πριν από 10 μήνες
0
Κέρδισα τα 40000 τους, ευρώ, αλλά δεν θα με δώσουν δεύτερη επαλήθευση, ξέρω ότι δεν θα πάρω ποτέ αυτά τα χρήματα, γιατί αυτό είναι καζίνο απάτη
I won their40000, euro,but they wont grom me seconda verification i know i will never get this money, because this is scam casino
Σε ένα πολύ καλό παιχνίδι που προτείνω σε φίλους και συγγενείς να εγγραφούν και να αρχίσουν να παίζουν
In a very good game that I recommend to friends and family to register and start playing
En un juego muy bueno que e recomendado a amigos y familiares a que se registren y empiecen a jugar
Προσπαθήστε να αποσύρετε 🙂 μεγαλύτερα χρήματα, θα δείτε
Try to withrawal 🙂 bigger money , you will see
γιατί έκανες θετική κριτική πριν 4 μέρες όταν σου έχουν πολλά λεφτά...
why did you do a positive review 4 days ago when they own you a lot of money...
Επειδή έγραψαν αν δεν ακυρώσω παράπονα δεν μου πληρώνουν τα χρήματά μου.
Because they wrote if i will not cancel complains they no pay me my money.
Γεια σας, βλέπω ότι είχατε επίσης μια καταγγελία κατά του καζίνο και δεν μπόρεσε να επιλυθεί επιτυχώς επειδή το καζίνο αποφάσισε να μην απαντήσει. Τέλος πάντων, είστε ακόμα σε επαφή με το καζίνο; Όσον αφορά την επαλήθευση, ποιο είναι το πρόβλημα;
Hi, I see that you also had a complaint filed against the casino and it could not be successfully resolved because the casino decided not to respond. Anyway, are you still in contact with the casino? As far as verification is concerned, what is the problem ?
Σου τα πλήρωσαν και εσένα ; Είδα ότι υποβάλατε και μια θετική κριτική χρήστη στο καζίνο, κάτι που είναι αρκετά περίεργο αφού είχατε ένα παράπονο ότι το καζίνο δεν έλυσε. Νομίζω ότι μια τέτοια κριτική δεν είναι καθόλου ειλικρινής και ειδικά όταν το καζίνο προσφέρει ένα μπόνους για την κριτική, κάτι που αντίκειται στους κανόνες μας.
Did they pay them to you as well ? I saw that you also submitted a positive user review to the casino, which is quite strange since you had a complaint that the casino did not resolve. I think that such a review is not honest at all and especially when the casino offers a bonus for the review, which is against our rules.
Σε ένα πολύ καλό παιχνίδι που προτείνω σε φίλους και συγγενείς να εγγραφούν και να αρχίσουν να παίζουν
In a very good game that I recommend to friends and family to register and start playing
En un juego muy bueno que e recomendado a amigos y familiares a que se registren y empiecen a jugar
Γεια, όταν λέτε ότι αυτό το καζίνο είναι ωραίο, είχατε και κάποιες επιτυχημένες αναλήψεις στο καζίνο; Τι είναι αυτό που σου αρέσει σε αυτό; Μπορείτε να πείτε κάποια συγκεκριμένα πράγματα;
Hey, when you say that this casino is nice, did you also have some successful withdrawals in the casino ? What is it that you like about it ? Can you say some specific things ?
Ένα από τα χειρότερα καζίνο στον ιστότοπο, δεν υπάρχει πιθανότητα ανάληψης μεγαλύτερης νίκης, κέρδισα 40000 ευρώ και με μπλοκάρουν, κατά καιρούς με ανάληψη μικρών κερδών, παράδειγμα 300 ευρώ κ.λπ.
One of the worst casino on website, no chance withrawal bigger win , i won 40000 euro and block me, they time to time withrawal small winnings example 300 euro ect.
Όχι για 40000!!! Αλλά τίποτα δεν αλλάζει, μου έγραψαν μετά από 2 εβδομάδες, για παράπονα στις σελίδες του καζίνο με μπλοκάρουν, αλλά έγραψα μόνο αλήθεια, 2 αναλήψεις ήταν σε επεξεργασία από 8 και 12 Δεκεμβρίου ...και τίποτα μέχρι τις 06.01,
No for 40000!!! But nothing change , they wrote for me after 2 weeks , for complain on casino pages they block me , but i wrote only true , 2 withrawals was processing from 8 and 12 december ...and nothing till 06.01,
Επειδή έγραψαν αν δεν ακυρώσω όλα τα παράπονα (αληθινά παράπονα) δεν πληρώνουν τα χρήματά μου, ούτως ή άλλως δεν πλήρωσαν, κέρδισα 40000, και παραγγέλνουν δεύτερη επαλήθευση και φυσικά δεν πλήρωσαν
Because they wrote if i not cancel all complains (true complains) they not pay my money, anyway they didnt pay, i won 40000, and they order seconda verification and of course didnt veryfication
Ναι, είδα ότι το παράπονό σας κατέληξε στο να μην ανταποκρίνεται το καζίνο, κάτι που είναι πολύ κρίμα αφού κερδίσατε ένα αρκετά μεγάλο ποσό. Λυπάμαι επίσης που όλα έγιναν έτσι, αλλά το καζίνο πήρε μαύρους πόντους και ο δείκτης ασφάλειάς του θα μειωθεί, κάτι που είναι τουλάχιστον καλό νέο για άλλους παίκτες να αποφύγουν το καζίνο.
Σας συμπονώ, αλλά υπάρχει ακόμα η δυνατότητα να προσπαθήσετε να παραπονεθείτε στην αρχή. Πιστεύετε ότι θα το κάνετε, όπως συνέστησε η Mirka στην καταγγελία σας;
Yes, I saw that your complaint ended up with the casino not responding, which is a great pity since you won quite a large sum. I'm also sorry that it all turned out this way, but the casino got black points and its safety index will be lowered, which is at least good news for other players to avoid the casino.
I sympathize with you, but there is still a possibility to try to complain to the authority. Do you think you will go for it, as Mirka recommended in your complaint ?
Αφού υπέβαλα ένα αίτημα ανάληψης σε αυτό το καζίνο, υπέβαλα την τεκμηρίωση KYC για υποστήριξη, αλλά δεν είχα καμία απάντηση εδώ και σχεδόν ένα μήνα.
Και τώρα μόλις έλεγξα και ο ιστότοπος δεν είναι πλέον προσβάσιμος.
Έφυγαν το βράδυ;
After submitting a withdrawal request at this casino, I submitted KYC documentation to support but have had no response for almost a month.
And now I just checked and the site is no longer accessible.
Did they run away at night?
Πιθανώς. Αυτό το καζίνο ήταν 100% απάτη, γιατί έκανες κατάθεση;
Probably. This casino was 100% scam, why did you deposit?
Αφού υπέβαλα ένα αίτημα ανάληψης σε αυτό το καζίνο, υπέβαλα την τεκμηρίωση KYC για υποστήριξη, αλλά δεν είχα καμία απάντηση εδώ και σχεδόν ένα μήνα.
Και τώρα μόλις έλεγξα και ο ιστότοπος δεν είναι πλέον προσβάσιμος.
Έφυγαν το βράδυ;
After submitting a withdrawal request at this casino, I submitted KYC documentation to support but have had no response for almost a month.
And now I just checked and the site is no longer accessible.
Did they run away at night?
Γειά σου. Συγγνώμη για το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε σε αυτό το καζίνο. Εάν αισθάνεστε ότι χρειάζεστε βοήθεια από την ομάδα παραπόνων μας, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί τους, φυσικά.
Θα διαβιβάσω αυτές τις πληροφορίες και στην ομάδα δεδομένων μας, ώστε να μπορούν να δουν πιο προσεκτικά τι συμβαίνει με αυτόν τον ιστότοπο καζίνο. Σας ευχαριστούμε λοιπόν που μας ενημερώσατε.👌
Hello. Sorry for the issue you are having at this casino. If you feel, you need help from our complaint team, do not hesitate to contact them, of course.
I will pass this information to our data team, as well, so they can have a closer look what is going on with this casinos website. So thank you for letting us know.👌
Αφού υπέβαλα ένα αίτημα ανάληψης σε αυτό το καζίνο, υπέβαλα την τεκμηρίωση KYC για υποστήριξη, αλλά δεν είχα καμία απάντηση εδώ και σχεδόν ένα μήνα.
Και τώρα μόλις έλεγξα και ο ιστότοπος δεν είναι πλέον προσβάσιμος.
Έφυγαν το βράδυ;
After submitting a withdrawal request at this casino, I submitted KYC documentation to support but have had no response for almost a month.
And now I just checked and the site is no longer accessible.
Did they run away at night?
Η ομάδα δεδομένων μας έλεγξε τον ιστότοπο των καζίνο, χάρη στις πληροφορίες σας. Είχες δίκιο, φαίνεται ότι το καζίνο είναι κλειστό. Έτσι, το έχουμε συμπεριλάβει στην κριτική μας 👈, προς το παρόν. Αν αλλάξει κάτι, σίγουρα θα το ενημερώσουμε. Ευχαριστώ.👌
Σκέφτεστε να προχωρήσετε στην καταγγελία; 🤔
Our data team checked the casinos website, thanks to your information. You were right, it looks like the casino is closed. So we have included that to our review 👈, for now. If anything changes, we will surely inform about it. Thank you.👌
Are you thinking about proceeding with the complaint? 🤔
Προφανώς, το καζίνο δεν ανταποκρίνεται σε κανένα παράπονο από άλλους.
Με έπιασαν ξαφνικά ότι το καζίνο δεν ήταν τόσο επικίνδυνο επειδή ήταν πορτοκαλί αντί για κόκκινο.
Apparently, the casino does not respond to any complaints from others.
I was caught off guard that the casino was not that dangerous because it was orange instead of red.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.