Είδα ότι πριν 10 μήνες είχατε μια καταγγελία για το ίδιο θέμα η οποία επιλύθηκε ως αδικαιολόγητη. Είπε ότι είχατε παραβιάσει τους κανόνες του καζίνο και ότι δεν μπορούσαμε να σας βοηθήσουμε άλλο.
Έχετε παίξει εδώ μετά από αυτό το περιστατικό; Εάν ναι, γιατί ξέρατε ότι υπήρχαν προβλήματα;
I saw that 10 months ago you had a complaint on the same subject which was resolved as unjustified. It said that you had broken the casino rules and that we couldn't help you anymore.
Have you played here after this incident ? If so, why did you know that there were problems ?
Λυπάμαι πολύ που το ακούω. Νομίζω ότι μπορώ να σε βοηθήσω σε μια τέτοια περίπτωση. Είχα λάβει επιτυχώς επιστροφή χρημάτων από πολλά καζίνο αφού επικοινώνησα με τους κατάλληλους ανθρώπους.
επικοινωνήστε μαζί μου στο whatsapp +97259‑530‑0154
ή μπορείτε να μου στείλετε ένα email hannafreij.hf@gmail.com
θα χαρώ να βοηθήσω. Μην ανησυχείτε, δεν είμαι απατεώνας και η ομάδα γκουρού του καζίνο με γνωρίζει πολύ καλά καθώς υπέβαλα πάνω από 10 παράπονα εδώ. Μερικοί πέτυχαν με τη βοήθειά τους και άλλοι έγιναν επιτυχημένοι αφού ήρθαν σε επαφή με τους κατάλληλους ανθρώπους.
So sorry to hear that. I think i can help you with such a case . I had successfully got a refund from many casinos after contacting the right people.
contact me on whatsapp +97259‑530‑0154
or you can send me an email hannafreij.hf@gmail.com
i would be more than happy to help. Don't worry I'm not a scam, and casino guru team know me very well as I submitted over 10 complaints here. Some were successful by their help, and others became successful after contacting right people.
Για να σας πω την αλήθεια, δεν είναι κάτι ασυνήθιστο να ζητά ένα καζίνο για πρόσθετη επαλήθευση όταν πρόκειται για μεγαλύτερα ποσά. Ωστόσο, δεν είμαι σίγουρος πού είναι η γραμμή ή ακριβώς τι ποσό ζητούν συνήθως.
Θα πρέπει να προσπαθήσετε να ρωτήσετε για αυτού του είδους τις πληροφορίες με την υποστήριξη ενός καζίνο, νομίζω.
Σε πραγματικά σπάνιες περιπτώσεις, θα μπορούσα να πω ή όχι ότι συχνά ένα καζίνο περνούσε από τη διαδικασία επαλήθευσης όταν ένας παίκτης έκανε κατάθεση. Θα ήταν πιθανώς πολύ χρονοβόρο να επαληθεύσετε κάθε παίκτη στην αρχή, μόνο και μόνο επειδή δεν θα κάνουν όλοι μια ανάληψη εκεί.
Θα μπορούσατε να δώσετε κάποιες πληροφορίες σχετικά με το είδος των εγγράφων που ζητά το καζίνο, παρακαλώ;
Ελπίζω ότι θα μπορέσετε να περάσετε την πρόσθετη επαλήθευση σύντομα και χωρίς προβλήματα. Ενημερώστε μας για τη διαδικασία, παρακαλώ.
To tell you the truth, it is nothing unusual that a casino would ask for additional verification when it comes to larger amounts. I am not really sure where the line is or exactly what amount they usually ask for it, though.
You should try to ask about this kind of information with the support of a casino, I reckon.
In really rare cases, I could say or not that often a casino would go through the verification process when a player was depositing. It would probably be really time-consuming to verify every player at the beginning, just because not everyone will make a withdrawal there.
Could you provide some information about what kind of documents the casino is asking for, please?
I hope you will be able to pass the additional verification soon and without any issues. Keep us informed about the process, please.
Έγραψε το καζίνο κάποια εξήγηση για αυτό, τυχαία; Θα μπορούσατε να προσπαθήσετε να περιγράψετε τι ακριβώς συνέβη, παρακαλώ, που ο λογαριασμός σας τέθηκε σε αυτήν τη λειτουργία;🤷♀️
Did the casino write any explanation about this, by any chance? Could you try to describe what exactly happened, please, that your account was put into this mode?🤷♀️
Έκανα τον πρώτο μου λογαριασμό στο ποντάρισμα και διέγραψα οριστικά bcoz Δεν ξέρω ποιον να καταθέσω το χρήμα μου στον λογαριασμό πονταρίσματος μου και μετά επιστολή 1 εβδομάδας ξέρω τη διαδικασία ποιον να καταθέσω, οπότε ήθελα να δημιουργήσω τον δεύτερο λογαριασμό μου στο ποντάρισμα αλλά το έκανα Δεν ξέρω ότι με έβαλαν σε λειτουργία μόνο απόσυρσης για αυτό, λόγω αυτού
I made my first account on stake and i deleted permanently bcoz I don't who to deposit my fund to my stake account and then 1 week letter i know the process who to deposit so i wanted to create my second account on stake but i didn't know that they put me on withdraw only mode for that, bcoz of that
Γεια σου! Λυπάμαι, αλλά πρέπει να σας ρωτήσω - πόσους λογαριασμούς έχετε δημιουργήσει, παρακαλώ;
Εάν καταχωρίσατε δεύτερο λογαριασμό, θα μπορούσε αυτό να προκαλέσει πρόβλημα; Δεν λέω ότι το κάνατε, απλώς προσπαθώ να καταλάβω τι μπορεί να φαίνεται λάθος από την οπτική γωνία του καζίνο.
Δεν μπορώ να πω ότι καταλαβαίνω πλήρως και τις δύο τελευταίες δημοσιεύσεις. Ίσως μπορείτε να κάνετε την περιγραφή βήμα προς βήμα, για παράδειγμα:
Δημιούργησα έναν λογαριασμό
Ζήτησα να κλείσει οριστικά ο λογαριασμός
...
Hey! I'm sorry, but I do have to ask you - how many accounts have you created, please?
If you registered a second account, could this cause an issue? I'm not saying you have done so, I'm just trying to figure out what may seem wrong from the casino's perspective.
Can't say I fully understand both the latest two posts. Maybe you can take the description step by step, for example:
I created an account
I asked the account to be closed permanently
...
Λοιπόν, ξέρετε ότι δεν λειτουργεί έτσι. Όταν παίζετε στο καζίνο, πρέπει πραγματικά να ακολουθείτε τους κανόνες του. Σχεδόν κάθε καζίνο σάς επιτρέπει να δημιουργήσετε μόνο έναν λογαριασμό ανά άτομο. Είναι λογικό γιατί χρειάζονται να επαληθευτείτε κάποια στιγμή και θα ήταν ανόητο να δημιουργήσετε επιπλέον λογαριασμούς εάν έχετε μόνο μία ταυτότητα, σωστά;
Έτσι, παραβιάσατε τον πιο ουσιαστικό κανόνα, δημιουργώντας τον δεύτερο λογαριασμό.
Έχει νόημα για εσάς, παρακαλώ;
Επιπλέον, σας προτείνω να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη σύμφωνα με τις οδηγίες. Αυτό θα πρέπει να μας οδηγήσει σε κάτι που σχετίζεται με τη λύση.
Well, you know it does not work like this. When you play in the casino, you truly need to follow its rules. Almost every casino allows you to create only one account per person. It makes sense because they need you to be verified at some point, and it would be dumb to set up additional accounts if you only possess one identity, right?
So, you violated the most essential rule, by creating the second account.
Does it make sense to you, please?
Furthermore, I suggest you contact support as instructed. That should lead us to something related to the solution.
Λοιπόν, όπως είπε ο Radka, θα ήταν καλύτερο να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη όπως προτείνεται στο στιγμιότυπο οθόνης σας και ελπίζουμε ότι μπορεί να επιλυθεί με κάποιο τρόπο εάν είστε ειλικρινείς και πείτε στο καζίνο τι συνέβη. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι όλα πρέπει να λυθούν, αλλά νομίζω ότι μπορεί να υπάρχει τουλάχιστον λίγη ελπίδα.
Επιστρέψτε σε αυτούς και ενημερώστε μας.
Well, as Radka said, it would be best to contact support as recommended on your screenshot and hopefully it can be resolved somehow if you are honest and tell the casino what happened. Of course it doesn't mean that everything has to be solved, but I think there might be at least a little hope.
Get back to them and let us know.
Θα σας ενδιέφερε να λάβετε βοήθεια από την ομάδα παραπόνων μας; Θα σας αναρτήσω έναν σύνδεσμο όπου μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία για αυτό το θέμα και σίγουρα θα βρουν λύση. Απλώς κάντε κλικ/πατήστε εδώ , παρακαλώ.
Και για να απαντήσω στην ερώτησή σας, θα έλεγα ότι η διαδικασία επαλήθευσης ξεκινά συνήθως όταν ένας παίκτης ζητά την απόσυρσή του και σε λίγες περιπτώσεις, επαληθεύουν τους παίκτες νωρίτερα.
Would you be interested in getting help from our complaint team? I will post a link for you where you can file a complaint about this issue, and they will surely find a solution to it. Just click/tap over here, please.
And to answer your question, I would say that the verification process usually starts when a player requests his withdrawal, and in a few cases, they verify players earlier.
αυτό το καζίνο είναι το μεγαλύτερο δυνατό σχέδιο. Απλώς όλες οι συνεδρίες είναι αντιγραφής επικόλλησης, δεν υπάρχει rtp ή rng όλα βασίζονται σε έναν αλγόριθμο μείνετε μακριά από αυτό το σκατά
this casino is the biggest scheme possible. Simply all sessions are copy paste, there is no rtp, or rng everything is based on an algorithm stay away from this shit
acest cazino este cel mai mare skem posibil. Pur și simplu toate sesiunile sunt copy paste,nu exista rtp,sau rng totul este bazat pe un algorithm stați departe de acest rahat
Γεια, τι παιχνίδια έχετε παίξει όταν έχετε σχεδόν πάντα το ίδιο αποτέλεσμα; Μπορώ να δω ότι δεν είσαι πολύ χαρούμενος και έτσι έχω την αίσθηση όχι μόνο από αυτήν την ανάρτηση ότι είσαι αρκετά απογοητευμένος και έτσι μάλλον θα έκανα ένα διάλειμμα από το να παίξω στο καζίνο, αν είμαι ειλικρινής.
Τι νομίζετε ?
Hi, what games have you played when you almost always have the same result ? I can see you are not very happy and so I have a feeling not only from this post that you are quite frustrated and so I would probably take a break from playing in the casino if I'm honest.
What do you think ?
Δεν λαμβάνω μεγάλη βοήθεια από την υποστήριξη εδώ, είναι λίγο απογοητευτικό... Έχει κανείς κάποια εμπειρία πώς να τον πείσετε να σας βοηθήσει πραγματικά;;
Not getting much help from the support here, it's a bit dissapointing... Anyone have some experience how to get them to actually help you please??
Γεια και πάλι,
Τι θέμα έχετε αντιμετωπίσει; Θα έλεγα ότι η απάντηση εξαρτάται από το θέμα.
Hello again,
What issue have you encountered? I'd say the response depends on the subject.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.