ΦόρουμΚαζίνοSushi Casino - γενική συζήτηση

Sushi Casino - γενική συζήτηση

πριν από 9 μήνες από netoflausino
|
2049 προβολές 21 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 9 μήνες
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Sushi Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 8 μήνες

Im waiting for 800€ 4 days..at 3 days I sent message to chat that what is going on with my withdrawal and they said that everything is fine and i have to wait..the money wasnt in my bank account at the fourth day and i sent again message to chat and they said to me that i cant withdraw the whole amount and that there is a limit for 600€ per day…no one before imform about that and if i didn’t send everyday message i dont know how much i would wait for the money..they are fooling the customers and they dont inform for problems..

pavlitosss13
πριν από 8 μήνες

Hi, according to our review of this casino I also see the same information and that the daily limit is 600€. Too bad the casino didn't tell you right away, but I don't think the casino would lie or anything like that. Of course, if you hadn't written to the chat, you probably wouldn't have found out, but in the end you know how it is. 

So did you submit another withdrawal of that amount and are you waiting for it or have you already received the money ? 

πριν από 8 μήνες

I submitted new withdrawal but im still waiting…i dont want to wait 3 more days or more for the money..im waiting already 4 days..and i said to casinos chat that i want my money today because is their problem that they didn’t say to me that i cant withdraw more than 600€

pavlitosss13
πριν από 8 μήνες

I understand that, of course sometimes it is good to read the Terms and Conditions to know such things. We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process, so if you have any further issues, you can certainly contact us. 

I will wait for your update. 

πριν από 8 μήνες

Ok mate…ty very much

pavlitosss13
πριν από 8 μήνες

You're welcome. 

I was also thinking that if you ever want to reply to someone and would like to increase your chances of them answering you as soon as possible, you can use the "reply" button and the player will be notified that you've responded to them. 

But of course this is just a small tip. 🙂 👍

πριν από 7 μήνες

i received the money…everything is ok

pavlitosss13
πριν από 7 μήνες

Great news and congrats 🎉😊

How long has it been for you to withdraw your money ? Will you stay and play here despite all you had to overcome ? 🙂

πριν από 5 μήνες

Μπορείτε επίσης να εγγραφείτε, να καταθέσετε και να παίξετε ως Γερμανός

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 5 μήνες

Have you actually registered here?

I will pass this information on to our data team so they can check it out. Thank you.👌

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Romi
πριν από 5 μήνες

Γειά σου

Ναι, έγραψα, κατέθεσα και έπαιξα. Επίσης, επαλήθευσα με επιτυχία τον λογαριασμό μου. Γι' αυτό δεν καταλαβαίνω γιατί εδώ λέει ότι δεν γίνονται δεκτοί παίκτες από τη Γερμανία

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 5 μήνες

Maybe that was the case the last time the casino was controlled or when it was added. Things like that can change in different ways, so thanks for saying that and noticing it, and our team will change it if that's the case. 

Anyway, have you managed to make a successful withdrawal here yet ? Do you have a rather positive opinion of this casino ? 🙂

πριν από 5 μήνες

Ωχ, τώρα επιτρέπονται οι Γερμανοί παίκτες; Αυτό είναι ωραίο

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 5 μήνες

Our data team has imported the new information into the database after checking it with the casino representative. So thank you very much for that.👌

πριν από 2 μήνες

Γεια σας, ζήτησα απόσυρση από το Sushi Casino πριν από μια εβδομάδα, παρόλο που επαληθεύτηκα. Ωστόσο, απορρίφθηκε μετά από 6 ημέρες παρόλο που έλεγε 72 ώρες και κάτι χρειαζόταν ξανά για επαλήθευση. Τώρα περιμένω ξανά την απόσυρσή μου για 3 μέρες. Έχω γράψει και στην εξυπηρέτηση πελατών αλλά δεν μπορούν να μου δώσουν λογικές απαντήσεις, απλά αντέγραψαν προτάσεις και ο καθένας μου λέει κάτι διαφορετικό. Υποτίθεται ότι θα περιμένω, υπάρχουν πάρα πολλές αναλήψεις αυτή τη στιγμή που διαρκεί περισσότερο, αλλά δυστυχώς δεν βλέπω καμία επιτυχία στο να λάβω την απόσυρσή μου... Έχω τραβήξει περισσότερα από αρκετά στιγμιότυπα οθόνης των συνομιλιών. ..

Αυτόματη μετάφραση:
juustiin29
πριν από 2 μήνες

Hi!

I imagine it must be very frustrating, and from what you described regarding the inconsistency and overall communication level or skills, if you prefer, no wonder you seem troubled.

This is hard for me to say, yet we always give casinos quite some time to resolve their issues without our intervention. In my opinion, we are far too generous; given the circumstances, 14 full days is a long amount of time.

In any case, aside from the regular delay, what other "explanations" have you gotten so far? If you don't mind me asking,.

πριν από 2 μήνες

Είπαν ότι επαληθεύτηκα πλήρως και ότι θα έπρεπε να περιμένω μέχρι να διεκπεραιωθεί η απόσυρσή μου. Την ίδια μέρα έλαβα ένα email που έλεγε ότι η απόσυρσή μου είχε απορριφθεί και ότι έπρεπε να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών. Το έκανα αμέσως και μου είπαν ότι χρειάζονταν μια φωτογραφία μου και την ταυτότητά μου όπου φαινόταν ο αγκώνας μου για οποιονδήποτε λόγο. Το ανέβασα αμέσως και μετά έπρεπε να περιμένω ξανά. Αφού άσκησα λίγη πίεση, έγινε δεκτό και ο υπάλληλος είπε ότι τώρα έχω επαληθευτεί πλήρως. Έπρεπε όμως να ξανακάνω την ανάληψη και τώρα να περιμένω άλλες 3 μέρες. Δεν έχει γίνει τίποτα ακόμα και δεν νομίζω ότι θα γίνει κάτι άλλο ή ξαφνικά θέλουν κάτι από εμένα. Έχω στιγμιότυπα οθόνης της συνομιλίας όπου λέει ότι όλα είναι καλά με τον λογαριασμό μου και απλά πρέπει να εξοφληθεί αλλά δεν συμβαίνει τίποτα. Ελπίζω να μπορούν να κάνουν κάτι ώστε αυτό το καζίνο να πληρώσει τα κέρδη μου. Οι υπάλληλοι στο chat λένε πάντα να κάνω υπομονή, όλα είναι καλά αλλά δεν μπορούν να μου δώσουν καμία άμεση απάντηση. Είναι πάντα το ίδιο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Δυστυχώς, δεν μπορώ να βρω πουθενά ότι οι πληρωμές πραγματοποιούνται πραγματικά και ότι ο ιστότοπος μου πληρώνει τα χρήματά μου. Έτσι κατά κάποιο τρόπο νιώθω πολύ κουρασμένος

Αυτόματη μετάφραση:
juustiin29
πριν από 2 μήνες

In this case, I would like to remind what Radka said and that is that we give casinos 14 days. If nothing has changed and you have not received the money then you can contact us and we will try to assist you. Anyway, if you have already verified yourself and your ID, then I don't know where the issue might be. I would probably be patient for a while because there is nothing else you can do in this situation. 

I firmly believe that the money will get to you eventually and if anything changes, let me know. 

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα