Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοScatterhall Casino - γενική συζήτηση

Scatterhall Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 29)

 από Fabi84
|
328.045 προβολές 1.852 απαντήσεις |
|
1...28 29 30...93

Just tried to register but never got an email to verify my account. Support told me thanks for stopping by but they can't help me.. nice customer service

ofc the email with special bonus offers i got immediately

Hi there. I can the most trouble cased IceCasino and Vulkan Vegas. Use these names in the CG browser to filter all relevant threads or start with the general discussions:

https://casino.guru/forum/casinos/icecasino---general-discussion/13

Mind the related threads list as well:

file

https://casino.guru/forum/casinos/vulkan-vegas-casino---general-discussion/17

file

I count 5 complaints regarding delayed payments for both casinos. And both casinos are rather big with thousands of players. Scattehall and Spinpirate show more than double the figure. I dont really see the connection here.

This thread has blown up in the last few days for a reason.

Despite, at no point the casino communicated with me and adressed a specific ongoing problem with their payment provider.

I would be happy to accept crypto as well as ewallet withdrawals which they did not offer to me as alternative payment method.

All in all this casino group just shows a lack of professionalism in regards to financial transactions.

Hello PrinceNaseem,

I understand that you had an issue with the response time and the payment processing. I'm sorry to hear that you experienced delays and inconvenience. I want to ensure that your concerns are addressed appropriately.

Please note that the processing time for bank transfers can vary depending on several factors, including the location and bank policies. Therefore, it's possible that the transfer may take longer than expected.

I hope this information helps, and I apologise again for any inconvenience you may have experienced. Please let me know if you have any further questions or concerns.

Best regards,

Scatterhall

Hi,

in fact this information does not help at all. Firstly my bank conducts instant transfers, so the only reason for delayed payments is your payment provider you chose to work with.

If there are lasting payment problems then please inform the players who are waiting for their withdrawals to be processed.

Secondly, I would be more than happy to accept an alternative method for my withdrawals.

I see that you are the PR representative of the casino and as such only the messanger. However, thousands of apologies will not help once the customer lost trust in your company.

To avoid further damage to the casinos reputation I recommend to enhance communication protocols with players and speed up the financial transactions.


Regards

Προς όλους: Οι αναλήψεις που λείπουν έφτασαν στον λογαριασμό σας σήμερα ή χθες;

lg

Αυτόματη μετάφραση:
topgk

Τα περισσότερα ναι. Δυστυχώς δεν το έχω κάνει ακόμα :C

Αυτόματη μετάφραση:

@Scatterhall

Τα λεφτά ήρθαν, αλλά τα λεφτά από το Spinpirate που τα περίμενα 2 βδομάδες δεν έχουν έρθει ακόμα. Μπορείτε να το ελέγξετε ξανά;


Όνομα χρήστη: The King

Αυτόματη μετάφραση:
Scatterhall Casino

Σας έδωσα ήδη μια υπόδειξη για το όνομα χρήστη, ίσως μπορώ να το γράψω και εδώ: nousutcom . Ποιο είναι το πρόβλημα με την επεξεργασία, πολύ περισσότερο από τους ήδη καθορισμένους χρόνους.

Αυτόματη μετάφραση:
Marzi

Έχεις δίκιο 😀 το nodapay έχει γίνει αντιπαθητικό μαζί μου στο μεταξύ 😂

Αυτόματη μετάφραση:
Chasiti

το έπιασες ? 😊

Αυτόματη μετάφραση:
Marzi

Λοιπόν, δυστυχώς 😀 Έχω παραιτηθεί για αυτήν την εβδομάδα - είμαι σίγουρος ότι τίποτα δεν θα συμβεί ούτε το Σαββατοκύριακο

Αυτόματη μετάφραση:
Scatterhall Casino

γεια, ναι, μια πληρωμή ήταν ήδη στον λογαριασμό χθες το βράδυ, οπότε σκέφτηκα ότι οι άλλες δύο πληρωμές θα έπρεπε να είχαν γίνει αμέσως! Γι' αυτό ρώτησα αν μεταφέρθηκαν και οι άλλες πληρωμές, γιατί δεν έχουν παραληφθεί ακόμα! Ίσως πρέπει να το ελέγξετε ξανά γιατί θα έπρεπε να έχουν ήδη φτάσει στον λογαριασμό! Μόλις λείπουν 2 πληρωμές!

Με θερμούς χαιρετισμούς

Ναταλία / Όνομα χρήστη:TinoElina

Αυτόματη μετάφραση:

Δεν έχω λάβει τίποτα ακόμα, οπότε πιστεύω ότι θα φτάσουν τη Δευτέρα

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
TinoElina

ναι, θα ήταν κατανοητό ότι οι άλλες δύο πληρωμές θα ήταν σύντομα στον λογαριασμό σας 😶🤔

Κράτα μας ενήμερους

Αυτόματη μετάφραση:
Marzi

Πόσος χρόνος έχει πραγματικά περάσει για εσάς από την 1η πληρωμή σας μέχρι την 14η; 😅 Όλα φέτος;

Το νήμα μας είναι πλέον το νούμερο 1 των τρεχόντων καυτών θεμάτων 😂

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Chasiti

Ίσως έρχεται ακόμα σήμερα - κρατήστε τα δάχτυλά σας σταυρωμένα 👍

αλλιώς σίγουρα τη Δευτέρα 👌

Αυτόματη μετάφραση:
Chasiti

Οι τελευταίες εβδομάδες ήταν υπέροχες, είχα έως και 3 πληρωμές την εβδομάδα - πριν από αυτό ήταν κουραστικό και τώρα διαρκεί ξανά...


ναι όλα φέτος ☺️

Αυτόματη μετάφραση:
Marzi

Αυτό ακούγεται ωραίο 🙂 ούτε 2 πληρωμές την εβδομάδα θα ήταν κακό. σκοπεύεις να συνεχίσεις να παίζεις εκεί;

Αυτόματη μετάφραση:
Chasiti

Ναι, μου αρέσει ο ίδιος ο ιστότοπος - το μπόνους επίσης - το θέμα με την πληρωμή είναι λίγο ενοχλητικό...


Παλιά έπαιζα πολύ στο N1 αλλά δυστυχώς δεν υπάρχουν πια στην Αυστρία...


εχετε καποια συσταση?

Αυτόματη μετάφραση:

First withdrawl took 18 days, other more then 10 days.

Now the withdrawl is pending again for 5 businessdays, this is way to long at this rate it takes ages certainly if you have a bigger ammount that gets paid in parts of 500

Scatterhall please speed up the process and make your costumers happy

gambler81

Ναι, ούτε εγώ το καταλαβαίνω - έτσι εκνευρίζεις τους πελάτες σου και είναι κρίμα για αυτό το καζίνο...

από τη μια πρέπει να είσαι χαρούμενος που παίρνεις τα λεφτά...

Αυτόματη μετάφραση:
1...28 29 30...93
Μετάβαση στη σελίδααπό 93 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα