Είναι όλα γραμμένα στον οδηγό, θυμάσαι;
Με απλά λόγια, θα ακολουθήσουν αυτά τα βήματα:
Βήμα 1 : Ο παίκτης συμπληρώνει μια φόρμα καταγγελίας και την υποβάλλει.
Βήμα 2 : Αναλύουμε το παράπονο και τις απαντήσεις του παίκτη στη φόρμα και ρίχνουμε μια ματιά στο καζίνο και τους Όρους και Προϋποθέσεις του.
Βήμα 3 : Γράφουμε μια περιγραφή παραπόνων για το σύστημά μας και κάνουμε στον παίκτη τυχόν πρόσθετες ερωτήσεις για να κατανοήσουμε τα πάντα καλά.
Βήμα 4 : Με βάση όλα όσα γνωρίζουμε, προσπαθούμε να δώσουμε συμβουλές στον παίκτη για να δούμε αν η κατάσταση μπορεί να επιλυθεί εύκολα, χωρίς να επικοινωνήσουμε με το καζίνο.
Βήμα 5 : Εάν χρειάζεται, προσκαλούμε το καζίνο να συμμετάσχει στη συζήτηση και να δώσει την δική του πλευρά της ιστορίας.
Βήμα 6 : Με βάση το αποτέλεσμα, κλείνουμε και ταξινομούμε την καταγγελία, η οποία θα επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο θα επηρεαστεί ο Δείκτης Ασφάλειας του καζίνο.
Μόλις υποβάλετε την καταγγελία, εξετάζεται από το πρώτο μέλος της ομάδας μας απόκρισης και μόλις ολοκληρωθεί, η καταγγελία σας δημοσιεύεται. Αμέσως μετά, θα ανακοινωθείτε ότι θα παρουσιάσετε πρόσθετες πληροφορίες, για παράδειγμα σχετικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Τίποτα άλλο; 😉
It is all written in the guide, remember?
Simply put, these steps will follow:
Step 1: The player fills out a complaint form and submits it.
Step 2: We analyze the complaint and player's responses in the form and take a look at the casino and its T&Cs.
Step 3: We write a complaint description for our system and ask the player any additional questions to understand everything well.
Step 4: Based on everything we know, we try to give advice to the player to see if the situation can be resolved easily, without contacting the casino.
Step 5: If it is needed, we invite the casino to join the conversation and provide their side of the story.
Step 6: Based on the outcome, we close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected.
Once you submit the complaint, it gets reviewed by our first response team member, and as soon as this is finished, your complaint gets published. Soon after, you'll be announced to present additional information, associated emails, for instance.
Anything else? 😉
Αυτόματη μετάφραση: