Η κατάστασή μου είναι απαράδεκτη.
Είναι απίστευτο πώς το καζίνο, όποτε υπάρχει αίτημα ανάληψης, μου λέει ότι αντιμετωπίζει τεχνικά προβλήματα. Τι σύμπτωση, έτσι δεν είναι; Πριν λίγες μέρες, όταν ρώτησα στο chat αν μπορώ να κάνω ανάληψη μέσω Skrill, ένας από αυτούς μου είπε ναι και οι πληρωμές λειτουργούσαν άψογα (συνημμένη φωτογραφία). Και τώρα που έχω την ανάληψη σε εκκρεμότητα, αυτό συμβαίνει (άλλη μια δικαιολογία για άλλη μια φορά). Είμαι σε αυτή την κατάσταση από τον Αύγουστο. Κάθε εβδομάδα υπάρχει ένα πρόβλημα μαζί τους. Και χρειάζονται μέρες και μέρες για να απαντήσουν στα email. Η συνομιλία στο καζίνο ybets είναι η χειρότερη, απλά δεν επικοινωνούν μεταξύ τους. Ο ένας λέει άλλα και ο άλλος άλλα.
Αυτό είναι το χειρότερο καζίνο που έχω δει ποτέ. Απλώς καθυστερούν τις πληρωμές όποτε έχω μια πληρωμή σε εκκρεμότητα. Τους έστειλα την απόδειξη ότι ο λογαριασμός μου στο skrill είναι επαληθευμένος και δεν απάντησαν καν σε αυτό. Γελοίος.
My situation is unacceptable.
It's unbelievable how the casino, whenever there is a withdrawal request, tell me that they are having technical problems. What a coincidence, isn't it? A few days ago, when I asked in the chat if I could make a withdrawal via Skrill, one of them told me yes and the payments were working perfectly (photo attached). And now that I have the withdrawal pending, this happens (another excuse once again). Im in this situation since August. Every single week there is a problem with them. And they take days and days to answer the emails. The chat on the ybets casino is the worst, they just dont comunicate with each other. One says one thing and the other another thing.
This is the worst casino ive ever seen. They simply delay payments whenever I have a pending payment. Ive send them the proof my skrill account is verified and they didnt even answered to that. Ridiculous.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση: