πριν από 7 μήνες
Γεια σου Romi, το κατάλαβα! Ευχαριστώ! Πολλή αγάπη! ❤
Hey Romi, got it! Thanks! Much love! ❤
0
Γεια σου Romi, το κατάλαβα! Ευχαριστώ! Πολλή αγάπη! ❤
Hey Romi, got it! Thanks! Much love! ❤
Υπέροχα νέα, χαίρομαι που τελικά πήρες τα χρήματά σου και τώρα μπορείς να είσαι ευτυχισμένος. Και οι δύο αποσύρσεις ήρθαν ταυτόχρονα τόσο διπλή χαρά. 😀 ☘️
Τέλος πάντων, θα μείνεις εδώ και θα παίξεις ξανά; 🙂
Great news, I'm glad you finally got your money and you can now be happy. Both withdrawals came in the same time so double joy. 😀 ☘️
Anyway, will you stay here and play again ? 🙂
Όσο για αυτό το καζίνο, θα ήταν καλύτερο να συνεχίσουμε τη συζήτηση για αυτό ξανά στο επίσημο νήμα για το συγκεκριμένο καζίνο, ώστε να μην ανακατευτούμε άσκοπα περαιτέρω εδώ.
Τέλος πάντων, μιας και πήρες και καλά νέα εδώ, ήταν μια υπέροχη μέρα για σένα και ελπίζω να σου αρέσουν τα χρήματα. 🎉🤗☘️
As for this casino, it will be best if we keep the conversation about it again in the official thread for that particular casino so that we don't mix unnecessarily further here.
Anyway, since you also got good news here, it was a great day for you and I hope you enjoy the money. 🎉🤗☘️
Πήγα να ενημερώσω το παράπονο, αλλά ο Nick έχει την παλαιότερη ανάρτησή μου στο Αναμονή για έγκριση για 4 ημέρες ή κάτι τέτοιο, οπότε δεν μπορώ να προσθέσω σε αυτό. Μπορείτε να ενημερώσετε τον Nick ότι έλαβα την πληρωμή μου σήμερα, ώστε να μπορεί να ενημερώσει την κατάσταση; Δεν με αφήνει να το σχολιάσω ή να το ενημερώσω. Ευχαριστώ πολύ! ❤
I went to update the complaint but Nick has my older post on Waiting to be approved for 4 days or something so I cant add to it. Can you let Nick know that I received my payment today so he can update the status? It doesnt let me comment or update it. Thanks alot! ❤
Σίγουρα ενημέρωσα τον Nick, αλλά θα μπορούσατε να μου δείξετε τι ακριβώς λέει ή σας δείχνει όταν θέλετε να δημοσιεύσετε ότι πήρατε τα χρήματα και γιατί δεν σας αφήνει; Καλό θα ήταν να το εξαλείψεις αν είναι κάποιο λάθος γιατί θα μπορούσες να γράψεις κανονικά ότι πήρες χρήματα.
Ωστόσο, μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να δείτε αν δεν έχετε αποσυνδεθεί, γιατί δεν πρέπει να έχει καμία σχέση με το γεγονός ότι δεν έχει εγκριθεί.
Ευχαριστώ πολύ. 🙂
Sure I let Nick know, but could you show me what specifically it says or shows you when you want to post that you got the money and why it doesn't let you ? It would be good to eliminate this if it is some mistake because you should be able to write normally that you got money.
However, you can also try to see if you are not logged out, because it should have nothing to do with the fact that it is not approved.
Thank you very much. 🙂
Αναμένεται έγκριση και απάντηση γκουρού του καζίνο. Λέει ότι ο γκουρού του καζίνο έχει 1 ημέρα για να απαντήσει και εξετάζει την υπόθεση. Εντάξει ❤
It sais waiting for approval and casino guru reply. Says casino guru has 1 day to respond and is examining the case. Ok ty ❤
Ναι, αλλά θα πρέπει να μπορείτε να γράψετε άλλη ανάρτηση. Δεν πειράζει που περιμένει έγκριση. Οπότε μη διστάσετε να ξαναγράψετε ότι έχετε ήδη λάβει τα χρήματα και θα πρέπει να σταλούν κανονικά και θα έχετε 2 μηνύματα που περιμένουν έγκριση. Μπορείτε να το δοκιμάσετε παρακαλώ; 🤗😎🎉
Yes, but you should be able to write another post. Never mind that it's waiting for approval. So feel free to write again that you have already received the money and it should be sent normally and you will have 2 messages waiting for approval. Can you try that please? 🤗😎🎉
Βλέπω ότι τα κατάφερες. Τέλεια σε ευχαριστώ. Ο Νικ θα μπορεί τώρα να κλείσει την καταγγελία. Σας εύχομαι πολλές ακόμη επιτυχημένες συνεδρίες στο μέλλον. 😀 ☘️
I see you made it. Perfect, thank you. Nick will now be able to close the complaint. I wish you many more successful sessions in the future. 😀 ☘️
Μάλλον θα τους δώσω άλλη μια ευκαιρία. Ας δούμε πόσο γρήγορα πληρώνουν αν χτυπήσω αφού γίνει η επαλήθευση. Δεν μου αρέσει να παραπονιέμαι, αλλά έπρεπε να το κάνω εκείνη τη στιγμή. 🙁
I guess I will give them another chance. Lets see how fast they pay if I hit after verification is done. I dont liek complaining but had to that time. 🙁
Ναι, θα σας δώσω άλλη μια δοκιμή, ας δούμε μετά την επαλήθευση πόσο γρήγορα θα είναι. Ευχαριστώ! Είμαι μικροπαίχτης, οπότε το καζίνο σας μου φαίνεται καλό. 🙂 Και μπορώ να χρησιμοποιήσω το vpn για μερικούς κουλοχέρηδες, αν δεν μπορώ να έχω πρόσβαση σε αυτούς, καθώς επιτρέπεται.
Yes I will give you guys another try, lets see after verification how fast it will be. Thanks! I am a micro player so your casino seems good to me. 🙂 And I can use vpn for some slots, if I cant access them, since its allowed.
Χαιρετισμούς belloelton249!
Σας ευχαριστούμε που μοιραστήκατε τα σχόλιά σας.
Η ομάδα μας δεσμεύεται να παρέχει κορυφαίες υπηρεσίες και μια συναρπαστική εμπειρία παιχνιδιού για όλους τους παίκτες.
Να θυμάστε ότι η ικανοποίησή σας είναι η προτεραιότητά μας, επομένως αν αντιμετωπίσετε ποτέ οποιεσδήποτε προκλήσεις, μη διστάσετε να απευθυνθείτε στην ομάδα υποστήριξής μας για βοήθεια. Είμαστε εδώ για να διασφαλίσουμε ότι ο χρόνος σας μαζί μας δεν είναι καθόλου ευχάριστος.
Ευχαριστούμε που μας επιλέξατε και ανυπομονούμε να ξεπεράσουμε τις προσδοκίες σας!
Τις καλύτερες ευχές,
Εκπρόσωπος καζίνο Rolling Slots
Greetings belloelton249!
Thank you for sharing your feedback.
Our team is committed to providing top-notch service and an exciting gaming experience for all players.
Remember, your satisfaction is our priority, so if you ever encounter any challenges, don't hesitate to reach out to our support team for assistance. We're here to ensure that your time with us is nothing short of enjoyable.
Thank you for choosing us, and we look forward to exceeding your expectations!
Best regards,
Rolling Slots Casino Representative
Μάλλον θα τους δώσω άλλη μια ευκαιρία. Ας δούμε πόσο γρήγορα πληρώνουν αν χτυπήσω αφού γίνει η επαλήθευση. Δεν μου αρέσει να παραπονιέμαι, αλλά έπρεπε να το κάνω εκείνη τη στιγμή. 🙁
I guess I will give them another chance. Lets see how fast they pay if I hit after verification is done. I dont liek complaining but had to that time. 🙁
Φυσικά εξαρτάται από εσάς πώς θα αποφασίσετε και πιστεύω ακράδαντα ότι τα πράγματα θα είναι καλύτερα τώρα. Έχετε καταφέρει να κερδίσετε και περιμένετε για απόσυρση ή πρόκειται να παίξετε;
Τι κουλοχέρηδες παίζετε όπου χρησιμοποιείτε VPN; 😀 😊
Of course it's up to you how you decide and I firmly believe that things will be better now. Have you managed to win and are you waiting for a withdrawal or are you just about to play ?
What slots do you play where you use VPN ? 😀 😊
Ωραία έχετε κάποιο συγκεκριμένο αγαπημένο κουλοχέρη;
Όταν παίζετε εκεί, μη διστάσετε να μοιραστείτε τις εμπειρίες σας, κάτι που σίγουρα θα είναι ευπρόσδεκτο.
Καλή τύχη. ☘️
Great do you have a specific favourite slot ?
When you play there, feel free to share your experiences, which will certainly be welcome.
Good luck. ☘️
Μου αρέσουν οι κουλοχέρηδες Gamomat. Είναι δύσκολο να βρεθούν. Αφαίρεσα τις κακές κριτικές τόσο για το MrBet όσο και για το Rolling. Το πρόβλημα του MrBet είναι ότι είναι εντός προγράμματος. Θα δούμε πώς θα πάει. Ευχαριστώ Jaro!
I like Gamomat slots. They hard to find. I removed bad reviews for both MrBet and Rolling. MrBet problem is they on schedule. Will see how it goes. Thanks Jaro!
Λοιπόν, μπορείτε να γράψετε μια νέα κριτική ή μπορείτε να την επεξεργαστείτε εάν αλλάξει η γνώμη σας, ώστε να μπορείτε να το λύσετε ούτως ή άλλως.
Σχετικά με τους κουλοχέρηδες, είναι πολύ ασυνήθιστος πάροχος παιχνιδιών, δεν έχω ακούσει τόσα πολλά γι 'αυτό, αλλά φυσικά, μπορεί να είναι πολύ ωραίο.
Τέλος πάντων, είμαι περίεργος πώς θα καταφέρεις να αποσυρθείς τώρα, πες μου. 🙂
Well then, you can write a new review, or you can edit it if your opinion changes, so you can solve it anyway.
About the slots, it's quite an unusual game provider, I haven't heard that much about it but of course, it can be quite nice.
Anyway, I'm curious how you'll manage to withdraw now, let me know. 🙂
Κατέθεσα $30 και έπαιξα το 3 φορές το υπόλοιπο, αλλά το καζίνο και η εξυπηρέτηση πελατών δεν με αφήνουν να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου. Είπαν ότι δεν υποστήριξαν τη μέθοδο ανάληψης, παρόλο που με άφησαν να κάνω κατάθεση μέσω της ίδιας μεθόδου. Μου ζητούν να καταθέσω ξανά χρησιμοποιώντας διαφορετική μέθοδο και να στοιχηματίσω ξανά 3 φορές το υπόλοιπο, διαφορετικά δεν θα με αφήσουν να αποσύρω τα τρέχοντα κέρδη μου. Οποιαδήποτε συμβουλή?
I deposited $30 and played the 3x the balance but the casino and customer service won't let me withdraw my money. They said that they didn't support my withdrawl method even though they let me deposit through the same method. They're asking me to deposit again using a different method and to wager 3x the entire balance again otherwise they will not let me withdraw my current winnings. Any advice?
Κατέθεσα $30 και έπαιξα το 3 φορές το υπόλοιπο, αλλά το καζίνο και η εξυπηρέτηση πελατών δεν με αφήνουν να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου. Είπαν ότι δεν υποστήριξαν τη μέθοδο ανάληψης, παρόλο που με άφησαν να κάνω κατάθεση μέσω της ίδιας μεθόδου. Μου ζητούν να καταθέσω ξανά χρησιμοποιώντας διαφορετική μέθοδο και να στοιχηματίσω ξανά 3 φορές το υπόλοιπο, διαφορετικά δεν θα με αφήσουν να αποσύρω τα τρέχοντα κέρδη μου. Οποιαδήποτε συμβουλή?
I deposited $30 and played the 3x the balance but the casino and customer service won't let me withdraw my money. They said that they didn't support my withdrawl method even though they let me deposit through the same method. They're asking me to deposit again using a different method and to wager 3x the entire balance again otherwise they will not let me withdraw my current winnings. Any advice?
Προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών μέσω ταχυδρομείου ή η ζωντανή υποστήριξη σάς έδωσε αυτήν την απάντηση; Θα πρέπει να αναφέρεται στους όρους και τις προϋποθέσεις ποιες μεθόδους πληρωμής θα πρέπει να επιτρέπεται να χρησιμοποιείτε για καταθέσεις και αναλήψεις επίσης.
Εν πάση περιπτώσει, εάν πιστεύετε ότι χρειάζεστε βοήθεια από την ομάδα μας, ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να υποβάλετε μια καταγγελία.
Have you tried to contact customer support by mail, or did live support give you this answer? It should be stated in their terms and conditions which payment methods you should be allowed to use for deposits and withdrawals as well.
Anyway, if you feel you need some help from our team, please follow this link to file a complaint.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.