Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοTikiTaka Casino - γενική συζήτηση

TikiTaka Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

36.958 προβολές 256 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
1...6 7 8...13
Προσθήκη ανάρτησης
Cule21
πριν από 8 μήνες

All is packed in the feature called "complaint."

Don't worry; it is quite easy, but honestly, also quite a lengthy process, though.

So, if you like to try and submit one, use this link and proceed. 👈 You may upload screenshots; later on, resend emails once your complaint reaches that phase.

πριν από 8 μήνες

Still nothing but if the reviews are true on other sites the issue is 1. Use bank transfer and 2. The terms state 72 hours from the next working day, I think people see that as Monday request Thursday pay but actually it’s the following day which people are confirming. Let’s see how we get on

Romi
πριν από 8 μήνες

Couldn’t delete my casinoguru account please want a fresh start no gambling so getting rid of everything

Anonymized825
πριν από 8 μήνες

Hello,

I'll take care of it and hope you are going to be happy and ok!

jw7436
πριν από 8 μήνες

Αυτή η προθεσμία 3 ημερών είναι ψέμα. Περιμένω απάντηση σχετικά με τις αναλήψεις μου εδώ και 8 μέρες και δεν έχω καμία ελπίδα να τις πάρω ποτέ. Είναι ένα δόλιο καζίνο. Μαφία. Μην παίζετε εδώ. θα χάσεις σίγουρα, είτε κερδίσεις είτε χάσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Καλησπέρα θα ήθελα και εγώ να σας πω τα σχόλιά μου για το TIKITAKA ένα καζίνο απάτης, προσπαθώ να κάνω ανάληψη εδώ και καιρό και δεν μπορώ, έχω στείλει ήδη περίπου 6 email, και δεν έχω λάβει ποτέ απάντηση... Το μόνο που παίρνω είναι διαφήμιση, μην παίζετε σε καζίνο απάτη!!!

Ακόμα δεν έχω λάβει τα χρήματά μου και δεν έχουν καν επικυρωθεί.

Μίλησα μάλιστα με τη γραμμή υποστήριξης μια φορά για να πω ότι χρειάζονται 3 με 4 ημέρες, και ότι έχει περάσει ο χρόνος και τώρα δεν μπορώ να ανοίξω καν μια διαδικτυακή συνομιλία.

Αυτόματη μετάφραση:
Ana1_ana
πριν από 8 μήνες

May I ask when exactly you requested your withdrawal and if your account is fully verified there, please?

Our complaint team could look into it if needed; just provide some more information, please.

πριν από 8 μήνες

μια εβδομάδα, και συνεχίζουν να λένε ότι βρίσκονται στο οικονομικό τμήμα για να δώσουν εξουσιοδότηση, έχω στείλει πολλά email και δεν έχω λάβει πίσω ένα.

σχετικά με τον λογαριασμό βοηθού είπε ότι ο λογαριασμός έχει επικυρωθεί και ότι πρόκειται για καθυστέρηση.

Έχω δει τα σχόλια των ανθρώπων και είναι απλά μια εφαρμογή απάτης! Και έχουν μπλοκάρει τη συνομιλία μου

Αυτόματη μετάφραση:
Ana1_ana
πριν από 8 μήνες

So, I believe you should file your complaint here so our team can try to intervene in your case.

If you'd like to go for it, please follow this link where you can do so, and if you have any updates, please inform us.

πριν από 8 μήνες

Hi everyone hope you’re all ok 🙂


im just gonna put my 2 cents in with Tika takka and hopefully give you a bit of hope and maybe get a bit of reassurance at the same time


first of all i just want to say im so glad i stumbled onto this site as i had no idea help was available. Im from the uk so have only ever played on uk casinos which are heavily regulated!


so end of last year I played on this casino and I did 2 withdrawals one for £10 and one for £50 and I’ve just gone back onto my bank statement and on tikatakas payment history for me and it was definitely them and I did actually get my withdrawals within about 3 days if I remember correctly this was last September I believe!


fast forward to this week, I unfortunately got scammed, buying a car and lost about 2k and stupidly I thought I’d try my luck on tikatakka and I’m having a gambling break from other sites in the UK I like to do periodically.


I won 900 withdrawals real money no bonus and tried to withdraw £400 and £400 by visa to the card they had on there.


now I can’t remember if last year I was asked to verify my account before I got my withdrawals but I want to say I don’t think so?


now the next day the £500 withdrawal was cancelled while I was playing a game and they said on the chat it was me but it wasn’t, the 400 one still pending this is now the third day. And today I requested the other £500 as yesterday they said I reached my withdrawal limits.


im now panicking as reading the trustpilot review and this community as well that I’m not going to get my money, but they definitely payed out last year maybe it’s because it wasn’t a smaller amount?


has anyone else here actually had a payout from them? Anyway I’ll keep you all posted but not holding out.


also apparently they are actually listened by a company called PAGCOR which is government run in the Philippines? I looked into this as I read somewhere someone says they aren’t listened but it appears they are



Gewakefie
πριν από 8 μήνες

Hey, I am glad that you came to our site and hope that you will find it really helpful.

I just want to suggest you not to panic and try to wait to see how it all will unfold.

What do you say?

And surely keep us informed about any updates.

Also, according to our information, the casino has no license as of now.

πριν από 8 μήνες

Hey, I am glad that you came to our site and hope that you will find it really helpful.

I just want to suggest you not to panic and try to wait to see how it all will unfold.

What do you say?

And surely keep us informed about any updates.

Also, according to our information, the casino has no license as of now.

πριν από 8 μήνες

Oh really, that’s reassuring haha


i will do thank you, I suppose if they have no licence we don’t have a leg to stand on

πριν από 8 μήνες

Both withdrawals hit account today even before their timeframe!

Gewakefie
πριν από 8 μήνες

That is really nice to hear.

If you'd like to rate this casino, please write your user review here.

Maybe you will help others to decide whether to play there or not, you know.

πριν από 8 μήνες

Γεια σε όλους, με βάση την εμπειρία μου, σας συμβουλεύω να μην παίζετε σε αυτό το καζίνο. Είχα τα ίδια προβλήματα που περιγράφεις. Ακύρωσαν αναλήψεις και μου είπαν ότι ήταν πρόβλημα με την τράπεζά μου και ούτω καθεξής... μέχρι που κατέληξα να χάσω το υπόλοιπο. (Υψηλά ποσά)


Έχω στείλει email πολλές φορές ζητώντας κλείσιμο λογαριασμού λόγω εθισμού στον τζόγο και έλλειψης ελέγχου. Με αγνοούν και δεν θα κλείσουν τον λογαριασμό μου. Αυτό μου προκαλεί σοβαρό κακό.


Όταν συνομιλώ με τους πράκτορες για να τους πω για το πρόβλημά μου, μου λένε ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα και ότι έστειλα ένα email... όταν έστειλα το email, κανείς δεν απάντησε, και είναι έτσι εδώ και πολύ καιρό.

Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω, είμαστε ευάλωτοι σε αυτή την απάτη...

Αυτόματη μετάφραση:
Cule21
πριν από 8 μήνες

This really doesn't sound right, and I'm sorry that you have to go through this.

I believe that our complaint team could give you a hand with this and try to make the casino move forward with the closure of your account.

May I ask if you have deposited any money after your request for closure?

Please follow this link where you can file your complaint, and hopefully soon your account will get closed there.



Romi
πριν από 8 μήνες

Αυτό είναι σωστό. Τους έχω μιλήσει αρκετές φορές και έχω στείλει πολλά email... αναφέροντας το πρόβλημά μου με τον τζόγο. Μετά από αυτό, έκανα περισσότερες καταθέσεις και έχασα τα πάντα. Αφού δεν με μπλόκαραν και δεν έλαβα προαγωγές... το έχω πέσει. Φταίω κι εγώ, αλλά πιστεύω ότι δεν είναι νόμιμα και δεν βοηθούν τους παίκτες με προβλήματα.


Έχω επισυνάψει μια εικόνα όπου μπορείτε να δείτε μερικά από τα πολλά email που σας στέλνω... Είναι σαφές; file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Γεια σας, κέρδισα σήμερα, δυστυχώς, όταν έπρεπε να πιστωθούν τα χρήματα σε εμένα, μου έδειξε σφάλμα πορτοφολιού και μετά την επαναφόρτωση, τα κέρδη μου δεν πιστώθηκαν και αξίζει τον κόπο...

Αυτόματη μετάφραση:
brezovjakovamartina0
πριν από 8 μήνες

Γεια, κοιτάξατε το ιστορικό του παιχνιδιού σας για να δείτε αν έχετε καταγράψει μια νίκη εκεί σε κάποιο όνειρο; Έχεις πιθανότητες να πάρεις κάτι τέτοιο ή όχι; Αυτό θα ήταν ίσως το πρώτο πράγμα που θα κοιτούσα για να βεβαιωθώ ότι ήταν μια νίκη.

Στη συνέχεια, ρωτήσατε το καζίνο και συνεπώς τη ζωντανή συνομιλία τι θα μπορούσε να το προκάλεσε και γιατί συνέβη και αν μπορούν να βοηθήσουν με οποιονδήποτε τρόπο;

Δώσε μια ευκαιρία και δες τι λένε.

Αυτόματη μετάφραση:
SjoerdH διέγραψε τη δημοσίευση
1...6 7 8...13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.