Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSushi Casino - γενική συζήτηση

Sushi Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

 από netoflausino
|
3.546 προβολές 23 απαντήσεις |
|
1 2

Λοιπόν, νομίζω ότι η υποστήριξη ή η ζωντανή συνομιλία δεν σας καταλαβαίνουν πραγματικά, σας κρατούν σε αναμονή και δεν δίνουν ακριβείς πληροφορίες σχετικά με το ποια στιγμιότυπα οθόνης/απόδειξη είναι λάθος ή τι άλλο χρειάζεται για να έχετε μια επιτυχημένη πληρωμή... στο SUSHICASINo καθώς και στο Cashwin... Δεν ξέρω, έχω ζητήσει πληρωμές και από τα δύο καζίνο, αλλά η υποστήριξη είναι πραγματικά η χειρότερη...

Αυτόματη μετάφραση:
sveno

May I ask when exactly you requested the withdrawal from this casino and if it was your first one?

So, do I understand correctly that you have sent documents for verification and they rejected those without giving you the reason?🤔

You always need to make sure that all the documents are in the right format and of a good quality. Otherwise the support will not approve them.

Please let us know more details regarding your issue at this casino, so we could be able to help you out.

It is kinda funny how they say they dont "own" Sushi casino and CashWin casino - even tho they have the same email to complaints and same email to support. Also confirmed in chat.

Very good at stalling and not answering questions.


This is prob two of worst casinos out there.

😎

Svettrulle

Do you experience some kind of issue there, perhaps?

Is it anything we could help with?

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα