Συγγνώμη. Δεν θέλω να είμαι αρνητικός, αλλά μάλλον θα άρχιζα να είμαι. Σου έχω ήδη πει τι θα έκανα στη θέση σου, οπότε δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσα να πω. 🙁
I'm sorry. I don't want to be negative, but I'd probably be starting to be. I've already told you what I would do in your position, so I don't know what more I could say. 🙁
😂😂😂 Έστειλα email και στους 6 ιστότοπους και το email μου επανήλθε… Έκανα μια έρευνα στο Zendesk και διαπίστωσα ότι δεν συνδέονται με τον ιστότοπο, είναι απλώς υποστήριξη πελατών. Έτσι, όταν τους στέλνουμε μήνυμα, μεταδίδουν το μήνυμα σε κάποιον άλλο που μεταδίδει σε άλλο άτομο. Έχω χάσει κάθε ελπίδα. Απλά στη μαύρη λίστα τους. Έστειλα μήνυμα χθες το βράδυ και μου απάντησαν "αν δεν είναι Δευτέρα, στείλτε τους μήνυμα πίσω"
😂😂😂 I emailed all 6 sites and my email got bounced back… i did a lil research on Zendesk and found that they are not connected to the site, they just customer support. So when we message them they relay the message to someone else that relays to another person. I’ve lost all hope. Just black list them already. I messaged last night and they replied with "if it’s not in Monday then message them back"
Όχι ακόμα mate μου λένε συνέχεια είναι το τέλος της ημέρας σήμερα που είναι ήδη εκεί. Χαχαχα. Αλλά μην ανησυχείς, είμαι επίμονος, είμαι σε chat κάθε 8 ώρες για να παρενοχλώ όλους lol
Not yet mate all they keep saying to me is end of day today which it's already there. Lol. But don't worry I'm persistent I'm in chat every 8 hours to harass everyone lol
Μου φαίνεται ότι πάντα ξέρουν πώς να ηρεμούν λίγο τον παίκτη, αλλά αν είναι η 10η φορά που σου γράφουν κάτι τέτοιο, μάλλον δεν θα το έπαιρνα πολύ στα σοβαρά μέχρι να δω τα λεφτά στον λογαριασμό μου. Καταλαβαίνω ότι αν υπήρχε πρόβλημα με τον πάροχο πληρωμών και πρέπει να εισάγουν τις αναλήψεις χειροκίνητα, δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα, αλλά για να πάρει ένα μήνα, νομίζω ότι είναι υπερβολικό. Δηλαδή ακόμα δεν έχεις λάβει τα χρήματα;
It seems to me that they always know how to calm the player down a bit, but if it's the 10th time they've written something like that to you, I probably wouldn't take it too seriously anymore until I've seen the money in my account. I understand that if there was a problem with the payment provider and they have to enter the withdrawals manually, it's not the easiest thing to do, but for it to take a month, I think that's too much. So you still haven't received the money ?
Γεια σας 👋 σε όλους, έχω κι εγώ ένα παράπονο εναντίον του RocknReels6, το δικό μου είναι παρόμοιο στο ότι δεν είχα ποτέ ένα πρόβλημα μαζί τους και στην πραγματικότητα τους χαρακτήρισα το αγαπημένο μου καζίνο, αλλά στη συνέχεια κέρδισα 500 $ με έκπτωση στις 20 Απριλίου και ακόμα έχω καταφύγιο Δεν έλαβα χρήματα, έχω στιγμιότυπα οθόνης και λέει επιτυχία, αλλά όχι χρήματα, ρώτησα την τράπεζα εάν είχαν επισημάνει ή ακυρώσει πληρωμές, αλλά τίποτα. Θέλετε απλώς να μάθετε ποιες είναι οι επιλογές μου στην προσπάθεια να φέρω αυτό το κέρδος στον τραπεζικό μου λογαριασμό;
Hi there 👋 all, I've got a complaint against RocknReels6 too, myne is similar in that I never had one problem with them and actually rated them my favourite casino, but then I won $500 off them on the 20th of April and still haven't received any funds, I have screenshots and it says success but no money, I've asked the bank if they had flagged or cancelled any payments, but nothing. Just want to know what my options are into trying to get this winning into my bank account?
Γεια, έχω μετακινήσει την ανάρτησή σας κάτω από το καζίνο όπου μπορείτε να δείτε ότι βρίσκεστε στην ίδια κατάσταση με άλλους παίκτες που περιμένουν το ίδιο με εσάς. Έχετε λάβει επίσης απαντήσεις ότι το καζίνο σας έχει στείλει χρήματα ή ότι θα τα έχετε σε 2 ημέρες ή μέχρι το τέλος της εβδομάδας ή κάτι τέτοιο; Σας εξήγησαν τι κρύβεται πίσω από την όλη καθυστέρηση;
Τέλος πάντων, βλέπω ότι έχετε κάνει καταγγελία και ελπίζω ότι η ομάδα μας μπορεί να σας βοηθήσει.
Αν έχετε ενημέρωση ενημερώστε με οπωσδήποτε.
Hi, I've moved your post under the casino where you can see that you are in the same situation as other players who are waiting around the same as you. Have you also received any replies that the casino has sent you money or that you will have it in 2 days or by the end of the week or something like that ? Did they explain to you what is behind the whole delay ?
Anyway, I see that you have filed a complaint and I hope that our team can help you.
If you have an update let me know for sure.
Ναι Jaro σίγουρα έκανα χωρίς καμία απάντηση από αυτούς, συνήθως απαντούν αλλά αργά, όχι αυτή τη φορά, μπορώ να σας δείξω όλες τις απαντήσεις μου αν θέλετε;
Yeah Jaro I surely did without any reply from them at all, usually they reply but slowly, not this time, I can show you all my replies if you want?
Αυτό μόλις συνέβη παιδιά, ο λογαριασμός πιστώθηκε εκ νέου; Τώρα δεν είναι δυνατή η ανάληψη ή η προσθήκη τραπεζικού λογαριασμού, καθώς διαγράφηκε από τον λογαριασμό μου
this just happened guys, account was re credited ? Now can’t withdraw or add a bank account as it was deleted off my account
Δεν υπάρχει κανένας τρόπος στο διάολο κάνω κλικ στην ανάληψη λογαριασμού.... αυτός είναι μάλλον ο ύπουλος τρόπος να μην μας πληρώσουν κ.λπ. Μου είπαν ότι το πρόβλημα του τραπεζικού λογαριασμού είναι με την ομάδα πληρωμών και θα λάβουμε ένα email όταν επιλυθεί 🙄
There is no way in hell I am clicking withdraw account.... that's probably their sneaky way of not paying us etc. I've been told the bank account issue is with the payment team and we will receive an email when it's resolved 🙄
Όχι ποτέ, έχει πλέον πάει η επιλογή όπου μπορείτε να επιλέξετε κρυπτογράφηση ή τραπεζική μεταφορά. Το δικό μου μου επιτρέπει μόνο να κάνω Ανάληψη λογαριασμού και δεν το πατάω μέχρι να μάθω τι θα συμβεί αφού το επιλέξω.
No never, the option has now gone where you can select crypto or bank transfer. Mine only allows me to Withdraw Account and I'm not pressing that until I know what happens after I select that.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.