Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.
Παρακαλώ στείλτε όλα αυτά στην καταγγελία, είναι σημαντικά εκεί, όχι εδώ.
Αντί να δημοσιεύετε στο φόρουμ, πρέπει να εστιάσετε την προσοχή σας στο παράπονο και να διαβάσετε προσεκτικά τι σας γράφεται.
Αν δεν απαντήσετε, δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε.
Καταλαβαίνεις σε παρακαλώ; Το μήνυμα που έλαβες χθες στην καταγγελία είναι μια υπενθύμιση ότι έχεις τις τελευταίες 7 ημέρες για να απαντήσεις στις ερωτήσεις, οι οποίες βρίσκονται στην καταγγελία. Άρα η ερώτησή σου "Αυτό σημαίνει ότι αρνήθηκες να με βοηθήσεις με την υπόθεσή μου; Δηλαδή δεν θα πάρω τα χρήματά μου;" δεν λύνει τίποτα.
Υπάρχει ανάγκη επικοινωνίας και απάντησης. 🙏
Please send all of this in the complaint, it's important there, not here.
Instead of posting on the forum, you need to focus your attention on the complaint and carefully read what is written to you.
If you don't respond, we can't help you.
Do you understand please? The message you received yesterday in the complaint is a reminder that you have the last 7 days to answer the questions, those questions are in the complaint. So your question "So does that mean you refused to help me with my case? So I won't get my money??" doesn't solve anything.
There is a need to communicate and respond. 🙏
Přesně tohle všechno prosím pošli do stížnosti, tam je to důležité, nikoliv tady.
Je potřeba abys místo postování na fóru, zaměřil svou pozornost na stížnost a pozorně četl, co je Ti psáno.
Pokud nebudeš reagovat, tak Ti nemáme jak pomoc.
Rozumíš prosím? Ta zpráva, kterou jsi včera dostal ve stížnosti je reminder, že máš posledních 7 dní na to abys odpověděl na otázky, ty otázky jsou v té stížnosti. Takže tvůj dotaz "Tak ze to znamena ze jste me odmítl pomoc s mim případem? Tak ze sve penize nedostanu??" Nic neřeší.
Je potřeba komunikovat a odpovídat. 🙏
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
[email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: [email protected]
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Θα ανακατευθυνθείτε σύντομα στον ιστότοπο του καζίνο. Παρακαλούμε περιμένετε. Αν χρησιμοποιείτε λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων, ελέγξτε τις ρυθμίσεις του.