ποιο σχόλιο ή ποια άδεια;
which comment or which license?
welcher kommentar bzw welche lizenz?
κάποιος έγραψε νωρίτερα ότι υποτίθεται ότι ανακάλυψε ότι το scatter δεν έχει έγκυρη άδεια. νόμιζα ότι αναφερόσουν σε αυτό 😅 αλλά το σχόλιο έφυγε ξανά
someone wrote earlier that he supposedly found out that scatter doesn't have a valid license. thought you were referring to it 😅 but comment is gone again
da hat vorhin wer geschrieben, dass er angeblich herausgefunden hätte, dass scatter keine gültige lizenz hat. dachte du beziehst dich darauf 😅 aber kommentar ist wieder weg
Όλα τα καζίνο στέλνουν email ότι οι τρόποι πληρωμής τους είναι εκτός λειτουργίας για περίπου 30 ημέρες wtf; Συμπεριλαμβανομένων των Macropay και Sofort..... Ίσως δεν είναι λόγω του Scatterhall και του Spinpirate
The casinos are all emailing that their payment methods are down for about 30 days wtf? Including Macropay and Sofort..... Maybe it's not because of Scatterhall and Spinpirate
Die Casinos schreiben gerade alle eine Mail das ihre Zahlungsmethoden einen Ausfall für ungefähr 30 Tage haben wtf ? Darunter auch Macropay und Sofort..... Vielleicht liegt es doch nicht an Scatterhall und Spinpirate
😧😧
μπορείς να στείλεις ένα στιγμιότυπο οθόνης; Θα με ενδιέφερε πολύ!
😧😧
can you send a screenshot? I'd be really interested!
😧😧
kannst du vlt einen screenshot schicken? würd mich echt interessiern!
Ω, διαβάστε ξανά... αλλά πιστεύετε ότι αυτό δεν έχει καμία σχέση με την πληρωμή; Έχω ήδη λάβει το mail από πολλούς
Oh read over... but do you think that has nothing to do with the payout? Already got the mail from several
Oh überlesen... aber meinst du das hat keine Zusammenhänge mit der Auszahlung? Bekam die Mail jetzt schon von mehreren
Δεν μπορώ να φανταστώ, αλλά μπορώ να πω με σιγουριά αύριο
I can't imagine, but I can say for sure tomorrow
Kann ich mir nicht vorstellen aber kann ich morgen genau sagen
Θα με ενδιέφερε επίσης να ακούσω μια δήλωση από τον εκπρόσωπο. Δυστυχώς, δεν απαντά πλέον σε email
I would also be interested to hear a statement from the representative. Unfortunately, he no longer responds to emails
wäre auch auf eine Äußerung des Vertreters gespannt. Er antwortet auch nicht mehr auf E-Mails leider
σε τι ακριβως? εννοούσαν τεχνικά προβλήματα
on what exactly? they meant technical problems
auf was genau ? die meinten doch technische Probleme
Όπως σας ενημερώσαμε, αντιμετωπίσαμε ορισμένα ζητήματα συστήματος που προκάλεσαν καθυστέρηση στην επεξεργασία των πληρωμών μας. Ωστόσο, να είστε βέβαιοι ότι η ομάδα μας εργάζεται επιμελώς για να επιλύσει το πρόβλημα και να επαναφέρει τα πάντα στο σωστό δρόμο το συντομότερο δυνατό.
Προσπαθούμε πραγματικά να το κάνουμε αυτό το συντομότερο δυνατό και ελπίζω η πληρωμή σας να είναι στο λογαριασμό σας το συντομότερο δυνατό.
Αν χρειάζεστε οτιδήποτε άλλο μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Να εχεις μια ωραια μερα!
As we informed you we have experienced some system issues that have caused a backlog in our payout processing. However, please be assured that our team is working diligently to resolve the issue and get everything back on track as soon as possible.
We are really trying our best to make that happen as soon as possible and I hope your payment will be in your account in shortest possible time.
If you need anything else feel free to contact us. Have a nice day!
Πήρα ακριβώς την ίδια απάντηση από το live support 😀
I got exactly the same answer from live support 😀
exakt die gleiche antwort hab ich vom live support auch erhalten 😀
Αναμονή τώρα από 03/08 έγινε ανάληψη, ανάληψη σε άλλο site πριν μια ώρα και είναι στον λογαριασμό τώρα! Άρα κάτι δεν πάει καλά
Waiting now since 03/08 there was withdrawn, withdrawn at another site an hour ago and it's in the account now! So something is terribly wrong
Warte jetzt seit dem 8.03 da wurde ausgezahlt , vor einer Stunde bei einer anderen Seite ausgezahlt und es ist jetzt auf dem Konto ! Also irgendwas stimmt da ganz gewaltig nicht
Οπότε γνωρίζω ιστότοπους γιατί είναι φυσιολογικό να περιμένεις 5 μέρες για τα χρήματά σου. Εξαρτάται πάντα από την τράπεζα. Αλλά ναι πολύ αστείο
So I know sites because it is quite normal that you have to wait 5 days for your money. It always depends on the bank. But yeah very funny
Also ich kenne Seiten da ist das ganz normal das man 5 Tage auf sein Geld warten muss. Kommt auch immer auf die Bank drauf an. Aber ja sehr komisch
τι λέει η υποστήριξη για αυτό; γράψτε ένα mail στην υποστήριξη με θέμα From Casino Guru
what does support say about it? write a mail to the support with the subject From Casino Guru
was sagt der support dazu ? schreib am besten eine mail an den support mit dem betreff From Casino Guru
ποιο θεμα εννοεις ακριβως?
which subject do you mean exactly?
welchen Betreff meinst du genau ?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.