Γεια σου Αντώνη (Anto 🙂)
Μπορείτε πάντα να ζητήσετε την επανάληψη της καταγγελίας σας. Επομένως, εάν έχετε κάτι άλλο που θα θέλατε να προσθέσετε, απλώς ζητήστε από την ομάδα παραπόνων να ανοίξει την καταγγελία. Δεν μπορώ να μιλήσω για λογαριασμό τους. Δεν ασχολούμαι με παράπονα.
Εν πάση περιπτώσει, η ρυθμιστική αρχή είναι επίσημη αρχή εδώ, λειτουργούμε μόνο ως διαμεσολαβητής, δεν θα σας βοηθούσε αν αντιταχθούμε στην απόφαση της ρυθμιστικής αρχής, επειδή το καζίνο μπορεί να πει ότι η ρυθμιστική αρχή αποφάσισε. Για να είμαι ειλικρινής, σύμφωνα με το σύνολο των παραπόνων που έχετε υποβάλει τόσο μέσω των λογαριασμών σας όσο και με το γεγονός ότι πολλά από αυτά τα κλείνουμε ως αδικαιολόγητα, πιστεύω ότι δεν θα καταλάβατε την άποψή μας.
Λυπάμαι, αλλά ίσως είναι καιρός να σταματήσω να παίζω.
Hello Antony (Anto 🙂)
You can always ask for your complaint to be reopened. So if you have anything else you'd like to add, just ask the complaint team to open the complaint. I can't speak on their behalf. I do not deal with complaints.
Anyway, the regulator is an official authority here, we only serve as a mediator, it would not help you if we oppose the regulator's decision, because the casino can say that the regulator has decided. To be honest, according to the total amount of complaints you have submitted via both your accounts and the fact that lots of these we close as unjustified, I feel that you would not understand our point of view.
I'm sorry, but maybe it's time to stop playing.
Αυτόματη μετάφραση: