Το γεγονός ότι άρχισαν να σας ζητούν έγγραφα εξαρτάται από το καζίνο και έχουν το δικαίωμα να το κάνουν. Δεν ξέρω γιατί το έκαναν αφού ζητήσατε ανάληψη και θα μπορούσε κάλλιστα να είναι, όπως λέτε, μια τακτική κωλυσιεργίας. Το σημαντικό είναι να μην παίζετε με τα χρήματα και να μην ολοκληρώνετε τη διαδικασία υποβολής παραπόνων. Οι παίκτες συχνά έχουν τη δύναμη να επηρεάσουν τον δείκτη ασφαλείας με βάση τα παράπονά τους. Έτσι αλλάζει συνήθως.
Όσο για την ανάληψή σου και τη διαγραφή της από το ιστορικό, γιατί να υπερασπιστώ το καζίνο; Είναι η πρώτη φορά που το αναφέρεις αυτό, οπότε από πού πήρες αυτή την ιδέα; Το ότι έγραψα ότι ελπίζω όλα να πάνε καλά δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι έτσι.
Είπα ότι θα σας βοηθήσουμε αν δεν μπορούσατε να λύσετε το πρόβλημα με το καζίνο. Δεν χρειάζεται λοιπόν να βγάζετε βιαστικά συμπεράσματα.
The fact that they started asking you for documents is up to the casino, and they have the right to do so. I don't know why they did it after you requested a withdrawal, and it could well be, as you say, a stalling tactic. The important thing is that you don't gamble with the money and see the complaint process through to the end. Players often have the power to influence the safety index based on their complaints. That's how it usually changes.
As for your withdrawal and deleting it from the history, why should I defend the casino? This is the first time you've mentioned this, so where did you get this idea? Just because I wrote that I hope everything will be okay doesn't mean it has to be that way.
I said we would help you if you couldn't resolve the issue with the casino. So there's no need to jump to conclusions.






