Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSpinoloco Casino - γενική συζήτηση

Spinoloco Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

6.050 προβολές 47 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
xaris888
πριν από 6 μήνες

Hello, well, if the casino is certain, they do not feel the urge to provide proofs, especially if the rule in question includes security or fraud department and associated accusations. 🙁

So, if I may, why was your account closed and winnings voided, please?

As I can see in the complaint, you did not add much info there either. It would be best to add more details and respond to the questions asked in the complaint. 🙏

πριν από 6 μήνες

τον λογαριασμός μου τον έκλεισαν με την πρόφαση ότι είχα διπλούς λογαριασμούς αυτός είναι ο ορός 3,17 αλλά εγώ δεν έχω. Και το ίδιο μου είχαν στείλει πριν 2 μέρες σε email αλλά μόλις τους απάντησα μου ζήταγαν συγνώμη και να μην εκλάβω το μήνυμα.  ορίστε και το email

Σας ευχαριστούμε που παίζετε στο Spinoloco.com.

Σας ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για τη σύγχυση που προκλήθηκε από το προηγούμενο μήνυμά μας. Εστάλη σε εσάς εκ παραδρομής.

Παρακαλούμε αγνοήστε το συγκεκριμένο email, καθώς δεν αφορά τον λογαριασμό σας. Ο λογαριασμός σας παραμένει πλήρως ενεργός και σε καλή κατάσταση.

Εάν έχετε οποιαδήποτε ερώτηση ή χρειάζεστε βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξής μας. Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας!

Με εκτίμηση,


Souheil

Customer Support



spinoloco.com

Telegram


Καλημέρα εγώ στο όνομα μου δεν έχω άλλο λογαριασμό στην εταιρεία σας.


Στάλθηκε από το iPhone μου


2 Ιουν 2025, 11:54, ο χρήστης «Spinoloco Support <[email protected]>» έγραψε:




[Spinoloco] <https://spinoloco.com/>



Καταλάβατε τώρα η θέλετε περισσότερες αποδείξεις για αυτό το Casino https://casinoguru-int.com/el/omada/radka-atomic/anartiseis-forum

Έγινε επεξεργασία
xaris888
πριν από 6 μήνες

Hello,

thank you for the description. So, despite the first look, it appears the casino was mistaken in accusing you of registering multiple accounts. That's good—I mean, it is not cool to send such an email by mistake, but for you, it is good that they realized the problem so soon.

I hope there is nothing else preventing you from withdrawing now!


πριν από 6 μήνες

όχι δεν καταλάβατε αυτό μου είχαν στείλει 2 μέρες πριν μου κλείσουν τον λογαριασμό. Μετά από 2 μέρες μου έστειλαν ξανά ότι είχα παραβιάσει αυτόν τον όρο 3,17 και μου έκλεισαν λεφτά και λογαριασμό. Είναι ακόμα κλειστός και δεν μου απαντάνε και στα email, ούτε μου έδωσαν κάποια αποδείξει ότι είχα στην κατοχή μου κι άλλο λογαριασμό,

xaris888
πριν από 6 μήνες

Oh, I'm sorry. So, the first time, it was a mistake, and the second time, it was the proper reason for closing your account and voiding the balance. Thank you for the correction. I was truly convinced the problem has gone. 🙁


In other words, for the casino the matter is closed and you see that differently. In that case, my colleagues from the complaint team will, at 99% ask the casino to back up the accusation with specific proofs.

I personally see no other option. I assume you don't know if anyone else is using your device or internet connection to play at the same casino. Surprisingly, those are the most usual situations... But do not worry, the complaint handlers are very demanding when it comes to proofs.

πριν από 6 μήνες

Σας ευχαριστώ πολύ ελπίζω να βρεθεί λύση. Όχι κανένας δεν χρησιμοποιεί το κινητό μου και σιγουρά δεν υπάρχει άλλος λογαριασμός από εμένα. Και έπαιζα μόνο από το κινητό μου και το ιντερνέτ από το κινητό μου.

xaris888
πριν από 6 μήνες

I hope so too. I am glad to know that you used a mobile data connection, as I would guess it is very unlikely that anyone else has the same connection details. You see, these situations involving multiple accounts often depend on specific details, and my colleagues pay close attention to those details. So, try to relax a bit; even though I imagine it must be quite stressful, we are on it. ✌

Radka
πριν από 6 μήνες

όντως είναι αγχωτικό γιατί δεν θέλω να χάσω τα χρήματα μου και ελπίζω να λυθεί το πρόβλημα μου .Βασίζομαι σε εσάς και την ομάδας γιατί από εδώ βλέπω ποια καζίνο είναι ασφαλή και με καλό rating για να παίξω. Σας ευχαριστώ πολύ και αμφιβάλω για τον βαθμό που έχετε βάλει σε αυτό το καζίνο.

xaris888
πριν από 6 μήνες

I empathize with you. Would you say you feel a bit worried about losing the money in the meantime? If that's the case, it would be beneficial to take proactive measures. Do you have someone close by to keep track of you and help you manage that? Also, asking the casino to set a wagering or loss limit for you would be great. I would personally try to set the loss limit to the minimum value if that is the option. As far as I know,, such responsible tools are not always offered.

Let me know where you stand so we can talk about it or find some way to ease the burden.

Radka
πριν από 6 μήνες

Δεν έχω πρόβλημα τζόγου απλά ανησυχώ και δεν θέλω να χάσω τα χρήματα που έχω επενδύσει και έχω κερδίσει. Είναι κρίμα και άδικο γιατί δεν έχω κάνει καμία παραβίαση όρου που λένε.

xaris888
πριν από 6 μήνες

I see. Life's not always fair. 🙁

I wish I could help you get the money faster, yet it is completely out of my scope. What about starting to watch a new TV series? Just to make you feel less concerned.

While resolving the cause may not always be possible, there are ways to manage the tension.

Radka
πριν από 6 μήνες

Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον. Ελπίζω να λυθεί γρήγορα το πρόβλημα μου.

xaris888
πριν από 6 μήνες

We both hope!

I'll be around, and if you don't mind, please keep me updated.

πριν από 3 μήνες

Γειά σου,

Κέρδισα ένα σημαντικό ποσό στο καζίνο Spinoloco και τώρα προσπαθώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων... ημερήσιο όριο 500, εντάξει, αλλά θα είναι πρόβλημα που είμαι από την Τσεχική Δημοκρατία;

Είμαι λίγο μπερδεμένος με την επιλογή... μπορείτε να με βοηθήσετε;

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Simona16
πριν από 3 μήνες

According to our information, the casino accepts players from your country, so there shouldn't be a problem with your withdrawal.

Please let us surely know how it goes, though.

πριν από 3 μήνες

This casino shouldnt be promoted in casino guru bunch of scammers after everything for withdrawal every document they decide not to pay/ void won bets. They dont like paying its simple as that dont promote them anymore.

aimi
πριν από 3 μήνες

Hello, I see you’re unhappy with the casino, but it’s not clear exactly what happened. Could you share a bit more detail? Posts like this are challenging to respond to and don’t really help anyone. We might be able to assist if we understand the situation better. So, come back, please.

πριν από 3 μήνες

Σε ευχαριστούμε που έπαιξες στο Spinoloco.com


Σας ενημερώνουμε ότι τα κέρδη σας έχουν ακυρωθεί και ότι το ποσό της τελευταίας σας κατάθεσης έχει ήδη πιστωθεί στον λογαριασμό σας. Παρακαλούμε να προχωρήσετε στην ανάληψη αυτού του ποσού. Διευκρινίζουμε ότι η διαδικασία αυτή είναι σύμφωνη με τα άρθρα 3.34 και 3.35 των Όρων και Προϋποθέσεών μας. Εάν έχετε οποιαδήποτε απορία, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.


Thats what they told me and when i asked what is 3.34 and 3.35 they said: We would like to inform you about some important terms related to the security of your account and compliance procedures:

1. Additional Documentation May Be Required:

From time to time, and when necessary, you may be asked to provide additional information or documents related to the details you've previously submitted. This can include documents related to your deposits. These requests are part of our internal security checks or may be required by external parties, such as regulatory authorities.

If the requested documents are not received within 7 days, please note that your access to the website and your account may be temporarily suspended until the verification is completed.

2. Disclosure of Player Information:

We also reserve the right to disclose player information when required by law, legal proceedings, or in accordance with our Privacy Policy. By using our website, you acknowledge and agree that such disclosure may occur when necessary.

These measures are in place to protect both our players and the integrity of our platform.We would like to inform you about some important terms related to the security of your account and compliance procedures:

1. Additional Documentation May Be Required:

From time to time, and when necessary, you may be asked to provide additional information or documents related to the details you've previously submitted. This can include documents related to your deposits. These requests are part of our internal security checks or may be required by external parties, such as regulatory authorities.

If the requested documents are not received within 7 days, please note that your access to the website and your account may be temporarily suspended until the verification is completed.

2. Disclosure of Player Information:

We also reserve the right to disclose player information when required by law, legal proceedings, or in accordance with our Privacy Policy. By using our website, you acknowledge and agree that such disclosure may occur when necessary.

These measures are in place to protect both our players and the integrity of our platform.



Which i dont understand how does it affect voiding bets ?




Έγινε επεξεργασία
aimi
πριν από 3 μήνες

Well, I don't understand what the reason was for doing this, to tell you the truth. 🤷‍♀️

So, I would surely suggest you file a complaint here so our team can investigate the whole matter because like this, we are unable to know what exactly the issue is, really.

May I also ask if you have ever successfully withdrawn from this casino before? 🤔

πριν από 2 μήνες

filefilefilefile

Αυτό συνεχίζεται για 1000 γύρους!!!

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.