Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSushi Casino - γενική συζήτηση

Sushi Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

9.313 προβολές 54 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Λοιπόν, νομίζω ότι η υποστήριξη ή η ζωντανή συνομιλία δεν σας καταλαβαίνουν πραγματικά, σας κρατούν σε αναμονή και δεν δίνουν ακριβείς πληροφορίες σχετικά με το ποια στιγμιότυπα οθόνης/απόδειξη είναι λάθος ή τι άλλο χρειάζεται για να έχετε μια επιτυχημένη πληρωμή... στο SUSHICASINo καθώς και στο Cashwin... Δεν ξέρω, έχω ζητήσει πληρωμές και από τα δύο καζίνο, αλλά η υποστήριξη είναι πραγματικά η χειρότερη...

Αυτόματη μετάφραση:
sveno
πριν από 1 έτος

May I ask when exactly you requested the withdrawal from this casino and if it was your first one?

So, do I understand correctly that you have sent documents for verification and they rejected those without giving you the reason?🤔

You always need to make sure that all the documents are in the right format and of a good quality. Otherwise the support will not approve them.

Please let us know more details regarding your issue at this casino, so we could be able to help you out.

πριν από 9 μήνες

It is kinda funny how they say they dont "own" Sushi casino and CashWin casino - even tho they have the same email to complaints and same email to support. Also confirmed in chat.

Very good at stalling and not answering questions.


This is prob two of worst casinos out there.

😎

Svettrulle
πριν από 9 μήνες

Do you experience some kind of issue there, perhaps?

Is it anything we could help with?

πριν από 6 μήνες

Καλησπέρα, το περασμένο Σαββατοκύριακο άνοιξα έναν λογαριασμό στο Sushi Casino. Αυτή τη στιγμή έχω 7.700 ευρώ στον λογαριασμό. Αυτά είναι διαθέσιμα για ανάληψη. Επαλήθευσα τον λογαριασμό. Περίμενα 72 ώρες για να δεχτούν την ανάληψή μου και την ακύρωσαν. Ο λογαριασμός δεν είναι πλέον επαληθευμένος. Ζητούν έγγραφα που η τράπεζα δεν μπορεί να στείλει. Ζητούν επαλήθευση κάρτας. Το Mintarjeta είναι εικονικό.

Τράπεζα N26, έστειλα το πιστοποιητικό επιβεβαίωσης λογαριασμού με τα στοιχεία της κάρτας και δεν το δέχονται. Είμαι απελπισμένος και χρειάζομαι βοήθεια.

Αυτόματη μετάφραση:
Loloman
πριν από 6 μήνες

Have they explained the reason they won't accept it, though?

That would help to understand it better, and you'll be able to get them the right document, I believe.

πριν από 6 μήνες

Αυτή η εταιρεία είναι απατεώνας, ζητούν από την Ecogra να περιορίσει τον λογαριασμό σας όταν το υπόλοιπό σας πέσει σε σημείο που είναι δύσκολο να φτάσετε στο ελάχιστο ποσό ανάληψης. Προσοχή, είναι απατεώνες, μην ανοίξετε λογαριασμό μαζί τους!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Snorfs
πριν από 6 μήνες

Σούσι και Great Spins, Goldspin, Betovo και ούτω καθεξής, μείνετε μακριά!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Snorfs
πριν από 6 μήνες

Hmm, do you have anything to say that Ecogra is really doing this? That wouldn't be right, but I guess you'd have to have evidence for that kind of thing.

What is minimum amount for a withdraw here?

πριν από 6 μήνες

Επιβεβαιώθηκε από τη συνομιλία τους ότι ζήτησαν τον περιορισμό όταν το υπόλοιπό μου μειώθηκε και ενώ ήμουν στη μέση ενός μπόνους. Η Ecogra δεν απαντά στα email μου, απλώς προσπαθούν να με εξαπατήσουν, αυτό είναι όλο.


Τι θα κάνω; Αυτοί έχουν την εξουσία στα χέρια τους και ήταν δειλοί, απαίσιοι ηγέτες!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 μήνες

Αυτό δεν λέγεται υπεύθυνος τζόγος, δεν ζήτησα ποτέ υπεύθυνο τζόγο επειδή δεν τον χρειάζομαι, παίζω μόνο ό,τι μπορώ να χάσω, αλλά φαίνεται ότι δεν ξέρουν πώς να χάνουν, παιδιά που παίζουν σε καζίνο που λειτουργούν!

Αυτόματη μετάφραση:
Snorfs
πριν από 6 μήνες

Hmm, actually I am not sure what to do in such a case. I was thinking of filing a complaint with us, but since it's such a problem, I have no idea what would come of it. You can try, but if it's for eCogra we probably won't be able to help, but if it's for a casino we might.

What do you think?

πριν από 4 μήνες

Γειά σου


Έπαιξα στο sushi casino. Ήταν ένα καλό παιχνίδι, καλό rtp, η εξυπηρέτηση πελατών ήταν καλή. Την Κυριακή 8/10 έκανα την πρώτη μου ανάληψη 700 ευρώ επειδή δεν μπορείς να κάνεις ανάληψη περισσότερο από όσο είπαν ότι είσαι επαληθευμένος. Την Τρίτη 8/12 ακύρωσαν την ανάληψή μου και είπαν ότι πρέπει να επαληθευτείς ξανά. Βγάλε μια φωτογραφία με το χέρι σου ώστε να φαίνεται ο αγκώνας. Το έκανα και είπαν ότι είσαι επαληθευμένος.

Ήταν λίγο δύσκολο εκ μέρους τους επειδή είπαν ότι είσαι επαληθευμένος, ήταν ένα δύσκολο προφίλ KYC, αλλά η εξυπηρέτηση πελατών με βοήθησε.


Ναι, κάνε ξανά ανάληψη 700 ευρώ για αυτούς, είπες να μην κάνεις άλλες αναλήψεις γιατί πρέπει να εγκριθεί. Είπαν ότι θα χρειαστούν ξανά 72 ίντσες για να εγκριθεί η ανάληψη. Σήμερα είναι η 3η μέρα και τώρα που τους ρωτάω λένε ότι θα χρειαστούν 7 μέρες σύμφωνα με τους όρους.

Τα κέρδη μου είναι 2700 ευρώ. Περιμένουν να τα χάσω στον τζόγο;


Τώρα η ερώτησή μου είναι τι πρέπει να κάνω;


Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Jasmon
πριν από 4 μήνες

Hi, I see that verification was a bit difficult and there were some minor issues, but everything is fine now that they have been resolved. 

As for the withdrawal, I guess all I can do is wait. 

I think you already know that we give casinos 14 days, so we'll see if they pay you or not. 

Definitely don't gamble with the money, because you know that if you lose it, we won't be able to help you.

So please try to hold on.

Jaro
πριν από 4 μήνες

Δεν πρόκειται να παίξω, αλλά έχει περάσει σχεδόν 1 εβδομάδα τώρα επειδή ακύρωσαν την επαλήθευσή μου.

Ελπίζω να μην το ξανακάνουν.

Αρχικά είπαν ότι χρειάζονται 3 ημέρες, χθες είπαν 7 ημέρες. Προσωπικά, νομίζω ότι λένε ψέματα και μάλιστα διάβασα στο καζίνο γκουρού ότι κάνουν το ίδιο σχεδόν σε όλους.


Δεν έχω πάει ποτέ σε μέρος όπου πρέπει να έχεις ταυτότητα για να δείξεις τον αγκώνα σου, είναι σαν να σε καταδικάζουν επειδή κάποιος το θεωρεί πολύ προσβλητικό.



Αυτόματη μετάφραση:
juustiin29
πριν από 4 μήνες

Το ίδιο συνέβη και σε μένα σήμερα, μου είπαν ότι πρέπει να περιμένω 7 ημέρες ακόμα για να εγκρίνουν τις αναλήψεις. Δεν μπορώ να ζητήσω άλλες αναλήψεις μέχρι να εγκριθεί η 1.

Αυτόματη μετάφραση:
Jasmon
πριν από 4 μήνες

It's definitely not pleasant when your verification is canceled, so I'd like to know why that happened. Sometimes the casino needs to re-verify a player or request some documents, which I would consider normal.

As for the ID photo they requested, I've encountered this many times before, so it's nothing new to me. As long as the player is able to do it and it doesn't cause them any extra problems, I don't think it's a disaster.

If it's been going on for a week, then there's not much time left, and we'll try to help. But I would give them some more time. 

I believe it will turn out well.🙂

Jasmon διέγραψε τη δημοσίευση
Jaro
πριν από 4 μήνες

Πιστεύω , και πιστεύω από ισχυρές ενδείξεις άλλων χρηστών που έχουν γράψει σε αυτό το νήμα, ότι αυτή είναι μια σκόπιμη στρατηγική από το καζίνο. Αρχικά με ενημέρωσαν ότι η επαλήθευσή μου είχε ολοκληρωθεί, αλλά μόλις ζήτησα ανάληψη, μου έδωσαν μια νέα απαίτηση και έτσι ξεκίνησαν τη διαδικασία από την αρχή, η οποία διαρκεί άλλες 72 ώρες.


Το γεγονός ότι αυτό το καζίνο έχει τόσο υψηλές βαθμολογίες μαζί σας είναι, κατά τη γνώμη μου, πολύ αμφισβητήσιμο. Συμπεριφέρονται πραγματικά αντιεπαγγελματικά και καθυστερούν τις αναλήψεις - όχι μόνο τις δικές μου, αλλά και για όλους τους άλλους που έχουν γράψει εδώ και έχουν βιώσει το ίδιο πράγμα. Δεν είναι αυτό ένα σαφές κάλεσμα αφύπνισης για εσάς να ελέγξετε τις αξιολογήσεις τους;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Γνωρίζατε ότι διέγραψαν τις αναλήψεις μου από τις 8/10 από το ιστορικό υπολοίπου;


Έχω ένα στιγμιότυπο οθόνης.


Λες ότι όλα θα πάνε καλά



Τους υπερασπίζεσαι;


Δεν έχουν το δικαίωμα να διαγράφουν από το ιστορικό τώρα, ναι, είπαν


Ξέρεις κάτι, είπαν ότι το κάναμε επειδή η ανάληψη ήταν την ίδια μέρα.

Αλλά υπολόγισαν ξανά την ανάληψη. Τώρα είναι στην πραγματικότητα 6 ημέρες.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.