ΦόρουμΚαζίνοStake7 Casino - γενική συζήτηση

Stake7 Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Krugmann
|
4444 προβολές 25 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες

Μπορώ μόνο να συμβουλεύσω όλους να μείνουν μακριά από αυτό το δόλιο καζίνο. Μια κατάθεση πιστωτικής κάρτας 25 ευρώ χρεώθηκε από τον τραπεζικό μου λογαριασμό αλλά δεν εμφανίστηκε ποτέ στον λογαριασμό μου στο Stake7. Η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι ποτέ διαθέσιμη. Ακόμη και ένα παράπονο στον Γκουρού δεν ωφέλησε γιατί δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Καθώς δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, είπα στον Guru ότι δεν χρειάζεται να ασχοληθούν περαιτέρω με το παράπονό μου (δεν έχει νόημα αν δεν μπορούν να κάνουν τίποτα) και πρέπει να κλείσουν την υπόθεση ως ανεπίλυτη. Και τι κάνει ο Γκουρού με αυτό; Ο Guru γράφει ότι η καταγγελία απορρίπτεται μετά από ρητή αίτηση του παίκτη/καταγγέλλοντα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hi, I'm sorry to hear that your money couldn't be deposited into your account. Have you tried contacting the payment provider to see if everything went right and email the casino to see what to do in this situation ? I know it's difficult and as you said, we have no way to help in such cases. 

However, since you said that the complaint can be closed, what did you expect please ? I feel a bit like I don't understand.

πριν από 3 μήνες

Συγγνώμη που είμαι εκτός θέματος, αλλά θέλω να ελέγξω αν μπορώ να στείλω μηνύματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hello, what messages are you talking about ? Where would you like to send them ? If you mean some private messages, unfortunately we can't do that. 

But feel free to explain and I'll try to help if possible. 🙂

πριν από 3 μήνες

Ναι, έχω επικοινωνήσει με τον πάροχο πληρωμών. Είναι λογικό να τους ρωτάς πού πήγαν τα λεφτά. Και ναι, έγραψα ότι η υπόθεση μπορεί να κλείσει ως ανεξιχνίαστη γιατί δεν μπορείς να βοηθήσεις καθόλου, αλλά ποτέ δεν είπα ότι ήταν ρητή επιθυμία μου να απορρίψεις την καταγγελία μου. Είναι ανοησία να υποβάλλεις καταγγελία και μετά να απαιτείς ρητά την απόρριψή της.

Αυτόματη μετάφραση:
Oldfatmat
πριν από 3 μήνες

Okay then, and you didn't find anything when you contacted the provider ? 

As far as the complaint is concerned, by letting yourself close it, it always ends up as rejected not unresolved. Unresolved is when the casino has made a mistake, we are on the player's side, we contact them and they don't try to resolve anything with us. Or if we are on the player's side, we think what the casino did is unfair and they refuse to admit it and don't try to fix it. In cases like yours, that's exactly what happened and it was closed properly.

πριν από 3 μήνες

Σήμερα έλαβα πληροφορίες από την τράπεζα ότι η κατάθεση των 25 ευρώ είχε μεταφερθεί στο καζίνο, γεγονός που καθιστά σαφές ότι το Stake7 είναι ένα από τα πολλά δόλια καζίνο που δραστηριοποιούνται στην αγορά τυχερών παιχνιδιών.

Αυτόματη μετάφραση:
Oldfatmat
πριν από 3 μήνες

These are tricky situations when dealing with a deposit that hasn't arrived at the casino. So they will have to investigate it, if you sent them proof that the deposit was transferred they should be able to do something about it. I hope it will be solved.

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα