Καλή σας μέρα!
Θεωρώ ότι αυτή η κατάσταση αντικατοπτρίζει την πρόσφατη εμπειρία σας με αυτό το καζίνο, που περιγράφεται επίσης στην καταγγελία σας.
Ας μοιραστούμε το περιεχόμενό του για να δουν οι άλλοι τι έχει συμβεί: ο σύνδεσμος είναι εδώ 👈
Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι έχουμε πολύ προηγμένες διαδικασίες που εφαρμόζουμε κατά τον έλεγχο των καζίνο και τα αποτελέσματα εξηγούνται πάντα στην καρτέλα που ονομάζεται " Εξήγηση ευρετηρίου ασφαλείας ". Φυσικά, μπορώ να εστιάσω στις γενικές πτυχές των πινάκων που χρησιμοποιούμε και καλύπτονται στον οδηγό που ονομάζεται " Πώς αξιολογούμε τα διαδικτυακά καζίνο ", αλλά σίγουρα δεν θέλω να υποστηρίξω κανέναν.
Εξέτασα το παράπονό σας εν συντομία και, όπως είπα, είμαι πεπεισμένος ότι απλά πρέπει να μιλήσετε για την απογοήτευσή σας. Εντάξει.
Ειλικρινά, και το πιο σημαντικό, η καταγγελία απορρίφθηκε, πράγμα που σημαίνει ότι το καζίνο δεν θα τιμωρηθεί και καταλαβαίνω ότι εξηγήθηκε ο λόγος. Επιτρέψτε μου να παραθέσω:
"Στην πραγματικότητα, ο Ramirexxx έχει δίκιο και τα κέρδη από την κατάθεσή του με πραγματικά χρήματα φαίνεται να πιστώνονται σε ένα υπόλοιπο μπόνους για οποιονδήποτε λόγο. Πρώτον, του πιστώθηκαν δύο μπόνους - 20€ και 15€ (σειρές excel 3269 και 3270) και αυτά τα κεφάλαια μπόνους ήταν Έπειτα, ο Ramirexxx κατέθεσε πραγματικά χρήματα 35 € (σειρά excel 3394, ID 318570606) τα οποία πιστώθηκαν μετά την εξάντληση των προηγούμενων κεφαλαίων μπόνους και το υπόλοιπο του μπόνους ήταν 0 € (σειρά 3393). Τυχόν κέρδη από αυτήν την κατάθεση καταγράφηκαν ως κέρδη μπόνους.
Και το Scooby Bet Casino έχει επίσης δίκιο και πράγματι πιστώθηκε η μη αυτόματη κατάθεση των 35 € (σειρά 3522) η οποία παίχτηκε πλήρως και αργότερα άλλα δύο - €30 και €50 (σειρές 3533 και 3534).
Συμπερασματικά λοιπόν, έχετε δίκιο και οι δύο και φαίνεται ότι δεν καταλαβαίνετε ο ένας τις απόψεις του άλλου.
Δεδομένου ότι ο λογαριασμός του Ramirexxx έχει κλείσει χωρίς υπόλοιπο, δυστυχώς, δεν βλέπω κάτι για το οποίο θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε εδώ ή να μεσολαβήσουμε. Ως εκ τούτου, θα κλείσω τώρα αυτήν την καταγγελία χωρίς περαιτέρω παρέμβαση ή έρευνα. "
Καταλαβαίνω ότι αφήνει μια πικρή γεύση, αλλά για να είμαστε δίκαιοι, δεν μπορούμε να αλλάξουμε σκόπιμα τον δείκτη ασφάλειας του καζίνο αποκλειστικά με βάση τα συναισθήματά σας. Για να γίνει αυτό, θα χρειαζόμασταν ρητές αποδείξεις που σίγουρα θα άλλαζαν το αποτέλεσμα της καταγγελίας. Κλείνουμε και ταξινομούμε την καταγγελία, η οποία θα επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο θα επηρεαστεί ο Δείκτης Ασφάλειας του καζίνο. Έτσι λειτουργεί.
Ως εκ τούτου, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη διορατικότητά σας. Με τύχη, οι άλλοι δεν θα κάνουν κανένα λάθος που περιγράφεται στην καταγγελία. Αυτό επιδιώκουμε. Μέσω της κοινής χρήσης και της ταξινόμησης παραπόνων, αποστέλλεται το μήνυμα. 🙏
Αυτός είναι επίσης ο λόγος για την εμφάνιση των πιο πρόσφατων καταγγελιών απευθείας κάτω από την επισκόπηση του καζίνο - για να διατηρούνται ορατά στους παίκτες:
Good day to you!
I sense this situation reflects your recent experience with this casino, also described in your complaint.
Let's share its content to let others see what has happened: the link is right here 👈
I can assure you that we have very advanced processes we apply while reviewing casinos, and the results are always explained in the tab called "Safety index explained". Of course, I can focus on the general aspects of the matrices we use covered in the guide called "How we review online casinos", but I certainly don't want to patronize anyone.
I browsed your complaint briefly, and as I said, I'm convinced you simply need to speak up about your frustration. That's ok.
Frankly, and most importantly, the complaint was rejected, which means the casino won't be penalized, and I understand the reason was explained. Allow me to quote:
"Actually, Ramirexxx is right and winnings from his real money deposit seem to be credited to a bonus balance for whatever reason. First, he was credited two bonuses - €20 and €15 (excel rows 3269 and 3270) and these bonus funds were played. Then Ramirexxx deposited real money €35 (excel row 3394, ID 318570606) which was credited after previous bonus funds were exhausted and the bonus balance was €0 (row 3393). Any winnings from this deposit were recorded as bonus winnings.
And Scooby Bet Casino is also right and the manual deposit of €35 was indeed credited (row 3522) which was fully played and later two more - €30 and €50 (rows 3533 and 3534).
So in conclusion, both of you are right and it seems that you don't understand each other's points.
Since Ramirexxx's account has been closed with no remaining balance, unfortunately, I don't see anything that we could help with here or mediate. Therefore, I will now close this complaint without further intervention or investigation. "
I get it leaves a bitter taste, but to be fair and square, we can't deliberately change the casino's safety index solely based on your feelings. To do that, we would need explicit proof that would certainly change the result of the complaint. We close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected. That's how it works.
Thus, I'd like to thank you for your insight. With luck, others won't make any mistakes described in the complaint. This is what we seek. Through sharing and classifying complaints, the message is sent. 🙏
This is also the reason for showing the latest complaints directly under the casino's overview - to keep them visible to players:
Αυτόματη μετάφραση: