ΦόρουμΚαζίνοStake7 Casino - γενική συζήτηση

Stake7 Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Krugmann
|
4413 προβολές 25 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Stake7 Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Επειδή δυστυχώς δεν μπορώ να δώσω βαθμολογία, πολύ λίγους θετικούς λόγους, εδώ είναι το ερώτημα γιατί πρέπει να εκχωρήσετε αρκετά θετικά στοιχεία σε ένα καζίνο όπου είχατε κακές εμπειρίες για να μπορέσετε να το αξιολογήσετε;

Προσπάθησα να επαληθεύσω τον εαυτό μου στο Stake7 Casino. Έθεσα όλα τα απαραίτητα έγγραφα διαθέσιμα στις 3 Οκτωβρίου 2022. Μετά από αρκετές ημέρες αναμονής και καμία απάντηση από το καζίνο, επικοινώνησα για πρώτη φορά με την ηλεκτρονική υποστήριξη. Εκεί με διαβεβαίωσαν ότι το αίτημά μου (KYC) θα αποσταλεί ξανά στο αρμόδιο τμήμα. Αυτή η δήλωση ήταν ψέμα. Μετά από αρκετές ημέρες χωρίς απάντηση, επικοινώνησα ξανά με την υποστήριξη. Και πάλι, μου είπαν ότι το αίτημά μου είχε προωθηθεί. Αυτό επίσης δεν ήταν αλήθεια. Μετά από αρκετές ημέρες, ένας υποστηρικτής κατάφερε πράγματι να προωθήσει το αίτημά μου. Αυτό μου επιβεβαιώθηκε με email. Ωστόσο, δεν υπήρξε καμία θετική ανατροφοδότηση, γενικά καμία περαιτέρω ανατροφοδότηση σχετικά με το εάν τα έγγραφα που είχα παράσχει ήταν επαρκή ή αν κάτι έλειπε.

Μετά από 12 ημέρες χωρίς λέξη από το τμήμα KYC αποφάσισα να κλείσω τον λογαριασμό μου στο Stake7 Casino.

Μέχρι τότε είχα κάνει αρκετές καταθέσεις μέσω Volt. Αυτά έφτασαν στον λογαριασμό παίκτη μου μετά από 24 ώρες το νωρίτερο, μερικές φορές μόνο μετά από αρκετές ημέρες. Το αυθόρμητο παιχνίδι δεν είναι δυνατό εδώ.

Οι κουλοχέρηδες λειτουργούν καθαρά και χωρίς καθυστέρηση, η επιλογή είναι επίσης εντάξει. Χωρίς φόρους ανά περιστροφή, κάτι που είναι φυσικά καλό για ένα καζίνο με άδεια MGA.

Αλλά αν δεν υπάρχει καμία υποστήριξη παικτών και οι ανησυχίες των πελατών δεν αντιμετωπίζονται καθόλου, τότε δεν θέλω να μάθω τι συμβαίνει όταν προσπαθείτε να κερδίσετε χρήματα για πληρωμή.

Αυτόματη μετάφραση:
Krugmann
πριν από 2 έτη

Hello there,

this is not a positive experience and makes me think that you should have submitted another complaint.

Do I understand correctly, that you just tried to pass the verification but have not submitted any withdrawal?

I just also want to make sure that you closed the account with zero real balance. 🤔

πριν από 1 έτος

Hello, I would like to know if I am ok to withdraw my winnings with Stake7 casino..

I explain to you .. I deposited $40 and accept the welcome bonus. I respected the max bet but I saw that I played a prohibited game with bonus.

I lost all my money and play enough for bail. Then I made several gains that I did not withdraw and redeposited several amounts such as

$40 = bonus accepted

All others without bonuses: 40+50+45+60+50+10+40


After more than 10 hours playing with my last deposit of $40 I finally won $4000.

Do you think I can make the withdrawal request without risking confiscation since I broke the rule by playing thunderstruck with my welcome bonus?

Thank you in advance I am very nervous and hope everything will be fine.

Clauc1979
πριν από 1 έτος

Hello,

I'd say that you have no other logical option left, aside from losing the balance - which I do not recommend at all.

You made a mistake that just happens to all of us from time to time, but next time inform the live chat immediately and ask for a piece of advice.

I would suggest that you should do that right now because only the casino can tell whether or what bonus is currently active in your account, sadly from your description, I can't say for sure. But this is also an important aspect that can affect your possible withdrawal.

Ask the live chat operator politely, explain your mistake, and let me know the result, please.

I wish you luck! 🤞



Clauc1979
πριν από 1 έτος

Just have good words for Stake7 !!!

i win a lot and have been paid zero problem !!!

best casino !

10/10 for stake 7

Clauc1979
πριν από 1 έτος

That's cool - I'm so happy to hear that!🎉

Sometimes the patience is the best way 😀

πριν από 1 έτος

Γειά σου,

Έτσι έκλεισα τον λογαριασμό μου μαζί τους, στην αρχή το αίτημά μου αγνοήθηκε εντελώς με την ελπίδα ότι θα έκανα ακόμα μια κατάθεση. Πράγμα που δυστυχώς έκανα. Ξεχάστε τελείως την εξυπηρέτηση πελατών, ο καθένας λέει διαφορετικά πράγματα σαν να λέει ψέματα. Το καλύτερο είναι ότι έγραψα στο stake7 support αλλά μετά πήρα απάντηση από το 21Bit;;;; Τι φταίει πάλι;;; Από όσο ξέρω το 21Bit ανήκει στην Dama.NV και το Stake7 στην Gammix;;;;

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Hello Gretche70!

Another mess? I can't believe it. Regarding the "mixed" support, you received an email, I reckon.

Care to send it to our data team for inspection, please? (data@casino.guru)

I can't do much on my own, you know.

πριν από 10 μήνες

Γειά σου


Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς πόσο χρόνο διαρκεί η απόσυρση στο Stake7. Την περασμένη εβδομάδα έστειλα τα έγγραφα για επαλήθευση. Μετά από μια συνομιλία με έναν υπάλληλο του Stake7, αποδείχθηκε ότι δεν ήταν διαθέσιμα όλα τα απαιτούμενα έγγραφα. Στη συνέχεια, το υπέβαλα το πρωί της Δευτέρας, 8 Ιανουαρίου 2024. Επιβεβαιώθηκαν μέσα σε λίγες ώρες και επομένως οι απαιτήσεις KYC ικανοποιήθηκαν πλήρως. Λιγότερο από πέντε λεπτά μετά την επιβεβαίωση, ζήτησα τη μέγιστη εβδομαδιαία πληρωμή των 5.000 ευρώ (1x 1.000 ευρώ και 2x 2.000 ευρώ, καθώς είναι δυνατή η μέγιστη 2.000 ευρώ ανά συναλλαγή). Έκτοτε η κατάσταση έχει οριστεί σε «Σε εξέλιξη» και η πληρωμή δεν έχει γίνει ακόμη.


Για πληροφορίες: Σύμφωνα με το προσωπικό του Stake7 και τους όρους και τις προϋποθέσεις, η μέγιστη ανάληψη είναι 5000 ευρώ την εβδομάδα και 20000 ευρώ το μήνα. Δεν ζήτησα κανένα μπόνους από το Stake7.


Ξέρει κανείς πόσο καιρό διαρκεί συνήθως η απόσυρση; (Όχι ο χρόνος συναλλαγής).



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Kevinjuu
πριν από 10 μήνες

Hi, I'd love it if players could come to you with their experiences and tell you how it's going here. However, everyone may have different ones and the time to withdraw may be different. 

However, since you have successfully verified and made a withdrawal since Monday, have you tried asking support why the withdrawals are still in the- In Progress state ? 

Not to forget, we give casinos 14 days to resolve withdrawals and since you are still at the beginning, let's say, I would try to be patient. If nothing happens and you haven't received the money, you can let me know and we will try to help you. 

Will that be possible ? 

Jaro
πριν από 10 μήνες

Γεια σου Jaro

Σας ευχαριστούμε για το μήνυμά σας. Θα επικοινωνήσω με την υποστήριξη και θα ρωτήσω πόσος χρόνος θα χρειαστεί κατά μέσο όρο για μια ανάληψη.

Kevinjuu

Αυτόματη μετάφραση:
Kevinjuu
πριν από 10 μήνες

Μετά από διαβούλευση με την υποστήριξη, προέκυψε ότι η επεξεργασία διαρκεί συνήθως δύο εργάσιμες ημέρες.

Ο υπάλληλος μου ζήτησε να κάνω υπομονή. Εάν η πληρωμή δεν έχει πραγματοποιηθεί μέχρι την επόμενη Δευτέρα, θα επικοινωνήσω ξανά με την υποστήριξη

Αυτόματη μετάφραση:
Kevinjuu
πριν από 10 μήνες

Sure I think it's reasonable, but sometimes even if the casino gives a timeframe it may not be met because of technical difficulties and such, so I would take it with a grain of salt. 

I also see that support has also responded, so we'll see if you get the money or not. 

Feel free to update me on the whole situation. I will wait and wish you the best of luck in getting your money as soon as possible. 😊☘️

Jaro
πριν από 10 μήνες

Η Υποστήριξη επικοινώνησε μαζί μου και μου είπε ότι έπρεπε να περιμένω άλλες 2 εργάσιμες ημέρες και μου ζήτησε να επικοινωνήσω ξανά μαζί σας τη Δευτέρα το απόγευμα, εάν δεν είχαν εξοφληθεί ακόμη τα χρήματα. Ας περιμένουμε...

Αυτόματη μετάφραση:
Kevinjuu
πριν από 10 μήνες

So the situation has moved in the right direction and it is certainly nice that the casino is communicating with you and trying to resolve this case. Let's see if you get the money.

Also, be sure to keep me updated on where you stand. I'll be waiting.

Jaro
πριν από 10 μήνες

Αφού ζήτησα ξανά το αντίγραφο του λογαριασμού για το KYC (το οποίο είχα ήδη στείλει από την αρχή), έγινε η πρώτη πληρωμή για 9.000 ευρώ (7.000 ευρώ παραλήφθηκαν, 2.000 δεν παραλήφθηκαν ακόμη). Αυτό με κάνει πολύ ανακουφισμένο και ευχαριστημένο, αν και θεωρώ ότι το review είναι πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα (σχεδόν 2 εβδομάδες). Τώρα η πληρωμή των 11.000 ευρώ είναι ακόμα ανοιχτή. Η επόμενη πληρωμή των 5000 ευρώ θα πρέπει να γίνει την ερχόμενη Τρίτη. Σας ενημερώνω.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Kevinjuu
πριν από 10 μήνες

So that's great news and I think the important thing is that you finally got some of the money, although I understand that two weeks is not the least to resolve such a process. But it's just as much as we give to the casinos to make it happen. 

Well, I will wait for your next update and hopefully it will be as successful and you will tell me again that you got more money. 

I will keep my fingers crossed for you. 😊🤞

πριν από 3 μήνες

Μπορώ μόνο να συμβουλεύσω όλους να μείνουν μακριά από αυτό το δόλιο καζίνο. Μια κατάθεση πιστωτικής κάρτας 25 ευρώ χρεώθηκε από τον τραπεζικό μου λογαριασμό αλλά δεν εμφανίστηκε ποτέ στον λογαριασμό μου στο Stake7. Η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι ποτέ διαθέσιμη. Ακόμη και ένα παράπονο στον Γκουρού δεν ωφέλησε γιατί δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Καθώς δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, είπα στον Guru ότι δεν χρειάζεται να ασχοληθούν περαιτέρω με το παράπονό μου (δεν έχει νόημα αν δεν μπορούν να κάνουν τίποτα) και πρέπει να κλείσουν την υπόθεση ως ανεπίλυτη. Και τι κάνει ο Γκουρού με αυτό; Ο Guru γράφει ότι η καταγγελία απορρίπτεται μετά από ρητή αίτηση του παίκτη/καταγγέλλοντα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Συγγνώμη που είμαι εκτός θέματος, αλλά θέλω να ελέγξω αν μπορώ να στείλω μηνύματα

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα