Εντάξει, συνέχισαν να απορρίπτουν το δικό μου και να επαναφέρουν την ισορροπία για να τα χάσω όλα, βλέπω ότι έχουν μετονομαστεί σε ybets.io με μια εντελώς νέα διεύθυνση ιστού, πράγματι πολύ περίεργη και ο γκουρού του καζίνο το υποστηρίζει και τους βοηθά!
Ok they just kept rejecting mine and putting the balance back on so that I would lose it all, I see they have now renamed as ybets.io with a completely new web address very strange indeed and casino guru supporting it and helping them !
Μπορείτε να εξηγήσετε τι ακριβώς συμβαίνει τώρα; Έχει επαληθευτεί πλήρως ο λογαριασμός σας; Πότε ζητήσατε την απόσυρση;
Ενημερώστε μας εάν χρειάζεστε βοήθεια από την ομάδα παραπόνων μας, παρακαλούμε.
Could you please explain what is happening now exactly? Is your account fully verified yet? When did you request the withdrawal?
Let us know if you need some help from our complaint team, please.
Εντάξει, συνέχισαν να απορρίπτουν το δικό μου και να επαναφέρουν την ισορροπία για να τα χάσω όλα, βλέπω ότι έχουν μετονομαστεί σε ybets.io με μια εντελώς νέα διεύθυνση ιστού, πράγματι πολύ περίεργη και ο γκουρού του καζίνο το υποστηρίζει και τους βοηθά!
Ok they just kept rejecting mine and putting the balance back on so that I would lose it all, I see they have now renamed as ybets.io with a completely new web address very strange indeed and casino guru supporting it and helping them !
Από όσο ξέρω έχουν αλλάξει το όνομά τους. Δεν υπάρχει τίποτα ύποπτο σε αυτό.🤷♀️
Θα μπορούσατε να μας πείτε ποιος λόγος σας έδωσε το καζίνο για την απόρριψη της απόσυρσής σας, παρακαλώ; Σίγουρα θα θέλαμε να βοηθήσουμε αν είναι δυνατόν.
Υποστηρίζουμε και βοηθάμε όλους όσους έχουν δίκιο όταν πρόκειται για δίκαιο τζόγο. Είναι η πολιτική μας.
As far as I know, they have changed their name. There is nothing suspicious about that.🤷♀️
Could you tell us what reason the casino gave you for rejecting your withdrawal, please? We would surely like to help if possible.
We do support and help everyone who is in the right when it comes to fair gambling. It is our policy.
Γεια Romi δεν υπήρχε λόγος δεδομένου ότι απλώς συνέχισαν να το κάνουν! θα μπορούσαν να το είχαν αφήσει σε εκκρεμότητα μέχρι να γίνουν οι λεγόμενοι έλεγχοι, αλλά ποτέ δεν ευχαριστούν τον Παύλο.
Hi Romi there was no reason given they just kept doing it ! they could have left it pending till the so called checks were carried out but they never thanks Paul.
Θα μπορούσατε λοιπόν να περιγράψετε την τρέχουσα κατάστασή σας, παρακαλώ, και να μας πείτε εάν χρειάζεται παρέμβαση από την ομάδα καταγγελιών μας;
So could you describe your current situation, please, and tell us if there is an intervention from our complaint team needed?
Γεια σου Romi όχι καθώς τα έχασα όλα ξανά όπως είχαν σχεδιάσει μετά από περισσότερες από 10 ημέρες από αυτή τη συνέχιση, δεν πίστευα ποτέ ότι θα το βγάλω έξω!
Hi Romi no as I lost it all again as they had planned after more than 10 days of this carry on I never thought I would get it out !
Καταλαβαίνω. Δεν θα μπορούσαμε να σας βοηθήσουμε αν δεν υπάρχουν χρήματα στον λογαριασμό σας αυτήν τη στιγμή.
Μερικές φορές μπορεί να είναι πιο χρονοβόρο κάθε φορά που ένας παίκτης ζητά την απόσυρσή του για πρώτη φορά λόγω της διαδικασίας επαλήθευσης που πρέπει να γίνει από το καζίνο. Συνήθως δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να το ολοκληρώσουν και να επεξεργαστούν την πληρωμή.
Ας ελπίσουμε ότι την επόμενη φορά θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε αν χρειαστεί.
I understand. We couldn't be of any help if there is no money left in your account right now.
It sometimes could be more time-consuming whenever a player requests his withdrawal for the first time due to the verification process that has to be done by the casino. We usually give casinos 14 full days to finish it and process the payment.
Hopefully, next time we will be able to help you out if needed.
Εντάξει, ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί συνέχισαν να το απέρριπταν και μετά προσπάθησαν να με κάνουν να το βγάλω ως κρυπτογράφηση αντί να στείλω πίσω στην κάρτα μου στα μάτια μου τις τακτικές εξαπάτησής της καθώς άλλοι το έχουν βιώσει, είμαι σίγουρος ότι το βλέπεις αλλά τα χέρια σου είναι δεμένα αυτό το θέμα ευχαριστεί τον Παύλο
Ok I still do not understand why they kept rejecting it then tried to get me to take it out as crypto instead of sending back to my card in my eyes its cheating tactics as others have experienced im sure you see it but your hands are tied on this matter thanks Paul
Στην πραγματικότητα, τα χέρια μας δεν είναι δεμένα σε κανένα θέμα.
Δυστυχώς, υπάρχουν στιγμές που δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι περισσότερο. Επομένως, δεν πρόκειται να απαντήσω στις ερωτήσεις σας και σας εύχομαι ότι καλύτερο στο μέλλον.
Our hands are not tied in any matter, actually.🤷♀️ We aim for fair play and do everything possible to reach this goal.
Unfortunately, there are times that we are unable to do anything more. Therefore, I am not going to answer your questions, and I wish you all the best in the future.
Ελπίζω να πληρώσουν τα κέρδη, κρατήστε τα δάχτυλά σας σταυρωμένα για μένα, περιμένω 48 ώρες τώρα, αγνοώντας τις άλλες πληρωμές, μερικές από αυτές ακυρώθηκαν επειδή ήθελα να παίξω λίγο χωρίς να κάνω νέα κατάθεση.
I hope they pay out the winnings, keep your fingers crossed for me, I've been waiting 48 hours now, ignoring the other payouts, some of them canceled because I wanted to play a bit without making a new deposit.
ich hoffe sie zahlen den gewinn aus, drückt mir die daumen, warte nun schon 48 stunden, die anderen auszahlungen ignorieren, teils storniert weil ich bisschen spielen wollte ohne neue einzahlung.
Γεια σας παίκτες.
Μπορεί να είστε τυχεροί, αλλά αν κρίνουμε από την καθυστέρηση, μπορεί να παίζουν ξανά το συνηθισμένο παιχνίδι! μπορεί να μην είναι αρκετό όμως για να σε στριμώξουν όπως οι υπόλοιποι από εμάς, ελπίζουμε να τα καταφέρεις καλά φίλε!
Hi players.
You might be lucky but judging by the delay already they may be playing the usual game again ! it might not be enough though for them to shaft you like the rest of us hopefully you get it ok mate !
Ζήτησα την υποστήριξη και έλαβα αυτή την απάντηση, είμαι υπομονετικός και θα περιμένω.
Οι διαδικασίες απόσυρσής μας είναι γενικά γρήγορες.
Ωστόσο, υπήρξε καθυστέρηση καθώς το σύστημά μας εντόπισε κάποια ασυνήθιστη δραστηριότητα παιχνιδιού. Αυτήν τη στιγμή, το αίτημα ανάληψης υποβάλλεται σε μη αυτόματο έλεγχο, ο οποίος μπορεί να παρατείνει τον χρόνο επεξεργασίας. Δεν υπάρχει τίποτα να ανησυχείτε, απλά παίρνει λίγο περισσότερο χρόνο από το συνηθισμένο.
Ζητούμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία μπορεί να προκληθεί και εργαζόμαστε επιμελώς για να επισπεύσουμε τη διαδικασία για εσάς.
i asked the support and got this reply, i am patient and will wait.
Our withdrawal procedures are generally quick.
However, there's been a delay as our system detected some unusual gaming activity. Currently, your withdrawal request is undergoing a manual check, which may extend the processing time. There is nothing to worry about, it is just taking a bit more time than usual.
We apologize for any inconvenience this may cause and are working diligently to expedite the process for you.
Εντάξει, μου φαίνεται σαν να αρχίζουν να καθυστερούν την απόσυρση και να προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν την τακτική που αναφέρεται εδώ και με την οποία τελειώσαμε όλοι! Δεν βλέπω το νόημα να παίζω σε αυτές τις τοποθεσίες τώρα έχασα χιλιάδες τότε όταν κέρδισα είτε το κράτησαν είτε δεν πλήρωναν
Ok that looks to me as if they are starting to stall the withdrawal and try to use the tactic mentioned here that we all got done over with ! I do not see the point in playing on these sites now I lost thousands then when I won they either kept it or would not pay out
Ελπίζω να πληρώσουν τα κέρδη, κρατήστε τα δάχτυλά σας σταυρωμένα για μένα, περιμένω 48 ώρες τώρα, αγνοώντας τις άλλες πληρωμές, μερικές από αυτές ακυρώθηκαν επειδή ήθελα να παίξω λίγο χωρίς να κάνω νέα κατάθεση.
I hope they pay out the winnings, keep your fingers crossed for me, I've been waiting 48 hours now, ignoring the other payouts, some of them canceled because I wanted to play a bit without making a new deposit.
ich hoffe sie zahlen den gewinn aus, drückt mir die daumen, warte nun schon 48 stunden, die anderen auszahlungen ignorieren, teils storniert weil ich bisschen spielen wollte ohne neue einzahlung.
Έχει λυθεί το πρόβλημά σας μέχρι τώρα ή παραμένει το ίδιο; Έχουν εξηγήσει τι είδους "ασυνήθιστη δραστηριότητα παιχνιδιού" έχουν εντοπίσει ή γνωρίζετε κάποια, ίσως;🤷♀️ Απλώς προσπαθούσα να καταλάβω τι θα μπορούσε να συμβεί.🤔
Has your issue been solved by now or is it still the same? Have they explained what kind of "unusual gaming activity" they have detected, or are you aware of any, perhaps?🤷♀️ I was just trying to understand what could happen.🤔
Ζήτησαν ένα KYC σήμερα, έστειλα τα έγγραφα, τώρα πρέπει να περιμένω. Ίσως ήταν η πολύ ωραία επιτυχία στο ExtraChilli 😀
απάντησαν:
Τα έγγραφά σας ελήφθησαν και η περίοδος παιχνιδιού σας στάλθηκε για έλεγχο του παρόχου.
Λάβετε υπόψη ότι ενδέχεται να χρειαστούν έως και 10 εργάσιμες ημέρες για την επεξεργασία του αιτήματός σας από τον πάροχο.
Τα χρήματα έχουν επιστρέψει στον λογαριασμό μου, θα μπορούσα να παίξω τώρα, αλλά αντιστέκομαι 😀
They requested a KYC today, i did send the documents, now i have to wait. Maybe it was the very nice hit on ExtraChilli 😀
they replied:
Your documents were received and your game session was sent for the provider's check.
Please note that it may take up to 10 working days to process your request from the provider.
Money is back in my account, i could play now, but i am resisting 😀
Δεν μπόρεσα να αντισταθώ και έπαιξα λίγο, πέτυχα τη μέγιστη νίκη στο Pragamtic, το πρώτο μου
ωμ ομγκ
I couldn't resist and played a bit, I hit max win at Pragamtic, my first
omg omg
ich konnte nicht widerstehen und habe ein bisschen gespielt, ich habe max win getroffen bei Pragamtic, mein erster
Omg omg
Ωραίος! αλλά όπως λέω φαίνεται ότι παίζουν το ίδιο παιχνίδι κάθε φορά που κάποιος κερδίζει ένα αξιοπρεπές ποσό, οπότε μπορεί να μην έχει σημασία πόσο κερδίζετε! ελπίζω να το αποκτήσεις σύντομα!
Nice ! but like I say it seems like they are playing the same game everytime someone wins a decent amount so it may not matter how much you win ! hopefully you get it soon !
Ζήτησαν ένα KYC σήμερα, έστειλα τα έγγραφα, τώρα πρέπει να περιμένω. Ίσως ήταν η πολύ ωραία επιτυχία στο ExtraChilli 😀
απάντησαν:
Τα έγγραφά σας ελήφθησαν και η περίοδος παιχνιδιού σας στάλθηκε για έλεγχο του παρόχου.
Λάβετε υπόψη ότι ενδέχεται να χρειαστούν έως και 10 εργάσιμες ημέρες για την επεξεργασία του αιτήματός σας από τον πάροχο.
Τα χρήματα έχουν επιστρέψει στον λογαριασμό μου, θα μπορούσα να παίξω τώρα, αλλά αντιστέκομαι 😀
They requested a KYC today, i did send the documents, now i have to wait. Maybe it was the very nice hit on ExtraChilli 😀
they replied:
Your documents were received and your game session was sent for the provider's check.
Please note that it may take up to 10 working days to process your request from the provider.
Money is back in my account, i could play now, but i am resisting 😀
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.