Γειά σου,
Καταλαβαίνω ότι είναι ωφέλιμο να συγκρίνουμε τις εμπειρίες σας. Ωστόσο, όπως μπορείτε να δείτε, η TonyBet δεν ενδιαφέρεται για το πώς άλλα καζίνο έχουν χειριστεί το KYC σας. Επίσης, υπάρχει ακόμα το θέμα με την κοινή πληρωμή.
Γι' αυτό, προτείνω να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε τι πρέπει να γίνει σε αυτή την περίπτωση.
Αυτά τα στιγμιότυπα οθόνης αναφέρουν λογαριασμούς κοινής ωφέλειας, φόρους ή τραπεζικά αντίγραφα, κάτι που είναι αρκετά συνηθισμένο, θα έλεγα. Συνήθως κανένα από αυτά δεν μπορεί να είναι παλαιότερο από 3 μήνες.
Ποιο φαίνεται να είναι το πρόβλημα εδώ, παρακαλώ;
Εκτός από την ανάμειξη της επιλογής πληρωμής, απ' όσο θυμάμαι.
Hello,
I understand it feels beneficial to compare your experiences; however, as you can see, TonyBet isn't concerned about how other casinos have handled your KYC. Also, there is still the thing with shared payment.
Hence, I suggest we try to find out what needs to be done in this situation.
Those screenshots mention utility bills, taxes or bank statements, which are pretty common, I'd say. Usually none of that can be older than 3 months.
What seems to be the issue here, please?
Aside from mixing the payment option, as far as I remember.
Αυτόματη μετάφραση: