Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοStake7 Casino - γενική συζήτηση

Stake7 Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

 από Krugmann
|
6.148 προβολές 31 απαντήσεις |
|
1 2

Μπορώ μόνο να συμβουλεύσω όλους να μείνουν μακριά από αυτό το δόλιο καζίνο. Μια κατάθεση πιστωτικής κάρτας 25 ευρώ χρεώθηκε από τον τραπεζικό μου λογαριασμό αλλά δεν εμφανίστηκε ποτέ στον λογαριασμό μου στο Stake7. Η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι ποτέ διαθέσιμη. Ακόμη και ένα παράπονο στον Γκουρού δεν ωφέλησε γιατί δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Καθώς δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, είπα στον Guru ότι δεν χρειάζεται να ασχοληθούν περαιτέρω με το παράπονό μου (δεν έχει νόημα αν δεν μπορούν να κάνουν τίποτα) και πρέπει να κλείσουν την υπόθεση ως ανεπίλυτη. Και τι κάνει ο Γκουρού με αυτό; Ο Guru γράφει ότι η καταγγελία απορρίπτεται μετά από ρητή αίτηση του παίκτη/καταγγέλλοντα.

Αυτόματη μετάφραση:

Hi, I'm sorry to hear that your money couldn't be deposited into your account. Have you tried contacting the payment provider to see if everything went right and email the casino to see what to do in this situation ? I know it's difficult and as you said, we have no way to help in such cases. 

However, since you said that the complaint can be closed, what did you expect please ? I feel a bit like I don't understand.

Συγγνώμη που είμαι εκτός θέματος, αλλά θέλω να ελέγξω αν μπορώ να στείλω μηνύματα

Αυτόματη μετάφραση:

Hello, what messages are you talking about ? Where would you like to send them ? If you mean some private messages, unfortunately we can't do that. 

But feel free to explain and I'll try to help if possible. 🙂

Ναι, έχω επικοινωνήσει με τον πάροχο πληρωμών. Είναι λογικό να τους ρωτάς πού πήγαν τα λεφτά. Και ναι, έγραψα ότι η υπόθεση μπορεί να κλείσει ως ανεξιχνίαστη γιατί δεν μπορείς να βοηθήσεις καθόλου, αλλά ποτέ δεν είπα ότι ήταν ρητή επιθυμία μου να απορρίψεις την καταγγελία μου. Είναι ανοησία να υποβάλλεις καταγγελία και μετά να απαιτείς ρητά την απόρριψή της.

Αυτόματη μετάφραση:
Oldfatmat

Okay then, and you didn't find anything when you contacted the provider ? 

As far as the complaint is concerned, by letting yourself close it, it always ends up as rejected not unresolved. Unresolved is when the casino has made a mistake, we are on the player's side, we contact them and they don't try to resolve anything with us. Or if we are on the player's side, we think what the casino did is unfair and they refuse to admit it and don't try to fix it. In cases like yours, that's exactly what happened and it was closed properly.

Σήμερα έλαβα πληροφορίες από την τράπεζα ότι η κατάθεση των 25 ευρώ είχε μεταφερθεί στο καζίνο, γεγονός που καθιστά σαφές ότι το Stake7 είναι ένα από τα πολλά δόλια καζίνο που δραστηριοποιούνται στην αγορά τυχερών παιχνιδιών.

Αυτόματη μετάφραση:
Oldfatmat

These are tricky situations when dealing with a deposit that hasn't arrived at the casino. So they will have to investigate it, if you sent them proof that the deposit was transferred they should be able to do something about it. I hope it will be solved.

Γεια,

Ήθελα να κάνω ανάληψη 900€ στο Stake7.


Τώρα έχω υποβάλει τα πάντα για την επαλήθευση KYC και η ανάληψη των 900€ ακυρώθηκε + τα 900€ δεν είναι στο υπόλοιπο του καζίνο μου αλλά απλώς έχουν φύγει;

Το είχε ποτέ κανείς αυτό;

lg



Αυτόματη μετάφραση:
acidhomixide

Did you get any explanation from the casino regarding all this, though?

Try to check your email and even the spam folder, as it happens sometimes that this kind of message can finish there, and let us know if they have sent you anything, please.

When exactly have you requested the withdrawal?

We will try to get a better look into things for you.

Romi

Σας γράφουμε σχετικά με το αίτημα ανάληψης 900,00 €. Δυστυχώς, αναγκαστήκαμε να απορρίψουμε το αίτημα ανάληψης λόγω παραβίασης των Όρων και Προϋποθέσεων μας, καθώς τοποθετήσατε στοιχήματα πάνω από το όριο με ενεργό μπόνους:





Επομένως, το αίτημα ανάληψης απορρίφθηκε και τα κέρδη που πραγματοποιήσατε ακυρώθηκαν. Ωστόσο, η αρχική σας κατάθεση πιστώθηκε στο υπόλοιπό σας. Είστε ευπρόσδεκτοι να υποβάλετε ένα νέο αίτημα ανάληψης.

Εάν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, ανησυχίες ή σχόλια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας.


Ευχαριστώ, μου έγραψε παρόλο που το μπόνους είχε ήδη λήξει, αλλά αυτό ήταν ξεκάθαρο

Τέτοιες τοποθεσίες καζίνο είναι απλώς τόσο αμφίβολες.


Υπάρχει κάτι άλλο που μπορεί να γίνει;

Αυτόματη μετάφραση:
acidhomixide

May I just ask if you are aware of doing so, though, while playing with the bonus?

It is important information for us because it may happen that a player is not aware of placing bets above limits or that it can happen once by mistake. In these cases, we can help sometimes, actually. But if a player bets over the limit many times, unfortunately there is nothing much to do to help.

We believe that every casino should have software implemented to prevent players placing higher bets, but it is not always done by the casino, and then these issues arise.

So, please, provide some more information about all this, and hopefully we'll be able to do something with it.

Romi

Κατέθεσα 20€ και πήρα 40€ με το μπόνους. Έπαιξα με €450 ή κάτι τέτοιο.

Μετά ήθελα να κάνω εξαργύρωση και το μπόνους μου μειώθηκε στο μισό γιατί δεν μπορείτε να εξαργυρώσετε το μπόνους.


Ήθελα λοιπόν να εξαργυρώσω τα χρήματα που κέρδισα με τα 20€ (900€).

Δεν ξέρω κανέναν λόγο για τον οποίο δεν επιτρέπεται να παίξετε με πονταρίσματα πάνω από το όριο, δεν έχω ιδέα.

Είναι η πρώτη μου φορά στο διαδικτυακό καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
acidhomixide

Well, it should be all written in the terms of every bonus, and all the players have to read those before playing to avoid such issues.

If you wish, though, you can try to submit a complaint here, and our team will have a look at the whole situation and see if there is anything we could do about it.

So, please follow this link and follow all the steps. Explain the whole issue well, and hopefully there will be a solution soon.

Please come back to us with your decision, for sure.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα