Αγαπητέ/ή, το πρόβλημα δεν είναι όπως το προτείνεις, και αν προτιμάς να διαχειριστείς την απογοήτευσή σου με αυτόν τον τρόπο, προχώρα, επειδή νοιάζομαι για τα συναισθήματά σου. Ωστόσο, να είσαι προσεκτικός/ή, καθώς γνωρίζουμε ότι αυτός δεν είναι ο πρώτος σου λογαριασμός στο Casino Guru και γνωρίζουμε το συνολικό σου παράπονο και τη δραστηριότητα στο φόρουμ.
Λοιπόν, λάβετε υπόψη σας το εξής:
« Τελικά, καταλήξαμε στο εξής συμπέρασμα.
Τα στιγμιότυπα οθόνης του παίκτη που δείχνουν ότι ο λογαριασμός του έχει περιοριστεί λόγω εθισμού στον τζόγο (το αναδυόμενο μήνυμα) δεν μπορούν να θεωρηθούν ως απόδειξη ότι έχει πρόβλημα με τον τζόγο. Το μήνυμα που εμφανίστηκε όταν ο παίκτης προσπάθησε να συνδεθεί δεν αποτελεί αδιάσειστη απόδειξη ότι το καζίνο τον χαρακτήρισε επίσημα ως προβληματικό παίκτη. Αργότερα, η υποστήριξη πιθανότατα έκανε μια υπόθεση βασισμένη στο στιγμιότυπο οθόνης του παίκτη χωρίς να διεξάγει εις βάθος έρευνα.
Η υποστήριξη ενημέρωσε επίσης τον παίκτη ότι αυτός ο περιορισμός μπορεί να οφείλεται στο ότι έχει χαρακτηριστεί ως προβληματικός παίκτης σε ένα αδελφό καζίνο. Ωστόσο, δεν υπάρχει καμία αναφορά σε κανέναν τέτοιο κανόνα στους όρους και τις προϋποθέσεις αυτών των καζίνο που να αναφέρει ότι ένας περιορισμός που σχετίζεται με τον τζόγο σε ένα καζίνο ισχύει αυτόματα και για ένα άλλο.
Καθ' όλη τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ο παίκτης δεν ανέφερε ούτε υπέδειξε ποτέ σε επικοινωνία με την υποστήριξη ότι είχε πρόβλημα με τον τζόγο. Ούτε δήλωσε συγκεκριμένα ότι είχε αυτοαποκλειστεί ή είχε χαρακτηριστεί ως προβληματικός παίκτης σε ένα αδελφό καζίνο — ρώτησε μόνο αν το σύστημα μπορούσε να ανιχνεύσει μια τέτοια σύνδεση.
Τέλος, ο παίκτης ισχυρίστηκε ότι η επιλογή ανάληψής του δεν ήταν διαθέσιμη μετά το άνοιγμα του λογαριασμού, αλλά δεν παρείχε κανένα στοιχείο που να το υποστηρίζει.
Παρόλο που τέθηκαν ορισμένα ερωτήματα, μετά από μια πιο λεπτομερή έρευνα, δεν υπάρχουν αρκετά στοιχεία για να παραμείνει ανοιχτή η καταγγελία αυτή.
Συμβουλεύουμε το καζίνο να είναι πιο προσεκτικό με τα μηνύματα που εμφανίζονται στον ιστότοπό του και στην επικοινωνία υποστήριξης, για να αποφευχθούν μελλοντικές σύγχυσεις και παρεξηγήσεις.
Λόγω των προαναφερθέντων λόγων, η παρούσα καταγγελία θα απορριφθεί. Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας και λυπάμαι που δεν μπορέσαμε να σας βοηθήσουμε περισσότερο σε αυτή την περίπτωση. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί μας εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα με αυτό ή οποιοδήποτε άλλο καζίνο στο μέλλον.
Δεν ήταν εύκολη απόφαση. Παρακαλώ ζητήστε βοήθεια αν χρειαστεί.
Dear, the problem is not as you suggest, and if you prefer to manage your frustration this way, go ahead, because I care about your feelings. Yet, tread carefully since we know this is not your first Casino Guru account, and we are aware of your overall complaint and forum activity.
So, please consider this:
"In the end, we have come to the following conclusion.
The player's screenshots showing that his account was restricted due to a gambling addiction (the pop-up message) cannot be considered as proof that he has a gambling problem. The message that appeared when the player tried to log in is not bulletproof evidence that the casino officially labeled him as a problem gambler. Later, the support most likely made an assumption based on the player’s screenshot without conducting a deeper investigation.
The support also told the player that this restriction might be due to him being marked as a problematic gambler in a sister casino. However, there is no mention of any such rule in the terms and conditions of these casinos stating that a gambling-related restriction in one casino automatically applies to another.
Throughout this entire time, the player never mentioned or indicated in communication with support that he had a gambling problem. Nor did he specifically state that he was self-excluded or marked as a problematic gambler in a sister casino — he only asked whether the system could detect such a connection.
Lastly, the player claimed that his withdrawal option was unavailable after the account was reopened, but he did not provide any evidence to support this.
Even though some questions were raised, after a more detailed investigation, there is not enough evidence for this complaint to remain open.
We advise the casino to be more careful with the messages displayed on their website and in their support communication to avoid future confusion and misunderstandings.
Due to the aforementioned reasons, this complaint will now be rejected. Thank you for your understanding, and I’m sorry we could not be of more help on this occasion. Please do not hesitate to contact us again if you encounter any issues with this or any other casino in the future."
It wasn't an easy call. Please seek help if needed.
Αυτόματη μετάφραση: