ΦόρουμΚαζίνοWunderwins Casino - γενική συζήτηση

Wunderwins Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από juniorheinrich308
|
6161 προβολές 31 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Έπρεπε να στείλω ξανά τα έγγραφα και μετά δεν τα δέχτηκαν. Ο Kuulema δεν επιτρέπεται να στέλνει ασπρόμαυρους ανθρώπους, σε αυτήν την περίπτωση το διαβατήριο και η διεύθυνση φάνηκε να έχουν πάει στραβά επίσης. Δεν ξέρω πώς μπορώ να επαναπατρίσω τα κέρδη από αυτό εάν πρέπει να στέλνω αυτά τα έγγραφα ξανά και ξανά. 260€ είναι λεφτά για μένα, προφανώς όχι για αυτούς.

Αυτόματη μετάφραση:
memmuntoka
πριν από 1 έτος

Hm, I don't understand what could be the problem with your documents in this case. Have you tried to ask the support if there is any other option when black and white photos are not acceptable ? 


Anyway, since you have filed a complaint, our team will try to help you solve the problem. I hope that in this case it will not be anything serious and that the situation will be resolved without further problems.


Regarding your situation, if you have any new information, please do not hesitate to share it with us, as I am curious how your case will turn out

For now, I wish you the best of luck.

πριν από 1 έτος

Γεια σας, η κατάσταση λύθηκε τελικά. Κέρδη στον λογαριασμό. Αυτό το καζίνο και οι δραστηριότητές τους άφησαν λίγη εικασία. Κάπως έτσι, ο λογαριασμός είναι κλειστός κλπ...

Αυτόματη μετάφραση:
memmuntoka
πριν από 1 έτος

Hey! To sum it up, your casino account remains closed, but you've managed to get the balance to your bank account, right?

You were paid in full, weren't you?

It is good news indeed, but I'd love to be sure. Thank you.✨


πριν από 1 έτος


Καλή μέρα! Έχω μια παρόμοια κατάσταση με το Wunderino. Η επαλήθευση λογαριασμού πέρασε, η ταυτότητα επιβεβαιώθηκε. Κέρδισα 138 ευρώ και αποφάσισα να ελέγξω πώς λειτουργεί η ανάληψη. Μου προτάθηκε να περάσω από τη διαδικασία επαλήθευσης του τρόπου πληρωμής. Όταν κάνετε κλικ για επαλήθευση, ο ιστότοπος θα σας ζητήσει να τραβήξετε φωτογραφίες και από τις δύο πλευρές της τραπεζικής κάρτας, ώστε να είναι ορατά όλα τα δεδομένα. Ποιος έγινε με αυτό; μπορείτε να τους εμπιστευτείτε Από όσο ξέρω, το καζίνο δεν ζητά ποτέ στοιχεία φωτογραφίας και κάρτας

Αυτόματη μετάφραση:
illiabuhai313
πριν από 1 έτος

Hello there,

Casinos usually ask for such photos, but I would hesitate to provide the casino with the full card number and the CVV code.

Normally, those details should be at least hidden partly, as far as I'm concerned.

How does that sound to you?


πριν από 11 μήνες

Γειά σου!

Θα ήθελα να πληρώσω στο wunderwins και απλά δεν μπορώ να βρω το στοιχείο μενού όπου μπορώ να ανεβάσω τα έγγραφά μου. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει,;

LG Sabrina

Αυτόματη μετάφραση:
sriedel141085
πριν από 11 μήνες

Hi, I moved your post under the casino you are talking about. 

However, before you can withdraw money you will need to verify first. As far as verification is concerned, I think the best thing to do is to ask support where you can upload your documents and where you can find the button for it in the menu. Will you try it ? 🙂

πριν από 11 μήνες

Hello!


I played some free spins on wunderwins and won like 42€, the max cashout was 50€ so i decided to withdraw 40€.

After some problems with the verification because of their id program, my documents are now verified and i got a mail that due to their AGBs i have to deposit 10€ to cash out. I will try that and let you know what happened 🙂

philippb2005
πριν από 11 μήνες

Hi, feel free to let us know how it all went. This deposit you have to make is quite common in casinos so I hope everything will be fine and you will get your money.

I'll be waiting to see how it all turns out. Keep me posted. 🙂

πριν από 1 μήνα

Γεια σας, κατέθεσα 50 € στο Wumderwins και πήρα το δεύτερο μπόνους καλωσορίσματος, 200%, και έπαιξα πολύ και κέρδισα περίπου 600 €. Για να μπορέσω να κάνω ανάληψη έπρεπε να στοιχηματίσω 2500€. Έτσι συνέχισα να παίζω, έχασα σχεδόν τα πάντα και μετά κέρδισα πάνω από 700€. Έπειτα στοιχηματίστηκα τα 2500€ και έβγαλα 650€.

Είχα ήδη ελέγξει όλα τα έγγραφα.

Την επόμενη μέρα η ανάληψη ακυρώθηκε από το καζίνο και έλαβα το ακόλουθο email:

-----

Γειά σου,

Σας γράφουμε σχετικά με το αίτημα ανάληψης ποσού 650,00 €.

Δυστυχώς, αναγκαστήκαμε να απορρίψουμε το αίτημα απόσυρσής σας λόγω παραβίασης των Όρων και Προϋποθέσεων μας.

Τα κέρδη δημιουργήθηκαν με την τοποθέτηση στοιχημάτων μπόνους πάνω από το όριο προσφοράς. Τοποθετώντας στοιχήματα πάνω από το όριο κατά τη διάρκεια της ανατροπής μπόνους, έχετε παραβιάσει τους όρους και τις προϋποθέσεις της προσφοράς, γι' αυτό το αίτημα ανάληψης απορρίφθηκε και τα κέρδη που δημιουργήθηκαν ακυρώθηκαν. Συνημμένα θα βρείτε ένα αντίγραφο των όρων και προϋποθέσεων για την αναφορά σας, καθώς και το τμήμα που παραβιάστηκε (μέγιστο στοίχημα μπόνους).

"1.11. Δεν μπορείτε να τοποθετήσετε στοιχήματα που υπερβαίνουν το μέγιστο μέγεθος στοιχήματος μπόνους όταν χρησιμοποιείτε χρήματα μπόνους. Το μέγιστο μέγεθος στοιχήματος μπόνους είναι 5 EUR (ή το ισοδύναμο σε οποιοδήποτε άλλο νόμισμα) ανά στοίχημα/περιστροφή ή ισοδύναμο, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά στους συγκεκριμένους όρους και προϋποθέσεις που προσαρμόζονται σε κάθε καμπάνια μπόνους. Λάβετε υπόψη ότι είναι δική σας ευθύνη να βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε το μέγιστο μέγεθος στοιχήματος μπόνους να επανεξεταστεί και τα κεφάλαια μπόνους να κατασχεθούν στη διαδικασία."

Η πρώτη σας κατάθεση των 50,00 € έχει πιστωθεί στο υπόλοιπο των μετρητών σας.

Ειλικρινά,

ταμείο πληρωμής

-----

Δεν έβγαλα ούτε 1€ ανά περιστροφή. Αλλά αγόρασα αρκετές περιστροφές μπόνους. Σε παιχνίδια όπου δεν μπορείτε να αγοράσετε περιστροφές μπόνους με χρήματα μπόνους, το λέει πάντα ή εμφανίζεται ένα αναδυόμενο παράθυρο με τις πληροφορίες ή το κουμπί περιστροφών μπόνους δεν είναι δυνατό να κάνετε κλικ. Αγόρασα μπόνους περιστροφές για €10, €20, €25 και €40.

Το καζίνο δεν θέλει να πληρώσει τα 650€ και επίσης ακύρωσε την πληρωμή.

Έχω παραβιάσει κάτι ή απλά δεν θέλουν να πληρώσουν;

Ελπίζω κάποιος να με βοηθήσει.

Αυτόματη μετάφραση:
Shadesman
πριν από 1 μήνα

Hi, I was discussing your case with a colleague and I would probably recommend you to file a complaint here with us on our website. I'm not sure how it works with the bonus buy if you have a bonus activated. Have you tried looking at the terms and conditions? Did the casino not comment on this at all?

However, there is one important thing that I have seen and that is that the casino has not responded to any complaint for a long time and they have in their review that they do not respond to them, so it is quite possible that nothing may be resolved in the end. 

If that's the case, then I would try complaining to the licensing authority, as they could theoretically help you or at least deal with your situation. 

So I would try that approach and see where you get.

Are you in?

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα