Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοSnatch Casino - γενική συζήτηση

Snatch Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 28)

150.653 προβολές 794 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
1...27 28 29...41
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 5 μήνες

Είναι πραγματικά κρίμα. Ελπίζω ότι η καταγγελία μου θα διεκπεραιωθεί επιτέλους και θα μπορέσω επιτέλους να κάνω ανάληψη χρημάτων μετά από σχεδόν τέσσερις μήνες.

Αυτόματη μετάφραση:
seanlinden
πριν από 5 μήνες

Sorry I was working so much last couple of days, I did not pay much attention to these messages…

I agree what Radka said on her last comment, I think we all do 🤷‍♂️

I just hope they will start paying out your money too, I just got my 3rd cashout today of 1000e… Which means every wednesday I’m getting 1000e…

I think thats some minimum they can do, or by some miracle maybe they manage to do 2 payments…

So much about their limits, process and verification speed and understanding for people playing on their site 😔


Έγινε επεξεργασία
πριν από 5 μήνες

Είναι πραγματικά κρίμα. Ελπίζω ότι η καταγγελία μου θα διεκπεραιωθεί επιτέλους και θα μπορέσω επιτέλους να κάνω ανάληψη χρημάτων μετά από σχεδόν τέσσερις μήνες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

I know. I wish I could be more helpfull... I can at least confirm that the casino pays, eventually.

πριν από 5 μήνες

Sorry I was working so much last couple of days, I did not pay much attention to these messages…

I agree what Radka said on her last comment, I think we all do 🤷‍♂️

I just hope they will start paying out your money too, I just got my 3rd cashout today of 1000e… Which means every wednesday I’m getting 1000e…

I think thats some minimum they can do, or by some miracle maybe they manage to do 2 payments…

So much about their limits, process and verification speed and understanding for people playing on their site 😔


πριν από 5 μήνες

I could not have said that better, and I'm not replying just because you said you agreed with me. Hold on!

Hope this nightmare ends soon.

πριν από 5 μήνες

Και έχουν περάσει άλλες πέντε μέρες από τότε που υπέβαλα το αιτούμενο έγγραφο. Μπαίνουμε τώρα στην 10η εβδομάδα... τρέλα.

Αυτόματη μετάφραση:
seanlinden
πριν από 5 μήνες

This is crazy indeed. I wish I could come up with something real and positive. But, I guess we know better... 🙁

πριν από 5 μήνες

Στην περίπτωσή μου, τα πράγματα γίνονται όλο και πιο περίεργα. Το καζίνο ισχυρίζεται ότι μου έχει στείλει email με περαιτέρω αιτήματα. Το Casinoguru επιβεβαιώνει ότι έχει δει στιγμιότυπα οθόνης αυτών. Αλλά ΔΕΝ έχω λάβει ΠΟΤΕ αυτά τα email. Και αρνούνται να μου δείξουν τα στιγμιότυπα οθόνης. Είναι τρελό. Και κάθε φορά που απαντούν, χρειάζεται μια εβδομάδα. Θέλουν να σε εξαντλήσουν μέχρι να δώσεις τα χρήματά σου.

Αυτόματη μετάφραση:
Mask1
πριν από 5 μήνες

Γεια,


Δεν υπάρχουν πληροφορίες από το KYC. Δεν λαμβάνετε τα email. Πρέπει να γράψετε στην υποστήριξη. Συνήθως σας λένε τι ζήτησε το KYC στο υποτιθέμενο email... Όλα είναι πολύ περίπλοκα και σκόπιμα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Στην περίπτωσή μου, τα πράγματα γίνονται όλο και πιο περίεργα. Το καζίνο ισχυρίζεται ότι μου έχει στείλει email με περαιτέρω αιτήματα. Το Casinoguru επιβεβαιώνει ότι έχει δει στιγμιότυπα οθόνης αυτών. Αλλά ΔΕΝ έχω λάβει ΠΟΤΕ αυτά τα email. Και αρνούνται να μου δείξουν τα στιγμιότυπα οθόνης. Είναι τρελό. Και κάθε φορά που απαντούν, χρειάζεται μια εβδομάδα. Θέλουν να σε εξαντλήσουν μέχρι να δώσεις τα χρήματά σου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Are you certain those emails aren't in the junk or bin folder? Could the promotion sections hide them? It usually happens to me. 🙁 I know it sounds silly, just saying that sometimes even the outlook is not accepting messages because of Sender's IP address or domain issues; it is very hard to find out though.

πριν από 5 μήνες

Λοιπόν, είμαι απόλυτα σίγουρος και θα ήθελα να δω αυτό το στιγμιότυπο οθόνης. Γιατί δεν μου το δείχνουν απλώς; Σε κάθε περίπτωση, έχω στείλει το ζητούμενο έγγραφο στο τμήμα KYC και έχω προωθήσει το email στο Casinoguru.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Γίνεται όλο και πιο γελοίο. Ζήτησαν τιμολόγιο για να επιβεβαιώσουν τη διεύθυνσή μου. Τους έστειλα έναν λογαριασμό από τον πάροχο ίντερνετ μου. Τώρα ζητούν ένα αγγλικό έγγραφο ή μια επίσημη μετάφραση... Το Snatch Casino είναι πέρα ​​για πέρα ​​θρασύ. Το να παραπονιέσαι στο Casino Guru είναι επίσης εντελώς άχρηστο.

Το καζίνο συνεχίζει να εξαπατά χιλιάδες παίκτες με τις θετικές του κριτικές, και ακόμη και ένα παράπονο δεν φέρνει καμία λύση. Ντροπή σου, Casino Guru.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Θα έπρεπε απλώς να μετονομάσουν τον εαυτό τους σε Snitch Casino. Θα ήταν πιο διαφανές.

Αυτόματη μετάφραση:
Mask1
πριν από 5 μήνες

I said it would probably sound silly. I'm sorry, it always does.

Glad you are certain, and, more importantly, cool that you sent the documents to both sides. Smart move. I'm confident we both hope for the best and quickest resolution, so let's see where it actually goes in the complaint.

πριν από 5 μήνες

Γίνεται όλο και πιο γελοίο. Ζήτησαν τιμολόγιο για να επιβεβαιώσουν τη διεύθυνσή μου. Τους έστειλα έναν λογαριασμό από τον πάροχο ίντερνετ μου. Τώρα ζητούν ένα αγγλικό έγγραφο ή μια επίσημη μετάφραση... Το Snatch Casino είναι πέρα ​​για πέρα ​​θρασύ. Το να παραπονιέσαι στο Casino Guru είναι επίσης εντελώς άχρηστο.

Το καζίνο συνεχίζει να εξαπατά χιλιάδες παίκτες με τις θετικές του κριτικές, και ακόμη και ένα παράπονο δεν φέρνει καμία λύση. Ντροπή σου, Casino Guru.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

I understand your feelings, but no one says the resolution will be quick or easy. The casino has made these demands for reasons that are unclear to us, and while you may find the situation ridiculous, I assure you that cooperating is the best approach. I understand that you are under a lot of stress; something unexpected has happened, which makes you feel as though the Safety Index is related to your lengthy KYC procedure. That's not the case.

The complaint is still ongoing, and regardless of your feelings about it, you must complete the KYC process. There is no way around getting withdrawal approved otherwise. Try to hold on, please.

πριν από 5 μήνες

Θα έπρεπε απλώς να μετονομάσουν τον εαυτό τους σε Snitch Casino. Θα ήταν πιο διαφανές.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

That was a good one. Try to be patient, please. Despite I know how it may sound under such circumstances, the casino pays; otherwise, the Safety Index would be in ruins.

Not a single complaint thus far has ended as unresolved. I believe you will get paid once the KYC has finished.

πριν από 5 μήνες

Και σε όποιον έχει/είχε προβλήματα εδώ: Να θυμάστε ότι αφού η υπόθεσή σας (ελπίζουμε) λυθεί, θα δώσετε σε αυτό το αηδιαστικό καζίνο την χαμηλότερη δυνατή βαθμολογία!

Ίσως λοιπόν τουλάχιστον μερικοί παίκτες να το γνωρίζουν αυτό πριν κάνουν κατάθεση. Και ελπίζουμε ότι θα ελέγξουν τις κριτικές των τελευταίων εβδομάδων και δεν θα δουν απλώς αυτό το παράξενο, δόλιο 8,9/10 από το Casino Guru στην αρχική σελίδα.


Αυτόματη μετάφραση:
Lutze333
πριν από 5 μήνες

The best way to write a user review is to write about the player's experience exactly as it happened there, actually. This way others will have a better idea about how the casino works.

Don't you think so?

Also, please know that all the ratings, or better, safety indexes, on our website are calculated for each casino in our database the same by our dedicated data team. You can read more about it here, if you wish to.

πριν από 5 μήνες

Περίμενα 3 εβδομάδες για να το επεξεργαστεί ο πάροχος παιχνιδιών. Τελικά ήταν έτοιμο, αλλά δεν με ενημέρωσαν γι' αυτό, παρόλο που το είχαν υποσχεθεί. Έπρεπε να ρωτήσω τον εαυτό μου μέσω συνομιλίας. Έκανα ανάληψη των χρημάτων, τα οποία και πάλι παρακρατήθηκαν λόγω δραστηριότητας kyc. Έστειλα τα συνημμένα πριν από 3 εβδομάδες, ισχυρίστηκαν ότι δεν χρειαζόταν επαλήθευση kyc. Τώρα χρειάζονται τα έγγραφα. Απάντησαν ότι η επαλήθευση kyc μπορεί να διαρκέσει αρκετές ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized910
πριν από 5 μήνες

Προετοιμαστείτε για μια μάχη που θα διαρκέσει εβδομάδες, αν όχι μήνες! Η επαλήθευση του παρόχου μου (αυτό συμβαίνει επίσης εξαιρετικά συχνά εδώ. Σύμπτωση; Δεν νομίζω) ολοκληρώθηκε στα τέλη Απριλίου. Έκτοτε περιμένω τον έλεγχο KYC.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Περίμενα 3 εβδομάδες για να το επεξεργαστεί ο πάροχος παιχνιδιών. Τελικά ήταν έτοιμο, αλλά δεν με ενημέρωσαν γι' αυτό, παρόλο που το είχαν υποσχεθεί. Έπρεπε να ρωτήσω τον εαυτό μου μέσω συνομιλίας. Έκανα ανάληψη των χρημάτων, τα οποία και πάλι παρακρατήθηκαν λόγω δραστηριότητας kyc. Έστειλα τα συνημμένα πριν από 3 εβδομάδες, ισχυρίστηκαν ότι δεν χρειαζόταν επαλήθευση kyc. Τώρα χρειάζονται τα έγγραφα. Απάντησαν ότι η επαλήθευση kyc μπορεί να διαρκέσει αρκετές ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Don't think that's normal. Especially when they tell you once that you don't need to send the documents and then say the opposite. 

I saw in your open complaint that Pavel is trying to get a response from the casino. It's been going on for quite a long time and I would like it to be over for you, so hopefully sooner it will be so.

1...27 28 29...41
Μετάβαση στη σελίδααπό 41 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.