Γεια σου αγαπητή Ράντκα
Τι προσπαθείς να μας εξηγήσεις λοιπόν; Ότι δεν τηρούνται οι όροι που έθεσε το ίδιο το καζίνο, στους οποίους συμφωνήσαμε ως παίκτες, δηλώνοντας ότι πληρώνει σε 1-3 ημέρες; Είναι εντάξει από τη δική σας οπτική γωνία και δεν πρέπει να επηρεάσει τη βαθμολογία του; Εάν το καζίνο πληρώνει όποτε θέλει χωρίς να σας δώσει έναν λόγο για την καθυστέρηση, ώστε να μπορέσετε να το αντιμετωπίσετε ή να παράσχετε έγγραφα που μπορεί να βοηθήσουν, αυτό δεν υπολογίζεται επίσης στην αξιολόγησή του; Είναι λάθος ότι η επαλήθευση δεν συνυπολογίζεται στην αξιολόγηση!
Εάν ένα καζίνο προσπαθήσει να δημιουργήσει γραφειοκρατικά εμπόδια κατά τη διαδικασία επαλήθευσης για να εκμεταλλευτεί το χρόνο και να σας απογοητεύσει αρκετά ώστε να σταματήσετε να ζητάτε τα χρήματά σας, δεν θα πρέπει να συμπεριληφθεί στη βαθμολογία του;
Γιατί, όταν έχετε ήδη στείλει τέσσερα έγγραφα (που σας ζήτησαν) που αναφέρουν και επιβεβαιώνουν σαφώς τη διεύθυνση κατοικίας σας, ζητούν μετά την ταξινόμηση του αυτοκινήτου σας, που όλοι γνωρίζουμε ότι έχει την ημερομηνία αγοράς και σας λένε ότι πρέπει να είναι πιο πρόσφατο; Τι θέλετε να κάνουμε ως παίκτες; Να πουλήσουμε το αυτοκίνητό μας και να αγοράσουμε ένα καινούργιο για να έχουμε έναν πιο πρόσφατο τίτλο αγοράς; Γιατί ούτε αυτό δεν τους έφτανε.
Έχω την εντύπωση ότι κάνετε λάθος—αυτή είναι απλώς η προσωπική μου άποψη—και ότι οι επιλογές γρήγορης επαλήθευσης και γρήγορης ανάληψης είναι παράγοντες που συμβάλλουν θετικά στη φήμη ενός καζίνο.
Εφόσον οι κριτικές χρηστών δεν επαληθεύονται, επιτρέψτε μου να έχω αμφιβολίες για το τι γράφεται. Όσον αφορά τα παράπονα, ξέρω ότι οι άνθρωποι πρέπει να σας στέλνουν πληροφορίες και ξέρετε αν κάποιος είναι εγγεγραμμένος ή όχι, και αυτά έχουν μεγαλύτερη αξία.
Σχετικά με το ασυνήθιστο που δηλώσατε, εάν βρήκαν κάτι "ασυνήθιστο" θα πρέπει να ενημερώσουν τον παίκτη για την καθυστέρηση σχετικά με την έρευνα που έγινε.
Hi dear Radka
So what are you trying to explain to us? That the terms set by the casino itself, which we as players agreed to, stating that it pays out in 1-3 days, are not being followed? Is that okay from your perspective and shouldn't affect its rating? If the casino pays whenever it wants without providing you with a reason for the delay so that you can address it or provide documents that might help, does that also not count towards its rating? It's wrong that verification isn't factored into the rating!
If a casino tries to create bureaucratic obstacles during the verification process to take advantage of time and make you frustrated enough to stop requesting your money, shouldn't that be included in its rating?
Why, when you've already sent four documents (that tehy asked) that clearly state and confirm your residential address, do they then ask for your car registration, which we all know has the date of purchase, and tell you it needs to be more recent? What do you want us to do as players? Sell our car and buy a new one just to have a more recent purchase title? Because even that wasn't enough for them.
I have the impression that you're mistaken—this is just my personal opinion—and that quick verification and fast withdrawal options are factors that contribute positively to a casino's reputation.
Since the user reviews are not verified, allow me to have doubts about what is being written. As for the complaints, I know that people need to send you informations and you know whether someone is registered or not, and those hold more value.
About the unusual that you stated , if they found something "unusual" they must inform the player for the delay about investigation its taken place.