Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοStake Casino - γενική συζήτηση

Stake Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

 από borkoborko39
|
21.789 προβολές 94 απαντήσεις |
|
1...4 5
sethokyere171

Surely come back if there is anything new.

I hope our data team will be able to prepare the full review soon.

τι να κάνετε εάν τα υπόλοιπα κεφάλαια είναι δεσμευμένα; απλά έδωσαν μπλοκ ανάληψης, ζητούν να περάσουν όλη τη διαδικασία και δεν είναι σίγουροι ότι θα ξεμπλοκάρουν κεφάλαια σε αυτή την περίπτωση. πες μου τι να κάνω και πόσο να περιμένω;

Αυτόματη μετάφραση:
benetton

Hi, what caused this block, did the casino tell you? What process do you have to go through to get it unblocked? Can you tell me a bit more about this situation please? 

Jaro

το καζίνο δεν ανέφερε τίποτα, τώρα υπάρχουν προβλήματα με το επίπεδο 4, μιας και δεν δουλεύω, δεν έχω ακίνητα ή δωροεπιταγή και για κάποιο λόγο δεν τους ταιριάζει η κίνηση, αν και τα άρθρα λένε ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις αντίγραφο κίνησης με έξοδα και καταθέσεις. Φαίνεται ότι εγώ, όπως όλοι, τώρα έχω προβλήματα με το να περάσω το επίπεδο 4... Δεν ξέρω τι να κάνω και πώς να το λύσω, αν δεν εξηγούν καν γιατί δεν τους ταιριάζει ένα έγγραφο επιπέδου 4

Αυτόματη μετάφραση:
benetton

I see that you have also explained this to Veronika in your complaint, so we will try to help you somehow. 

As for the document itself, is it still rejected or what? Do they need to see something specific on it or at least describe it in some informative way what the document should contain and why it is not suitable when you deliver it?

Jaro

Δεν μου απαντούν, απλά δεν επιβεβαιώνουν, χθες πέρασα όλη μέρα πηγαίνοντας σε τράπεζες, στο διαβατήριο να κάνω όλα τα έγγραφα και να τα στείλω, απλά δεν επιβεβαιώνουν και δεν εξηγούν γιατί, έχω μόνο έναν τρόπο και στο τέλος τον ακυρώνουν, είναι τραπεζικό αντίγραφο με έξοδα.

Αυτόματη μετάφραση:

Hey, guys! Anyone from Belgium tried this casino? Need to know how they pay back. Thanks!

Δεν μου απαντούν, απλά δεν επιβεβαιώνουν, χθες πέρασα όλη μέρα πηγαίνοντας σε τράπεζες, στο διαβατήριο να κάνω όλα τα έγγραφα και να τα στείλω, απλά δεν επιβεβαιώνουν και δεν εξηγούν γιατί, έχω μόνο έναν τρόπο και στο τέλος τον ακυρώνουν, είναι τραπεζικό αντίγραφο με έξοδα.

Αυτόματη μετάφραση:

Of course, so it was good step to open a complaint. Hope we can sort something out together with you. But for that we will have to wait how the process will develop.

Wish you good luck in your case. ☘️

Jaro

Ευχαριστώ για την υποστήριξή σας, είδα ότι βοηθάτε όλους και λύνετε παρόμοια προβλήματα, γι' αυτό αποφάσισα να γράψω στο φόρουμ σας, ευχαριστώ που βοηθάτε τον κόσμο, ελπίζω να με βοηθήσετε κι εσείς🙏🏻

Αυτόματη μετάφραση:

Hey, guys! Anyone from Belgium tried this casino? Need to know how they pay back. Thanks!

Hello, this casino should be closed, so I reckon it won't be possible to register here. But you can choose from many other casinos in our list if you want. 😉

If you need help with that, just give me a sign. 😀

Jaro

Oh, thanks for letting me know, Jaro.

Yeah, if you suggest me more places to visit from Belgium - I would appreciate that!

Cheers!

dan_latte

Hey, Jaro is off work, but I'll do my best to play the part. 🙂

Our website offers customized content, so if you visit the section called casinos and pay attention to smart filters, I'm sure you'll find some casinos in no time:

https://casino.guru/top-online-casinos

Set Belgium as the preferred country; the basic filter should be preset, but it's better to check that out.


Jaro

ο διαχειριστής σας δεν απαντά στο παράπονο τώρα, έχω ολοκληρώσει 4 επίπεδα, αλλά τώρα περιμένω πολύ καιρό για απάντηση από άλλη ομάδα μέσω email

Αυτόματη μετάφραση:
dan_latte

Κανονικά αν δεχτούν το Βέλγιο δεν θα έχουν κανένα πρόβλημα με τα κέρδη, αλλά φυσικά θα πρέπει επίσης να ξέρετε ότι είναι παράνομο να παίζετε σε ξένα διαδικτυακά καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:

ο διαχειριστής σας δεν απαντά στο παράπονο τώρα, έχω ολοκληρώσει 4 επίπεδα, αλλά τώρα περιμένω πολύ καιρό για απάντηση από άλλη ομάδα μέσω email

Αυτόματη μετάφραση:

In your complaint on the top right you see a timer which always has a party to answer. There are more and more of these complaints, so the resolvers have to deal with several. So you don't have to worry about nobody being interested in your case, but you have to be patient.

1...4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα