Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοWazbee Casino - γενική συζήτηση

Wazbee Casino - γενική συζήτηση

πριν από 10 μήνες από Mag7
|
11.250 προβολές 114 απαντήσεις |
|
1 2...6
πριν από 10 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Wazbee Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 10 μήνες

I wanted to ask opinion that why royspins and wazbee allows you to be able to make new account with same personal info but different email, if you have asked a permanent block due addiction? Usually casinos block you completely that you cant make any account with details matching.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Mag7
πριν από 10 μήνες

This is a good question, and I want to respond to it even though I feel such a situation should be primarily explained to you by the casino support workers.

Well, I'm going to share my point of view:

Most importantly, self-exclusion should protect vulnerable players by closing their account - leaving such account inaccessible. Or any other accounts this player has created in the meantime.

When it comes to creating another account lately, though, the situation is not always the same.

It's crucial to understand which personal information is necessary for creating such an account and which personal information the casino's system tracks automatically.

The way I understand your question, in this casino the registration email is mandatory, it seems. Though I'm not pretty sure how important the other personal details are, anyway, in some casinos, only the email and date of birth are checked upon registration. I guess you used a different email in order to pass the registration since the older email remains excluded.

That would mean the system was not able to detect you. 🤷‍♂️

Thus, I'm also assuming that in this casino, the system does not automatically track down all similarities or matches, on the other hand, details like the name or date of birth match will surely be detected by the KYC verification.

Well, did you ask the casino employee how it works in their casino?

If you are a vulnerable player, you should seek these answers before registering at another casino. Just in case.

πριν από 8 μήνες

filefilefilefile

It's impossible to win in this casino. Manipulated RTP/RNG. I came back for a while and thought about something new. Total puke. -160 euros in a few moments. Cashback program? You receive points to exchange. For the entire amount I could exchange the points for a 10 euro bonus with a 30x wager. Awesome gambler joke.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 8 μήνες
Anonymized713
πριν από 8 μήνες

Hmm, I probably wouldn't change it, because I wouldn't find it convenient. 

Anyway, x70 in some of the cases you have in the screenshot is not so bad, considering that the bet is 0.2. Of course, obviously it could be better, but I don't think that the casino needs to have a manipulated RTP on the basis of this. You can ask them what it is on a given game. They should have no problem answering. 

πριν από 8 μήνες

I don't have all the screenshots, but I had 4 bonuses in a row on 4 different slots with winnings. 4x, 5x, 8x and 10x. When you look at the series of bonus buys the thing is that the algorithm does not allow for full refund of the bonus buys. Winnings will always be in a certain range, let's say from 1x to 80-90x. In my case, this situation has already occurred in 6 casinos, which is why I believe that providers use advanced software that determines individual RTP on the basis of processed player meta data, which is made available to providers by casinos. I'm running out of words for this form of "entertainment". Fortunately, it wasn't hard-earned money. But I'm warning each of you that this casino smells like a skunk. I trust my intuition a bit. ;)

Anonymized713
πριν από 8 μήνες

If that's how you feel, then I'd rather not play in a casino, if I may confess. Of course, the best part of such a situation would always be the proof that it is the case and that RTP is regulated in casinos, but no one who has had such an opinion has proved that yet. 

I mean, I wouldn't even consider it fun, I'd just be frustrated. 

πριν από 7 μήνες

Προσοχή σε αυτό το δόλιο καζίνο! Έκανα τα πάντα σωστά, δημιούργησα έναν λογαριασμό και το επαλήθευσα!


Κατέθεσα συνολικά 4300 ευρώ και κέρδισα 8040 ευρώ!


Μου έκλεισαν τον λογαριασμό χωρίς λόγο, δεν απαντούν και μου κράτησαν τα λεφτά!


Οι αναλήψεις σε λίγα λεπτά είναι ψέματα!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Δημιούργησα έναν λογαριασμό σε αυτό το Καζίνο, έκανα όλη την επαλήθευση, με το έγγραφο ταυτοποίησης και την απόδειξη της διεύθυνσής μου.


Έκανα αρκετές καταθέσεις συνολικού ύψους 4300 ευρώ.


Κέρδισα 8040 ευρώ. Έκανα δύο αναλήψεις, μια για 3000 ευρώ που εγκρίθηκε σε 9 λεπτά περίπου και μια άλλη για 5040 ευρώ για τις οποίες ζήτησαν περισσότερα έγγραφα μέσω του τμήματος ασφαλείας που έστειλα και ενέκριναν. Εγκρίθηκε και αυτή η έρευνα.


Και στις δύο αναλήψεις, έλαβα ένα email που έλεγε ότι εγκρίθηκε και ότι αν ήταν για ψηφιακά πορτοφόλια θα γινόταν σε λίγα λεπτά, αν ήταν και για την τράπεζα, αν και μπορεί να πάρει λίγο περισσότερο χρόνο.


Έκπληξη εκπλήξεων, μετά από αρκετές ώρες η Wazbee ακύρωσε τις αναλήψεις που είπε ότι είχε ήδη επεξεργαστεί! Μου κράτησε τα χρήματα και δεν με πλήρωσε.


Σταμάτησαν να απαντούν και χωρίς καμία αιτιολόγηση έκλεισαν τον λογαριασμό.


Να είστε προσεκτικοί με αυτό το Καζίνο, καθώς και να είστε ψεύτες, καθώς δεν εγκρίνουν αναλήψεις σε λίγα λεπτά, προσποιούνται ότι εγκρίνουν, σας αφήνουν να ελέγξετε τα πάντα, να κάνετε κατάθεση και να παίξετε. Μετά τα παίρνουν όλα και σταματούν να ανταποκρίνονται.


Μην βάζετε τα χρήματά σας εδώ, γιατί θα μείνετε χωρίς αυτά!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Αυτό το καζίνο με άφησε να ελέγξω τα πάντα και να καταθέσω 4300 ευρώ. Κέρδισα 8040 ευρώ και μου έκλεισαν τον λογαριασμό χωρίς να πουν τίποτα.


Κράτησαν όλα τα λεφτά!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Προσοχή παίκτες, αυτό το καζίνο, εάν ζητήσετε αυτο-αποκλεισμό, θα σας επιτρέψει να δημιουργήσετε άλλους λογαριασμούς με τα ίδια στοιχεία και τα ίδια δελτία ταυτότητάς σας.


Δεν διαθέτουν μηχανισμούς υπεύθυνου παιχνιδιού.


Μόνο όταν κερδίσετε, το εντοπίζουν και κατάσχουν τα κέρδη σας.

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 7 μήνες

Dear player, I decided to move all your post to this single thread so we can all have the best chance to keep up with the subject.

I really appreciate the care you show toward other players. We indeed seek insightful warnings, because sharing means caring to us. In regard with that, however, I must point out that there is another side to your warning.

To provide a complex context to this situation, I encourage the readers to keep in mind your associated compalint 👈 too.

As far as it looks: Not just that you have so far provided conflicting information, but sadly, you failed to follow recommended steps to exclude yourself from the casino properly.

I won't quote from the complaint because I don't want to push your emotions further, and I respect your contribution. But to be fair and square, maybe you should focus on the complaint too and then reflect on its outcome. Or, to be precise, to focus on all of the complaints you created to get refunds from the casinos.

I understand you are addicted, but that does not mean you are not at least partially responsible for your actions too. Please try to avoid any other possible losses.

Based on the complaints, you already have quite a history with many casinos, so I think you should now know how self-eclusion works and get a few hints on how to avoid unnecessary complications bound to your current state. At least, try that now: https://casino.guru/problem-gambling 👈



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
πριν από 7 μήνες

Η Wazbee μου κράτησε 8040 ευρώ όταν έκανα εγγραφή με τα πραγματικά μου έγγραφα και τα έκανα όλα σωστά! Πώς σας φαίνεται η Ραμπούκα;

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 7 μήνες

We can see in your complaint that a casino representative has given some interesting insides to our complaint team, so we believe they will be able to solve this long-standing issue.

πριν από 7 μήνες

Γιατί δεν μου δίνουν τα λεφτά μου;

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 7 μήνες

It remains to be investigated. Thus, we don't have the answers on the forum. Keep up with the complaint, please.

πριν από 7 μήνες

Η προθεσμία τελειώνει Ραμπούκα. Θα πλευρίσουν το Καζίνο, όπως πάντα…

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 7 μήνες

Let's not get ahead of ourselves yet, please, and let's see how it turns out. I saw that the timer expired, so just to be sure I'll tell Nick to check it out and you'll get an answer soon. 

πριν από 7 μήνες

Η προθεσμία έχει ήδη λήξει. Εδώ τα καζίνο κερδίζουν πάντα!

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 7 μήνες

I don't think we have to resort immediately to such views. The complaint is not closed, but with 20 people dealing with complaints and they have 1000 complaints, it's not easy to get to someone right away. I gave Nick a reminder and he told me he was getting to it. Just be patient, please.  

1 2...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα