ΦόρουμΚαζίνοTalismania Casino - γενική συζήτηση

Talismania Casino - γενική συζήτηση

πριν από 3 εβδομάδες από urmomaalinn
|
443 προβολές 6 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 εβδομάδες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Talismania Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
Δημοσίευση από urmomaalinn διαγράφηκε
urmomaalinn
πριν από 3 εβδομάδες

May I ask when exactly your account was verified, please?

I hope that your money will arrive soon, and there won't be a need to be afraid that you won't get them, especially if you did get your withdrawals previously, as you mentioned.

Do you have any updates for us regarding this, perhaps? We're here to help if needed.

Romi
πριν από 3 εβδομάδες

Γεια, έχω το ίδιο πράγμα, αλλά απλά το καζίνο δεν πληρώνει κέρδη, ο λογαριασμός έχει επιβεβαιωθεί, όλα τα έγγραφα έχουν εγκριθεί, οπότε η δεύτερη εβδομάδα φτάνει ήδη στο τέλος της. Κάθε μέρα απλά λένε υπομονή και το φροντίζουν όσο πιο γρήγορα γίνεται, αλλά δεν γίνεται τίποτα. Οι αναλήψεις πρέπει να είναι στον λογαριασμό εντός 3 ημερών, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια. Μπορείτε να βοηθήσετε με κάποιο τρόπο με τα κέρδη μου; Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Ναι, το καζίνο έχει καλές κριτικές, αλλά όχι αυτές, αλλά τα κέρδη που τοποθετούνται στην πληρωμή, που είναι το πιο σημαντικό πράγμα για εμάς τους παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
kailikaljund7
πριν από 3 εβδομάδες

Hi. I surely can understand your frustration here, and it would be the best if they could hold on to their promises. Right?

May I ask since when is your account verified?

It is only possible for our complaint team to intervene in such cases whenever the 14-day time period passes, you know.

That is how many days we usually give casinos to proceed with the payment.

So, please let us know if you'd like to file a complaint and get help from our team. It is completely free, and we'll do our best to get it solved.


πριν από 3 εβδομάδες

Από τον λογαριασμό του καζίνο, μπορείτε μόνο να δείτε ότι ο λογαριασμός σας έχει επιβεβαιωθεί, αλλά δεν μπορείτε να δείτε την ημερομηνία, αλλά η πρώτη ανάληψη που έκανα ήταν στις 20 Μαΐου 2024 και ο λογαριασμός δεν είχε ήδη επιβεβαιωθεί τότε. Τώρα με νέες αναλήψεις ζητάνε παραστατικά και έχω στείλει και όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Αυτά τα κέρδη, που λαμβάνονται τώρα το Σάββατο, έρχονται 2 εβδομάδες γεμάτες από τότε που ξεκίνησα τις αναλήψεις. Φυσικά θέλω να υποβάλω μια καταγγελία επειδή το καζίνο ισχυρίζεται ότι οι αναλήψεις διεκπεραιώνονται εντός 1-3 ημερών και όχι εντός 2 εβδομάδων, και αν είμαστε ειλικρινείς, δεν μπορώ να πάρω κανενός είδους απάντηση από εκεί για το τι στάδιο στο οποίο βρίσκονται οι αναλήψεις μου και πότε θα γίνουν αυτές οι πληρωμές. Θα δεχόμουν ευχαρίστως τη βοήθειά σας.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
kailikaljund7
πριν από 3 εβδομάδες

I understand, and I'm glad that you managed to file a complaint already.

Veronika, your complaint resolver, needs some additional information, so please provide those.

Actually, the important thing now is if you have provided all the necessary documents to them and if they were in the right format.🤔

We have witnessed this many times, to tell you the truth, that a player would wait for the KYC to be done, but the casino would reject the documents because of this reason. And I know that the best way to solve this is when casino communicates with players and always explains what is going on, even though this is not always like that. Also in your case, as you said, they are not communicating at all.

This is where our complaint team steps in and always tries to get as much information from the casino as possible to explain the whole situation.

So, please update your complaint and keep us informed about any news you have.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα