Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοTikiTaka Casino - γενική συζήτηση

TikiTaka Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

 από Karen1234567890
|
9.906 προβολές 154 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...8
sakissak74

Well then, if nothing has been solved yet then you can file a complaint here on this link. ⬅️

I hope that our team will be able to do something about this situation.

Of course if you want to know what to expect from the whole complaint process just click on this guide and you will find everything you need- Complaint Resolution Information and Instructions

Also, feel free to update me on anything new. 🙂

file Αυτό το καζίνο εξακολουθεί να στέλνει ανεπιθύμητα μηνύματα και δεν υπάρχει τρόπος να βγείτε από τη λίστα αλληλογραφίας του. Έχω ζητήσει αρκετές φορές να κλείσει οριστικά ο λογαριασμός. Στέλνουν email με μπόνους 5e ή 20 δωρεάν περιστροφές. Όταν προσπαθώ να συνδεθώ, λέει "ο λογαριασμός σας εξετάζεται", αλλά δεν κλείνουν οριστικά τον λογαριασμό αλλά συνεχίζουν να στέλνουν ανεπιθύμητα μηνύματα. Εάν με κάποιο τρόπο αφαιρεθείτε από τη λίστα, τα άτομα σε αυτό το καζίνο θα σας προσθέσουν ξανά στη λίστα. Θα πρέπει να υπάρχει νόμος σε επίπεδο ΕΕ για αυτά τα άχρηστα καζίνο τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
mcclane2020

Isn't it possible to block it in your email settings, perhaps? That should be helpful if you don't want to receive anything from them.

Also, when it comes to the account closure, most of the casinos only stop sending all the promotions whenever the reason for closing the account is gambling addiction, you know. It is because they always want to lure the customers back otherwise. 🤷‍♀️

I know that it is not completely okay, especially if a player doesn't want to play there anymore, but it is their business strategy.

I withdrew £500 twice they cancelled twice on me I used my card then I used via transfer so now I’m waiting for it to go in my bank but I’m worried I’m not going to get it I have to wait till Tuesday and Wednesday and I think it might get cancelled again

Romi

Αυτά τα άχρηστα καζίνο στην πραγματικότητα δεν κλείνουν τον λογαριασμό σας, όταν προσπαθείτε να συνδεθείτε αφού λένε ότι ο λογαριασμός σας έχει κλείσει, λαμβάνετε το κείμενο "ο λογαριασμός σας υπόκειται σε έλεγχο" και η αποστολή ανεπιθύμητης αλληλογραφίας συνεχίζεται.

Τώρα άρχισα να κατευθύνω μηνύματα από αυτά τα spam καζίνο απευθείας στον φάκελο spam.

Είναι πιο εύκολο να φτάσετε εκεί αν δεν πάτε σε καζίνο που έχουν αυτό το μπόνους Grap, όλα σας ενοχλούν με το spam τους.

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια, απάτη καζίνο. Πρέπει να έχασα περίπου 6.000€ σε 5 μήνες. Όταν προσπάθησα να κάνω ανάληψη, μετά από λίγο, τα χρήματα ήταν πίσω στον λογαριασμό έτοιμα για αναπαραγωγή. Είχα επίσης πρόσβαση στον διαχειριστή VIP, ο οποίος μου πρόσφερε εξατομικευμένες προσφορές κατάθεσης και όταν τις αξίωσα, δεν χορηγήθηκαν. Η διαχείριση της συνομιλίας ήταν αξιολύπητη. Οι απαντήσεις ήταν σαν αυτές ενός ρομπότ.


Πέρα από όλα αυτά, η αντιμετώπιση είναι μαφιόζικη. Πρόσφατα έλαβα μια κλήση που ισχυριζόταν ότι είμαι ο VIP διευθυντής μου. Ζήτησαν συγγνώμη και πρόσφεραν προαγωγές. Λίγες μέρες αργότερα, τηλεφώνησα στον αριθμό που είχα αποθηκεύσει και εκείνος που απάντησε είπε ότι δεν ήξερε το άτομο για το οποίο ρωτούσα... Εν ολίγοις, κάτι ψαροκάμαρο συμβαίνει πίσω από αυτό το σπίτι τυχερών παιχνιδιών, όπως λένε.


Μου έχουν αφαιρεθεί περίπου 500 € σε προσφορές που δεν μου βοήθησαν και μάλλον έχασα άλλα 2.000 € επειδή δεν μπορούσα να κάνω ανάληψη των χρημάτων.

Δύσκολα απαντούν στα email, τουλάχιστον στην περίπτωσή μου.


Όσο για τον τζόγο, είχα τα χειρότερα σερί νικών στην ιστορία μου. Στο blackjack, έχω ένα καταγεγραμμένο και τεκμηριωμένο σερί στο οποίο, από τα 200 χέρια, το σπίτι κέρδισε 173 φορές και κέρδισα μόνο 27. Στη ρουλέτα, παίζοντας περισσότερο από το 50% της διάταξης σε κάθε μπάλα, έχω πάει περισσότερες από 15 μπάλες χωρίς να κερδίσω τίποτα. Συνολικά, αυτά τα είδη ραβδώσεων είναι αρκετά συνηθισμένα σε αυτόν τον ιστότοπο, οπότε θα το σκεφτόμουν δύο φορές πριν δοκιμάσω...


Είναι ένα ψεύτικο καζίνο, χωρίς άδεια και με κάτι πολύ σκιερό πίσω τους.


Θέλω να διεκδικήσω 1.000€ από αυτούς για όλα όσα έχω προκαλέσει, αλλά πρέπει να ξέρω πώς να το κάνω. Δεν απαντούν στα email.

Αυτόματη μετάφραση:

I withdrew £500 twice they cancelled twice on me I used my card then I used via transfer so now I’m waiting for it to go in my bank but I’m worried I’m not going to get it I have to wait till Tuesday and Wednesday and I think it might get cancelled again

Will you update us then about how it goes, please?

Αυτά τα άχρηστα καζίνο στην πραγματικότητα δεν κλείνουν τον λογαριασμό σας, όταν προσπαθείτε να συνδεθείτε αφού λένε ότι ο λογαριασμός σας έχει κλείσει, λαμβάνετε το κείμενο "ο λογαριασμός σας υπόκειται σε έλεγχο" και η αποστολή ανεπιθύμητης αλληλογραφίας συνεχίζεται.

Τώρα άρχισα να κατευθύνω μηνύματα από αυτά τα spam καζίνο απευθείας στον φάκελο spam.

Είναι πιο εύκολο να φτάσετε εκεί αν δεν πάτε σε καζίνο που έχουν αυτό το μπόνους Grap, όλα σας ενοχλούν με το spam τους.

Αυτόματη μετάφραση:

At least you redirected the ails. Good on you.

It must really be annoying.

Γεια, απάτη καζίνο. Πρέπει να έχασα περίπου 6.000€ σε 5 μήνες. Όταν προσπάθησα να κάνω ανάληψη, μετά από λίγο, τα χρήματα ήταν πίσω στον λογαριασμό έτοιμα για αναπαραγωγή. Είχα επίσης πρόσβαση στον διαχειριστή VIP, ο οποίος μου πρόσφερε εξατομικευμένες προσφορές κατάθεσης και όταν τις αξίωσα, δεν χορηγήθηκαν. Η διαχείριση της συνομιλίας ήταν αξιολύπητη. Οι απαντήσεις ήταν σαν αυτές ενός ρομπότ.


Πέρα από όλα αυτά, η αντιμετώπιση είναι μαφιόζικη. Πρόσφατα έλαβα μια κλήση που ισχυριζόταν ότι είμαι ο VIP διευθυντής μου. Ζήτησαν συγγνώμη και πρόσφεραν προαγωγές. Λίγες μέρες αργότερα, τηλεφώνησα στον αριθμό που είχα αποθηκεύσει και εκείνος που απάντησε είπε ότι δεν ήξερε το άτομο για το οποίο ρωτούσα... Εν ολίγοις, κάτι ψαροκάμαρο συμβαίνει πίσω από αυτό το σπίτι τυχερών παιχνιδιών, όπως λένε.


Μου έχουν αφαιρεθεί περίπου 500 € σε προσφορές που δεν μου βοήθησαν και μάλλον έχασα άλλα 2.000 € επειδή δεν μπορούσα να κάνω ανάληψη των χρημάτων.

Δύσκολα απαντούν στα email, τουλάχιστον στην περίπτωσή μου.


Όσο για τον τζόγο, είχα τα χειρότερα σερί νικών στην ιστορία μου. Στο blackjack, έχω ένα καταγεγραμμένο και τεκμηριωμένο σερί στο οποίο, από τα 200 χέρια, το σπίτι κέρδισε 173 φορές και κέρδισα μόνο 27. Στη ρουλέτα, παίζοντας περισσότερο από το 50% της διάταξης σε κάθε μπάλα, έχω πάει περισσότερες από 15 μπάλες χωρίς να κερδίσω τίποτα. Συνολικά, αυτά τα είδη ραβδώσεων είναι αρκετά συνηθισμένα σε αυτόν τον ιστότοπο, οπότε θα το σκεφτόμουν δύο φορές πριν δοκιμάσω...


Είναι ένα ψεύτικο καζίνο, χωρίς άδεια και με κάτι πολύ σκιερό πίσω τους.


Θέλω να διεκδικήσω 1.000€ από αυτούς για όλα όσα έχω προκαλέσει, αλλά πρέπει να ξέρω πώς να το κάνω. Δεν απαντούν στα email.

Αυτόματη μετάφραση:

Hello, your experience is quite unpleasant. 

I would start with the bonuses. Certainly the casino should not send them to you if they tell you they are not for you. That's something that would definitely piss me off as well. 

As for the money you have there, have you tried to withdraw it or not? The casino didn't need any documents from you? Did you upload the money you have there or just deposit it? 

Please let me know.

Jaro

Έχω τεκμηριωμένα email στα οποία παραπονιέμαι ότι κάθε φορά που προσπαθώ να κάνω ανάληψη, το υπόλοιπο επιστρέφει στον λογαριασμό μετά από λίγο, έτοιμο για χρήση. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χάσω ένα μεγάλο μέρος της ισορροπίας μου.


Όταν τους μίλησα, λέγοντάς τους ότι ήταν απάτη και ότι επρόκειτο να αποκαλύψω τα πάντα δημόσια, προσπάθησαν να με εξαγοράσουν προσφέροντας ένα δωρεάν στοίχημα 500 ευρώ. Έχω τη διεύθυνση email που μου είπαν. Μόνο σε περίπτωση που χρειαστεί.


Έχω αποθηκεύσει συνομιλίες κτλ. Το πρόβλημα είναι όταν στέλνω email για παράπονα δεν απαντούν και στο chat το μόνο που μου λένε είναι ότι δεν έχουν την εξουσία να κάνουν παράπονα κλπ και ότι πρέπει να στέλνω email. Δεν ξέρω, είναι μια πολύ δυσάρεστη κατάσταση. Δεν συνιστώ σε κανέναν να δοκιμάσει αυτό το καζίνο καθόλου. Είναι πολύ ωραίο, με εξαιρετικές προσφορές και προωθητικές ενέργειες, αλλά είναι πολύ διεφθαρμένο και αδιαφανές. Μηδενική αξιοπιστία.

Αυτόματη μετάφραση:

So my withdrawal says it’s been completed and I have to wait 3 days apparently so I’ll let you know if I get it or not

Hello, your experience is quite unpleasant. 

I would start with the bonuses. Certainly the casino should not send them to you if they tell you they are not for you. That's something that would definitely piss me off as well. 

As for the money you have there, have you tried to withdraw it or not? The casino didn't need any documents from you? Did you upload the money you have there or just deposit it? 

Please let me know.

filefile Εδώ μπορείτε να δείτε πώς προσπάθησαν να με αγοράσουν... Επειδή τους είχα πει ότι δεν μπορώ να βγάλω τα χρήματα, ότι ήταν απάτη και ότι θα τους καταγγείλω.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro

Γεια σου και πάλι Jaro,


Οι προσφορές μου στάλθηκαν μέσω WhatsApp από κάποιον που ισχυρίζεται ότι είναι ο VIP manager μου. Όταν αργότερα παραπονέθηκα για αυτούς μέσω συνομιλίας, μου είπαν ότι δεν πληρούσα τις προϋποθέσεις ή ότι έπρεπε να παραπονεθώ στον VIP διευθυντή μου. Προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί της, αλλά δεν υπήρχε περίπτωση. (Δεν απάντησε σε email ή μηνύματα WhatsApp.)


Όσον αφορά τα χρήματα που δεν μπορούσα να κάνω ανάληψη, ήταν χρήματα που είχα κερδίσει. Λάβετε υπόψη ότι έχω κάνει πολλές καταθέσεις αυτό το διάστημα. Στην αρχή δεν είχα κανένα πρόβλημα. Κατάφερα να αποσυρθώ μια χαρά. Τελικά, είχα πολλά προβλήματα, και όταν προσπάθησα να αποσυρθώ, η απόσυρση ακυρώθηκε χωρίς καμία εξήγηση. Όταν ρώτησα στο chat, μου είπαν ότι ήταν λάθος από την πλευρά της τράπεζάς μου, μετά ότι ήταν θέμα cookie. Έπειτα ότι ήταν ένα μόνο λάθος και ούτω καθεξής... ώσπου περνούσαν οι μέρες και κατέληξα να στοιχηματίζω και να χάνω τα χρήματα λόγω αδυναμίας.


Στην περίπτωσή μου, έχω όλα τα απαραίτητα στοιχεία για να υποβάλω αξίωση. Στιγμιότυπα από συνομιλίες συνομιλίας, μηνύματα WhatsApp, email κ.λπ.


Απλώς πρέπει να μάθω αν είναι βιώσιμο να διεκδικήσω.


Επίσης, θέλω να χρησιμεύσει ως εμπειρία για μελλοντικούς παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
Cule21

From what I have seen in the emails, the VIP manager first tried to help you by recommending another payment method to choose from. Have you tried it? He said he would help you if there was a problem.

The other thing about the free bet is probably not the best if you wanted to close your account. Well, I didn't see anything like you mentioned, that they wanted to buy you for telling them that you were exposing them publicly. Anyway, like I said, if you wanted to close your account then they shouldn't be doing offers like that, but I guess when a casino wants to keep a player, that's often the case.

As for the complaint you would probably like to file, you need to have a balance that you are trying to withdraw. If not it will probably be hard to help if you have lost money and that's why whenever something like this happens I wouldn't gamble with the money but come here and try to solve something. So that's probably the most important thing at the moment for this case. 

Also, maybe if you want to close your account and you didn't manage to do it, we would try to help you, but I don't know how it would be with the money if you don't have any left.

Jaro

Γεια και πάλι,

Λοιπόν, είπε ότι θα δοκίμαζε μια άλλη μέθοδο και ότι θα με βοηθούσε, αλλά μετά δεν απάντησαν σε email και συνομιλία και δεν πρόσφεραν λύσεις.


Στο τέλος, κατέληξα να χάσω τα χρήματα γιατί δεν μπορούσα να τα αποσύρω και τα έπαιξα στον τζόγο. (Λάθος μου.)


Τίποτα, ξέρω ότι δεν θα μπορώ να παραπονεθώ. εγώ φταίω που έπεσα στην παγίδα. Θέλω, όμως, οι άλλοι παίκτες να το έχουν υπόψη τους πριν παίξουν στην Tiki Taka. Είμαι σίγουρος ότι η αρνητική μου εμπειρία θα τους βοηθήσει να αποφύγουν να επαναλάβουν την ίδια εμπειρία.

Αυτόματη μετάφραση:
Cule21

It is nice of you to think about other players as well, for sure.

And hopefully this experience will really help you to know better next time. Right? 🙂

leahcarroll002

Did you get this? I have just put one through for crypto as my bank doesn’t support international transfer incoming

Randomly they are sending me emails in Croatian, live chat is English. Let’s see how I get on not a huge amount, my bank doesn’t allow incoming international payments so tried Crypto.

Anonymized825

Did you use a VPN by any chance when playing at that casino?

That could be the reason they send emails to you in a different language, I believe.

Let us know about how it goes, for sure.

Romi

No vpn, some emails are in English a few in Croatian. It’s no issue currently. Will wait to see if I get my withdrawal, looking at reviews, complaints etc they do send it but around 6/7 days.

1...4 5 6...8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα