Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοTusk Casino - γενική συζήτηση

Tusk Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 3 έτη από Nemokid
|
10.853 προβολές 65 απαντήσεις |
|
1...3 4
πριν από 1 μήνα

Το ότι τα καζίνο απέχουν λίγα κλικ από εμάς είναι πρόβλημα, μερικές φορές... Αλλά ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι χρειάζονται και μερικά κλικ για την κατάθεση. Αλλά είναι θέμα συνήθειας. Ας επιστρέψουμε στο θέμα, που είναι η ασφάλεια και η αξιοπιστία του Tusk Casino. Πλήρωσα την πρώτη κατάθεση τον Ιούλιο του 2023. Έστειλα αμέσως την ταυτότητα, τον λογαριασμό ρεύματος και ένα στιγμιότυπο οθόνης του λογαριασμού skrill. Φανταστείτε, ο λογαριασμός μου δεν έχει επαληθευτεί ακόμα. Εντάξει, δεν έχω παίξει πολύ από τότε σε αυτό το καζίνο, αλλά έχω παίξει μερικές φορές. Αυτές τις μέρες τους έστειλα αρκετά e-mail, για να μου πουν γιατί υπάρχει τόση αναμονή. Γιατί πιστεύετε ότι δεν έχω περάσει ακόμα την επαλήθευση KYC; Ίσως οφείλεται στο ότι δεν έχω διεκδικήσει ακόμα την πληρωμή; Λοιπόν, αν ρωτήσω τώρα, το καζίνο θα έχει τουλάχιστον δύο εβδομάδες ακόμη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

You're right, sometimes it would be better if it was like the good old days. But whoever wants to find a way to play will always find it, whether it's a few clicks or a trip to the casino. 

As for the verification, I would just say that I don't know why your account isn't verified. The casino should be informed so you know what needs to be provided or what was wrong. The fact that you have not yet had a payout should not determine whether you are verified if the casino has already asked you. If they didn't ask and you just posted documents because it was possible, then that could be a reason. But it's always best to know what's behind it from competent people. 🙂

dancerreddevile
πριν από 1 μήνα

Εντάξει, αλλά αν δεν έχετε ξαναπαίξει ρουλέτα, η συμβουλή μου είναι να μην ξεκινήσετε.

Είναι ένα επικίνδυνο παιχνίδι.

Οποιοδήποτε διαδικτυακό παιχνίδι με πραγματικά χρήματα μπορεί να είναι επικίνδυνο και εθιστικό.

Ειδικά για αρχάριους.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Anonymized697 Κρύφτηκε από Romi
Αιτία: Καταχρηστική γλώσσα
Δημοσίευση από Anonymized697 Κρύφτηκε από Romi
Αιτία: Καταχρηστική γλώσσα
Anonymized697
πριν από 1 μήνα

There is no need to use abusive language on this forum.

Your account will be closed now as per your request.

Stay well.

Romi
πριν από 1 μήνα

Πρέπει να καταλάβετε τον θυμό και τον θυμό κάποιων εξαπατημένων παικτών... Παίζετε εναντίον κάποιου που βλέπει τα χαρτιά σας (καζίνο), παίζετε με RNG και μια μηχανή αυτομάθησης και παίζετε "κόντρα σε όλες τις πιθανότητες". Και κάπως σε εξυπηρετεί η τύχη, και παίρνεις λίγα λεφτά, οπότε δεν σου δίνουν ούτε αυτό. Δεν θα σας αφήσουν καν στο "seen", αγνοώντας σας τελείως... Γι' αυτό και κάποιος μερικές φορές γράφει ένα προσβλητικό χυδαίο σχόλιο.

Αυτόματη μετάφραση:
dancerreddevile
πριν από 1 μήνα

I understand completely what you are saying here. I often play at online casinos, you know.

But I would never swear on any forum admins, ever.

Are you actually familiar with this user situation?

I don't believe so.

And therefore sometimes it is for better not to get involved. If you know what I mean.

We, of course, appreciate your opinion always.

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα