Γεια, βλέπω ότι προσπαθείτε να κάνετε ανάληψη αρκετά μεγάλου ποσού, αλλά εισαγάγατε την ανάληψή σας μόλις χθες. Παρατήρησα επίσης ότι η ανάληψη καταχωρήθηκε και ότι πρέπει να πληρώσετε κάποια προμήθεια. Είναι η πρώτη σας ανάληψη στο καζίνο;
Δίνουμε 14 ημέρες για να πληρώσουμε τον παίκτη, οπότε αφού μόλις ξεκινάτε θα έκανα υπομονή.
Εάν δεν αλλάξει τίποτα σε αυτό το διάστημα, φροντίστε να μας ενημερώσετε και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Hey, I see you're trying to withdraw quite a large amount but you only entered your withdrawal yesterday. I also noticed that the withdrawal was registered and that you have to pay some commission fee. Is this your first withdrawal at the casino?
We give 14 days to pay the player, so since you are just starting out I would be patient.
If nothing changes in that time, be sure to let us know and we will try to help you.
Είναι η πρώτη μου φορά και μου λένε να είμαι σε vip status πριν μπορέσω να αποσυρθώ
This is my first time and they are telling me to be in vip status before I can withdraw
Γειά σου,
Έχετε σκεφτεί τα όρια ανάληψης του καζίνο; Επειδή σε μένα, φαίνεται ότι ο διευθυντής σου είπε ότι πρέπει να αυξήσεις το VIP status σου για να κάνεις ανάληψη υψηλότερων ποσών ταυτόχρονα. Υποθέτω ότι θα εκπλαγώ πολύ αν άκουγα ότι πρέπει να αυξήσετε την κατάσταση VIP σας για να μπορέσετε να αποσύρετε καθόλου.
Ίσως μπορούμε να σκεφτούμε κάτι αν μοιραστείτε ακριβείς λεπτομέρειες που σας έχουν πει μέχρι τώρα. Μπορείτε να το κάνετε αυτό, παρακαλώ; Ας προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε το πλαίσιο, θα έλεγα.
Hello,
have you thought about the casino's withdrawal limits? Because to me, it seems the manager told you that you need to increase your VIP status in order to withdraw higher amounts at once. I guess I would be very surprised to hear you need to increase your VIP status to be able to withdraw at all.
Maybe we can think something up if you share precise details you have been told so far. Can you do that, please? Let's try to understand the context, I'd say.
Θα μπορούσε να μου το πει νωρίτερα πριν καταθέσω τρεις φορές
He could tell me earlier before I deposit three times
Απ' ό,τι καταλαβαίνω από τον πράκτορα, πρέπει να κάνεις κατάθεση 3 φορές για να μπορέσεις να κάνεις ανάληψη. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να φτάσετε σε κάποιο επίπεδο VIP. Εάν θέλετε να κάνετε ανάληψη χωρίς προμήθεια, τότε χρειάζεστε επίπεδο VIP. Αυτή είναι η διαφορά.
Ωστόσο, είναι ένα καλό ερώτημα πόσο μεγάλες έπρεπε να είναι αυτές οι 3 καταθέσεις για να μπορέσετε να κάνετε ανάληψη. Αν και το πιο μικρό ήταν αρκετό τότε δεν θα ήταν τόσο κακό και από την άλλη θεωρώ αρκετά αρκετό για έναν παίκτη να καταθέσει 3 φορές για να βγάλει χρήματα. Δεν είναι φυσιολογικό.
Πώς είναι η απόσυρσή σας αυτή τη στιγμή, παρακαλώ;
From what I understand from the agent, you need to deposit 3 times to be able to withdraw. That doesn't mean you have to get to some VIP level. If you want to withdraw without commission then you need VIP level. That's the difference.
But still, it is a good question how big those 3 deposits had to be to be able to withdraw. If even the smallest one was enough then it wouldn't be so bad and on the other hand I find it quite enough for a player to deposit 3 times in order to withdraw money. It's not normal.
How is your withdrawal at the moment please?
Γεια σου.
Θα έλεγα ότι αυτό δεν είναι εντελώς ασυνήθιστο, καθώς η οθόνη εκτύπωσης λέει ότι δεν μπορεί να είναι ούτε ένα είδος αντιστάθμισης συναλλαγματικής ισοτιμίας ούτε κάτι παρόμοιο. Ωστόσο, δεν εντόπισα κλείσιμο λογαριασμού. Έχει κλείσει ο λογαριασμός σας στο μεταξύ; Σε κάθε περίπτωση, σίγουρα θα επικοινωνούσα με το καζίνο για να μάθω όλες τις απαντήσεις.
Μπορείτε να στείλετε ένα email ακόμα κι αν ο λογαριασμός σας δεν είναι προσβάσιμος:
Ή μήπως κατάλαβα λάθος το τελευταίο μέρος; Πες μας, σε παρακαλώ.
Hi there.
I'd say this is not completely unusual, as the printscreen says it may neither be a sort of exchange rate conpensation nor something similar. However, I did not spot an account closure. Has your account been closed meanwhile? In any case, I would certainly contact the casino to find out all the answers.
You may still send an email even if your account is not accessible: support@stake.com
Or perhaps I understood the last part incorrectly? Do tell us, please.
Αυτό δεν μοιάζει καθόλου με Stake, είστε βέβαιοι ότι χρησιμοποιείτε τον σωστό ιστότοπο; Το ιστορικό ανάληψης πονταρίσματος δεν μοιάζει καθόλου με αυτό τόσο σε προβολή επιτραπέζιου υπολογιστή όσο και σε προβολή για κινητά, αυτό που βλέπετε εκεί μπορεί να είναι ένας ιστότοπος phishing. Δεν υπάρχει τέτοια ρήτρα στο Ποντάρισμα και το Ποντάρισμα δεν αυξάνει το επίπεδο VIP σας με τις καταθέσεις, αυξάνεται μόνο με το ποντάρισμα, συν 1000 USD κατάθεσης για να συμπληρώσετε το επίπεδο VIP δεν είναι ρεαλιστικό, δεδομένου ότι το επίπεδο από το οποίο είμαι κοντά απαιτεί τζόγο 1 εκατομμυρίου δολαρίων ( πλατίνα 3), μην κάνετε κατάθεση σε αυτόν τον ιστότοπο και ενημερώστε το πραγματικό Στοίχημα σχετικά
This doesn't look like Stake at all, are you sure you are using the right site? Stake withdrawal history does not look like that at all both in desktop and mobile view, what you are seeing there might be a phishing site. There is no such clause in Stake and Stake does not increase your VIP level with deposits, it only increases with wagering, plus 1000 USD deposit to top up VIP level is unrealistic, considering the level I'm near from requires gambling 1 million bucks (platinum 3), do not deposit to that site and inform the real Stake about it
Αυτή είναι μια πολύ καλή παρατήρηση. Σας ευχαριστώ.
Ας ελπίσουμε ότι αυτός ο χρήστης θα επιστρέψει και θα μας πει περισσότερα για την κατάσταση.
That's a really good observation. Thank you.
Hopefully, this user will come back and tell us more about the situation.
Γεια σου,
Ίσως παρατηρήσατε μερικά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε με τον ιστότοπο που χρησιμοποιείτε. Πιστεύω ότι είναι σκόπιμο να έρθω σε επαφή με την Stakes μέσω της επίσημης διεύθυνσης email που έδωσα. Σκεφτείτε τι να κάνετε μόλις έρθετε σε επαφή με το Stake.com.
Για να είστε σίγουροι όμως, μπορείτε να επικολλήσετε εδώ τη διεύθυνση URL του ιστότοπου - τη διεύθυνση ιστού; Αυτό θα ήταν πολύ βολικό, χωρίς αμφιβολία.
Hi there,
Maybe you noticed a few issues we have with the website you have been using. I believe it is appropriate to get in contact with Stakes via the official email address I provided. Think about what to do once you get in contact with Stake.com.
To be sure though, can you paste here the website's URL - web address? That would be very handy, no doubt.
Κύριε, αυτό δεν είναι καθόλου Stake. Αυτός είναι ένας ιστότοπος απάτης που προσπαθεί να εξαπατήσει τους ανθρώπους χρησιμοποιώντας διατάξεις, χρωματικούς συνδυασμούς και γενική αισθητική παρόμοια με το Stake για απάτη. Μην χρησιμοποιείτε πλέον αυτόν τον ιστότοπο και ΜΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟ, γνωρίζω πολύ καλά το Stake και δεν είναι αυτό καθόλου, να είστε εξαιρετικά προσεκτικοί
Sir, that is not Stake at all. That's a scam site trying to deceive people using layouts, color schemes and overall aesthetics similar to Stake to scam people. Do not use that site anymore and DO NOT DEPOSIT INTO IT, I know Stake really well and that is not them at all, be extremely careful
Όπως μπορούμε να δούμε από τις πληροφορίες από το SunsetGaze , πρέπει να είστε προσεκτικοί με αυτόν τον ιστότοπο.
Έχετε αποσυρθεί ποτέ από εκεί στο παρελθόν, αναρωτιέμαι;
As we can see from the information from SunsetGaze, you need to be careful with this website.
Have you ever withdrawn from there before, I wonder?
κάποιοι αποσύρουν τα δικά τους με το δικό τους με vip status
some withdraw their with own with vip status
Πιστεύω ότι αυτό ανήκει σε διαφορετικό καζίνο. Δικαίωμα;
Έχω δημοσιεύσει μια απάντηση για εσάς στο σωστό νήμα. Παρακαλώ δείτε το εδώ .
Μπορώ επίσης να ρωτήσω εάν υπάρχουν ενημερώσεις σχετικά με το καζίνο που δημοσιεύσατε τη διεύθυνση URL του προηγουμένως;
Το έχω διαβιβάσει στην ομάδα δεδομένων μας για να το ελέγξει αν υπάρχει κάτι σωστό σε αυτό που έγραψε εδώ το SunsetGaze για να βεβαιωθώ ότι μπορούμε να ενημερώσουμε τους παίκτες σχετικά.
I believe that this belongs to a different casino. Right?
I have posted a reply for you in the right thread. Please view it here.
May I also ask if there is any updates regarding the casino you posted the URL of it previously?
I have passed it on to our data team to get it checked if there is anything right on what SunsetGaze wrote here just to make sure that we can inform players about it.
Γεια σας.
Σχετικά με αυτόν τον ιστότοπο. Έδωσα τη διεύθυνση URL αυτού του ιστότοπου στην ομάδα δεδομένων μας και ανακάλυψαν ότι δεν είναι το Stake Casino αλλά κάποιο είδος αντιγράφου του ιστότοπου. Θα προσπαθήσουν να ανακτήσουν περισσότερες πληροφορίες σύντομα και να προετοιμάσουν την πλήρη ανασκόπηση αυτού του καζίνο.
Από τώρα, να είστε προσεκτικοί καθώς δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι πόσο ασφαλές είναι.
Έχετε κάποια ενημέρωση από εκεί, ίσως;
Hello there.
Regarding this site. I gave the URL of this site to our data team, and they have found out that it is not Stake Casino but some kind of copy of the site. They will try to recover more information soon and prepare the full review of this casino.
As of now, please be careful as we can't be sure how safe it is.
Do you have any updates from there, perhaps?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.