Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοTalismania Casino - γενική συζήτηση

Talismania Casino - γενική συζήτηση

 από urmomaalinn
|
2.350 προβολές 25 απαντήσεις |
|
1 2
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Talismania Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
urmomaalinn διέγραψε τη δημοσίευση

May I ask when exactly your account was verified, please?

I hope that your money will arrive soon, and there won't be a need to be afraid that you won't get them, especially if you did get your withdrawals previously, as you mentioned.

Do you have any updates for us regarding this, perhaps? We're here to help if needed.

Romi

Γεια, έχω το ίδιο πράγμα, αλλά απλά το καζίνο δεν πληρώνει κέρδη, ο λογαριασμός έχει επιβεβαιωθεί, όλα τα έγγραφα έχουν εγκριθεί, οπότε η δεύτερη εβδομάδα φτάνει ήδη στο τέλος της. Κάθε μέρα απλά λένε υπομονή και το φροντίζουν όσο πιο γρήγορα γίνεται, αλλά δεν γίνεται τίποτα. Οι αναλήψεις πρέπει να είναι στον λογαριασμό εντός 3 ημερών, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια. Μπορείτε να βοηθήσετε με κάποιο τρόπο με τα κέρδη μου; Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:

Ναι, το καζίνο έχει καλές κριτικές, αλλά όχι αυτές, αλλά τα κέρδη που τοποθετούνται στην πληρωμή, που είναι το πιο σημαντικό πράγμα για εμάς τους παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
kailikaljund7

Hi. I surely can understand your frustration here, and it would be the best if they could hold on to their promises. Right?

May I ask since when is your account verified?

It is only possible for our complaint team to intervene in such cases whenever the 14-day time period passes, you know.

That is how many days we usually give casinos to proceed with the payment.

So, please let us know if you'd like to file a complaint and get help from our team. It is completely free, and we'll do our best to get it solved.


Από τον λογαριασμό του καζίνο, μπορείτε μόνο να δείτε ότι ο λογαριασμός σας έχει επιβεβαιωθεί, αλλά δεν μπορείτε να δείτε την ημερομηνία, αλλά η πρώτη ανάληψη που έκανα ήταν στις 20 Μαΐου 2024 και ο λογαριασμός δεν είχε ήδη επιβεβαιωθεί τότε. Τώρα με νέες αναλήψεις ζητάνε παραστατικά και έχω στείλει και όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Αυτά τα κέρδη, που λαμβάνονται τώρα το Σάββατο, έρχονται 2 εβδομάδες γεμάτες από τότε που ξεκίνησα τις αναλήψεις. Φυσικά θέλω να υποβάλω μια καταγγελία επειδή το καζίνο ισχυρίζεται ότι οι αναλήψεις διεκπεραιώνονται εντός 1-3 ημερών και όχι εντός 2 εβδομάδων, και αν είμαστε ειλικρινείς, δεν μπορώ να πάρω κανενός είδους απάντηση από εκεί για το τι στάδιο στο οποίο βρίσκονται οι αναλήψεις μου και πότε θα γίνουν αυτές οι πληρωμές. Θα δεχόμουν ευχαρίστως τη βοήθειά σας.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
kailikaljund7

I understand, and I'm glad that you managed to file a complaint already.

Veronika, your complaint resolver, needs some additional information, so please provide those.

Actually, the important thing now is if you have provided all the necessary documents to them and if they were in the right format.🤔

We have witnessed this many times, to tell you the truth, that a player would wait for the KYC to be done, but the casino would reject the documents because of this reason. And I know that the best way to solve this is when casino communicates with players and always explains what is going on, even though this is not always like that. Also in your case, as you said, they are not communicating at all.

This is where our complaint team steps in and always tries to get as much information from the casino as possible to explain the whole situation.

So, please update your complaint and keep us informed about any news you have.

Περιμένω πληρωμές από το καζίνο για σχεδόν 2 εβδομάδες τώρα και έχω αναβληθεί μέχρι τώρα. Είχα αρκετές επαφές με την εξυπηρέτηση πελατών, αλλά δυστυχώς με αναβάλλουν συνεχώς. Δεν μπορώ να κάνω άλλα αιτήματα ανάληψης, καθώς μπορούν να είναι ανοιχτά μόνο 3 αιτήματα το πολύ. Συνολικά είναι περίπου 3.500 ευρώ. Ζητάω βοήθεια.

Αυτόματη μετάφραση:
Masl0201

As I can understand, you have reached the maximum withdrawal limit, and you need to wait until you get the money requested before you can withdraw more.

But is your account already verified at this casino, or do you still wait for that? Have they asked for any documents to be submitted?

I believe that it is really too long to wait for the withdrawal, and if you file a complaint here, our team will try to find out the reason for this delay.

Please follow this link to do so and describe the whole situation well. Also inform us about any updates.

Romi

Ακριβώς!

Δεν χρειάστηκε να κάνω καμία επαλήθευση ακόμα και έχω ήδη λάβει ένα email από το καζίνο που λέει ότι η πληρωμή φαίνεται καλή. Αλλά αυτό ήταν πριν από μια εβδομάδα και από τότε η εξυπηρέτηση πελατών απλώς προσπαθεί να με αποβάλει.

Το μηνιαίο όριο ανάληψης είναι 7.000 €, αλλά αυτό δεν είναι δυνατό αν έχετε ήδη περιμένει τουλάχιστον 2 εβδομάδες για 500 €.




Αυτόματη μετάφραση:
Masl0201

Yeah, that certainly seems like a notable delay, which will surely affect the monthly limit. Luckily, you have Nick covering your back; I would expect a complaint update soon.

I just came across a review from fellow player from Finland; he said

"What's the point of putting a daily withdrawal limit of 500 euros when the casino doesn't receive winnings for payment even in a week?" The way I understand that, this player has been waiting far longer than a week back then.

Submitting the complaint was definitely a good call, and we will be here to see the happy end!

Έγινε επεξεργασία

Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας. Δυστυχώς, έχω δει μερικές κριτικές που είχαν παρόμοιο πρόβλημα με το καζίνο, όταν το καζίνο δεν βγάζει χρήματα από έναν παίκτη αλλά αντίθετα αφήνει τον παίκτη να πληρώσει περισσότερα από όσα έχει καταθέσει. Αλλά αυτό είναι το νόημα του τζόγου και ας είμαστε ειλικρινείς, το καζίνο βγάζει περισσότερα χρήματα από όσα πρέπει να πληρώσει ούτως ή άλλως. Η βαθμολογία στο Casino Guru βαθμολογείται ως "Υψηλή" - έτσι η συμπεριφορά του καζίνο με έκανε λίγο καχύποπτο...

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Masl0201

Well, yeah, it is not a secret that a casino always wins over the player in the long run. Right?

Hopefully they will get you your winnings soon so they can keep this high safety index. Let's wait for the complaint to unfold.

Πώς μπορεί να είναι δύσκολο να κλείσετε έναν λογαριασμό σε αυτά τα άχρηστα καζίνο, παρόλο που ο παίκτης το ζητήσει 100 φορές μέσω email. Οι λογαριασμοί δείχνουν ότι βρίσκονται υπό εξέταση. Στη συνέχεια στέλνουν ανεπιθύμητες διαφημίσεις email συνεχώς. Έχω κλείσει λογαριασμούς από αυτά πολλές φορές. Περνούν μερικοί μήνες και έρχεται ένα email ότι ο λογαριασμός σας άνοιξε ξανά. Ξεκινά το ίδιο spam ράλι και δεν μπορώ να τα ξεφορτωθώ.

Έχει αρχίσει να νιώθεις ότι είναι καλύτερο να δημιουργήσεις ένα νέο email και να διαγράψεις το παλιό. file Έχω το ίδιο πρόβλημα με όλα αυτά τα καζίνο Grap bonus. Δεν μπορώ να απαλλαγώ από τα άχρηστα καζίνο. Δεν έχω καταθέσει τίποτα πια μαζί τους και θέλω να βγω από τις λίστες αλληλογραφίας τους. Έχω κάνει κλικ σε αυτό πολλές φορές και το email έχει διαγραφεί, αλλά το spam συνεχίζεται, μπορεί να λαμβάνω email από 20-50 διαφορετικά καζίνο ταυτόχρονα, από τα οποία έχω εξαιρεθεί.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
mcclane2020

May I ask if the reason for closing the account was a gambling problem?

I am asking because only then a casino must close the account immediately. If the reason is just because you don't like the casino or the games, it is understandable that they will try to get you back, even though I know how frustrating it must be to receive those emails all the time.

Could you somehow block them in your email settings, perhaps?

Romi

Δεν ήταν πρόβλημα τζόγου, ήταν το γεγονός ότι όλα αυτά τα καζίνο Grap bonus είναι τέτοια που απλώς παίρνουν τα χρήματα των παικτών. Συνήθως τα δοκίμασα με μία κατάθεση 20 ε, παίρνοντας το μπόνους, και αν τα παιχνίδια δεν δίνουν τίποτα, είναι σημάδι ότι τα παιχνίδια σε αυτό το καζίνο δεν δίνουν ούτως ή άλλως κέρδη και δεν αξίζει να τα καταθέσω ξανά εκεί. Αυτά τα καζίνο Grap bonus κλείνουν λόγω έλλειψης παικτών σχεδόν τόσο γρήγορα όσο ανοίγουν καινούργια. Όλα τα καζίνο είναι απατεώνες. Αυτά τα καζίνο δεν έχουν καν καμία ευθύνη όταν δεν κλείνουν λογαριασμούς κατόπιν αιτήματος του παίκτη. Έχω πάει σε όλα τα καζίνο όπου έχω παίξει, γι' αυτό ζήτησα να κλείσουν μέσω email και τα έκλεισαν, αλλά τώρα στις αρχές Μαρτίου 20-50 τα καζίνο έστειλαν email το καθένα και "ο λογαριασμός σας άνοιξε ξανά"


Αυτοί οι απατεώνες άνοιξαν τους λογαριασμούς μόνοι τους και ήταν δύσκολη δουλειά να τους πιάσω και να βγάλω το email μου από τις λίστες αλληλογραφίας τους.

https://list.casino/bonus-crab/


Για παράδειγμα, υπάρχουν εκείνα τα σκουπίδια καζίνο σε αυτόν τον ιστότοπο που άνοιξαν ξανά λογαριασμούς παρόλο που τους είχα κλείσει.


Έχω ένα σημειωματάριο στον υπολογιστή μου όπου έχω σημειώσει όλα τα καζίνο που έχω κλείσει.


Αυτόματη μετάφραση:
mcclane2020

Maybe you should block them from your email. Have you tried that?

I know that it must be frustarting, but that is a way they try to keep their players, you know.

Romi

These casino messages often don't have this "unsubscribe from mailing list" option.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα του πώς λειτουργεί σε μια διαφήμιση καζίνο, με την επιλογή "κατάργηση εγγραφής από τη λίστα αλληλογραφίας"

http://support.24casino.com/deliveries/dgTssgkDAJ2xCpyxCgGU9YZVv-d8tV4rw5zRJGI=


πατώντας το θα ανοίξει ξανά η ίδια σελίδα.

Αυτό είναι επίσης ένα άθλιο καζίνο.




Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα