Όταν πηγαίνετε σε ζωντανή συνομιλία, μπορείτε να δείτε αυτό το μήνυμα. Είπαν ότι θα επιστρέψουν την Τρίτη... Δεν είμαι σίγουρος ποια Τρίτη εννοούν... Η τελευταία τους απάντηση ήταν πριν από 4 ημέρες και η κατάσταση συνεχίζεται για 8 ημέρες
When you go to livechat you can see this message. They said they will come back on Tuesday.... I am not sure wich Tuesday they mean... Their last answer was before 4 days and the situation continues for 8 days
Τουλάχιστον έχουμε ρυθμίσει το καζίνο να είναι υπό συντήρηση. Δυστυχώς, δεν γνωρίζω πρόσφατες ενημερώσεις από τον ιστότοπο του καζίνο. Οι συνάδελφοι προσπαθούν να λάβουν περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά μπορείτε να φανταστείτε ότι το καζίνο έχει τα δικά του τεχνικά προβλήματα αυτή τη στιγμή, οπότε μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος.
At least we set the casino to be under maintenance. Sadly, I'm not aware of any recent updates from the casino site. Colleagues are trying to get more details, but can imagine the casino has its own technical issues right now, so it may take some time.
Δεν έχω καλή εμπειρία στο παρελθόν με τέτοιες περιπτώσεις. Ελπίζω να μην χάσουμε τα λεφτά μας
I have no good experience in past with cases like that. I hope we don't lost our money
Γειά σου. Προσέξτε να ρωτήσω, πώς ακριβώς ήρθατε με βαθμολογία 6 🤔; Το ανώτατο όριο μας για την έναρξη νέων καζίνο έχει τεθεί ακριβώς επειδή δεν είναι «αποδεδειγμένα διαχρονικά». Φυσικά γνωρίζουμε το γεγονός, ότι δεν μπορεί να αποτρέψει κάθε πρόβλημα, γιατί απλά επηρεάζεται από το αν το καζίνο θα συμπεριφέρεται δίκαια και απλά δεν μπορεί να εκτιμηθεί εκ των προτέρων.🤷♀️
Καταλαβαίνω ότι μπορεί να είναι δυσάρεστο κάθε φορά που ένα καζίνο βρίσκεται "υπό συντήρηση", ειδικά αν χρειάζεται λίγο περισσότερο χρόνο, αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι έχουν μετατραπεί στη σκοτεινή πλευρά της εξαπάτησης των παικτών τους. Και προς υπεράσπισή τους, ας πούμε, το καζίνο έχει τοποθετήσει τις πληροφορίες για τη συντήρηση στο site για να τις δουν όλοι. Οι πληροφορίες τοποθετούνται επίσης και στον ιστότοπό μας:
Hello. Mind me asking, how exactly did you come with a rating of 6 🤔? Our upper limit for launching new casinos is set precisely because they are not "proven by time". Of course we are aware of the fact, that it can not prevent every problem, because it's simply influenced by whether the casino will behave fairly and it simply cannot be estimated in advance.🤷♀️
I do understand that it can be unpleasant whenever a casino is "under maintenance", especially if it takes a little bit longer, but it doesn't necessarily mean they have turned into the dark side of cheating their players. And in their defense, let's say, the casino has placed the information about the maintenance on the site for everyone to see. The info is as well placed on our site:
Γεια σου Romi
Θα σας δώσω ένα παράδειγμα:
ένα νέο καζίνο ανοίγει,
Το Casinoguru δίνει βαθμολογία 9, μόνο για τους βέλτιστους "όρους και προϋποθέσεις".
η βαθμολογία επηρεάζει τους αναγνώστες, επειδή οι αναγνώστες εμπιστεύονται τη βαθμολογία.
μετά από 6 μήνες το καζίνο εξαφανίζεται στον αέρα και δεν πληρώνει τα υπόλοιπα
Κατά τη γνώμη σας είναι σωστό αυτό;
Εάν το Casinoguru εκχωρήσει βαθμολογία 6 και το καζίνο αυξήσει τη βαθμολογία του βάσει διαφωνιών και επίλυσης,
είναι σίγουρα πιο σωστό και αμερόληπτο
είναι όπως όταν ξεκινάς το σχολείο,
υποτίθεται ότι ο μαθητής είναι επαρκώς προετοιμασμένος, τότε βαθμολογείται βάσει εξετάσεων.
ένας καθηγητής δεν μπορεί να δώσει βαθμό 10 απλά στην παρουσία του μαθητή στην τάξη
Hi Romi
I'll give you an example:
a new casino opens,
Casinoguru gives a rating of 9, only for the optimal "terms and conditions".
the rating influences readers, because readers trust the rating.
after 6 months the casino disappears into thin air and does not pay the balances
In your opinion is this right?
If Casinoguru assigns a rating of 6 and the casino increases its rating based on disputes and resolution,
it is certainly more correct and impartial
it's like when you start school,
it is assumed that the student is sufficiently prepared, then a grade is given based on exams.
a professor cannot assign a grade of 10 simply to the student's presence in the classroom
Άρα η «συντήρηση» έπρεπε να είχε τελειώσει χθες. Ήταν εν γνώσει μου 9 ημέρες εκτός λειτουργίας, χωρίς δυνατότητα σύνδεσης και δεν απάντησαν σε κανένα email μου κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου ή έχουν επικοινωνήσει με οποιοδήποτε άλλο μέσο (ιστοσελίδα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης κ.λπ.). Αυτό μου λέει όλα όσα πρέπει να ξέρω. το έχω ξαναδεί και έχω ήδη ξεγράψει τα χρήματά μου.
So "maintenance" should have ended yesterday. They have been in my knowledge 9days out of order, without ability to log in and they have not respond any of my email during that time or have communicated in any other means (webpage, social media etc). That tells me everything i need to know. i have seen this before and i have already written off my money.
Αυτό πιστεύω κι εγώ... Δεν θα επιστρέψουν ποτέ
That i believe too... They will never come back
Είχα ήδη προβλέψει
Υπήρχαν πολλές ανωμαλίες
Έλαβα πολλά email από το καζίνο, αλλά όχι με το domain του καζίνο, ήταν email που απευθύνονταν σε έναν τεχνίτη.
η συμπεριφορά της υποστήριξης ήταν αγενής,
σημειώθηκε ότι δεν ήταν επαγγελματίες του κλάδου
αλλά αυτοσχέδιους ανθρώπους
Είμαι πραγματικά πολύ συμπαθής με το πρόβλημά σας.
I had already predicted
There were many anomalies present
I received several emails from the casino, but not with the casino's domain, they were emails addressed to a craftsman.
the behavior of the support was rude,
it was noted that they were not professionals in the sector
but improvised people
I'm truly very sympathetic to your problem.
Γειά σου.
Βλέπω ότι στο ιστορικό παραπόνων σας, δεν είναι επίσης μια φωτεινή, όμορφη εικόνα. Συμφωνώ ότι είναι χάλια.
Από την άλλη πλευρά, αυτό το καζίνο ήταν πολύ καλά πριν από αυτή τη συντήρηση, οπότε είμαι πεπεισμένος ότι οι διαχειριστές του ελπίζουν να λύσουν οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζουν τώρα. Πείτε με αφελής, αλλά το κόστος που πρέπει να καλύψετε πριν οποιοδήποτε καζίνο φτάσει σε ένα σημαντικό σταθερό εισόδημα είναι τεράστιο και δεν θέλετε να ξεκινήσετε τακτικά από την αρχή. Αν και υπάρχουν πάντα κάποιες εξαιρέσεις, ξέρω...
Hello.
I see that in your complaint history, it is also not a bright, lovely picture. I agree that it sucks.
On the other hand, this casino was quite alright before this maintenance, so I'm convinced its managers hope to solve whatever problem they are dealing with now. Call me naive, but the costs you need to cover before any casino reaches a considerable stable income are huge, and you don't want to start over regularly. Though there are always some exceptions, I know...
Είχα ήδη προβλέψει
Υπήρχαν πολλές ανωμαλίες
Έλαβα πολλά email από το καζίνο, αλλά όχι με το domain του καζίνο, ήταν email που απευθύνονταν σε έναν τεχνίτη.
η συμπεριφορά της υποστήριξης ήταν αγενής,
σημειώθηκε ότι δεν ήταν επαγγελματίες του κλάδου
αλλά αυτοσχέδιους ανθρώπους
Είμαι πραγματικά πολύ συμπαθής με το πρόβλημά σας.
I had already predicted
There were many anomalies present
I received several emails from the casino, but not with the casino's domain, they were emails addressed to a craftsman.
the behavior of the support was rude,
it was noted that they were not professionals in the sector
but improvised people
I'm truly very sympathetic to your problem.
Αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον, μπορείτε ίσως να μοιραστείτε μερικά από αυτά που "απευθύνονται σε έναν τεχνίτη";
Οφείλω να ομολογήσω, δεν μπορώ να καταλάβω το πλαίσιο τώρα. Αλλά θα ήθελα να καταλάβω.
Ειδικά αν είμαστε πεπεισμένοι (βάσει των κανόνων του καζίνο) ότι οι παίκτες από το Ηνωμένο Βασίλειο δεν είναι ευπρόσδεκτοι.
Παρακαλώ, βοηθήστε με σε αυτό.
This is pretty interesting, can you perhaps share some of those "addressed to a craftsman"?
I have to admit, I can't figure out the context now. But I'd love to understand.
Especially if we are convinced (based on the casino's rules) that players from the UK are not welcome.
Please, help me with that.
Γεια σου Romi
Θα σας δώσω ένα παράδειγμα:
ένα νέο καζίνο ανοίγει,
Το Casinoguru δίνει βαθμολογία 9, μόνο για τους βέλτιστους "όρους και προϋποθέσεις".
η βαθμολογία επηρεάζει τους αναγνώστες, επειδή οι αναγνώστες εμπιστεύονται τη βαθμολογία.
μετά από 6 μήνες το καζίνο εξαφανίζεται στον αέρα και δεν πληρώνει τα υπόλοιπα
Κατά τη γνώμη σας είναι σωστό αυτό;
Εάν το Casinoguru εκχωρήσει βαθμολογία 6 και το καζίνο αυξήσει τη βαθμολογία του βάσει διαφωνιών και επίλυσης,
είναι σίγουρα πιο σωστό και αμερόληπτο
είναι όπως όταν ξεκινάς το σχολείο,
υποτίθεται ότι ο μαθητής είναι επαρκώς προετοιμασμένος, τότε βαθμολογείται βάσει εξετάσεων.
ένας καθηγητής δεν μπορεί να δώσει βαθμό 10 απλά στην παρουσία του μαθητή στην τάξη
Hi Romi
I'll give you an example:
a new casino opens,
Casinoguru gives a rating of 9, only for the optimal "terms and conditions".
the rating influences readers, because readers trust the rating.
after 6 months the casino disappears into thin air and does not pay the balances
In your opinion is this right?
If Casinoguru assigns a rating of 6 and the casino increases its rating based on disputes and resolution,
it is certainly more correct and impartial
it's like when you start school,
it is assumed that the student is sufficiently prepared, then a grade is given based on exams.
a professor cannot assign a grade of 10 simply to the student's presence in the classroom
Στην πραγματικότητα, έχουμε καλύψει ότι:
Υπάρχει ένα μέγιστο σκορ ασφαλείας που επιτρέπουμε να λάβουν τα νέα καζίνο, εάν δεν υπάρχουν άλλες αρνητικές πτυχές. Επισημαίνουμε επίσης ένα τέτοιο καζίνο ως φρέσκο ( το οποίο, παρεμπιπτόντως, δεν είναι περίπτωση για τον Σκούμπι ) λέγοντας ότι δεν μπορούμε να το διερευνήσουμε πλήρως έως ότου το καζίνο "αποδεικνύεται από το χρόνο".
Για παράδειγμα:
"Το Apollo Bet Casino είναι ένα σχετικά νέο διαδικτυακό καζίνο, γι' αυτό είναι πολύ νωρίς για να πούμε οριστικά αν είναι εξαιρετικά κακό, τέλειο ή κάπου στο ενδιάμεσο. Γι' αυτό το έχουμε χαρακτηρίσει ως ένα φρέσκο διαδικτυακό καζίνο. Μόλις έχουμε περισσότερες πληροφορίες για αυτό το καζίνο, θα επανέλθουμε σε αυτό και θα του δώσουμε μια "κανονική" βαθμολογία."
Μου αρέσει πολύ η προσέγγισή σας, η οποία είναι πολύ εμπεριστατωμένη.
Actually, we have that covered:
There is a maximum security score we allow fresh casinos to get if there are no other negative aspects. We also mark such a casino as fresh (which is, by the way, not a case for Scooby) saying we can't fully investigate until the casino is "proven by time".
For instance:
"Apollo Bet Casino is a relatively new online casino, which is why it's too early for us to conclusively say whether it's extremely bad, perfect, or somewhere in between. That's why we've marked it as a fresh online casino. As soon as we have more information about this casino, we'll come back to it and give it a "regular" rating."
I really like your approach, which is very thorough.
Αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στο Ηνωμένο Βασίλειο
Επισυνάπτω ένα στιγμιότυπο οθόνης ενός email που ελήφθη
I'm currently in the UK
I attach a screen shot of an email received
αναλύοντας τους δύο ιστότοπους webarchive .org
στοίχημα απόλλων
στοίχημα σκούμπι
Το Apollo bet είναι το παλαιότερο
scoobybet 8.5 (ή 9) χθες (χωρίς το "νέο" λογότυπο) 4 διαφωνίες
Apollo bet, είναι παλαιότερο, βαθμολογία 7,5 με νέο λογότυπο, 0 διαφωνίες
η βαθμολογία που δίνετε είναι πολύ σημαντική για τους παίκτες
analyzing the two webarchive .org sites
apollo bet
scooby bet
apollo bet is the oldest
scoobybet 8.5 (or 9) yesterday (without the "new" logo) 4 disputes
apollo bet, is older, rating 7.5 with new logo, 0 disputes
the rating you assign is very important for players
Γεια σας, ρωτούσα για μόνιμη υπηκοότητα. Μερικές φορές, τα καζίνο αλλάζουν τις προτιμήσεις τους χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση και στοχεύω να προσδιορίσω εάν το Ηνωμένο Βασίλειο είναι πλέον μεταξύ των επιτρεπόμενων χωρών.
Εντάξει, οπότε ο λογαριασμός σας είναι πλέον κλειστός κατόπιν αιτήματος.
Hello, I was asking about permanent citizenship. Sometimes, casinos change preferences without prior notice, and I aim to determine whether the UK is now among the allowed countries.
Ok, so your account is now closed as per request.
αναλύοντας τους δύο ιστότοπους webarchive .org
στοίχημα απόλλων
στοίχημα σκούμπι
Το Apollo bet είναι το παλαιότερο
scoobybet 8.5 (ή 9) χθες (χωρίς το "νέο" λογότυπο) 4 διαφωνίες
Apollo bet, είναι παλαιότερο, βαθμολογία 7,5 με νέο λογότυπο, 0 διαφωνίες
η βαθμολογία που δίνετε είναι πολύ σημαντική για τους παίκτες
analyzing the two webarchive .org sites
apollo bet
scooby bet
apollo bet is the oldest
scoobybet 8.5 (or 9) yesterday (without the "new" logo) 4 disputes
apollo bet, is older, rating 7.5 with new logo, 0 disputes
the rating you assign is very important for players
Το γνωρίζουμε πολύ καλά και εφαρμόζουμε επίσης άλλες πηγές δεδομένων. Ειλικρινά, θα πρέπει να το συζητήσετε με οποιοδήποτε μέλος της Ομάδας Δεδομένων. Οφείλω να ομολογήσω ότι οι γνώσεις μου δεν είναι τόσο περίπλοκες γι' αυτό.
Ωστόσο, για να είναι διαφανές, κάθε δείκτης ασφάλειας εξηγείται σωστά: https://casino.guru/scooby-bet-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
We are perfectly aware of that, and we also apply other sources of data. Frankly, you would need to discuss that with any Data Team member. I have to admit, my knowledge is not so complex for that.
To keep it transparent, though, every safety index is properly explained: https://casino.guru/scooby-bet-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
"Εντάξει, οπότε ο λογαριασμός σας είναι πλέον κλειστός σύμφωνα με το αίτημα."
ναι, αλλά η επιβεβαίωση ελήφθη από ένα email που δεν είναι συνδεδεμένο με το καζίνο
Δεν το βλέπω σοβαρό
"Ok, so your account is now closed as per request."
yes but the confirmation was received from an email not connected to the casino
I don't see this as serious
πώς θα προχωρήσουμε από εδώ τώρα; αυτά τα λίγα χαλιά που έχω ζήσει ήταν μερικές εκατοντάδες ευρώ και τα έχω αποδεχτεί και προχώρησα, αλλά αυτή τη φορά είχα περισσότερα χρήματα στην πλατφόρμα και θα ήταν σημαντική απώλεια. Υπάρχει λόγος για περαιτέρω ενέργειες κατά της Vecchiato Elisabetta Trilogy Gate Limited; Μπορεί ή μπορεί το νομικό σύστημα του Κουρασάο να κάνει κάτι σχετικά με το καζίνο που καταστρέφει τα χρήματα των πελατών ή είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι μέχρι τώρα τα χρήματα έχουν ήδη ξεπλυθεί και έχουν χαθεί;
so how do we move forward from here now? those few rugs that i have experienced have been few hundred euros and i have accepted it and moved on, but this time i had more money on the platform and it would be considerable loss. Is there are point for further actions against Vecchiato Elisabetta Trilogy Gate Limited? Does or can Curacao legal system do anything about casino rugging customers money or is it safe to assume that by now money is already washed through and gone?
"Εντάξει, οπότε ο λογαριασμός σας είναι πλέον κλειστός σύμφωνα με το αίτημα."
ναι, αλλά η επιβεβαίωση ελήφθη από ένα email που δεν είναι συνδεδεμένο με το καζίνο
Δεν το βλέπω σοβαρό
"Ok, so your account is now closed as per request."
yes but the confirmation was received from an email not connected to the casino
I don't see this as serious
Βάζω στοίχημα ότι ήθελες να πεις ότι το θεωρείς σοβαρό.
Ειλικρινά, νόμιζα ότι είχατε επισημάνει την επιβεβαίωση κλεισίματος, αλλά ειλικρινά δεν έδωσα σημασία στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επειδή ακόμη και το Google Lense απέτυχε να μεταφράσει το μέρος.
Είναι περίεργο, και χωρίς λογική εξήγηση από το καζίνο, στοιχηματίζω ότι μπορούμε μόνο να μαντέψουμε το θέμα.
I bet you wanted to say you deem it serious.
Frankly, I thought you pointed out the closure confirmation, but I honestly didn't pay attention to the email address because even Google Lense failed to translate the part.
It is strange, and without a reasonable explanation from the casino, I bet we can only guess the matter.
πώς θα προχωρήσουμε από εδώ τώρα; αυτά τα λίγα χαλιά που έχω ζήσει ήταν μερικές εκατοντάδες ευρώ και τα έχω αποδεχτεί και προχώρησα, αλλά αυτή τη φορά είχα περισσότερα χρήματα στην πλατφόρμα και θα ήταν σημαντική απώλεια. Υπάρχει λόγος για περαιτέρω ενέργειες κατά της Vecchiato Elisabetta Trilogy Gate Limited; Μπορεί ή μπορεί το νομικό σύστημα του Κουρασάο να κάνει κάτι σχετικά με το καζίνο που καταστρέφει τα χρήματα των πελατών ή είναι ασφαλές να υποθέσουμε ότι μέχρι τώρα τα χρήματα έχουν ήδη ξεπλυθεί και έχουν χαθεί;
so how do we move forward from here now? those few rugs that i have experienced have been few hundred euros and i have accepted it and moved on, but this time i had more money on the platform and it would be considerable loss. Is there are point for further actions against Vecchiato Elisabetta Trilogy Gate Limited? Does or can Curacao legal system do anything about casino rugging customers money or is it safe to assume that by now money is already washed through and gone?
Οι πάροχοι αδειών Κουρασάο δεν είναι πολύ αξιόπιστοι αν με ρωτάτε. Αν αναζητάτε την απάντηση, όμως, προσπαθήστε να επικοινωνήσετε μαζί τους. Αυτή η σελίδα 👈θα πρέπει να σας βοηθήσει σε αυτό.
Ενημερώστε με αν σκοπεύετε να δοκιμάσετε, παρακαλώ.
Curacao license providers are not very reliable if you ask me. If you seek the answer, though, try to contact them. This page 👈should help you with that.
Let me know if you aim to try, please.
Άλλο ένα καζίνο απάτης. Δεν λειτουργεί για περισσότερες από 3 εβδομάδες, επικαλούμενος υποτίθεται κάποια τεχνική εργασία. Η πρόσβαση στον λογαριασμό είναι αποκλεισμένη. Απατεώνες.
Another scam casino. It has not been working for more than 3 weeks, citing supposedly some technical work. Access to the account is blocked. Scammers.
Очередное скам казино. Не работает уже больше 3 недель, ссылаясь на якобы какие то технические работы.. Заблокирован доступ к аккаунт. Скаммеры.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.