Γειά σου.
Κάθε φορά που αισθάνεστε ότι χρειάζεστε βοήθεια για την επίλυση του προβλήματός σας, η υποβολή καταγγελίας είναι ένα λογικό βήμα που πρέπει να κάνετε.
Ωστόσο, το Κέντρο Ανάλυσης ακολουθεί συγκεκριμένες ρουτίνες , μερικές από τις οποίες περιγράφηκαν προηγουμένως. Αναφέρομαι συγκεκριμένα στις δεκατέσσερις πλήρεις εργάσιμες ημέρες που παρέχουμε σε κάθε καζίνο για τη μεταφορά χρημάτων σε παίκτες που περιμένουν.
Επομένως, βεβαιωθείτε ότι η καταγγελία περιλαμβάνει πλήρη περιγραφή του ζητήματος. Θα λάβετε μια ειδοποίηση μόλις αξιολογηθεί, οπότε μην ανησυχείτε.
Προς το παρόν πάντως, σας συμβουλεύω υπομονή.🙏
Hello.
Every time you feel like you need assistance with getting your problem resolved, filing a complaint is a sensible step to take.
Nonetheless, our Resolution Center follows specific routines, some of which were previously described. I'm referring specifically to the fourteen full business days that we provide each casino to transfer funds to players who are waiting.
Therefore, please ensure that the complaint includes a complete account of the issue. You will receive a notification as soon as it is evaluated, so don't worry.
For now, though, I advise patience.🙏
Αυτόματη μετάφραση: