ΦόρουμΚαζίνοWazbee Casino - γενική συζήτηση

Wazbee Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 9 μήνες από Mag7
|
9542 προβολές 105 απαντήσεις |
|
12 3 4...6
Dezanove19
πριν από 6 μήνες

Please try to communicate with our team inside your complaint if you have any questions, and do not speculate. We can assure everyone that nothing has been manipulated, and our complaint team does their best to get every complaint solved with the best possible resolution.

πριν από 6 μήνες

Η Wazbee εξακολουθεί να μην μου πληρώνει τα 7040€ μου και το Casino Guru δεν κάνει τίποτα;

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 6 μήνες

Your complaint was redirected to our colleague Jozef, who will assist you from now on. Please understand that there are many complaints our team has to deal with, and it is not possible to solve a complaint in one day, as we say. Thank you for your understanding.

πριν από 6 μήνες

Αν σου είχαν κλέψει 7040 ευρώ πριν σχεδόν ένα μήνα, δεν θα μιλούσες έτσι

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 6 μήνες

I surely understand your frustration.

πριν από 6 μήνες

Συνεχίστε λοιπόν τα παράπονά σας!


Αφαιρέστε αυτό το Καζίνο από τα προτεινόμενα και βαθμολογήστε το ως πολύ κακό

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 6 μήνες

I do not like to repeat myself, but as I said, we need to see the outcome of your and each complaint to be able to lower the safety index.

πριν από 6 μήνες

Εξακολουθούν να μην ανταποκρίνονται και τα 7040€ μου εξακολουθούν να τα κρατά η Wazbee

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Δυστυχώς, και υπέρ της Wazbee, η καταγγελία μου δεν έχει λάβει καμία εξέλιξη!


Το να παίρνεις λεφτά άλλων έχει μόνο ένα όνομα και όλοι ξέρουμε τι είναι...


Είναι 7040€ που είναι δικό μου!!!


Το Wazbee είναι μια απάτη και το Casino Guru το προωθεί!

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 6 μήνες

I really understand that the waiting must hit on your nerves, especially if you are not able to do anything, but unfortunately, we are not able to do anything either, just wait until your case is processed further.

πριν από 6 μήνες

Είναι αλήθεια παιδιά, έκανα λάθος με τον τελευταίο αριθμό στο τηλέφωνό μου, έκανα όλη την επαλήθευση και έγινε δεκτό και για αυτό το Wazbee κατέληξε στα 7040€.


Το χειρότερο από όλα, ο Γκουρού του Καζίνο του απέδειξε ότι είχε δίκιο…


Τι πιστεύετε γι 'αυτό?

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 6 μήνες

I'm sorry, but the decision in your complaint was made, and it actually says that "...the player knowingly broke the rule against creating duplicate accounts. After we reviewed the case and the evidence provided, we concluded that the player was not eligible for a refund neither any further amounts and recommended him to seek professional help for his gambling addiction."

I hope you will find some help so you can overcome all this and wish you all the best. If you have anything we could help you with, do not hesitate to turn to us.

πριν από 6 μήνες

Η απόφαση λήφθηκε μεταξύ του Casino Guru και της Wazbee χωρίς να με εμπλακεί. Αναλύθηκαν μαζί!


Μεγάλη αμεροληψία! Αυτό παραβιάζει όλα τα δικαιώματα και τη δικαιοσύνη!


Για μένα, ο γκουρού του καζίνο έχει τελειώσει και θα ασκήσω κατηγορίες εναντίον και των δύο.

Αυτόματη μετάφραση:
Dezanove19
πριν από 6 μήνες

Everything is clear and visible in your complaint, I believe, and I wish you all the best, always.

Δημοσίευση από Dezanove19 Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστικό περιεχόμενο
πριν από 4 μήνες

Οι αναλήψεις υποτίθεται ότι είναι πολύ γρήγορες, έχουν περάσει περισσότερες από 48 ώρες από τότε που δέχτηκαν τις δικές μου και ακόμα δεν έχω λάβει απολύτως τίποτα, παρόλο που τις "έστειλαν".


Με κάνουν να αγχώνομαι.

Αυτόματη μετάφραση:
yomusSms
πριν από 4 μήνες

How has your withdrawal been delayed, please? I'm trying to figure out whether we are talking about days or perhaps a week. Anyway, what payment did you use? if you feel uneasy, I would certainly try to get some infom the support.

In my opinion, the status "sent" is a good sign; maybe they can even provide a transaction number. What do you think? Worth trying?

Radka
πριν από 4 μήνες

Έχουν περάσει περίπου 70 ώρες από τότε που το δέχτηκαν και υποτίθεται ότι το επεξεργάστηκαν και το έστειλαν. Αλλά ακόμα τίποτα δεν φτάνει στον λογαριασμό μου, δεν μου δίνουν περισσότερες πληροφορίες ούτε με chat ούτε με email, απλά πρέπει να περιμένω. Έχουν επίσης μια λίστα με αναλήψεις στην οποία οι δικές μου εμφανίζονται σαν να ήταν από τις τελευταίες 24 ώρες...


Μυρίζει σαν κέφι, φυσικά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

file

πριν από 4 μήνες

I was denied a withdrawal today because of these ridiculous turnovers for real money deposits. They tell me 3x but that’s not the case. This has to be a joke.

12 3 4...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα