Εχω το ίδιο πρόβλημα. Η απόσυρσή μου εκκρεμεί για 8 ημέρες. Αν δεν το έχω μέχρι την επόμενη εβδομάδα ξεκινάω και καταγγελία.
Πολλά παρόμοια παράπονα για αυτό το καζίνο, που δεν δίνει ελπίδα ☹
I have the same problem. My withdrawal is now pending for 8 days. If I don’t have it by next week I also start an complaint.
A lot of similar complaints about this casino, that doesn’t give hope ☹
Γεια σας, βλέπω ότι είστε πολλοί και λυπάμαι πολύ που είναι έτσι και δεν έχετε ακόμα τα χρήματά σας. Θα ήθελα να πω ότι οι 8 μέρες δεν είναι ακόμα μεγάλη υπόθεση, αλλά επειδή και οι δύο έχουμε την ευκαιρία να δούμε περιπτώσεις άλλων, είμαι λίγο δύσπιστος.
Φυσικά, αν δεν αλλάξει κάτι για άλλη μια εβδομάδα, μη διστάσετε να κάνετε καταγγελία. Θα ήμουν πολύ χαρούμενος αν δεν ήταν απαραίτητο. Αν έχετε κάτι νέο, ενημερώστε με.
Hello, I can see that there are quite a lot of you and I'm quite sorry that it's like this and you still don't have your money. I would like to say that 8 days is not a big deal yet, but since we both have the opportunity to see other people's cases, I am a bit skeptical.
Of course, if nothing changes for another week, don't hesitate to file a complaint. I would be very happy if it wasn't necessary. If you have something new, let me know.
Δεν ζήτησαν έγγραφα (και δεν υπάρχει σελίδα μεταφόρτωσης στο site) οπότε ρωτήστε αν όλα ήταν εντάξει με την ανάληψη μου και μου απάντησαν ότι όλα είναι εντάξει και ότι θα στείλουν τα χρήματα. Αλλά αυτό ήταν πριν από 8 μέρες. Ρώτησα ξανά την περασμένη Δευτέρα και είπαν ότι είχαν κάποια προβλήματα, αλλά τα χρήματα θα ήταν στον τραπεζικό μου λογαριασμό σε λίγες μέρες. Αλλά αν δω όλα τα παράπονα δεν το πιστεύω. 🙁
They didn’t ask for documents (and there isn’t a upload page on the site) so ask if everything was okay with my withdrawal and they answered that everything is okay and that they going to send the money. But that was 8 days ago. Asked again last Monday and they said they had some problems but the money would be in my bank account in a few days. But if I see all the complaints I don’t believe that. 🙁
Χαίρομαι πολύ λοιπόν που το βλέπω και είμαι ενθουσιασμένος μαζί σας. Είναι ένα ωραίο δώρο πριν από τα Χριστούγεννα και νομίζω ότι θα σας ενθουσιάσει. 🎉🎉☘️😊
Ελπίζω οι άλλοι παίκτες να είναι το ίδιο τυχεροί με εσάς και να πάρουν και αυτά τα χρήματά τους.
Τέλος πάντων, κάνατε ανάληψη με τραπεζικό έμβασμα όταν χρειάστηκε πάνω από μια εβδομάδα ή με κάποιο άλλο τρόπο;
So I am very happy to see it and I am excited together with you. It's a nice present before Christmas and I think it will make you delighted. 🎉🎉☘️😊
I hope the other players will be as lucky as you and get their money too.
Anyway, did you withdraw by bank transfer when it took over a week or some other way ?
Είμαι στην ίδια κατάσταση... Έχω υπόλοιπο 1750€ και δεν μπορώ να το κάνω ανάληψη, δεν θα επαληθεύσουν τον λογαριασμό μου ούτε θα απαντήσουν στο livechat/email μου.
I'm in the same situation... I have a balance of 1750€ and I can't withdraw it, they won't verify my account or reply to my livechat/emails.
Βλέπω ότι δεν έχετε φτάσει πουθενά ακόμα και μας υποβάλατε μια καταγγελία που δεν επιλύθηκε από το καζίνο, κάτι που είναι κρίμα. Το μόνο θετικό σε αυτή την κατάσταση είναι ότι το καζίνο πήρε μαύρους πόντους και ο δείκτης ασφάλειάς του μειώθηκε, οπότε οι άλλοι παίκτες θα έχουν μια ιδέα για το πώς είναι εδώ.
Ωστόσο, βλέπω ότι προσπαθείς ακόμα να επικοινωνήσεις με το καζίνο, αλλά δεν τα καταφέρνεις. Να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω αν θα μπορέσεις να πάρεις τα λεφτά σου πίσω γιατί φαίνεται ότι δεν προσπαθούν να λύσουν την υπόθεσή σου.
Αν κατά τύχη έχετε κάποια απάντηση ή κάτι νέο, ενημερώστε με.
Ας ελπίσουμε ότι η επιλογή του καζίνο σας θα είναι καλύτερη στο μέλλον και δεν θα συναντήσετε κάτι παρόμοιο. 😭
I see you haven't gotten anywhere yet and you had a complaint filed with us that wasn't resolved by the casino, which is a shame. The only positive thing about this situation is that the casino got black points and its safety index was lowered, so other players will have an idea of how it's like here.
However, I see that you are still trying to communicate with the casino, but you are not succeeding. To tell you the truth, I don't know if you will be able to get your money back because it seems that they are not trying to solve your case.
If by chance you have an answer or something new, let me know.
Hopefully your choice of casino will be better in the future and you won't run into something similar. 😭
Είμαι στην ίδια κατάσταση... Έχω υπόλοιπο 1750€ και δεν μπορώ να το κάνω ανάληψη, δεν θα επαληθεύσουν τον λογαριασμό μου ούτε θα απαντήσουν στο livechat/email μου.
I'm in the same situation... I have a balance of 1750€ and I can't withdraw it, they won't verify my account or reply to my livechat/emails.
Βλέπω ότι έχετε μια πολύ παρόμοια κατάσταση και το καζίνο δεν σας έλυσε ούτε τα προβλήματά σας.
Όσον αφορά την επαλήθευση, ποιο είναι το πρόβλημα εάν δεν μπορούν να σας επαληθεύσουν; Το καζίνο που δεν επικοινωνεί μάλλον δεν είναι πλέον είδηση, αφού δεν είστε ο πρώτος, αλλά σίγουρα δεν είναι σωστό από αυτούς.
Θα ήμουν ευτυχής αν έπαιρνες τα χρήματά σου, αν και δεν είμαι σίγουρος αν θα συμβεί αυτό. Τέλος πάντων, θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα για σένα.
I see that you have a very similar situation and the casino didn't solve your problems either.
As far as verification is concerned, what is the issue if they can't verify you ? The casino not communicating is probably not news anymore since you are not the first, but it is definitely not right of them.
I'd be happy if you got your money, although I'm not sure if that will happen. Anyway, I'll keep my fingers crossed for you.
Πόσος χρόνος χρειάστηκε τελικά για να λάβετε τα χρήματά σας; Και έπρεπε να προσκομίσετε έγγραφα για επαλήθευση;
Έκανα ανάληψη μέσω τραπεζικού εμβάσματος χθες και δεν έχουν έρθει σε επαφή μαζί μου για την παροχή εγγράφων (που είναι τυπική διαδικασία σε όλα τα άλλα καζίνο στα οποία έχω παίξει)
How long did it ultimately take to receive your money? And did you have to provide any documents for verification?
I made a withdrawal using bank transfer yesterday and I haven't been contacted to provide documents (which is standard procedure on all other casinos i have played on)
Η ίδια ακριβώς κατάσταση συνέβη και σε μένα. Ωστόσο, έστειλα τα έγγραφά μου στις 16 Νοεμβρίου και μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει ούτε μια απάντηση σχετικά. Δεν μου απαντούν ούτε στο livechat ούτε με email.
The exact same situation happened to me. However, I sent my documents on November 16th and to this day I haven't received a single reply about it. They don't answer me either on livechat or by email.
Ο πραγματικός δείκτης ασφάλειας βασίζεται σε συγκεκριμένους υπολογισμούς. Οι ανεπίλυτες καταγγελίες, για παράδειγμα, παίζουν κύριο ρόλο:
Ποιες θα είναι οι συνέπειες της καταγγελίας σας;
Ας ξεκινήσουμε δηλώνοντας ότι δεν είναι δικαιολογημένα όλα τα παράπονα. Επομένως, εάν οι περιστάσεις και τα στοιχεία δείξουν ότι το καζίνο δεν έχει κάνει κάτι που θεωρούμε άδικο, η καταγγελία θα κλείσει και θα κατηγοριοποιηθεί ως «απορριπτόμενη». Το ίδιο συμβαίνει εάν σταματήσετε να επικοινωνείτε μαζί μας μετά την υποβολή της καταγγελίας σας.
Εάν το παράπονο είναι δικαιολογημένο και το καζίνο έχει κάνει κάτι άδικο, το ιδανικό σενάριο είναι να επιλύσουμε το παράπονο σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Σε αυτήν την περίπτωση, η καταγγελία θα κλείσει και θα κατηγοριοποιηθεί ως «επίλυση».
Εάν το παράπονο είναι δικαιολογημένο και δεν είμαστε σε θέση να το επιλύσουμε, κλείνει και κατηγοριοποιείται ως «ανεπίλυτο». Αυτό συμβαίνει όταν το καζίνο είτε δεν ανταποκρίνεται σε εμάς είτε αρνείται να κάνει αυτό που θεωρούμε δίκαιο στη συγκεκριμένη περίπτωση. Δεν θα λάβετε το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά το παράπονο θα αποθηκευτεί στο σύστημά μας, το καζίνο θα τιμωρηθεί με χαμηλότερη βαθμολογία από εμάς και η κριτική μας για το καζίνο θα προειδοποιήσει τους άλλους παίκτες για το τι συνέβη. Επιπλέον, εάν το καζίνο θέλει να βελτιώσει την αξιολόγησή του στο μέλλον, θα αναγκαστεί να αντιμετωπίσει το παράπονο, επομένως υπάρχει πιθανότητα η καταγγελία σας να επιλυθεί αργότερα.
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences
Ξέρετε ότι δεν μπορούμε να προβλέψουμε το μέλλον, επομένως ο υπολογισμός αντικατοπτρίζει τις αμαρτίες που έχει ήδη κάνει το καζίνο - όχι μια μελλοντική πρόβλεψη.
Φυσικά και καταλαβαίνω την άποψή σου. Αλλά δεν έχουμε βρει ακόμη τρόπο να εκφράσουμε μαθηματικά τις μελλοντικές υποψίες. Συγγνώμη.
The actual safety index is based on specific calculations. Unresolved complaints, for instance, play a main role:
What will be the consequences of your complaint?
Let's start by stating that not all complaints are justified. Therefore, if the circumstances and evidence show that the casino has not done anything that we consider to be unfair, the complaint will be closed and categorized as being 'rejected'. The same happens if you stop communicating with us after submitting your complaint.
If the complaint is justified and the casino has done something unfair, the ideal scenario is that we resolve the complaint to your liking. In this case, the complaint will be closed and categorized as being 'resolved'.
If the complaint is justified and we are unable to resolve it, it is closed and categorized as being 'unresolved'. This happens when the casino either does not respond to us or refuses to do what we consider to be fair in that specific situation. You will not get your desired outcome but the complaint will be saved in our system, the casino will be punished with a lower rating from us and our review of the casino will warn other players of what happened. What's more, if the casino wants to improve its rating in the future, it will be forced to address the complaint, so there is a chance that your complaint will be resolved at a later date.
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions#consequences
You know we can't foretell the future, so the calculation reflects the sins the casino has already done - not a future prediction.
Of course, I understand your point of view. But we have not yet found a way to mathematically express future suspicion. I'm sorry.
Συγχαρητήρια! Επαληθεύσατε τον λογαριασμό σας;
Congrats! Did you verify your account?
Έχω επίσης τα ίδια προβλήματα με αυτό το καζίνο. Έκανα αίτημα ανάληψης 1500 ευρώ πριν σχεδόν 3 μήνες και πριν από 2 μήνες μου ζήτησαν έγγραφα για επαλήθευση του λογαριασμού μου. Είναι η τελευταία φορά που άκουσα κάτι από αυτούς. Δεν απαντούν σε κανένα από τα μηνύματά μου. Απλώς αγνοούν τα πάντα. Αυτό το καζίνο είναι μια ολοκληρωτική απάτη.
I have also these same issues with this casino. I made withdrawal request of 1500 euros almost 3 months ago and 2 months ago they asked documents to verify my account. That is the last time I have heard anything from them. They dont answer to any of my messages. They just ignore everything. This casino is a total scam.
αυτό ΑΚΡΙΒΩΣ συνέβη σε μένα... Αν κερδίσετε πολλά χρήματα, δεν θα σας πληρώσουν... μην κάνετε κατάθεση σε αυτό το καζίνο
this is EXACTLY what happened to me... If you win a lot of money, they won't pay you... please don't deposit in this casino
Όχι, δεν χρειάστηκε να προσκομίσω κανένα έγγραφο!
Nope, I didn’t have to provide any documents!
Πόσο ήταν το cashout; Αν δεν σας πειράζει να ρωτήσω
How much was the cashout? If you dont mind me asking
Βλέπω ότι έχεις κάνει και παράπονο για την απόσυρσή σου και η υπόθεσή σου δεν έχει επιλυθεί. Έχετε λάβει την απόσυρσή σας; Γιατί λέτε ότι το Slotpot είναι καλό καζίνο;
I see that you have also made a complaint about your withdrawal and your case is unresolved. Have you received your withdrawal? Why you say that Slotpot is good casino?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.