Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Κακή τύχη, σωστά;
Δυστυχώς, συμβαίνει σε όλους μερικές φορές. 🤷♀️
Bad luck, right?
Unfortunately, it happens to everyone sometimes. 🤷♀️
Όχι πάντα, πιστεύω.
Ποια είναι η γνώμη σας, όμως;
Not always, I believe.
What is your opinion, though?
Σε αυτό το καζίνο Spinoloco, το ποντάρισμα είναι πάντα 0 ή χαμηλότερο. Ακριβώς όπως στο καζίνο Sevenplay, το ίδιο σύστημα... RTP = 0
At this Spinoloco Casino, it's always 0 or below stake. Just like Sevenplay Casino, same system... RTP = 0
Bei diesem spinoloco Casino ist das so, immer nur 0 oder unter Einsatz. genauso wie sevenplay Casino, gleiches System... RTP= 0
Αν νιώθεις έτσι, σίγουρα θα ήταν καλύτερο να μετακομίσεις κάπου αλλού. Δεν νομίζεις;
Γι' αυτό είναι καλό που έχεις τόσες πολλές επιλογές.
If you feel this way, it surely would be better to move somewhere else, though. Don't you think?
That's why it is good that you have so many options.
Αποφύγετε να παίξετε σε αυτό το καζίνο. Περιμένω την επιστροφή χρημάτων μου εδώ και σχεδόν 4 ημέρες (τη δίνουν τις Παρασκευές). Την αναβάλλουν συνεχώς, με καθημερινά παράπονα. Ο VIP manager που μου έχει ανατεθεί είναι εντελώς ανίκανος σε σύγκριση με τον προηγούμενο. Κάθε Παρασκευή απόγευμα, δεν λαμβάνω καμία απάντηση. Τα μπόνους για τη δραστηριότητα στον τζόγο και τις απώλειες είναι εντελώς ανεπαρκή. Για να με αποζημιώσουν για αυτήν την καθυστέρηση, μου έδωσαν 10 δωρεάν περιστροφές, κάτι που είναι τουλάχιστον γελοίο.
Η νέα δικαιολογία είναι ότι ο VIP manager είναι σε διακοπές, η ερώτησή μου είναι: πρέπει να επηρεάζεται ένας VIP πελάτης από αυτό;! Δεν υπάρχει άλλη λύση; Όταν της ζητάω τη φόρμα για να κλείσει ο λογαριασμός (ρωτήθηκε περισσότερες από 5 φορές) αγνοεί το μήνυμα.
Βασικά, μια άλλη σχετική ερώτηση είναι: αν δεν είχα κάνει τους υπολογισμούς για να δω την αξία της επιστροφής μετρητών, θα την λάμβανα ποτέ;! Όχι, από τότε που ζήτησα τη φόρμα για να κλείσω τον λογαριασμό, έχω χάσει πάνω από 600€. Αυτό το καζίνο μυρίζει απάτη. Έχω επιστροφή μετρητών από την προηγούμενη εβδομάδα και αυτήν την εβδομάδα να λάβω.





Avoid playing at this casino. I've been waiting for my cashback for almost 4 days (they give it on Fridays). They are constantly postponing it, with daily complaints. The VIP manager assigned to me is highly incompetent compared to the previous one. Every Friday afternoon, I get no response. The bonuses for gambling activity and losses are highly insufficient. To compensate me for this delay, they gave me 10 free spins, ridiculous to say the least.
the new excuse is that the VIP manager is on vacation, my question is: does a VIP client have to be impacted by this?! Is there no other solution? When I ask her for the form to close the account (asked more than 5 times) she ignores the message.
Basically, another pertinent question is: if I hadn't done the math to see the value of the cashback, would I ever receive it?! No, since I asked for the form to close the account I've lost over €600. This casino is smelling like a scam. I have cashback from last week and this week to receive





Evitem jogar neste casino. Estou há quase 4 dias à espera do meu cashback (eles atribuem à sexta). Estão a adiar constantemente, com reclamações diárias. A gestora VIP que me foi atribuída é altamente incompetente, quando comparado com o anterior. Todas as sextas feiras da parte da tarde, fico sem resposta. Os bónus para a atividade de jogo e perdas é altamente insuficiente. Para me compensarem este atraso, atribuíram-me 10 jogadas grátis, ridículo, no mínimo.
a nova desculpa é que a gestora VIP está de férias, a minha pergunta é: um cliente VIP tem que ser impactado por isto?! Não há outra solução?? Quando lhe peço o formulário para fechar a conta (pedido mais de 5 vezes) ignora a mensagem.
No fundo outra questão pertinente é: se eu não tivesse feito as contas para ver o valor do cashback alguma vez o iria receber?! Não, desde que pedi o formulário para encerrar a conta perdi mais de 600€. Este casino está a chegar a "cheirar" a scam. Tenho cashback da semana passada e desta semana para receber





Ας ελπίσουμε ότι θα το παραλάβετε σύντομα. Φαίνεται ότι έχουν έλλειψη προσωπικού, σωστά;
Δυστυχώς, η ομάδα παραπόνων μας μπορεί να παρέμβει μόνο μετά την πάροδο της 14ήμερης περιόδου, επομένως πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμα.
Παρακαλούμε οπωσδήποτε να μας ενημερώσετε για το πώς πάνε όλα.
Hopefully you will receive it soon then. It looks like they are short of staff, right?
Unfortunately, our complaint team is able to intervene only after the 14-day time period passes, so we have to wait a bit more.
Please surely inform us about how it is all going.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.