ΦόρουμΚαζίνοTrino Casino - γενική συζήτηση

Trino Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 μήνες από dsp99RF
|
819 προβολές 18 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Trino Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 μήνες

I joined Trino Casino in April 2024 from my Irish home address and all subsequent activity at the casino was from my Irish residence.

However, when I came to withdraw, they emailed me effectively saying they had confiscated my balance of around €7000 euros and closed my account because I also have a residence in England - a prohibited country.

So although I played/withdrew etc in Ireland, the fact that I also own a second home in UK means I lose everything at the casino.

This doesn't seem fair to me - do you think I have grounds for a complaint?

dsp99RF
πριν από 3 μήνες

Hi, so if you only played from Ireland, which is an allowed country, and not from England then I would say it's not fair if they took your money. I don't think having residency in another country should result in your winnings being taken away. It doesn't seem at all logical to me if a casino would argument something like that. 

However, when you registered, did you use all the details and address you have in Ireland ? 

Anyway, I would definitely file a complaint and our team will try to help you, so go ahead. 

If you have any new information, be sure to let me know. 

πριν από 3 μήνες

Yes, I used an Irish address and details when registering. Thanks for your advice Jaro, I will file a complaint shortly.

dsp99RF
πριν από 3 μήνες

I would certainly go for it too, as it seems to me like a nonsensical excuse. Let me know if you have an update or what you've managed to sort out.

I hope you get your money. 

πριν από 2 μήνες

Γεια σας, έχω εμπειρία με το καζίνο Trino. Πριν από ενάμιση μήνα περίπου, έγραψα στο Trino casino. Επιβεβαίωσα την ταυτότητα, την πιστωτική μου κάρτα και το τιμολόγιο όπου είναι η μόνιμη κατοικία μου. Έπαιξα ένα τουρνουά, τερμάτισα δεύτερος και κέρδισα 7500 από τα χρήματά τους για όσους μπορείτε να αγοράσετε δωρεάν περιστροφές ή χρήματα μπόνους που πρέπει να γυρίσετε πολλές φορές και μπορείτε να τα αποσύρετε. Ο Τζινάλ δεν σε αφήνει καν να διαλέξεις, οπότε είναι γραμμένο στους κανόνες. Αγόρασα 200 ευρώ μπόνους για το ποσό των 1000 από τα κέρδη τους και έπαιξα όλη τη νύχτα. Πέρασα τα 200 ευρώ μπόνους x φορές όπως μου ζήτησαν και κατέληξα στα 540 ευρώ. Το οποίο θα μπορούσα να αποσύρω. Έλαβα ένα e-mail που έλεγε ότι θέλω αντίγραφο της ταυτότητάς μου και της τραπεζικής μου κάρτας, ενώ τα είχα επαληθεύσει όλα στο προφίλ μου! Τους έστειλα αντίγραφο του εγγράφου ταυτότητας και της πιστωτικής μου κάρτας και πάλι δύο μέρες αργότερα έλαβα ένα e-mail που έλεγε ότι θέλω ξανά αντίγραφο του τραπεζικού μου λογαριασμού και του Iban, οπότε τους έγραψα ότι τους το έστειλα ήδη και την επομενη μερα εβγαλαν 540 ευρω που δεν μπορεσα να βγαλω τα χρηματα του Bonus οταν τους εγραψα οτι εβαλα τα χρηματα του Bonus x φορες οσο απαιτηθηκε, οποτε δεν επικοινωνησε κανεις μαζι μου. Έχω τα πάντα φωτογραφημένα και τεκμηριωμένα, συμπεριλαμβανομένης της νίκης και της συνομιλίας τους. Θα ήθελα να σας ρωτήσω πού μπορώ να πάω και να κάνω καταγγελία. Αυτό είναι απάτη στους παίκτες, σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Alesek007
πριν από 2 μήνες

Hello. I can see that you have managed to file a complaint here with our team and it is already in progress. Please update it whenever you find the time, because some more questions have been asked there. You can easily do so by using this link, if you wish.

Do you have any updates regarding this case by now?

Romi
πριν από 2 μήνες

Hi hi

No there is no progress yet.

It was very strange few days ago they told me that Finance Department had figured out the issue and I should have the payment in my account within 24 hours.

Then around 2 days after they said within 4 hours.

So no progress 🤷

With respect...

Hafthor Axel

Haffi
πριν από 2 μήνες

Hello, it would be a good idea to write first what happened in the casino, because you are replying to a post that was not addressed to you at all. 

But obviously from the context it is clear that you have a problem with the withdrawal. So when the casino told you that you should have the money still nothing changed ? One more question, is what you are writing here now referring to Tsars Casino, which you have an open complaint against, or to Trino ?

I will wait for the answer.

Romi
πριν από 2 μήνες

Γεια σας, όχι ακόμα. Έστειλα τις φωτογραφίες της αλληλογραφίας του email και την εξήγηση. Περιμένω τι θα δώσει ο γκουρού εδώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Alesek007
πριν από 2 μήνες

Και επίσης τίποτα νέο από το καζίνο; Νομίζω ότι αυτό εννοούσε η Ρόμι.

Σας ζήτησε επίσης να απαντήσετε στο παράπονό σας, χωρίς αυτό η ομάδα μας δεν θα μετακινηθεί, οπότε καλό θα ήταν να το κάνετε.

Μπορείς να τα καταφέρεις ;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Γεια Romi, έγραψα μεταξύ και φωτογραφική συνομιλία και δεν έλαβα καμία απάντηση από το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Έστειλα την αλλαγή και τη συνομιλία Petronela.k @guru.com

Αυτόματη μετάφραση:
Alesek007
πριν από 2 μήνες

Please let Petronela know about it in the complaint thread as well, so she will be able to move on with the case.

πριν από 1 μήνα

Does this casino pay out money? I have been waiting for 4 days and the payment has not been approved yet.



Azael
πριν από 1 μήνα

If you have a look at the user reviews, you will read that they do, probably just a bit slower, as some of the players said.

There are also 5 complaints submitted for this casino, and they did pay the players at the end.

So hopefully, you will receive your money soon as well. Is your account fully verified there?

πριν από 2 εβδομάδες

Γειά σου. Μοιράζομαι την εμπειρία μου στο παιχνίδι. Ίσως έχω υπερεκτιμήσει αυτό το καζίνο στην κριτική μου.

Trinocasino: Χωρίς προνόμια VIP και άδικο παιχνίδι

1. Χωρίς προνόμια VIP: Έχω φτάσει στο επίπεδο 7 από τα 8 στο πρόγραμμα VIP του Trinocasino και δεν έχω λάβει ακόμη προνόμια ή μπόνους που καταλαβαίνω ότι οφείλονται σε αυτό το στάδιο. Επικοινώνησα με την υποστήριξη πελατών για να ρωτήσω ποια προνόμια δικαιούμαι, αλλά δεν έχω λάβει ακόμη μια σαφή απάντηση ή κάποια πραγματικά μπόνους.


Όπως προανέφερα, έφτασα τα 7 επίπεδα από τα 8.

Τι υποσχέθηκαν:

1

Προσφορές VIP

Εκτός από τα συνεχή μπόνους και τις προσφορές μας, ως VIP θα λαμβάνετε αποκλειστικές προσφορές και ειδικά προνόμια. Τελικά, εσύ είσαι ο βασιλιάς!

2

Οικονομικά προνόμια

Ως μέλος VIP, θα λάβετε ειδικά προνόμια. Οι VIP παίκτες μας λαμβάνουν υψηλότερα όρια ανάληψης και ποσοστά επιστροφής μετρητών, καθώς και καλύτερες συναλλαγματικές ισοτιμίες ανάλογα με το επίπεδο VIP τους.

3

Χωρίς περιορισμούς

Τα VIP μέλη λαμβάνουν επιπλέον προνόμια, γι' αυτό παίξτε τα αγαπημένα σας παιχνίδια, βελτιώστε τη στρατηγική σας και διασκεδάστε! Όσο καλύτερος γίνετε, τόσο μεγαλύτερα τα κέρδη σας, δεν υπάρχουν όρια!

4

Προσωπικός διαχειριστής

Μπορείτε να αποκτήσετε έναν προσωπικό μάνατζερ που θα σας αντιμετωπίζει σαν πραγματικό VIP. Μη διστάσετε να κάνετε ερωτήσεις, να δώσετε σχόλια και να μοιραστείτε όλες τις σκέψεις σας με τον προσωπικό σας διευθυντή στη συνομιλία VIP 24/7.

Αυτή τη στιγμή έχω λάβει μόνο ένα μπόνους VIP 500 USD για να φτάσω στο επίπεδο 7. (Και αυτή είναι μια ολόκληρη ιστορία για το τι συνέβη, αλλά θα το συζητήσουμε αργότερα.) Σήμερα, 1 Σεπτεμβρίου, δεν έχω μπόνους VIP . Ακόμα και απλά μπόνους μπλοκαρίστηκαν. Δεν έχω ούτε προσωπικό μάνατζερ, αν και δικαιούμαι ανάλογα με την ιδιότητά μου.

file

Έκανα μια ερώτηση στο chat και δεν έλαβα απάντηση. Θα ήθελα να λάβω απάντηση από έναν εκπρόσωπο του καζίνο. Σε τι χρησιμεύουν τα επίπεδα VIP εάν δεν υπάρχουν προνόμια;


Αγαπητή ομάδα υποστήριξης της Trinocasino,

Θα ήθελα να μάθω γιατί όχι μόνο χάνω προσφορές VIP αλλά και οι τακτικές προσφορές μπλοκάρονται. Αυτό εγείρει σοβαρά ερωτήματα και ανησυχίες για μένα, καθώς περίμενα πρόσβαση σε τυπικά μπόνους και προσφορές.

Εξηγήστε τον λόγο του αποκλεισμού και, εάν είναι δυνατόν, καταργήστε τον αποκλεισμό της πρόσβασης στις μετοχές.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την προσοχή σας και αναμένω την απάντησή σας.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Τώρα, όσον αφορά το άδικο παιχνίδι.

Trinocasino: άδικο παιχνίδι

Γειά σου!

Έλαβα ένα μπόνους 500 USD, αλλά δυστυχώς το έχασα χωρίς να κάνω ούτε έναν κύκλο εργασιών από αυτά τα κεφάλαια. Θα μπορούσατε να εξηγήσετε πώς μπορεί να συμβεί αυτό; Είναι δυνατόν να ελέγξουμε τις λεπτομέρειες αυτής της κατάστασης και να εξηγήσουμε τι ακριβώς πήγε στραβά;

Μετά έπαιζα με δικά μου χρήματα, και η κατάσταση ήταν η ίδια. Μετά την επικοινωνία με τη συνομιλία, οι κουλοχέρηδες άρχισαν να δίνουν κέρδη. Τώρα έχω μπερδευτεί. Είναι απλώς μια σύμπτωση ή μπορείτε πραγματικά να επηρεάσετε το RTP των κουλοχέρηδων;

Θα ήθελα μια πιο λεπτομερή εξήγηση της κατάστασής μου. Όπως ανέφερα, αφού εξέφρασα τη δυσαρέσκειά μου στο chat, τα αποτελέσματα στα φρουτάκια βελτιώθηκαν. Αυτό εγείρει ερωτήματα σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του συστήματος.

Μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι δεν υπάρχουν αλλαγές στις ρυθμίσεις RTP ή υποδοχής μετά από τέτοια αιτήματα; Υπάρχουν εσωτερικοί αλγόριθμοι ή συστήματα που μπορούν να επηρεάσουν την πιθανότητα νίκης ανάλογα με τη δραστηριότητα του παίκτη ή τα αιτήματα για υποστήριξη;

Είναι πολύ σημαντικό για μένα να κατανοήσω αυτό το θέμα και θα ήμουν ευγνώμων για τη διευκρίνιση σας.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας.

Δεν έλαβα απάντηση.


Χαμηλό RTP και άδικο παιχνίδι:

Τον τελευταίο καιρό έχω παρατηρήσει σημαντική μείωση στο RTP (Return to Player) στους κουλοχέρηδες, ειδικά με τον πάροχο Pragmatic Play. Τις τελευταίες συνεδρίες τυχερών παιχνιδιών δεν έχω λάβει σχεδόν κανένα κέρδος, γεγονός που εγείρει σοβαρές αμφιβολίες σχετικά με τη δίκαιη ρύθμιση των κουλοχέρηδων. Αν και η υπηρεσία υποστήριξης διασφαλίζει ότι το RTP και η γεννήτρια τυχαίων αριθμών (RNG) δεν μπορούν να αλλάξουν μετά την εγκατάσταση του παιχνιδιού, η εμπειρία μου λέει το αντίθετο.

Θέμα: Καταγγελία για χαμηλό RTP και αθέμιτο παιχνίδι

Αγαπητή ομάδα υποστήριξης του Tirnocsino,

Είμαι τακτικός πελάτης και πάντα προτιμούσα την εξυπηρέτησή σας, ωστόσο πρόσφατα αντιμετώπισα ένα πρόβλημα που με προβληματίζει σοβαρά.

Έχω παρατηρήσει ότι το RTP (Return to Player) των παιχνιδιών, ειδικά των κουλοχέρηδων, είναι σημαντικά χαμηλό. Τις τελευταίες συνεδρίες δεν έχω λάβει σχεδόν καμία νίκη, κάτι που με κάνει να υποψιάζομαι ότι οι κουλοχέρηδες έχουν ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο ώστε να ελαχιστοποιείται η επιστροφή στους παίκτες. Αυτό κάνει να φαίνεται ότι το καζίνο είναι άδικο με τους παίκτες και ουσιαστικά κλέβει τα χρήματά μου.

Σας ζητώ να εξετάσετε αυτήν την κατάσταση και να μου δώσετε διευκρινίσεις σχετικά με το RTP στα παιχνίδια, καθώς και να επιβεβαιώσετε την ειλικρίνεια του καζίνο σας.

Αγαπητέ Ιγκόρ

Είμαστε πάντα στην ευχάριστη θέση να ικανοποιήσουμε οποιοδήποτε αίτημα έχετε και εάν η τελική σας απόφαση είναι αμετάβλητη, θα ληφθεί υπόψη. Ωστόσο, θα θέλαμε να σας εξηγήσουμε κάτι: κατά την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού, ο προγραμματιστής του παιχνιδιού προσθέτει μια γεννήτρια τυχαίων αριθμών (RNG) στο πρόγραμμα, η οποία διασφαλίζει ότι κάθε γύρος του παιχνιδιού δεν είναι προκαθορισμένος από κανέναν και είναι σχεδόν ανεξάρτητος . Μόλις ο προγραμματιστής του παιχνιδιού αντιστοιχίσει το RTP στο παιχνίδι, κανείς άλλος δεν μπορεί να αλλάξει αυτήν την παράμετρο. Το ποσοστό RTP δεν εφαρμόζεται σε μία συγκεκριμένη περίοδο παιχνιδιού, αλλά υπολογίζεται σε απόσταση μεγαλύτερη από ένα εκατομμύριο περιστροφές που γίνονται από διαφορετικούς χρήστες σε ένα σημείο του παιχνιδιού. Δεν χρειάζεται να τα παρατήσετε τόσο νωρίς, γιατί αν το παιχνίδι δεν σας προσφέρει ευχαρίστηση, μπορείτε πάντα να επιλέξετε μια διαφορετική προσέγγιση ή να αλλάξετε εντελώς το παιχνίδι, συμφωνείτε; Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την υποστήριξη της Trinocasino. Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις, επικοινωνήστε με τη συνομιλία μας στο διαδικτυακό καζίνο ή γράψτε στο "> Είμαστε εδώ για εσάς 24/7, βρέχει ή λάμπει!


Αγαπητή ομάδα υποστήριξης της Trinocasino,

Σας ευχαριστούμε για την απάντησή σας και την εξήγηση του τρόπου λειτουργίας της γεννήτριας τυχαίων αριθμών (RNG) και του RTP. Κατανοώ ότι το RTP υπολογίζεται για μεγάλο χρονικό διάστημα και ότι κανένα καζίνο δεν μπορεί να επηρεάσει το RNG αφού ρυθμιστεί από τον προγραμματιστή. Ωστόσο, η εμπειρία μου στον ιστότοπό σας με κάνει να αμφιβάλλω για το δίκαιο των συγκεκριμένων παιχνιδιών, ειδικά επειδή δεν έχω δει σημαντικές αποδόσεις σε αρκετές περιόδους σύνδεσης.

Στόχος μου δεν είναι να βρω τους ενόχους, αλλά να καταλάβω τι συμβαίνει. Σας ζητώ να διενεργήσετε έλεγχο για να βεβαιωθείτε ότι όλα τα συστήματα λειτουργούν σωστά και να μου δώσετε στατιστικά παιχνιδιού για την περίοδο από 28 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου. Είναι σημαντικό για μένα να γνωρίζω ότι παίζω σε ένα δίκαιο και διαφανές καζίνο.

Ελπίζω στην κατανόησή σας και στην άμεση επίλυση αυτού του ζητήματος.

Ειλικρινά,

Ιγκόρ

Δεν έλαβα απάντηση.




Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Παράπονο για το Trinocasino: χαμηλό RTP, χωρίς VIP οφέλη και άδικο παιχνίδι

Θα ήθελα να μοιραστώ την αρνητική μου εμπειρία με το Trinocasino, την οποία δυστυχώς δεν μπορώ πλέον να προτείνω σε άλλους παίκτες.

Χαμηλό RTP και άδικο παιχνίδι: Τον τελευταίο καιρό έχω παρατηρήσει σημαντική μείωση στο RTP (Return to Player) στους κουλοχέρηδες, ειδικά με τον πάροχο Pragmatic Play. Τις τελευταίες συνεδρίες τυχερών παιχνιδιών δεν έχω λάβει σχεδόν κανένα κέρδος, γεγονός που εγείρει σοβαρές αμφιβολίες σχετικά με τη δίκαιη ρύθμιση των κουλοχέρηδων. Αν και η υπηρεσία υποστήριξης διασφαλίζει ότι το RTP και η γεννήτρια τυχαίων αριθμών (RNG) δεν μπορούν να αλλάξουν μετά την εγκατάσταση του παιχνιδιού, η εμπειρία μου λέει το αντίθετο.

Χωρίς προνόμια VIP: Έχω φτάσει στο επίπεδο 7 στα 8 στο πρόγραμμα VIP του Trinocasino, αλλά δεν έχω λάβει ακόμη προνόμια ή μπόνους που καταλαβαίνω ότι οφείλονται σε αυτό το στάδιο. Έχω επικοινωνήσει με την υποστήριξη πελατών για να ρωτήσω ποια οφέλη δικαιούμαι, αλλά δεν έχω λάβει σαφή απάντηση ή πραγματικά μπόνους.

Έλλειψη διαφάνειας και υποστήριξης: Παρά τα επανειλημμένα αιτήματά μου για υποστήριξη, δεν έχω λάβει ικανοποιητική εξήγηση ή λύση στις ερωτήσεις μου. Αυτό εγείρει σοβαρές αμφιβολίες για τη διαφάνεια και την ειλικρίνεια του καζίνο.

Πιστεύω ότι τέτοιες ενέργειες από την πλευρά του καζίνο είναι απαράδεκτες.

Αυτόματη μετάφραση:

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη