Επειδή δυστυχώς δεν μπορώ να δώσω βαθμολογία, πολύ λίγους θετικούς λόγους, εδώ είναι το ερώτημα γιατί πρέπει να εκχωρήσετε αρκετά θετικά στοιχεία σε ένα καζίνο όπου είχατε κακές εμπειρίες για να μπορέσετε να το αξιολογήσετε;
Προσπάθησα να επαληθεύσω τον εαυτό μου στο Stake7 Casino. Έθεσα όλα τα απαραίτητα έγγραφα διαθέσιμα στις 3 Οκτωβρίου 2022. Μετά από αρκετές ημέρες αναμονής και καμία απάντηση από το καζίνο, επικοινώνησα για πρώτη φορά με την ηλεκτρονική υποστήριξη. Εκεί με διαβεβαίωσαν ότι το αίτημά μου (KYC) θα αποσταλεί ξανά στο αρμόδιο τμήμα. Αυτή η δήλωση ήταν ψέμα. Μετά από αρκετές ημέρες χωρίς απάντηση, επικοινώνησα ξανά με την υποστήριξη. Και πάλι, μου είπαν ότι το αίτημά μου είχε προωθηθεί. Αυτό επίσης δεν ήταν αλήθεια. Μετά από αρκετές ημέρες, ένας υποστηρικτής κατάφερε πράγματι να προωθήσει το αίτημά μου. Αυτό μου επιβεβαιώθηκε με email. Ωστόσο, δεν υπήρξε καμία θετική ανατροφοδότηση, γενικά καμία περαιτέρω ανατροφοδότηση σχετικά με το εάν τα έγγραφα που είχα παράσχει ήταν επαρκή ή αν κάτι έλειπε.
Μετά από 12 ημέρες χωρίς λέξη από το τμήμα KYC αποφάσισα να κλείσω τον λογαριασμό μου στο Stake7 Casino.
Μέχρι τότε είχα κάνει αρκετές καταθέσεις μέσω Volt. Αυτά έφτασαν στον λογαριασμό παίκτη μου μετά από 24 ώρες το νωρίτερο, μερικές φορές μόνο μετά από αρκετές ημέρες. Το αυθόρμητο παιχνίδι δεν είναι δυνατό εδώ.
Οι κουλοχέρηδες λειτουργούν καθαρά και χωρίς καθυστέρηση, η επιλογή είναι επίσης εντάξει. Χωρίς φόρους ανά περιστροφή, κάτι που είναι φυσικά καλό για ένα καζίνο με άδεια MGA.
Αλλά αν δεν υπάρχει καμία υποστήριξη παικτών και οι ανησυχίες των πελατών δεν αντιμετωπίζονται καθόλου, τότε δεν θέλω να μάθω τι συμβαίνει όταν προσπαθείτε να κερδίσετε χρήματα για πληρωμή.
Since I unfortunately can't give a rating, too few positive reasons, here's the question of why you have to assign enough positive aspects to a casino where you've had bad experiences before you can rate it?
I tried to verify myself at Stake7 Casino. I made all the necessary documents available on October 3, 2022. After several days of waiting and no response from the casino, I contacted online support for the first time. There I was assured that my request (KYC) would now be sent again to the responsible department. That statement was a lie. After several days without an answer, I contacted support again. Again, I was told that my request had been forwarded. This was also not true. After several days, a supporter actually managed to forward my request. This was confirmed to me by email. However, there was no positive feedback, generally no further feedback as to whether the documents I had provided were sufficient or whether something was missing.
After 12 days without a word from the KYC department I decided to close my account at Stake7 Casino.
By then I had made several deposits via Volt. These arrived on my player account after 24 hours at the earliest, sometimes only after several days. Spontaneous play is not possible here.
The slots run cleanly and lag-free, the selection is also okay. No taxes per spin, which is of course nice for an MGA licensed casino.
But if there is no player support whatsoever, and customer concerns are not addressed at all, then I don't want to know what happens when you try to get money to be paid out.
Da ich leider keine Bewertung abgeben kann, zu wenige positive Gründe, hier mal die Frage warum man einem Casino, in dem man schlechte Erfahrungen gemacht hat, genügend positive Aspekte zuordnen muss, bevor man es bewerten darf?
Ich habe versucht mich im Stake7 Casino zu verifizieren. Alle dazu notwendigen Dokumente stellte ich am 3.10.2022 zur Verfügung. Nach mehrtägiger Wartezeit und keinerlei Antwort seitens des Casinos, kontaktierte ich das erste Mal den online Support. Dort wurde mir versichert, dass mein Anliegen (KYC), nun nochmal an die zuständige Abteilung geschickt würde. Diese Aussage war eine Lüge. Nach erneut mehreren Tagen ohne Antwort, kontaktierte ich den Support erneut. Wieder wurde mir mitgeteilt, dass mein Anliegen weitergeleitet wurde. Auch dies entsprach nicht der Wahrheit. Nach erneut mehreren Tagen schaffte es ein Supporter tatsächlich mein Anliegen weiterzuleiten. Dies wurde mir nämlich per Email bestätigt. Eine positive Rückmeldung, generell irgendeine weitere Rückmeldung, ob die von mir bereitgestellten Unterlagen ausreichend sind, oder ob etwas fehlt, gab es jedoch nicht.
Nach 12 Tagen, ohne ein Wort von der KYC Abteilung, entschloss ich mich dazu mein Konto im Stake7 Casino zu schließen.
Bis dahin hatte ich mehrere Einzahlungen via Volt geleistet. Diese kamen nach frühestens 24 Stunden, teils erst nach mehreren Tagen, auf meinem Spielerkonto an. Spontanes spielen ist hier nicht möglich.
Die Slots laufen sauber und lagfrei, die Auswahl ist auch in Ordnung. Keine Steuern pro Dreh, das ist natürlich schön für ein MGA lizensiertes Casino.
Wenn es aber keinerlei Spielersupport gibt, auf Anliegen der Kunden gar nicht eingegangen wird, dann will ich nicht wissen, was passiert wenn man mal Geld zur Auszahlung bringen will.
Αυτόματη μετάφραση: