ΦόρουμΚαζίνοWunderwins Casino - γενική συζήτηση

Wunderwins Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από juniorheinrich308
|
6174 προβολές 31 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Wunderwins Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Στην αρχή κερδίζεις έως και 300€ και μετά σε μαλώνουν. Πραγματικά έχω την αίσθηση ότι δεν υπάρχει πλέον ένα αξιόπιστο καζίνο στο διαδίκτυο. Παντού θα σε χειραγωγήσουν και θα σε ξεσκίσουν. Δεν μπορείς καν να καταλάβεις τι επιλογές έχουν οι χειριστές και ποια ώρα ή μέρα δεν τρέχει τίποτα πια.

Αυτόματη μετάφραση:
juniorheinrich308
πριν από 2 έτη

Need any help I wonder?

I'd say that a well-educated chat operator could help with your questions. Do I take it correctly that this is part of your issue?


πριν από 1 έτος

Σας γράφουμε σχετικά με το αίτημα ανάληψης 3.500,00 €. Δυστυχώς, αναγκαστήκαμε να απορρίψουμε το αίτημα ανάληψης λόγω παραβίασης των όρων και προϋποθέσεων μας, καθώς τοποθετήσατε στοιχήματα με ενεργό μπόνους πάνω από το όριο:

1.11. Δεν μπορείτε να τοποθετήσετε στοιχήματα που υπερβαίνουν το μέγιστο στοίχημα μπόνους όταν χρησιμοποιείτε χρήματα μπόνους. Το μέγιστο ποντάρισμα μπόνους είναι 5 EUR (ή ισοδύναμο νομίσματος) ανά στοίχημα/περιστροφή ή ισοδύναμο, εκτός εάν αναφέρεται διαφορετικά στους συγκεκριμένους όρους κάθε προσφοράς μπόνους. Λάβετε υπόψη ότι είναι δική σας ευθύνη να διασφαλίσετε ότι γνωρίζετε το μέγιστο στοίχημα μπόνους. Σε περιπτώσεις όπου τα στοιχήματα υπερβαίνουν το μέγιστο ποσό μπόνους, ένας λογαριασμός μπορεί να ελεγχθεί και να κατασχεθούν τα κεφάλαια μπόνους.



Επομένως, το αίτημα ανάληψης απορρίφθηκε και τα κέρδη που πραγματοποιήθηκαν ακυρώθηκαν. Ωστόσο, η αρχική σας κατάθεση έχει πιστωθεί στο υπόλοιπό σας. Είστε ευπρόσδεκτοι να υποβάλετε ένα νέο αίτημα ανάληψης. τι μπορώ να κάνω?

Αυτόματη μετάφραση:
fulbolinhio
πριν από 1 έτος

Hello there,

I'm sorry to say that, but every time you play with a bonus, you should keep all associated rules in mind, so this would never happen.

Though you should be aware of the max bet rule, the point is whether you gained an unfair advantage over the casino by placing higher-than-allowed bet/s.

For that, it would be best if you could submit a complaint because we would need to acquire your gaming history from the casino. In the meantime, you can read how it all works, plus you can ask the casino for your history in advance, to speed up the process a bit.

What do you think about that?

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια,

Έστειλα ένα email λέγοντας ότι θέλω να δω τα ιστορικά αλλά όχι απάντηση. Μου έκλεισαν αμέσως τον λογαριασμό και είχα 200 ευρώ εκεί που είχα καταθέσει. Είπαν ότι μπορούσα να τους πληρώσω, αλλά ο λογαριασμός θα αποκλειστεί. anasjs ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
fulbolinhio
πριν από 1 έτος

Hi there,

well, this is another option. Just make sure you save all emails and in case the money does not arrive, come back and tell us. In this cases like this we normally step in, though I hope that would not be necessary of course 🙂.

Come visit us in any way, we can use your insights about the casinos you've played in.



πριν από 1 έτος

Δεν είναι τόσο ωραίο αυτό που διαβάζω εδώ. Πήρε ένα μπόνους χωρίς στοίχημα σήμερα, κατέθεσε 20 ευρώ και κέρδισε 900 ευρώ. Είχα πληρωμές από αυτό το καζίνο στο παρελθόν και είμαι περίεργος αν η πληρωμή θα πάει τόσο ομαλά αυτή τη φορά.

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Please, keep us posted. Other players will certainly appreciate the info as well!

Daniel
πριν από 1 έτος

Φυσικά, έπρεπε να επαληθεύσω ξανά πλήρως τον λογαριασμό μου. Έστειλα τα τελευταία έγγραφα σήμερα, λίγες ώρες αργότερα έλαβα το email ότι ο λογαριασμός μου είναι πλέον πλήρως επαληθευμένος. Ωστόσο, η πληρωμή είναι ακόμη σε εξέλιξη

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Well, let's just hope the casino proceeds quickly with the withdrawal.

Did you opt for the same withdrawal method as previously? 🤔 Which one you used last, please?

Radka
πριν από 1 έτος

Σήμερα η πληρωμή εγκρίθηκε τώρα είμαι περίεργος πότε θα είναι στον λογαριασμό μου. Πλήρωσα με τραπεζικό έμβασμα, το κάνω πάντα σε κάθε καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Ωχ, μόλις έλεγξα, τα χρήματα είναι ήδη στον λογαριασμό μου 😊

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

What a lovely surprise!

So which transfer was smoother in the end? 🤔

Radka
πριν από 1 έτος

Σίγουρα θα χρησιμοποιούσα ξανά την τραπεζική μεταφορά, ήταν εξαιρετικά γρήγορο και χωρίς κανένα πρόβλημα

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

I believe other players will find your experience and recommendation handy ✨

πριν από 1 έτος

Γεια σου. Έπαιξα στο wunderwins Casino και κέρδισα €260. Προσπάθησα να κάνω ανάληψη και μου ζήτησαν έγγραφα. Τώρα που προσπάθησα να συνδεθώ, δεν δούλεψε και έλαβα και ένα email από το οποίο κατάλαβα ότι ο λογαριασμός μου έχει κλείσει για τα wunderwins. Μπορεί κάποιος να μου πει αν θα πάρω ποτέ τα χρήματά μου από εκεί ή τι πρέπει να κάνω.

Αυτόματη μετάφραση:
memmuntoka
πριν από 1 έτος

Ίσως μεταβείτε στη ζωντανή συνομιλία, μπορείτε ακόμα και αν δεν είστε συνδεδεμένοι

Αυτόματη μετάφραση:
memmuntoka
πριν από 1 έτος

Hi, that's unfortunate that you got into such an unpleasant situation. Did you try to ask live chat or support why your account was closed ? What did they say in the email ? Did you play with bonus or real money ?

If you think it is the casino's fault and you have done nothing wrong, I would recommend that you file a complaint, just click on this link and open it here: https://casino.guru/fi/valitukset

As part of the complaint, here is another useful link to a guide that you might find helpful: https://casino.guru/fi/valitusten-ratkaisu-ohjeet

Our team will try to help you resolve your situation and see what happened.

I hope your issue will be resolved and you will not have any more negative experiences. 

Do you think you could possibly update us on how your situation is developing ? 

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Jaro
πριν από 1 έτος

Φυσικά, μπορώ να σας πω και δεν υπάρχει μεγάλη σαφήνεια για το κλείσιμο αυτού του λογαριασμού. Αλλά θα κάνω μια καταγγελία, ευχαριστώ για το σύνδεσμο.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα