Θα ήθελα να αναφέρω τη γνώμη μου αν δεν σας πειράζει.
Είναι φυσιολογικό για τα καζίνο να στέλνουν το ίδιο «πρότυπο» σε κάθε ενδιαφερόμενο παίκτη. Δεν υπάρχουν πλέον "προσαρμοσμένα" email, αν και για τους χειριστές ζωντανής συνομιλίας, πρέπει να είναι δύσκολο. Απλώς ρίξτε μια ματιά σε πόσοι παίκτες παραπονιούνται εδώ τώρα, θα μπορούσατε να σκεφτείτε μια πρωτότυπη έκδοση μόνο για όλους εμάς εδώ; Λέω ότι δεν μπορούσα 😀.
Μετά από όλα, ζούμε στην εποχή των αυτόματων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και των chatbots. Όχι το ιδανικό, συμφωνώ.
I'd love to mention my opinion if you don't mind.
It's normal for the casinos to send the same "template" to every concerned player. No "custom" emails anymore, though for the live chat operators, it must be hard. Just take a look at how many players complain here now, would you be able to think up an original version just only for all of us here? I say I could not 😀.
We live in an age of automatic do-not-reply emails and chatbots, after all. Not ideal, I agree.