Γεια!
Φαντάζομαι ότι πρέπει να είναι πολύ απογοητευτικό, και από όσα περιγράψατε σχετικά με την ασυνέπεια και το συνολικό επίπεδο επικοινωνίας ή δεξιότητες, αν προτιμάτε, δεν είναι περίεργο που φαίνεστε προβληματισμένος.
Αυτό είναι δύσκολο για μένα να το πω, ωστόσο πάντα δίνουμε στα καζίνο αρκετό χρόνο για να επιλύσουν τα προβλήματά τους χωρίς την παρέμβασή μας. Κατά τη γνώμη μου, είμαστε πολύ γενναιόδωροι. Δεδομένων των συνθηκών, 14 ολόκληρες ημέρες είναι πολύς χρόνος.
Σε κάθε περίπτωση, πέρα από την τακτική καθυστέρηση, τι άλλες «εξηγήσεις» έχεις πάρει μέχρι τώρα; Αν δεν σε πειράζει να ρωτήσω,.
Hi!
I imagine it must be very frustrating, and from what you described regarding the inconsistency and overall communication level or skills, if you prefer, no wonder you seem troubled.
This is hard for me to say, yet we always give casinos quite some time to resolve their issues without our intervention. In my opinion, we are far too generous; given the circumstances, 14 full days is a long amount of time.
In any case, aside from the regular delay, what other "explanations" have you gotten so far? If you don't mind me asking,.
Αυτόματη μετάφραση: