Καταλαβαίνω και χαίρομαι που καταφέρατε ήδη να υποβάλετε καταγγελία .
Η Veronika, η επίλυση παραπόνων σας, χρειάζεται κάποιες πρόσθετες πληροφορίες, οπότε παρακαλούμε να τις δώσετε.
Στην πραγματικότητα, το σημαντικό τώρα είναι αν τους έχετε παράσχει όλα τα απαραίτητα έγγραφα και αν ήταν στη σωστή μορφή.🤔
Το έχουμε δει πολλές φορές, για να σας πω την αλήθεια, ότι ένας παίκτης θα περίμενε να γίνει το KYC, αλλά το καζίνο θα απέρριπτε τα έγγραφα για αυτόν τον λόγο. Και ξέρω ότι ο καλύτερος τρόπος για να λυθεί αυτό είναι όταν το καζίνο επικοινωνεί με τους παίκτες και πάντα εξηγεί τι συμβαίνει, παρόλο που αυτό δεν είναι πάντα έτσι. Επίσης στη δική σου περίπτωση, όπως είπες, δεν επικοινωνούν καθόλου.
Εδώ παρεμβαίνει η ομάδα παραπόνων μας και προσπαθεί πάντα να πάρει όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες από το καζίνο για να εξηγήσει την όλη κατάσταση.
Επομένως, ενημερώστε το παράπονό σας και κρατήστε μας ενήμερους για οποιαδήποτε νέα έχετε.
I understand, and I'm glad that you managed to file a complaint already.
Veronika, your complaint resolver, needs some additional information, so please provide those.
Actually, the important thing now is if you have provided all the necessary documents to them and if they were in the right format.🤔
We have witnessed this many times, to tell you the truth, that a player would wait for the KYC to be done, but the casino would reject the documents because of this reason. And I know that the best way to solve this is when casino communicates with players and always explains what is going on, even though this is not always like that. Also in your case, as you said, they are not communicating at all.
This is where our complaint team steps in and always tries to get as much information from the casino as possible to explain the whole situation.
So, please update your complaint and keep us informed about any news you have.
Αυτόματη μετάφραση: