Επομένως, δεν υπάρχει αναδυόμενη ειδοποίηση όταν επισκέπτεστε τον ιστότοπό τους; Βρίσκεστε στην Αυστραλία; Αν όχι, τότε ίσως οι rocknreels σταματούν μόνο όλες τις εμπορικές δραστηριότητες με Αυστραλούς παίκτες;
So there’s no pop up notice when you go on their website? Are you guys based in Australia? If not then maybe rocknreels are only ceasing all trading activities with Australian players?
Μπήκα στη σελίδα και δεν είδα τέτοιες πληροφορίες. Όχι, δεν έχουμε έδρα στην Αυστραλία, αλλά η Romi το έχει δώσει στην ομάδα μας να το ελέγξει και θα δούμε τι θα μάθουν, αν θα είναι συνολικά και θα το κλείσουν ή είναι μόνο για ορισμένες χώρες.
Ευχαριστώ πάντως για το screenshot.
I came to the page and didn't see any such information. No we are not based in Australia, but Romi has given it to our team to check and we will see what they find out, whether it will be overall and they will close it or it is only for certain countries.
Anyway thanks for the screenshot.
Παιδιά.
Άργησα λίγο στο πάρτι αλλά βρίσκομαι στην ίδια βάρκα που φαίνεστε όλοι. Τοποθετείται από τις 15 Απριλίου μέχρι στιγμής.
Είχα μια ανάρτηση στο Facebook πριν από μερικές εβδομάδες, η οποία διαγράφηκε παράξενα από τη σελίδα υποδοχής.
Απόψε προσπάθησα να δημοσιεύσω σε μερικές ομάδες και δεν νομίζω ότι καμία από αυτές ενέκρινε τη δημοσίευσή μου σχετικά με τους Rocknreels. Σίγουρα συμβαίνουν κάποια περίεργα πράγματα εδώ.
Είμαι απολύτως στο μυαλό μου εδώ. Αλλά απλά δεν καταλαβαίνω γιατί μας κορδεύουν όλη μέρα με τη μέρα; Και γιατί δεν μας έχουν κλειδώσει όλους από τους λογαριασμούς μας όπως φαίνεται ότι έκαναν σε άλλους. Αυτό μου δίνει ελπίδα να κολλήσω, αν μη τι άλλο.
Εν πάση περιπτώσει, θα φτιάξω μια ομάδα στο Facebook αύριο, θα τραβήξω ένα στιγμιότυπο οθόνης και θα δημοσιεύσω το στιγμιότυπο οθόνης εδώ για να μπορέσετε όλοι να εγγραφείτε και να προσκαλέσετε άλλους που δεν είναι σε αυτό το φόρουμ.
Ας συνενωθούμε σε αυτό και τουλάχιστον ας πούμε εκεί έξω ότι αν συνδεθούν τα Rocknreels και Royalreels (και ίσως ακόμη και τα thepokies), οι χρήστες αυτών των άλλων δύο ιστότοπων θα μπορούσαν να ακολουθήσουν παρόμοια πορεία.
Yo guys.
I'm a bit late to the party but I'm in the same boat as you all seem to be. Been strung along since 15th April so far.
I had a post going on Facebook a couple of weeks back which was weirdly deleted by the host page.
Tonight I tried to post in a few groups and I don't think ANY of them approved my post regarding Rocknreels. There's definitely some weird stuff going on here.
I'm absolutely at my wits end here. But I just don't understand why they are stringing us all along day by day for? And why they haven't just locked us all out of our accounts like they seem to have done to others. That gives me hope to cling on to, if anything.
Anyway, I'll make a group on Facebook tomorrow, screenshot it, and post the screenshot here so that you all can join and invite others that aren't on this forum.
Let's band together on this one and at the very least get the word out there that if Rocknreels and Royalreels (& maybe even thepokies) are connected, that users of those other two sites could be heading down a similar path.
Βλέπω ότι έκανες καλά και άρχισες αμέσως μια καταγγελία.
Αλλά βλέποντας ότι το καζίνο πρόκειται να κλείσει, αναρωτιέμαι πώς θα χειριστούν την όλη κατάσταση. Βλέπω ότι λαμβάνετε τις ίδιες ακριβώς πληροφορίες κάθε μέρα με τους παίκτες πριν από εσάς, οπότε μάλλον δεν θα σας ρωτήσω τι σας έδωσε το καζίνο ως λόγο για τον οποίο δεν έχετε ακόμη τα χρήματά σας.
Ωστόσο, η ελπίδα πεθαίνει τελευταία και σίγουρα δεν θα τα παρατούσα και θέλω να πιστεύω ότι το καζίνο θα κάνει τελικά το σωστό και θα δώσει στον καθένα αυτό που δικαιωματικά του ανήκει.
I see you did a good thing and immediately started a complaint.
But seeing as the casino is going to close, I wonder how they're going to handle the whole situation. I see that you have been getting the exact same information every day as the players before you, so I probably won't ask you what the casino has given you as a reason why you don't have your money yet.
However, hope dies last and I would certainly not give up and I want to believe that the casino will eventually do the right thing and give everyone what is rightfully theirs.
Αν το διαβάσετε σωστά, λέει ότι κλείνουν 2/3/4. Τα μέσα 5 και 6 θα είναι ακόμα ανοιχτά. Όσο για τα λεφτά, έκανα ανάληψη 19/04 και από τότε περιμένω. Κάπου έχω διαβάσει ότι μπορεί να διαρκέσει έως και ένα μήνα ακόμα περισσότερο εάν το όριο ανάληψης έχει καλύψει την ικανότητά του. Ξέρω ότι τα rocknreel είναι καλά, αλλά δεν είμαι σίγουρος γιατί καθυστερούν. Ελπίζω να πληρωθούμε όλοι σύντομα.
If you guys read it properly, it says 2/3/4 are closing. Mean 5 and 6 will still be open. As for the money, I withdrew 19/04 and have been waiting ever since. I’ve read somewhere that it can take up to a month even more if the withdraw threshold has met its capacity. I know rocknreels are good but not sure why they delaying. Hope we all get paid soon.
Υπάρχουν περισσότεροι λόγοι lol με θυμώνει και θέλω να το ανακτήσω αλλού.
There's more reasons lol just makes me angry and want to recoup it elsewhere.
Αν το διαβάσετε σωστά, λέει ότι κλείνουν 2/3/4. Τα μέσα 5 και 6 θα είναι ακόμα ανοιχτά. Όσο για τα λεφτά, έκανα ανάληψη 19/04 και από τότε περιμένω. Κάπου έχω διαβάσει ότι μπορεί να διαρκέσει έως και ένα μήνα ακόμα περισσότερο εάν το όριο ανάληψης έχει καλύψει την ικανότητά του. Ξέρω ότι τα rocknreel είναι καλά, αλλά δεν είμαι σίγουρος γιατί καθυστερούν. Ελπίζω να πληρωθούμε όλοι σύντομα.
If you guys read it properly, it says 2/3/4 are closing. Mean 5 and 6 will still be open. As for the money, I withdrew 19/04 and have been waiting ever since. I’ve read somewhere that it can take up to a month even more if the withdraw threshold has met its capacity. I know rocknreels are good but not sure why they delaying. Hope we all get paid soon.
Ναι, το είδα, σύμφωνα με το στιγμιότυπο οθόνης. Είστε επίσης στην ίδια κατάσταση με τους προηγούμενους παίκτες, κάτι που δεν ζηλεύω και αν έχετε πρόβλημα θα πρέπει οπωσδήποτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να κάνετε καταγγελία.
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να επιλύσουν μια ανάληψη και έχετε ήδη περάσει αυτό το διάστημα, οπότε αν θέλετε να είστε σίγουροι, μπορείτε να το κάνετε τώρα και να το ανοίξετε.
Αν σε ενδιαφέρει, εδώ είναι το link.
Εύχομαι σε όλους καλή τύχη. ☘️
Yes I saw that, according to the screenshot. You are also in the same situation as the previous players, which I don't envy and if you have a problem you should definitely contact us and file a complaint.
As mentioned before, we give casinos 14 days to resolve a withdrawal and you are already over that time, so if you want to be sure, you can do so now and open it.
If you are interested, here is the link.
I wish everyone the best of luck. ☘️
Βλέπω ότι πριν από δύο εβδομάδες δεν ήρθαν κεφάλαια 😞
Seen that one two weeks ago funds didn't come 😞
Λοιπόν, μένει μια μέρα και λίγο για το καζίνο να απαντήσει στο παράπονό μου και καθώς δεν έχουν έρθει σε επαφή ακόμη, δεν νομίζω ότι θα αγνοήσουν τα πάντα και για κάποιο λόγο να βάλουν όλους τους παραλήπτες ανάληψης σε απογοήτευση, είναι γελοίο και δεν κάνουν τίποτα για να το αλλάξουν αυτό.
Well it's down to one day and a bit for the casino to reply to my complaint and as they have not made contact yet I don't think they will there just ignoring everything and for some reason stringing all withdrawal recipients on its frustrating it's ridiculous and they are doin nothing to change that.
αυτό είναι το μήνυμα που έλαβα σήμερα, αν δεν είναι μέσα μέχρι την Παρασκευή, τότε θα τα παρατήσω και θα συνεχίσω… 😞
this the message I got today, if it’s not in by Friday then imma give up and move on… 😞
Μόλις περάσουν όλα τα μηνύματα, είναι σαφές ότι δεν υπάρχει πληρωμή. Βρέθηκε επίσης μια επιστολή από την αυστραλιανή κυβέρνηση με ημερομηνία Φεβρουάριο του 2023. Θα είναι θαύμα αν δούμε κάτι. Έστειλα email στον κάτοχο της άδειας και στην εταιρεία rocknreels χωρίς απάντηση. Πιάνοντας καλαμάκια για να είμαι ειλικρινής.
Just going through all the messages, it’s clear that there’s no payment coming. Also found a letter from the Australian gov dated feb 2023. It’ll be a miracle if we see anything. I’ve emailed the license holder and the company rocknreels with no reply. Gripping straws to be honest.
Λοιπόν, μένει μια μέρα και λίγο για το καζίνο να απαντήσει στο παράπονό μου και καθώς δεν έχουν έρθει σε επαφή ακόμη, δεν νομίζω ότι θα αγνοήσουν τα πάντα και για κάποιο λόγο να βάλουν όλους τους παραλήπτες ανάληψης σε απογοήτευση, είναι γελοίο και δεν κάνουν τίποτα για να το αλλάξουν αυτό.
Well it's down to one day and a bit for the casino to reply to my complaint and as they have not made contact yet I don't think they will there just ignoring everything and for some reason stringing all withdrawal recipients on its frustrating it's ridiculous and they are doin nothing to change that.
Μόλις περάσουν όλα τα μηνύματα, είναι σαφές ότι δεν υπάρχει πληρωμή. Βρέθηκε επίσης μια επιστολή από την αυστραλιανή κυβέρνηση με ημερομηνία Φεβρουάριο του 2023. Θα είναι θαύμα αν δούμε κάτι. Έστειλα email στον κάτοχο της άδειας και στην εταιρεία rocknreels χωρίς απάντηση. Πιάνοντας καλαμάκια για να είμαι ειλικρινής.
Just going through all the messages, it’s clear that there’s no payment coming. Also found a letter from the Australian gov dated feb 2023. It’ll be a miracle if we see anything. I’ve emailed the license holder and the company rocknreels with no reply. Gripping straws to be honest.
Τι είδους γράμμα ήταν, αν μου επιτρέπεται; Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς με αυτό.🤷♀️
Προσπαθώ πάντα να είμαι θετικός μέχρι το τέλος, ας πούμε. Ας ελπίσουμε λοιπόν ότι όλα τα προβλήματα θα λυθούν σύντομα.
What kind of letter was it, if I may? I don't understand what you mean by that.🤷♀️
I always try to stay positive until the end, let's say. So hopefully all the issues will be solved soon.
Δεν αρκεί αυτό για να υποβάλετε καταγγελία;
Νομίζω ότι θα ήταν ένα καλό βήμα ώστε αν το καζίνο δεν πλήρωνε και δεν προσπαθούσε να επιλύσει τίποτα, θα έπαιρνε μαύρους πόντους και ο δείκτης ασφάλειας θα μειωνόταν.
Φυσικά, εξακολουθούμε να εργαζόμαστε με το γεγονός ότι η ομάδα μας θα προσπαθήσει να έρθει σε επικοινωνία με το καζίνο για να εξηγήσει τι συμβαίνει και θα μπορούσε ενδεχομένως να αποδειχθεί καλά.
Τι νομίζεις, είσαι μέσα;
Isn't that enough to file a complaint ?
I think it would be a good step so that if the casino did not pay and did not try to resolve anything, it would get black points and the safety index would be lowered.
Of course, we are still working with the fact that our team would try to get in communication with the casino to explain what is going on and it could possibly turn out well.
What do you think, are you in?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.