ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΖΩ:
Προσοχή στο να παίζετε στο Leon.bet/Twin/Oddsring - άδικη διαδικασία επαλήθευσης λογαριασμού
Είμαι παίκτης στο Leon για λίγο και δεν είχα ποτέ πρόβλημα.
Έκανα ένα διάλειμμα από το να παίξω εκεί και αργότερα εγγράφηκα στο Twin.com καθώς είδα ότι ανήκαν επίσης στην ίδια εταιρεία Moonlite NV, οπότε σκέφτηκα ότι ήταν επίσης ένα εξαιρετικό μέρος για να παίξω.
Έχω κάνει κατάθεση, ανάληψη και επαλήθευση του λογαριασμού μου χωρίς πρόβλημα. Στη συνέχεια προσπάθησα να κάνω ανάληψη ξανά για το ποσό των $4000 και χτυπήθηκα με άλλη επαλήθευση λογαριασμού.
Αυτή τη φορά ζητούν αντίγραφο κίνησης τραπεζικού λογαριασμού μόνο σε μορφή PDF. Δεν έγιναν δεκτά στιγμιότυπα οθόνης όπως κάθε άλλο ιστότοπο στον οποίο έχω παίξει, συμπεριλαμβανομένου του ιστότοπου Moonlite NV Leon. Αυτό είναι εξαιρετικά άδικο καθώς ζητούν κάτι που η τράπεζα παράγει μόνο μία φορά το μήνα. Δεν μπορώ να πείσω την τράπεζα να δημιουργήσει μια κατάσταση συναλλαγών σε πραγματικό χρόνο μέχρι σήμερα. Αυτή είναι μια τυπική τραπεζική πρακτική. Έχω 3 λογαριασμούς σε 3 διαφορετικές τράπεζες και δημιουργούν το μηνιαίο αντίγραφο κίνησης PDF μόνο μία φορά το μήνα. Τράβηξα στιγμιότυπα οθόνης του τραπεζικού λογαριασμού, μια άκυρη επιταγή που έδειχνε τα στοιχεία του λογαριασμού και αποδείκνυε ότι ήταν δικά μου, στιγμιότυπα οθόνης των συγκεκριμένων συναλλαγών interac etransfer αλλά όλα απορρίφθηκαν. Αυτή είναι μια προφανής τακτική stall για να πείσετε έναν παίκτη να χάσει τα κέρδη του ενώ περιμένει. Πρέπει κυριολεκτικά να περιμένω μέχρι το τέλος του μήνα για να είναι διαθέσιμο κάτι τέτοιο. Πώς είναι αυτό δίκαιο; Δεν γνωρίζω. Οι συνολικές καταθέσεις ήταν περίπου $3000 και οι συνολικές αναλήψεις συμπεριλαμβανομένης της προαναφερθείσας είναι περίπου $4500. Δεν μιλάμε λοιπόν για τεράστια λεφτά. Όλες οι καταθέσεις έγιναν μέσω διαδικτυακής μεταφοράς, το οποίο είναι απολύτως ασφαλές όταν πρόκειται για αδυναμία αντιστροφής χρέωσης, απάτης κ.λπ. Μόλις σταλεί, αποστέλλεται και φύγει από τον λογαριασμό σας για πάντα. Επομένως, γιατί απαιτείται αυτό το επίπεδο επαλήθευσης δεν έχει νόημα.
Έχω επικοινωνήσει με την τράπεζά μου και μπορούν να εκτυπώσουν συναλλαγές μέχρι σήμερα, όπως μπορώ να κάνω στο σπίτι, αλλά δεν είναι στη μορφή του μηνιαίου λογαριασμού και δεν λειτούργησε.
Σκέφτομαι σοβαρά να αναζητήσω προφίλ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης LinkedIn, κ.λπ. μέχρι να το επιλύσω. Αυτού του είδους η συμπεριφορά από έναν ιστότοπο είναι ληστρική και εξαιρετικά άδικη για τον παίκτη.
Χρησιμοποιήστε αυτό ως προειδοποίηση προτού παίξετε σε ιστότοπους που ανήκουν στο Moonlite NV Leon.bet Oddsring και στο Twin.com
Αν καταφέρω να τους κάνω να καταλήξουν σε μια λογική απόφαση, σίγουρα θα ενημερώσω αυτήν την ανάρτηση.
Οποιεσδήποτε προτάσεις? χαχαχα
UPDATE:
Beware of playing on Leon.bet/Twin/Oddsring - unfair account verification procedure
I have been a player on Leon for awhile and never had a problem.
I took a break from playing there and later on signed up on Twin.com as I saw they were also owned by the same company Moonlite N.V. so I figured it was a great place to play as well.
I have deposited, withdrawn and verified my account without a problem. I then tried to withdraw again in the amount of $4000 and I was hit with another account verification.
This time they are requesting a bank statement in PDF format only. No screenshots like every other site I have played on accepted including Moonlite N.V. site Leon. This is extremely unfair as they are requesting something that the bank only generates once a month. I cannot get the bank to generate a real time statement of transactions up until today. This is a standard banking practice. I have 3 accounts with 3 different banks and they only generate the monthly PDF statement once a month. I took screenhots of the bank account, a void cheque showing the account information and prooving it was mine, screenshots of the specific interac etransfer transactions but they were all declined. This is an obvious stall tactic to get a player to lose their winnings while waiting. I literally have to wait until the end of the month before something that like is available. How is that fair? I don't know. Total deposits were around $3000 and total withdrawals including the above mentioned one is around $4500. So we are not talking huge money either. Deposits were all made by interac etransfer, which is absolutely bullet proof when it comes to not being able to chargeback, fraud, etc. Once its sent, its sent and gone from your account forever. So why this level of verification is required doesn't make sense.
I have contacted my bank and they can print off transactions up until todays like I can do at home, but its not in the format of the monthly statement and it didnt work.
I am seriously considering seeking out profiles on social media LinkedIn, etc until I get this resolved. This kind of behavior from a site is predatory and extremely unfair to the player.
Please use this as a warning before playing on any sites owned by Moonlite N.V. Leon.bet Oddsring and Twin.com
If I can get them to come to a rationale decision I will certainly update this post.
Any suggestions? lol
Αυτόματη μετάφραση: