Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοTikiTaka Casino - γενική συζήτηση

TikiTaka Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

 από Karen1234567890
|
9.907 προβολές 154 απαντήσεις |
|
1...5 6 78
Romi

Do they ever respond to you when you contact them? Live chat is quick but AI I think and they don’t answer emails.

Anonymized825

Unfortunately, as you can see here, we have many complaints running for this casino right now, and the casino is not very responsive. I just hope that the situation will change soon and they solve them all.

Otherwise their safety index, which is already pretty low, will go even lower then. 🤷‍♀️


Romi

No problem, when you look at other sites it does appear that they process the withdrawal but anything from 6-10 business days. Very slow but as long as it comes back it doesn’t really matter. Mine is only low value £270, £110 profit. I think I some are much higher than that online.

Anonymized825

Σωστά, έχουν τεχνητή νοημοσύνη και οι απαντήσεις είναι πάντα οι ίδιες. Gereric... Δεν λύνουν τίποτα.


Θα το σκεφτόμουν δύο φορές πριν παίξω εδώ. Είναι ένα καζίνο με καλή προσφορά, αλλά είναι πολύ, πολύ αδιαφανές. Είναι ένα καζίνο που φαίνεται απάτη...

Αυτόματη μετάφραση:
Cule21

Agreed, I haven’t taken any bonus so hoping that helps when paying out. It’s hard to tell if anyone does get paid out as a few state they have done but others have either cancelled withdrawals and played until it’s zero or haven’t updated anything.

Μου άνοιξαν ξανά τον λογαριασμό χωρίς το αίτημά μου... Μου πήρε πολύ χρόνο για να τον κλείσω και τώρα βλέπω ότι σας τον άνοιξαν ξανά. (Όπως είπα, είναι απατεώνες.) Δεν συμμορφώνονται με τίποτα και θέλουν απλώς οι άνθρωποι να στοιχηματίζουν ανεξέλεγκτα... δεν υπάρχει κανένα υπεύθυνο παιχνίδι ή κανόνες. Οτιδήποτε πάει για αυτούς...

Αυτόματη μετάφραση:

The whole delay on withdrawal, being able to cancel withdrawal is done to get people to cancel and blow the lot.

Anonymized825

Απολύτως, είναι μια πολύ κακή πρακτική. Έγινε για να μην μπορούν οι πελάτες να πληρώνονται και να καταλήγουν να παίζουν τα πάντα... Είναι ένα καζίνο χωρίς αρχές ή νόμους. Είναι πολύ επικίνδυνο να στοιχηματίζεις εδώ. Θα έπρεπε να δημοσιοποιηθεί... αλλά δεν ξέρω αν ο Γκουρού του Καζίνο είναι διατεθειμένος να κάνει κάτι εναντίον τους.



Αυτόματη μετάφραση:

Μου άνοιξαν ξανά τον λογαριασμό χωρίς το αίτημά μου... Μου πήρε πολύ χρόνο για να τον κλείσω και τώρα βλέπω ότι σας τον άνοιξαν ξανά. (Όπως είπα, είναι απατεώνες.) Δεν συμμορφώνονται με τίποτα και θέλουν απλώς οι άνθρωποι να στοιχηματίζουν ανεξέλεγκτα... δεν υπάρχει κανένα υπεύθυνο παιχνίδι ή κανόνες. Οτιδήποτε πάει για αυτούς...

Αυτόματη μετάφραση:

I am sorry that they did this to you.

May I ask if the account was closed due to the gambling problems, by any chance?

If so, there is no way they should reopen it for you.

There is a way you can block yourself from their site by asking someone close to you whom you can trust to set up a new password for their site and never tell you what it was.

Could you try that, perhaps?

The whole delay on withdrawal, being able to cancel withdrawal is done to get people to cancel and blow the lot.

If you feel that our team could try to help, surely feel free to file a complaint here.

Hopefully we will be able to communicate with the casino regarding your withdrawal.

Romi

It would help but only been 4 days

Anonymized825

I know you say wait 14 days so that will have to be it and see what comes, I am not hopeful as they haven’t even asked for verification yet.

Anonymized825

Yeah, we are not able to intervene before the 14-day time frame. That is right.

Let's wait a bit then and see how it will go.

Try not to get into negative thoughts, though.

Romi

Yeah it’s not the end of the world if it takes a while/doesn’t turn up. Can always see what the bank says if they don’t send it, hoping they do or they may answer you guys.

Romi

Ναι, ήταν κλειστό γιατί έχασα πολλά και δεν έλεγξα το παιχνίδι... τώρα το άνοιξαν ξανά και έχασα ξανά... δεν ξέρω αν μπορούσα να παραπονεθώ.


Το πρόβλημα είναι ότι δεν απαντούν στα email μου και οι πράκτορες συνομιλίας είναι bots... που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και προσφέρουν μόνο γενικές απαντήσεις.

Αυτόματη μετάφραση:

Did anyone get asked to verify? Usually as soon as you withdraw on any website they ask for it, this one though nothing which is strange.

Yeah it’s not the end of the world if it takes a while/doesn’t turn up. Can always see what the bank says if they don’t send it, hoping they do or they may answer you guys.

Let's wait and see then. We're here, always.

Ναι, ήταν κλειστό γιατί έχασα πολλά και δεν έλεγξα το παιχνίδι... τώρα το άνοιξαν ξανά και έχασα ξανά... δεν ξέρω αν μπορούσα να παραπονεθώ.


Το πρόβλημα είναι ότι δεν απαντούν στα email μου και οι πράκτορες συνομιλίας είναι bots... που χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και προσφέρουν μόνο γενικές απαντήσεις.

Αυτόματη μετάφραση:

I understand that, but it is really important to state the reason to them very clearly and write that the reason is gambling issues.

If you did so, we may be able to help you get your deposits back.

Otherwise, unfortunately, it won't be possible because the casino must be informed about the gambling issue so they can act accordingly.

Did anyone get asked to verify? Usually as soon as you withdraw on any website they ask for it, this one though nothing which is strange.

It is not really unusual that not all of the online casinos ask for verification, though.

So, hopefully, they will proceed with the withdrawal all good. 🤞

Romi

Εντάξει, τι πληροφορίες χρειάζεστε; Και πώς μπορώ να σας το πάρω; Έχω στείλει email και στιγμιότυπα οθόνης.

Αυτόματη μετάφραση:
1...5 6 78
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα