Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πώς το Snatchcasino μπορεί να έχει βαθμολογία 8,9;
Καθυστερούν τις αναλήψεις και κατηγορούν τους υψηλούς φόρτους εργασίας επειδή ήταν Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά, όταν οι άνθρωποι στοιχηματίζουν περισσότερο...
Παίζω 17 χρόνια και δεν έχω ξαναζήσει κάτι τέτοιο.
Can someone explain to me how Snatchcasino can have a rating of 8.9?
They delay withdrawals and blame high workloads because it was Christmas and New Year, when people gamble the most...
Been playing for 17 years and I've never experienced anything like this.
Γεια σας, αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο δείκτης ασφαλείας τους είναι όπως είναι.
Όσο για την απόσυρση, πόσο καιρό περιμένεις; Δυστυχώς, όσον αφορά τις γιορτές, είναι πιθανό το καζίνο να ανακάμπτει ακόμα λίγο επειδή δεν επεξεργάζεται αναλήψεις αυτές τις μέρες και είναι πιθανό να μην έχει πολύ κόσμο.
Αυτό βέβαια δεν πρέπει να συμβαίνει τώρα και μιας και είναι μια εβδομάδα μετά το νέο έτος, μάλλον θα πρέπει να έχουν φυσιολογικές συνθήκες.
Είδα επίσης ότι καταφέρατε να κάνετε καταγγελία και αν δεν πάρετε τα χρήματα, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει.
Το καζίνο δεν έχει ούτε ένα ανεπίλυτο παράπονο, επομένως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να προσπαθήσουν να επιλύσουν και αυτό.
Ελπίζω να γίνει το συντομότερο δυνατό.
Hi, this is the reason why their Safety index is the way it is.
As for the withdrawal, how long have you been waiting? Unfortunately, as far as the holidays are concerned, it is possible that the casino is still recovering a bit because it doesn't process withdrawals during these days and it is possible that they don't have many people.
Of course, this shouldn't be the case now and since it's a week after the new year, they should probably have normal conditions.
I also saw that you managed to file a complaint and if you don't get the money, our team will try to help you.
The casino doesn't have a single unresolved complaint, so there is a good chance they will try to resolve this one as well.
I hope it will be as soon as possible.
Γεια σου Jaro
Εκτιμώ τις απόψεις σας, νιώθω καλύτερα.
Υπάρχουν απίστευτες συναισθηματικές εναλλαγές όταν εκτίθεσαι σε αυτό.
Ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε στις 31 Δεκεμβρίου και στη συνέχεια είχα αναλήψεις 3x500 ευρώ σε εκκρεμότητα από την 1η Ιανουαρίου.
Αυτό που πρέπει να ξέρετε είναι ότι έχω 19.000 ευρώ στον λογαριασμό μετά από αυτό.. Αν στη συνέχεια στέλνουν ανάληψη 500 ευρώ κάθε τόσο, αυτό θα είναι μη βιώσιμο.
Αυτό που με ανησυχεί πάρα πολύ είναι όλες οι κακές κριτικές που έχω δει μετά στο Trustpilot, μεταξύ άλλων, αλλά και μαζί σας από τους παίκτες. Έχουν κατάταξη 8,9 από εσάς, αλλά όταν πρόκειται για ψήφους παικτών είναι πολύ, πολύ κακό.
Ελπίζω πραγματικά η Petronela σας να μπορέσει να το φροντίσει αυτό, ξέρω ότι οι ειδικοί σας είναι ταλαντούχοι, αλλά ταυτόχρονα χρειάζεται πολύς χρόνος όταν έχετε πολλά να κάνετε.
Hi Jaro
Appreciate your opinions, feels better to me.
There are incredible emotional swings when you are exposed to this.
My account was verified on 31 Dec and then I have had 3x500euro withdrawals pending since 1 January.
What you should know is that I have 19,000 euros in the account after this.. If they then send a withdrawal of 500 euros every now and then, this will be unsustainable.
What worries me enormously are all the bad reviews I've seen afterwards on Trustpilot, among others, but also with you from the players. They have a ranking of 8.9 from you guys but when it comes to player votes it is very, very bad.
I really hope your Petronela can take care of this, I know your specialists are talented but at the same time it takes such a long time when you have a lot to do.
Καταλαβαίνω απόλυτα ότι δεν νιώθεις σίγουρος όταν εμφανίζεται μια κατάσταση όπως αυτή όπου εμπλέκονται χρήματα και πρέπει να τα περιμένεις.
Νομίζω ότι η συντριπτική πλειονότητα των κριτικών χρηστών από παίκτες είναι κακές επειδή χρειάστηκε να περιμένουν λίγο για τα κέρδη τους όπως εσείς. Και δεν τους κατηγορώ γιατί δεν θα ήθελα να περιμένω πολύ.
Τέλος πάντων, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες και το καζίνο συνήθως στέλνει τα χρήματα σε αυτό το εύρος.
Ωστόσο, μέχρι να πληρώσουν, πιστεύω ότι θα είναι μια χαρά, απλά χρειάζεται μερικές φορές περισσότερη υπομονή, γιατί και η ομάδα μας έχει πολλά παράπονα και δεν μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε όλα με τη μία. Αλλά είμαι σίγουρη ότι η Πετρονέλα θα προσπαθήσει όσο περισσότερο μπορεί και θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να βεβαιωθείτε ότι έχετε τα χρήματα το συντομότερο δυνατό.
Πιστεύω ακράδαντα ότι θα τα καταφέρει.
Τα δάχτυλά μου είναι σταυρωμένα και για σένα. 🤞
Μακάρι να βγει καλά. ☘️
I completely understand that you don't feel confident when a situation like this comes up where money is involved and you have to wait for it.
I think the vast majority of user reviews from players are bad because they have had to wait a while for their winnings just like you. And I don't blame them because I wouldn't want to wait long myself.
Anyway, we give casinos 14 days and the casino usually sends the money around that range.
However, until they pay, I believe it will be fine, it's just necessary to be more patient sometimes, because our team also has a lot of complaints and we can't deal with everything at once. But I'm sure Petronela will try as much as she can and do everything possible to make sure you have the money as soon as possible.
I firmly believe that she will succeed.
My fingers are crossed for you as well. 🤞
May it turn out well. ☘️
Ευχαριστώ για την απάντηση!
Όμως ένα ερώτημα παραμένει και αυτό είναι ότι το καζίνο έχει βαθμολογία 8,9. Καθώς όλο αυτό το θέμα έχει αντιμετωπιστεί, οι παίκτες πρέπει να έχουν μια δίκαιη αξιολόγηση όταν επισκέπτονται αυτό το καζίνο μαζί σας.
Αυτήν τη στιγμή, αυτός ο χειριστής καυχιέται το λογότυπό σας στην πρώτη του σελίδα. Ίσως είναι καλό να το ξέρεις.
Δεν παίρνουν πολλές μέρες παραπάνω από την πλευρά μου.
Διατηρούμε επαφή.
Thanks for reply!
But one question remains and that is that the casino has an 8.9 rating. As this whole matter has been dealt with, players must get a fair assessment when they visit this casino with you.
Right now, this operator is boasting your logo on its front page. Might be good for you to know.
They don't get many more days from my side.
We keep in touch.
Σας έχω ήδη στείλει τον λόγο για τον οποίο το καζίνο έχει τέτοιο δείκτη ασφάλειας όπως έχει. Βασίζεται σε πολλούς παράγοντες και τα παράπονα μπορούν επίσης να το επηρεάσουν αρκετά. Εφόσον το καζίνο τα λύνει, είναι καλά νέα και γι' αυτό το καζίνο έχει σχετικά υψηλή βαθμολογία. Κάθε φορά που αποτυγχάνουν να διορθώσουν την κατάσταση, παίρνουν μαύρους πόντους και μετά ο δείκτης ασφάλειας πέφτει. Αλλά αυτό συμβαίνει μόνο με την πάροδο του χρόνου όταν γνωρίζουμε ότι το καζίνο δεν επικοινωνεί μαζί μας ή δεν θα διορθώσει την κατάσταση. Θα δούμε λοιπόν πώς θα βγει.
Όσον αφορά το λογότυπο, έχω παρατηρήσει ότι αρκετά καζίνο το έχουν στην ιστοσελίδα τους. Δυστυχώς, αυτό το λογότυπο είναι ελεύθερα διαθέσιμο στο Διαδίκτυο και δεν έχουμε τη δυνατότητα να απαγορεύσουμε σε κάποιον να το τοποθετήσει εκεί. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είμαστε χέρι-χέρι με το καζίνο. Έχω δει ότι ακόμη και ένα καζίνο με δείκτη ασφάλειας 1 το είχε στον ιστότοπό του και επομένως δεν θα βάζαμε ένα τέτοιο καζίνο σε πρώτο πλάνο για τους παίκτες. Επομένως, δεν είναι πολύ ανησυχητικό, αν και καταλαβαίνω ότι μπορεί να εγείρει ερωτήματα στο μυαλό των παικτών.
Τέλος πάντων, το πιο σημαντικό θα είναι πώς θα εξελιχθεί η όλη υπόθεση και αν θα πάρεις τα χρήματα.
Θα περιμένω νέα.
I have already sent you the reason why the casino has such a safety index as it has. It's based on many factors, and complaints can also affect it quite a bit. As long as the casino solves them, it is good news and that is why the casino has a relatively high rating. Whenever they fail to fix the situation, they get black points and then the safety index goes down. But this only happens over time when we know that the casino is not communicating with us or will not fix the situation. So we will see how it turns out.
As far as the logo is concerned, I have noticed that several casinos have it on their website. Unfortunately, this logo is freely available on the Internet and we do not have the possibility to forbid someone to put it there. But that doesn't mean that we are hand in hand with the casino. I have seen that even a casino with Safety index 1 had it on its website and therefore we would not put such a casino in the foreground for players. So it's not too much to worry about, although I understand that it can raise questions in the minds of players.
Anyway, the most important thing will be how the whole case turns out and whether you get the money.
I will wait for news.
Γειά σου
Καταλαβαίνω τι εννοείς.
Τώρα κυκλοφόρησαν μία από τις τρεις αναλήψεις των 500 ευρώ. Το γεγονός όμως παραμένει πόσο καιρό θα μου πάρει για να πάρω τα υπόλοιπα 19.500 ευρώ. Δυστυχώς, αυτή θα είναι μια δουλειά πλήρους απασχόλησης για να συνεχίσετε.
Hello
I understand what you mean.
Now they have released one of the three withdrawals of 500 euros. But the fact remains how long it will take for me to get the remaining 19,500 euros. Unfortunately, this will be a full-time job to keep up.
Λοιπόν αυτή είναι μια καλή ερώτηση θα έλεγα. Δεν υπάρχει τρόπος να αυξήσετε το όριο ανάληψης στο καζίνο; Ίσως αξίζει να ρωτήσετε στο chat.
Τέλος πάντων, έχουμε αναφέρει ότι μπορείτε να κάνετε ανάληψη 1500 ανά ημέρα, οπότε μάλλον θα προσπαθούσα να κάνω την επόμενη ανάληψη λίγο μεγαλύτερη και να μην τη χωρίσω σε 3. Αλλά περιμένετε πρώτα πώς θα γίνουν αυτά.😉
Well that's a good question I would say. Isn't there any way you can increase the withdrawal limit in the casino? It might be worth asking in chat.
Anyway, we have it listed that you can withdraw 1500 per day, so I would probably try to make the next withdrawal a bit bigger and not split it into 3. But wait first how these will turn out.😉
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.