Γεια,
στην πραγματικότητα αυτές οι πληροφορίες δεν βοηθούν καθόλου. Πρώτον, η τράπεζά μου πραγματοποιεί άμεσες μεταφορές, επομένως ο μόνος λόγος για τις καθυστερημένες πληρωμές είναι ο πάροχος πληρωμών με τον οποίο επιλέξατε να συνεργαστείτε.
Εάν υπάρχουν μόνιμα προβλήματα πληρωμής, ενημερώστε τους παίκτες που περιμένουν να διεκπεραιωθούν οι αναλήψεις τους.
Δεύτερον, θα χαιρόμουν πολύ να δεχτώ μια εναλλακτική μέθοδο για τις αναλήψεις μου.
Βλέπω ότι είστε ο εκπρόσωπος δημοσίων σχέσεων του καζίνο και ως εκ τούτου μόνο ο αγγελιοφόρος. Ωστόσο, χιλιάδες συγγνώμη δεν θα βοηθήσουν όταν ο πελάτης χάσει την εμπιστοσύνη του στην εταιρεία σας.
Για να αποφευχθεί περαιτέρω ζημιά στη φήμη των καζίνο, προτείνω να βελτιώσετε τα πρωτόκολλα επικοινωνίας με τους παίκτες και να επιταχύνετε τις οικονομικές συναλλαγές.
Χαιρετισμοί
Hi,
in fact this information does not help at all. Firstly my bank conducts instant transfers, so the only reason for delayed payments is your payment provider you chose to work with.
If there are lasting payment problems then please inform the players who are waiting for their withdrawals to be processed.
Secondly, I would be more than happy to accept an alternative method for my withdrawals.
I see that you are the PR representative of the casino and as such only the messanger. However, thousands of apologies will not help once the customer lost trust in your company.
To avoid further damage to the casinos reputation I recommend to enhance communication protocols with players and speed up the financial transactions.
Regards
Αυτόματη μετάφραση: