Γεια σου Ράντκα
Σας ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σας.
Ζήτησα ανάληψη στις 3 Νοεμβρίου και ακυρώθηκε την ίδια ημέρα. Δεν έχω λάβει ακόμη επιστροφή χρημάτων. Μπορεί να είναι τεχνικό πρόβλημα, αλλά έχει περάσει πάνω από μια εβδομάδα.
Απαντώντας στη δεύτερη ερώτηση, επικοινωνώ μαζί τους καθημερινά μέσω της ζωντανής συνομιλίας στην ιστοσελίδα τους. Κάθε μέρα λαμβάνω την ίδια απάντηση: «Έχουμε υποβάλει αίτημα στο αρμόδιο τμήμα. Θα επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω email με μια λύση το αργότερο αύριο»... Δεν έχω καταφέρει να επικοινωνήσω με κανέναν από το «αρμόδιο τμήμα».
Δεν έχω άλλη επιλογή από το να περιμένω μέχρι να πάρω τα χρήματά μου πίσω κάποια μέρα.
Έχω αποθηκεύσει τις συνομιλίες και τα στιγμιότυπα οθόνης. Έχω επισυνάψει μερικά.
Χαιρετίσματα 

Hello Radka
Thank you so much for your reply.
I requested a withdrawal on November 3rd, and it was canceled that same day. I still haven't received a refund. It might be a technical issue, but it's been over a week.
Answering the second question, I contact them every day through the live chat on their website. Every day I receive the same response: "We have submitted a request to the relevant department. They will contact you by email with a solution no later than tomorrow"... I haven't been able to get in touch with anyone from the "relevant department."
I have no choice but to wait until I get my money back someday.
I have the conversations and screenshots saved. I've attached some.
Greetings 

Hola Radka
Muchas gracias por responder.
El dia 3 de noviembre solicité el retiro y ese mismo dia lo cancelaron. Hasta el dia de hoy no he recibido el reembolso. Puede ser un problema técnico pero ya ha pasado mas de una semana.
Respondiendo la segunda pregunta, me contacto con ellos todos los dias por medio del chat en vivo que tienen en la página web. Todos los dias recibo la misma respuesta: "ingresamos un requerimiento al area encargada. A mas tardar mañana lo van a contactar por correo electrónico con una solución"... no he podido comunicarme con alguien que sea del "Área encargada".
No tengo mas opción que esperar a que algún dia me reembolsen el dinero.
Tengo las conversaciones y pantallazos guardados. Adjunto algunos.
Saludos 

Αυτόματη μετάφραση: