Καταλαβαίνω απόλυτα ότι δεν νιώθεις σίγουρος όταν εμφανίζεται μια κατάσταση όπως αυτή όπου εμπλέκονται χρήματα και πρέπει να τα περιμένεις.
Νομίζω ότι η συντριπτική πλειονότητα των κριτικών χρηστών από παίκτες είναι κακές επειδή χρειάστηκε να περιμένουν λίγο για τα κέρδη τους όπως εσείς. Και δεν τους κατηγορώ γιατί δεν θα ήθελα να περιμένω πολύ.
Τέλος πάντων, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες και το καζίνο συνήθως στέλνει τα χρήματα σε αυτό το εύρος.
Ωστόσο, μέχρι να πληρώσουν, πιστεύω ότι θα είναι μια χαρά, απλά χρειάζεται μερικές φορές περισσότερη υπομονή, γιατί και η ομάδα μας έχει πολλά παράπονα και δεν μπορούμε να τα αντιμετωπίσουμε όλα με τη μία. Αλλά είμαι σίγουρη ότι η Πετρονέλα θα προσπαθήσει όσο περισσότερο μπορεί και θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να βεβαιωθείτε ότι έχετε τα χρήματα το συντομότερο δυνατό.
Πιστεύω ακράδαντα ότι θα τα καταφέρει.
Τα δάχτυλά μου είναι σταυρωμένα και για σένα. 🤞
Μακάρι να βγει καλά. ☘️
I completely understand that you don't feel confident when a situation like this comes up where money is involved and you have to wait for it.
I think the vast majority of user reviews from players are bad because they have had to wait a while for their winnings just like you. And I don't blame them because I wouldn't want to wait long myself.
Anyway, we give casinos 14 days and the casino usually sends the money around that range.
However, until they pay, I believe it will be fine, it's just necessary to be more patient sometimes, because our team also has a lot of complaints and we can't deal with everything at once. But I'm sure Petronela will try as much as she can and do everything possible to make sure you have the money as soon as possible.
I firmly believe that she will succeed.
My fingers are crossed for you as well. 🤞
May it turn out well. ☘️