ναι αλλά τι ακριβώς υποτίθεται ότι είναι εκεί χαχα
yes but what exactly is supposed to be there haha
ja aber was genau da stehen soll haha
Έχω ήδη γράψει. "Από το Γκουρού του Καζίνο"
I have already written. "From Casino Guru"
habe ich geschrieben bereits. "From Casino Guru"
Αγαπητοί,
Ελπίζω αυτό το μήνυμα να σας βρει καλά. Ήθελα να αφιερώσω λίγο χρόνο για να ζητήσω συγγνώμη για την πρόσφατη απουσία μου από το κανάλι επικοινωνίας μας. Ήμουν άρρωστος και δεν μπορούσα να παρακολουθήσω τα μηνύματά σου. Ζητώ συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία μπορεί να προκάλεσε.
Ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι οι πληρωμές σας διεκπεραιώθηκαν την περασμένη εβδομάδα και θα έπρεπε να έχετε λάβει ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που να το επιβεβαιώνει. Ωστόσο, ενημερωθήκαμε ότι υπήρχε πρόβλημα με το κόλλημα των πληρωμών με το NodaPay. Αποδεχτείτε τη συγγνώμη μας για αυτήν την καθυστέρηση.
Να είστε βέβαιοι, έχουμε στείλει ξανά όλες τις πληρωμές μέσω της τράπεζάς μας και όλα θα συνεχιστούν όπως είχε προγραμματιστεί. Εκτιμούμε την πίστη σας και εκτιμούμε την κατανόησή σας σε αυτό το θέμα.
Για άλλη μια φορά, αποδεχτείτε τη συγγνώμη μου και σας εύχομαι καλή τύχη στα καζίνο μας.
Τις καλύτερες ευχές,
Scatterhall
Dear all,
I hope this message finds you well. I wanted to take a moment to apologise for my recent absence from our communication channel. I was out ill and unable to attend to your messages. I apologise for any inconvenience this may have caused.
I wanted to assure you that your payments were processed last week, and you should have received an email confirming this. However, we have been informed that there was an issue with the payments getting stuck with NodaPay. Please accept our apologies for this delay.
Rest assured, we have resent all payments via our bank, and everything will continue as scheduled. We value your loyalty and appreciate your understanding in this matter.
Once again, please accept my apologies, and I wish you the best of luck at our casinos.
Best regards,
Scatterhall
Γειά σου,
ισχύει και για το Spinpirate; Οι πληρωμές που έχουν ήδη επιβεβαιωθεί δεν φτάνουν στον λογαριασμό εκεί
Hello,
does this also apply to Spinpirate? Payments that have already been confirmed do not arrive on the account there either
Hallo,
gilt das auch für Spinpirate? Dort kommen schon bestätigte Auszahlung auch nicht auf dem Konto an
άρα αυτές οι πληρωμές στάλθηκαν ξανά; Και να γίνει καλά σύντομα, φυσικά!
so these payments were sent again? And get well soon, of course!
also wurden diese Zahlungen erneut gesendet? Und gute Besserung natürlich!
Αλήθεια πιστεύεις ότι δεν μπορείς να πάρεις πια τα χρήματα; μπορείς να με διαφωτίσεις για το άγριο φαραώ; τι έγινε σε αυτό το καζίνο;
lg
Do you really think you can't get the money anymore? can you enlighten me about the wild pharaoh thing? what happened at this casino?
lg
Meinste echt man kriegt das Geld nicht mehr ? kannst du mich über die wild pharao sache aufklären ? was war bei diesem casino ?
lg
Ναι, ναι και να είστε σίγουροι ότι θα έρθει μαζί σας σύντομα
Yes it does and please rest assured it will arrive with you soon
ναι και οι δύο πληρωμές σας αποστέλλονται και θα είμαι μαζί σας σύντομα και σας ευχαριστώ, είμαι σχεδόν πίσω στο 100%
yes both payments re sent to you and should be with you soon and thank you, I am almost back to 100% fit
Το καζίνο δεν έχει άλλα χρήματα για την άδεια και γενικά αναφέρεται ως χρεοκοπημένο
The casino has no more money for the license and generally noted as bankrupt
Das Casino hat kein Geld mehr für die Lizenz und generell als Pleite vermerkt
Μπορώ να σας δώσω τα πάντα καθαρά, ο λογαριασμός μου μόλις έλαβε μια πληρωμή!
Ο βοηθός @scatterhall λέει την αλήθεια καθώς η πληρωμή δεν ήρθε μέσω nodapay αλλά από το Xenum 😉
έτσι θα μπορείτε όλοι να δείτε τις εισόδους σας σύντομα 👍✅
I can give you the all clear, my account has just received a payment!
@scatterhall assistant is telling the truth as the payment didn't come via nodapay but from Xenum 😉
so you will all be able to see your entrances shortly 👍✅
Ich kann euch Entwarnung geben , bei mir ist gerade eben eine Zahlung am Konto eingegangen !
@scatterhall Assistent sagt die Wahrheit da die Zahlung nicht über nodapay sondern von Xenum gekommen ist 😉
also ihr werdet alle in kürze eure Eingänge sehen können 👍✅
Είμαι από την Αυστρία - η RLB δεν ξέρω αν γνωρίζετε αυτήν την τράπεζα
I'm from Austria - RLB don't know if you know this bank
Ich bin aus Österreich - RLB weiß nicht ob du diese Bank kennst
Το έχω επισημάνει πολλές φορές!
I have pointed this out many times!
darauf habe ich zig mal hingewiesen!
ούτε ο wildpharaoh. Δημοσίευσα εκείνη την ώρα
neither did wildpharaoh. I posted at the time
hatte wildpharao auch nicht. hatte ich damals gepostet
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.