Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWazbee Casino - γενική συζήτηση

Wazbee Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 10 μήνες από Mag7
|
11.207 προβολές 114 απαντήσεις |
|
1 2 3...6
πριν από 7 μήνες

Πώς κρατάς ένα Καζίνο με υψηλή βαθμολογία αν δεν σου δώσει καν απάντηση και μου έκλεψε 7040 ευρώ;

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 7 μήνες

Your complaint hasn't ended yet, so I don't know why the safety index should change. After all, the safety index (rating) changes on the basis of resolution or non-resolution. If it is proven that the casino was at fault and makes no effort to make things right, then it will be penalized accordingly. But until that is proven, then it is too early to do anything about it. I think you already know the procedure and this is not your first complaint. Be patient. 

πριν από 7 μήνες

Γεια σε όλους,


Έκανα εγγραφή στο Wazbee Casino, κατέθεσα 5000€ και κέρδισα 8040€.


Τα έκανα όλα καλά με τα πραγματικά μου έγγραφα και όλες τις επαληθεύσεις.


Μου έστειλαν 1000€ στον λογαριασμό μου, έκλεισαν τον λογαριασμό και παρακράτησαν 7040€.


Αυτή τη στιγμή δεν απαντούν σε email ακόμα και εδώ στο Casino Guru.


Τι με συμβουλεύετε να κάνω για να πάρω τα χρήματά μου πίσω;


Ευχαριστώ!

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 7 μήνες

As Jaro wrote in his post above, your complaint is still in the process, and I can see that the casino is pretty active there, so hopefully we'll have the result soon. There is nothing much to do right now, but wait, even if it's not an easy thing to do.

πριν από 7 μήνες

Δραστήριοι αλλά ψεύτες. Έμειναν μαζί μου

7040 ευρώ και δεν απαντούν καν.


Είναι πολλά λεφτά και διεθνές έγκλημα!


Είναι απάνθρωποι!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Πώς γίνεται ένα Καζίνο που έχετε τόσο υψηλή βαθμολογία και στην κορυφή, αφήνει την προθεσμία να τελειώσει χωρίς να απαντήσει;


Μιλάμε για 7040€, το ετήσιο εισόδημα ενός ανθρώπου στην Πορτογαλία!

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 7 μήνες

I'm sorry, but I really don't have an answer to this question.🤷‍♀️ I just hope there will be a resolution to your case soon. I can't do much about the time, unfortunately, even though I understand your frustration.

πριν από 7 μήνες

Πρέπει να σταματήσετε να προτείνετε αυτό το καζίνο και να το ταξινομείτε ως υψηλού κινδύνου!


κρατά τα χρήματα των παικτών και πολλά από αυτά!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΖΙΝΟ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΕΡΔΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑ ΣΕ E-MAIL!


ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΟΣ!

Αυτόματη μετάφραση:
Mag7
πριν από 7 μήνες

ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΚΤΙΚΟ ΤΖΟΓΟ.


ΑΠΟΔΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΝΑΛΗΨΗ ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΝ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΟΥΝ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ!


ΜΟΥ ΧΡΩΣΤΟΥΝ 7040€!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Πρέπει να σταματήσετε να προτείνετε αυτό το καζίνο και να το ταξινομείτε ως υψηλού κινδύνου!


κρατά τα χρήματα των παικτών και πολλά από αυτά!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Right now, we are unable to do that. The safety index can be lowered only after the resolution of a complaint, if it is applicable.

πριν από 7 μήνες

Ένα καζίνο που αφήνει την προθεσμία του να λήξει, τι εμπιστοσύνη εμπνέει;

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 7 μήνες

It will all depend on the outcome of your complaint, as I said.

πριν από 7 μήνες

Το χρονόμετρο τελείωνε για να απαντήσει ο Wazbee, άλλαξαν τον συνοδό του γκουρού του καζίνο και έδωσαν στον γκουρού του καζίνο 6 ημέρες για να απαντήσει!


Τα καζίνο ελέγχουν αυτό! Είναι ντροπή!

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 7 μήνες

Let me inform you that the timer is set by our complaint team and not the casino. Please wait for the outcome of the complaint.

πριν από 7 μήνες

Γιατί λοιπόν τελείωνε για το Καζίνο και δεν απάντησαν και χρειάστηκαν 6 μέρες για να απαντήσει ο γκουρού του καζίνο;;;


ορίστε όπως τα αιτήματα του Καζίνο!

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 7 μήνες

It happens sometimes that a casino does not respond to a complaint. The timer is set in every complaint so our team is always able to handle them. There are way too many complaints they need to solve, to tell you the truth. It is not possible to answer one every day, unfortunately.

πριν από 7 μήνες

Ο Wazbee δεν απάντησε και μπήκε

Αντί να τους τιμωρήσουν μειώνοντας τη βαθμολογία τους και αφαιρώντας τους από τα προτεινόμενα, μετρούν τον χρόνο για τον γκουρού του καζίνο!


Δεν έχω πλέον καμία αμφιβολία, τα καζίνο το ελέγχουν αυτό!

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 7 μήνες

As I already said, our complaint team always sets the timers for every complaint. Casino hasn't got any control of anything. Please wait for your complaint to be dealt with and see the resolution of it. There is nothing much we can do right now. Thank you.

πριν από 7 μήνες

Γιατί, λοιπόν, επειδή το Casino δεν έχει απαντήσει, αυξάνουν τον χρόνο σε 6 ημέρες και δηλώνουν ότι είστε αυτός που απαντά; Όταν η ερώτηση είχε τεθεί στο Καζίνο.


Αυτό είναι χειραγωγημένο, προσοχή παιδιά, μην εμπιστεύεστε!

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα