους γκουρού να ασχοληθούν με αυτό είναι το καλύτερο/δικαιότερο αποτέλεσμα για όλους.
That would be a customer service decision which would go through a process of what rules were broken and well guidelines are just that (up to you for guidelines).Personally I dont give a casino a second chance if I feel they have done a dirty unless they come out and apologise as a good casino generally would and even Ive had complimentary crud and chips offered to come back. Unfair circumstances and are again your choice but mistreatment is a separate issue and generally should go through management and kachingo next minute they are funding you depending on the circumstances of course lol. All this is probably poor advice so dont listen to me rambling,go the the complaints section and let the Gurus deal with it is the best/fairest outcome for all.
Συμφωνώ μαζί σου απόλυτα, αλλά έχω παραμορφώσει τους κανόνες μου σε μερικές περιπτώσεις, γιατί για να είμαι πολύ ειλικρινής, δεν ήξερα τίποτα για το διαδικτυακό gaming όταν ξεκίνησα και δεν ήμουν καθόλου έξυπνος και δεν ήμουν πολύ ειλικρινής ειλικρινής, όχι μοχθηρά ή να είμαι απλώς απατηλός, αλλά απλά δεν ήξερα ή πραγματικά δεν διάβαζα κανόνες ή σκεφτόμουν καλά τα πράγματα lol και υπήρχαν μερικά καζίνο που με άφησαν να ξεκινήσω από την αρχή αφού επέστρεψα μετά από μερικά χρόνια. Υπάρχει ένα μέχρι σήμερα που δεν θα χαζογελά και ήταν πριν από χρόνια, αλλά καταλαβαίνω. Προσπαθώ ό,τι καλύτερο μπορώ για να διατηρήσω τους λογαριασμούς μου σε καλή κατάταξη και να κάνω τα πάντα για να γίνω ένα ευχάριστο άτομο.
It agree with you completely But I have bended t my rules in a couple occasions because to be very honest I Didn't know anything about online gaming when I started and I was not smart at all and I was not very honest honest not viciously or to be just deceitful but I just didn't know or really Read rules or think things through lol and there was a couple casinos that did let me start over new after I came back after a few years. There's one to This day that will not lol and it was years ago But I understand.I try my hardest to Keep my accounts in good standings and go out of my way to be a pleasant person to deal with.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.