Γεια σου.
Τι θα λέγατε για αυτό: προσπαθήστε να ζητήσετε το ιστορικό παιχνιδιών σας που σχετίζεται με το παιχνίδι, προσθέστε την οθόνη εκτύπωσης και, στη συνέχεια, στείλτε το στον πάροχο του παιχνιδιού που δημιούργησε το παιχνίδι με μια εξήγηση συν μια απαίτηση για έρευνα. Το θέμα είναι να ελέγξετε τα αρχεία καταγραφής σας από τον ίδιο τον πάροχο του παιχνιδιού.
Θέλω να πω, εάν είστε 100% σίγουροι ότι υπήρχε κάτι μη φυσιολογικό στο παιχνίδι, μόνο ο πάροχος του παιχνιδιού μπορεί να το επιβεβαιώσει.
Το γεγονός ότι το καζίνο είναι πρόθυμο να σας αποζημιώσει υποστηρίζει πραγματικά την άποψή σας.
Ένα άλλο βήμα είναι η υποβολή της προαναφερθείσας καταγγελίας μέσω του Κέντρου Εξυγίανσης. Ίσως θα μπορούσε επίσης να αντιμετωπιστεί το ερώτημα αυτού του παρόχου παιχνιδιού.
Νομίζω ότι και οι δύο τρόποι αξίζουν μια δοκιμή. Παρόλα αυτά, θα προτιμούσα το παράπονο εδώ ( χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να ξεκινήσετε ) γιατί, καθ' όλη τη διάρκεια της διαδικασίας, θα έχετε τον δικό σας χειριστή παραπόνων στο πλευρό σας για να σας βοηθήσει και να σας καθοδηγήσει.
Βάζω στοίχημα ότι ακούγεται πιο βολικό. 🙂
Hi there.
How about this: try to request your gaming history associated with the game, add your printscreen, and then send it to the game provider who created the game with an explanation plus a demand for an inquiry. The point is to get your logs checked by the game provider itself.
I mean, if you are 100% sure there was something abnormal in the game, only the game provider may confirm that.
The fact that the casino is willing to compensate you truly supports your point of view.
Another step is submitting the aforementioned complaint through our Resolution Center. Maybe this game provider's inquiry would also be addressed.
I think both ways are worth a try. Still, I would prefer the complaint here (use this link to begin) because, throughout the whole process, you'll have your own complaint handler on your side to assist you and guide you through.
I bet it sounds more convenient. 🙂