Γειά σου.
Ειλικρινά, αυτό δεν είναι ένα ασυνήθιστο έγγραφο. Για παράδειγμα, ορισμένες τράπεζες στη Γερμανία θα παρέχουν τέτοια έγγραφα μόνο αφού ο παίκτης επισκεφθεί προσωπικά την τράπεζα.
Θα έλεγα ότι δεν είναι δόλιο να ζητάτε περαιτέρω έγγραφα, το καζίνο είναι υπεύθυνο για την επεξεργασία της επαλήθευσης και επίσης τη διεξαγωγή πρόσθετων ελέγχων ασφαλείας σύμφωνα με τους όρους άδειας χρήσης.
Από την άλλη πλευρά, και για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, συμφωνώ ότι η εύρεση μιας λογικής προσέγγισης πρέπει να αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για τα καζίνο.
Έχετε ιδέα γιατί αυτή η εναλλακτική δεν λειτούργησε;
"Έχω επικοινωνήσει με την τράπεζά μου και μπορούν να εκτυπώσουν συναλλαγές μέχρι σήμερα, όπως μπορώ να κάνω στο σπίτι, αλλά δεν είναι στη μορφή του μηνιαίου λογαριασμού και δεν λειτούργησε."
Θα ήταν ίσως αποδεκτό εάν επισκεφτείτε την τράπεζα για να αποκτήσετε μια υπογεγραμμένη έκδοση με σφραγίδα;
Απλώς προσπαθώ να καταλάβω κάτι χρήσιμο. 🤷♀️
Θα είμαι εδώ για την ενημέρωση.
Hello.
Frankly, this is not an uncommon document. For instance, some banks in Germany will only provide such documents after the player visits the bank personally.
I'd say it is not fraudulent to ask for further documents, the casino is responsible for processing the verification and also conducting additional security checks per their license conditions.
On the other hand, and to be completely honest, I agree that finding a reasonable approach needs to be a top priority for casinos.
Do you have any clue why this alternative didn't work?
"I have contacted my bank and they can print off transactions up until todays like I can do at home, but its not in the format of the monthly statement and it didnt work."
Would it perhaps be acceptable if you visited the bank to acquire a signed version with a stamp?
I'm just trying to figure something handy. 🤷♀️
I'll be here for the update.