Ναί. Έπαιξα ξανά χθες, οπότε περιμένω απόσυρση 300 e τώρα
Yes. I played again yestreday so i'm waiting for a 300 e withdrawal now
Μπορώ να ρωτήσω, ωστόσο, εάν έχετε ήδη πληρώσει ολόκληρο το ποσό στην καταγγελία σας;
Απλώς ζητώντας να μάθω εάν η καταγγελία μπορεί να κλείσει τώρα, ξέρετε.
Επειδή το 300e δεν περιλαμβάνεται εκεί, ουσιαστικά.
May I ask, though, if you got paid the full amount in your complaint already?
Just asking to know if the complaint can be closed now, you know.
Because the 300e is not included there, actually.
η ανάληψη μου είναι ακόμα υπό επεξεργασία, θα ήθελα να μάθω για πόσο... είναι μόνο 30 ευρώ...
my withdrawal is still being processed, I would like to know for how long... it's only 30 euros...
il mio prelievo è ancora in fase di rielaborazione, vorrei capire per quanto tempo ... sono solo 30 eur...
Δεν νομίζω ότι υπάρχει απάντηση σε αυτό. Θα πρέπει να παρακολουθείτε την απόσυρσή σας και να περιμένετε να εγκρίνουν τα καζίνο και να σας την στείλουν. Δεν σου είπαν τίποτα ακόμα;
Εάν δεν μπορούμε να λάβουμε τα χρήματά σας, θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε με την καταγγελία που έχετε ανοιχτή.
I don't think there is an answer to that. You will have to keep track of your withdrawal and wait for the casinos to approve and send it to you. They haven't said anything to you yet?
If we can't get your money, we'll try to help you with the complaint you have open.
Πληρώθηκα σήμερα, ευχαριστώ.
Μπορώ να γνωρίζω στον γκουρού του καζίνο πώς να ελέγξω το επίπεδο ενός καζίνο; Αυτό είναι πολύ υψηλό επίπεδο, υψηλό, χαμηλό ... Πρέπει να ελέγξω μερικά καζίνο για να αποφασίσω πού είναι καλύτερο να παίξω
I got paid today, thank you.
May I know in casino guru how to check the level of a casino? That is very high level, high, low ... I have to check some casinos to decide where is better to play
Mi hanno pagata oggi vi ringrazio.
Posso sapere in casino guru come si fa a controllare il livello di un casino ? Cioè livello molto alto, alto , basso ... devo controllare alcuni casinò per decidere dove sia meglio giocare
Τα χρήματα που ελήφθησαν στην τράπεζά μου μόλις τώρα.
Αυτή τη φορά αποφάσισα να κάνω μια διεθνή τραπεζική μεταφορά και ήταν επιτυχής.
Συμβουλή:
Εάν αντιμετωπίσατε προβλήματα με την ανάληψη χρημάτων από το καζίνο Tikitaka χρησιμοποιώντας την τραπεζική σας χρεωστική κάρτα (βίζα)
Όπως έκανα εγώ
Στη συνέχεια, δοκιμάστε να επιλέξετε μια διεθνή τραπεζική μεταφορά, καθώς αυτό λειτούργησε για μένα
Είναι σε 5 συνεχείς ημέρες (4 εργάσιμες)
Έκανα ανάληψη £200 gbp και έλαβα £198,60, επομένως μου κόστισε £1,40 - ένα μικρό τίμημα που πρέπει να πληρώσω. Χαίρομαι που πλήρωσα τα κέρδη μου.
Σημείωση: όταν σας απορρίψουν μια ανάληψη, σας στέλνουν ένα email που επιβεβαιώνει το γεγονός, διαβάστε το email όπως λέει "Συμβουλή ότι μπορείτε να κάνετε ανάληψη χρημάτων χρησιμοποιώντας τραπεζικά εμβάσματα".
Αυτή είναι μια μεγάλη ιδέα για το πώς να κάνετε ανάληψη χρημάτων εάν είχατε προηγουμένως προβλήματα με τη χρήση της χρεωστικής σας κάρτας!.
Ελπίζω ότι αυτό λειτουργεί για όλους εσάς.
Καλή τύχη με τα χρήματά σας.
Μόλις το κάνετε, σκεφτείτε να κάνετε κατάθεση στην TikiTaka
πάλι......!
Funds received in my bank just now .
I decided to do a international bank transfer this time around and it was successful .
Tip :
If you gave issues withdrawing money from Tikitaka casino using your bank debit card( visa)
Like I did
Then try selecting a international bank transfer as this has worked for me
It to 5 continus days( 4 working)
I withdrew £200 gbp and I have received £198.60 so it's cost me £1.40 - a small price to pay I'm just glad I have been paid my winnings.
Note: when you are declined a withdrawl they send you a email confirming the fact, read the email as it says "Hint you can withdrawl money using bank transfers ".
This is a big clue on how to withdraw money if you have been previously having problems using your debit card!.
Hope this works for all of you.
Good luck with getting your money.
Once you have done so , think about depositing with TikiTaka
again......!
Πληρώθηκα σήμερα, ευχαριστώ.
Μπορώ να γνωρίζω στον γκουρού του καζίνο πώς να ελέγξω το επίπεδο ενός καζίνο; Αυτό είναι πολύ υψηλό επίπεδο, υψηλό, χαμηλό ... Πρέπει να ελέγξω μερικά καζίνο για να αποφασίσω πού είναι καλύτερο να παίξω
I got paid today, thank you.
May I know in casino guru how to check the level of a casino? That is very high level, high, low ... I have to check some casinos to decide where is better to play
Mi hanno pagata oggi vi ringrazio.
Posso sapere in casino guru come si fa a controllare il livello di un casino ? Cioè livello molto alto, alto , basso ... devo controllare alcuni casinò per decidere dove sia meglio giocare
Γεια, σχεδόν όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για ένα καζίνο είναι γραμμένα στην κριτική . Δίπλα στο ίδιο το καζίνο έχετε τον Δείκτη ασφαλείας , ο οποίος είναι ένας αριθμός που αντικατοπτρίζει πόσο ασφαλές πιστεύουμε ότι είναι το καζίνο. Επίσης στον ίδιο τον δείκτη ασφάλειας έχετε μια περιγραφή του τι λαμβάνουμε υπόψη και γιατί αποφασίσαμε να δώσουμε στο καζίνο τη βαθμολογία που έχει.
Επίσης, σίγουρα θα εξέταζα επίσης τις κριτικές ή τα παράπονα των χρηστών για ένα συγκεκριμένο καζίνο για να έχω μια επισκόπηση του τι αντιμετωπίζουν οι παίκτες και ίσως ποιο είναι το πιο κοινό πρόβλημα ή το αντίστροφο εάν οι παίκτες είναι ικανοποιημένοι με το καζίνο.
Φυσικά δεν χρειάζεται να είναι άμεσα οριστικό, αλλά μπορεί να βοηθήσει στη λήψη αποφάσεων. Αυτό σημαίνει ότι όσο υψηλότερος είναι ο δείκτης ασφάλειας, τόσο πιο επιρρεπές είναι το καζίνο να έχει λιγότερα προβλήματα. Από την άλλη, δεν λέω ότι τίποτα δεν μπορεί να συμβεί ακόμα και στα καλύτερα καζίνο.
Προσπάθησε λοιπόν να δεις όλα όσα είναι απαραίτητα και να αποφασίσεις ανάλογα.🙂
Hi, almost everything you need to know about a casino is written in the review. Next to the casino itself you have the Safety Index, which is a number that reflects how safe we think the casino is. Also in the safety index itself you have a description of what we take into account and why we decided to give the casino the rating it has.
Also, I would definitely also look at the user reviews or complaints for a given casino to get an overview of what the players are dealing with and maybe what is the most common problem or vice versa if the players are satisfied with the casino.
Of course it doesn't have to be immediately conclusive, but it can help to make decisions. This is to say that the higher the safety index is, the more prone the casino is to having fewer problems. On the other hand, I am not saying that none can occur even in the best casinos.
So try to look at everything that is necessary and decide accordingly.🙂
Τα χρήματα που ελήφθησαν στην τράπεζά μου μόλις τώρα.
Αυτή τη φορά αποφάσισα να κάνω μια διεθνή τραπεζική μεταφορά και ήταν επιτυχής.
Συμβουλή:
Εάν αντιμετωπίσατε προβλήματα με την ανάληψη χρημάτων από το καζίνο Tikitaka χρησιμοποιώντας την τραπεζική σας χρεωστική κάρτα (βίζα)
Όπως έκανα εγώ
Στη συνέχεια, δοκιμάστε να επιλέξετε μια διεθνή τραπεζική μεταφορά, καθώς αυτό λειτούργησε για μένα
Είναι σε 5 συνεχείς ημέρες (4 εργάσιμες)
Έκανα ανάληψη £200 gbp και έλαβα £198,60, επομένως μου κόστισε £1,40 - ένα μικρό τίμημα που πρέπει να πληρώσω. Χαίρομαι που πλήρωσα τα κέρδη μου.
Σημείωση: όταν σας απορρίψουν μια ανάληψη, σας στέλνουν ένα email που επιβεβαιώνει το γεγονός, διαβάστε το email όπως λέει "Συμβουλή ότι μπορείτε να κάνετε ανάληψη χρημάτων χρησιμοποιώντας τραπεζικά εμβάσματα".
Αυτή είναι μια μεγάλη ιδέα για το πώς να κάνετε ανάληψη χρημάτων εάν είχατε προηγουμένως προβλήματα με τη χρήση της χρεωστικής σας κάρτας!.
Ελπίζω ότι αυτό λειτουργεί για όλους εσάς.
Καλή τύχη με τα χρήματά σας.
Μόλις το κάνετε, σκεφτείτε να κάνετε κατάθεση στην TikiTaka
πάλι......!
Funds received in my bank just now .
I decided to do a international bank transfer this time around and it was successful .
Tip :
If you gave issues withdrawing money from Tikitaka casino using your bank debit card( visa)
Like I did
Then try selecting a international bank transfer as this has worked for me
It to 5 continus days( 4 working)
I withdrew £200 gbp and I have received £198.60 so it's cost me £1.40 - a small price to pay I'm just glad I have been paid my winnings.
Note: when you are declined a withdrawl they send you a email confirming the fact, read the email as it says "Hint you can withdrawl money using bank transfers ".
This is a big clue on how to withdraw money if you have been previously having problems using your debit card!.
Hope this works for all of you.
Good luck with getting your money.
Once you have done so , think about depositing with TikiTaka
again......!
Τέλεια, χαίρομαι που πήρες τα λεφτά. Βλέπω ότι έχετε και χρήσιμες πληροφορίες, ή μια συμβουλή για παίκτες. Εάν το καζίνο σας ενημέρωσε επίσης στο email, αυτό θα έπρεπε να ισχύει και θα πρέπει να βοηθήσουν τους παίκτες σε τέτοιες καταστάσεις.
Μπορώ λοιπόν να μάθω πόσο χρόνο κράτησε τελικά η όλη διαδικασία απόσυρσης; 🙂
Great, I'm glad you got the money. I see that you also have useful information, or a tip for players. If the casino also advised you in the email, that should be the case and they should help players in such situations.
So can I know how long the whole withdrawal process took in the end? 🙂
Γεια σας 5 μέρες, γιατί τους πήρα πίσω και μου απάντησαν: συγγνώμη για την καθυστέρηση, είμαστε στους τελικούς ελέγχους και σύντομα θα λάβετε τα χρήματά σας (30 ευρώ)
Hello 5 days, because I called them back and they replied: sorry for the delay, we are in the final checks and soon you will receive your money (30 euros)
Ciao 5 giorni, perchè li ho richiamati e mi hanno risposto : scusate il ritardo, siamo nelle verifiche conclusive e presto riceverà i suoi soldi ( 30 eur )
Απλά να σημειώσω, η ανάρτηση στην οποία απαντήσατε ήταν για τον άλλο παίκτη.
Αλλά μην ανησυχείτε για αυτό. Εκτιμούμε τις λεπτομέρειες!
Τι γίνεται όμως με τον Δείκτη Ασφαλείας; Έχετε ερωτήσεις, ίσως; Απλώς ρωτάμε γιατί είναι ένα πολύ περίπλοκο θέμα και μας αρέσει να βοηθάμε τους παίκτες να παραμείνουν ασφαλείς.
Just to note, the post you replied to was for the other player.
But don't worry about that. We appreciate the details!
What about the Safety Index, though? Do you have questions, perhaps? Just asking because it is a very complex topic and we love to help players stay safe.
As I played and won at a roulette, the money did not go to my account, I sent a screenshot of the time of the win and I am waiting two days for the money to be credited, when I contacted them they tell me that the relevant department has not reviewed it.. I have read other reviews that it is a fake company but I am curious to see if they will come in
Καθώς έπαιξα και κέρδισα σε μια ρουλέτα τα χρήματα δεν πέρασαν στον λογαριασμό μου,έστειλα screenshot την ώρα το κέρδος και περιμένω δύο μέρες να πιστωθούν τα χρήματα,σε επικοινωνία μου λένε ότι το αρμόδιο τμήμα δεν το έχει εξέτασει..έχω διαβάσει και άλλες κριτικές ότι είναι fake εταιρεία αλλά είμαι περίεργος να δω αν θα μπουν
Γεια, αυτό είναι πολύ περίεργο, αλλά υποθέτω ότι μπορεί να υπάρχει τέτοιο τεχνικό σφάλμα, το έχω δει μερικές φορές. Όταν τους έστελνες στιγμιότυπα οθόνης, θα περίμενα λίγο ακόμα και αν δεν σε ενημερώσουν τι έγινε με το στοίχημά σου, τότε θα έκανα καταγγελία.
Θα προσπαθήσεις να μείνεις λίγο ακόμα;
Hi, that's quite strange but I guess there can be such a technical error, I've seen it a couple of times. When you sent them screenshots, I would wait a little bit longer and if they don't let you know what happened to your bet, then I would file a complaint.
Will you try to hang on a little longer?
In the next communication they told me that the waiting time could take a month until the money is deposited and I said are we serious?? a month? I can't do anything but I just want to see how long it will take and if they actually deposit the money.
Σε επόμενη επικοινωνία μου είπαν ότι μπορεί ο χρόνος αναμονής να πάρει και μήνα μέχρι να μπουν τα χρήματα και λέω είμαστε σοβαροί??ένα μήνα?δεν μπορώ να κάνω κάτι όμως απλά θέλω να δω πόσο θα διαρκέσει και αν όντως βάλουν τα χρήματα
Αν είναι ένα στοίχημα, δεν νομίζω ότι θα ήθελα ούτε να περιμένω έναν μήνα. Σε αυτήν την περίπτωση θα άνοιγα πιθανώς μια καταγγελία νωρίτερα, αν και θα συνεχίσω να πω ότι θα πρέπει επίσης να περιμένουμε μια απόφαση από τον πάροχο του παιχνιδιού ή το καζίνο.
Αλλά αν το πας σίγουρα πες με.
If it's one bet, I don't think waiting a month is what I would want either. In that case I would probably open a complaint sooner, although I will still say that we would also have to wait for a decision from the game provider or the casino.
But if you go for it definitely let me know.
I'll be patient for five days because we're only talking about a bet.
Θα κάνω υπομονή πέντε μέρες γιατί μιλάμε μόνο για ένα στοιχημα
Λοιπόν, ας περιμένουμε μερικές μέρες και μετά μπορείς να έρθεις ξανά σε μένα. 😉
Well then, let's wait a few days and then you can come to me again. 😉
Υπάρχουν πολλές αρνητικές κριτικές για αυτό το καζίνο tiki take. Στο μεταξύ μπόρεσαν να επιστρέψουν αμέσως την κατάθεσή μου με ένα μικρό κέρδος 33 ευρώ.
Κάτι που δεν έχουν κάνει άλλα καζίνο που έχουν υψηλή βαθμολογία εδώ, όπως το winspirit. Στην πραγματικότητα, έχουν μια μέθοδο απάτης που παίρνει τα κέρδη από την κατάθεσή σας και τα βάζει απευθείας στο μπόνους... και όταν έχετε μόνο το μπόνους, σας περιορίζουν σε λίγα παιχνίδια για να παίξετε και για να κάνετε το μπόνους πραγματικό, υπάρχει ένας πολύ υψηλός πολλαπλασιαστής με όλα τα παιχνίδια σε πολύ χαμηλό rtp. Αυτό είναι απάτη.
Από την εμπειρία μου, το Tiki Taka δεν φαινόταν να είναι ιστότοπος απάτης, το αντίθετο.
There are many negative reviews of this tiki take casino. in the meantime they were able to promptly refund my deposit with a small win of 33 eur.
Which other casinos that are highly rated here like winspirit have not done. In fact they have a scam method that takes your deposit winnings and puts them directly into the bonus... and when you only have the bonus they limit you to just a few games to play and to make the bonus real there is a very high multiplier with all games at a very low rtp. This is a scam.
In my experience, Tiki Taka did not appear to be a scam site, on the contrary.
Ci sono molte recensioni negative di questo tiki take casino'. intanto loro sono stati capaci di rimborsarmi tempestivamente il deposito con una piccola vincita 33 eur.
Cosa che altri casinò che qui sono supervalutati come winspirit non ha fatto. Anzi hanno un metodo truffa che prendono le tue vincite del deposito le mettono direttamente nel bonus... e quando hai solo il bonus ti limitano a soli pochi giochi a cui giocare e per rendere reale il bonus c'è un moltiplicatore altissimo con tutti giochi a rtp bassissimo. Questa è truffa.
Tiki Taka a mia esperienza non mi è apparso un sito truffa, anzi.
Τι εννοείς όμως ότι σου επέστρεψαν την κατάθεσή σου;🤔
Μπορείτε να μας πείτε τι ακριβώς συνέβη εκεί, παρακαλώ;
Πραγματικά δεν το καταλαβαίνω, γιατί είπες ότι σου πληρώνουν και τα κέρδη σου, οπότε πώς σου επέστρεψαν την κατάθεση; 🤷♀️
Πραγματικά χάθηκα εδώ.
What do you mean that they have refunded you your deposit, though?🤔
Could you tell us what exactly happened there, please?
I really don't understand it, because you said that they pay you your winnings as well, so how come they refunded your deposit? 🤷♀️
I got lost here, really.
I came back to the subject, unfortunately they make fun of me every day that they check my account but I don't see any money being put in, I also informed them by email, how can anyone file a complaint? I'm getting angry about the mockery, I know I'm not going to get it
Επανήλθα επί του θέματος, δυστυχώς με κοροϊδεύουν κάθε μερα ότι ελέγχουν τον λογαριασμό μου αλλά λεφτά δεν βλέπω να μου βάζουν,τους ενημέρωσα και με email,πώς κανείς καταγγελία?για την κοροϊδία νευριάζω,ξέρω ότι δεν πρόκειται να τα παρω
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.