Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοRoby Casino - γενική συζήτηση

Roby Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

8.036 προβολές 57 απαντήσεις |
πριν από 1 έτος
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
Pipsa
πριν από 8 μήνες

Hey. I can see in your complaint that you have received the money. Right?

That is great.

How would you rate the casino overall now?

πριν από 5 μήνες

Πήρες τα χρήματα; Ίδια κατάσταση, τώρα περιμένουμε 10 μέρες... υποσχέσεις και υποσχέσεις και επικαλούμαστε αυτή την βιασύνη. Πώς το αντιμετωπίζετε αυτό εδώ;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Γεια,

Ναι, μετά από μια μακρά αναμονή και καταιγισμό μηνυμάτων, έφτασαν, μετά τα οποία έκλεισα τον λογαριασμό σε αυτό το καζίνο και ακόμη και το κλείσιμό του ήταν πολλή δουλειά και πόνος. Το μόνο που βοηθάει είναι η ενεργή επικοινωνία με το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Pipsa
πριν από 5 μήνες

Ευχαριστώ για την απάντηση. Έχω 3 φορές περισσότερες αναλήψεις σε αναμονή. Δεν έχουν καν ζητήσει επιβεβαιώσεις ακόμα. Ή λένε ότι δεν τις χρειάζονται. Πραγματικά απογοητευτικό... και έχω δεχθεί επίθεση...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Πήρες τα χρήματα; Ίδια κατάσταση, τώρα περιμένουμε 10 μέρες... υποσχέσεις και υποσχέσεις και επικαλούμαστε αυτή την βιασύνη. Πώς το αντιμετωπίζετε αυτό εδώ;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Hello, I see you got advice from another player or his experience.

Also that you have filed a complaint and so if another couple of days pass and you don't have the money our team will try to contact the casino.

Anyway, what did the casino say to you as a reason for the delay? When you say they didn't ask you for confirmations, do you mean documents?

πριν από 5 μήνες

Γειά σου,

Ναι, πήρα τα χρήματα και έκλεισα τον λογαριασμό. Και ναι, δεν χρειάστηκε να υποβάλω κανένα έγγραφο.

Αυτόματη μετάφραση:
Pipsa
πριν από 5 μήνες

It was directed at the other player, but it doesn't matter. Thanks for your experience and advice for others. 

I hope it works out as "good" for the player and she gets the money.

πριν από 5 μήνες

Γεια σας, είμαι εγγεγραμμένος στο μητρώο προσώπων που έχουν αποκλειστεί από τα τυχερά παιχνίδια στην Τσεχική Δημοκρατία και πήγα ανόητα στο καζίνο Roby. Με άφησαν να μπω εκεί και δεν ήθελαν καν επαλήθευση. Έβαλα πολλά χρήματα εκεί μέσα, αλλά στο τέλος τα κέρδισα πίσω και κάτι επιπλέον. Αλλά δεν ξέρω αν θα πάρω τα κέρδη, το καζίνο με διαβεβαιώνει ότι θα τα πάρω, αλλά φοβάμαι ότι έκανα κάτι ανόητο. Θα πάρω τα χρήματα πίσω ή τα έκανα θάλασσα και πώς μπορώ να τα πάρω πίσω αν το καζίνο δεν θέλει να πληρώσει το παιχνίδι; Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
Pipsa
πριν από 5 μήνες

Γεια σας, στον λογαριασμό μου, αφού έκανα μια ανάληψη, ξαφνικά δεν μπορώ να συνδεθώ ξανά. Δεν ξέρω τι να κάνω και μάλλον δεν θα βλέπω πλέον τα κέρδη μου, σωστά;🥲

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Γεια σου Jaro, ναι πήρα την πρώτη παρτίδα, περιμένω τη δεύτερη εδώ και 9 μέρες. Υποθέτω ότι θα έρθουν κι αυτές... αργεί... τους το "υπενθυμίζω" κάθε μέρα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Γεια σας, είμαι εγγεγραμμένος στο μητρώο προσώπων που έχουν αποκλειστεί από τα τυχερά παιχνίδια στην Τσεχική Δημοκρατία και πήγα ανόητα στο καζίνο Roby. Με άφησαν να μπω εκεί και δεν ήθελαν καν επαλήθευση. Έβαλα πολλά χρήματα εκεί μέσα, αλλά στο τέλος τα κέρδισα πίσω και κάτι επιπλέον. Αλλά δεν ξέρω αν θα πάρω τα κέρδη, το καζίνο με διαβεβαιώνει ότι θα τα πάρω, αλλά φοβάμαι ότι έκανα κάτι ανόητο. Θα πάρω τα χρήματα πίσω ή τα έκανα θάλασσα και πώς μπορώ να τα πάρω πίσω αν το καζίνο δεν θέλει να πληρώσει το παιχνίδι; Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Γεια σας, αν σκέφτομαι σωστά, αν είστε στο μητρώο αποκλεισμένων προσώπων, θα πρέπει να είναι για αυτήν τη χώρα.

Βλέπω ότι κέρδισες κάποιο χρηματικό ποσό και γι' αυτό αναφέρεις ότι δεν μπορείς να συνδεθείς.

Άρα το καζίνο σε μπλόκαρε ή ποιος είναι ο λόγος; Σου είπαν κάτι; Πόσο χρόνο χρειάζεται;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Γεια σου Jaro, ναι πήρα την πρώτη παρτίδα, περιμένω τη δεύτερη εδώ και 9 μέρες. Υποθέτω ότι θα έρθουν κι αυτές... αργεί... τους το "υπενθυμίζω" κάθε μέρα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Well, that's good news. 

Will you let me know when you have another batch of money?

If it's close to 14 days, definitely let me know.🙂

Jaro
πριν από 5 μήνες

Λοιπόν, κέρδισα κάτι και υπάρχει ακόμα κάτι στον λογαριασμό μου. Ένας τύπος μου έγραψε στη ζωντανή συνομιλία τους ότι δεν μπορώ να συνδεθώ επειδή είμαι εγγεγραμμένος στην Τσεχική Δημοκρατία, αλλά έχω ήδη κάνει δύο πληρωμές πριν μπλοκαριστεί ο λογαριασμός μου και λένε ότι τα κέρδη μου θα πληρωθούν, όπως και ο υπόλοιπος λογαριασμός μου. Αλλά κανείς δεν απαντά στην υποστήριξη μέσω email, οπότε δεν ξέρω αν είναι ανοησίες.

Αυτόματη μετάφραση:
smoll22
πριν από 5 μήνες

Αν συμβαίνει αυτό, δοκιμάστε να περιμένετε και να δείτε αν θα σας έρθουν τα χρήματά σας.

Αν καταφέρατε να εγγραφείτε και να κάνετε κατάθεση εκεί, τότε θα πρέπει να σας πληρώσουν τα χρήματα και αν δεν έχετε πλέον τίποτα στον λογαριασμό παίκτη σας, τότε θα πρέπει να τον κλείσουν.

Ωστόσο, εάν αυτό δεν συμβεί και δεν λάβετε τα χρήματα, ενημερώστε μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε, αν είναι δυνατόν.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 5 μήνες

Λοιπόν, θα περιμένω, έκανα ανάληψη των χρημάτων και τα υπόλοιπα δεν πήγαν αμέσως επειδή υπήρχε χαμηλό όριο ανάληψης. Είμαι στο μητρώο στην Τσεχική Δημοκρατία αυτή τη στιγμή, αλλά κανονικά μου επιτρεπόταν η είσοδος και μπορούσα να κάνω ανάληψη και μου είπαν ότι δεν χρειάζονταν την επαλήθευσή μου. Τους έγραψα για το μητρώο και μετά με μπλοκάρισαν και στο chat μου έγραψαν ότι οφειλόταν στο μητρώο, αλλά οι πληρωμές που είχα καταχωρήσει για ανάληψη θα μου στέλνονταν ακόμα. Και μου είπαν ότι θα μου έστελναν και τα υπόλοιπα από τον λογαριασμό, αλλά δεν μου επιτρέπεται ποτέ να συνδεθώ ξανά εκεί. Κάτι που δεν ήθελα καν να κάνω, ήταν εντελώς ανοησία αυτό που έκανα. Δεν καταλαβαίνω πώς κάποιος μπόρεσε να με αφήσει να μπω εκεί χωρίς προειδοποίηση και μετά αυτό. Αλλά λέγεται ότι οι άνθρωποι παίρνουν χρήματα από αυτούς στο τέλος, αλλά το μητρώο πιθανότατα θα είναι κακό για μένα. Διάβασα γι' αυτούς εδώ και πιθανότατα έχουν τα ποσά στο τέλος.

Αυτόματη μετάφραση:
smoll22
πριν από 5 μήνες

Χωρίς να κάνουν καμία επαλήθευση λογαριασμού, πιθανότατα δεν θα καταλάβουν αμέσως ότι βρίσκεστε σε ένα τέτοιο μητρώο, οπότε αν δεν το είχατε πει, ίσως να μπορούσατε να παίξετε εκεί για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Σε κάθε περίπτωση, θα ήταν σωστό να σου στείλουν τα χρήματα και μετά να κλείσουν τον λογαριασμό σου.

Φυσικά, αν είστε εγγεγραμμένος σε ένα τέτοιο μητρώο, θα ήταν καλύτερο να μην παίζετε σε καζίνο και να μην ξοδεύετε χρήματα εκεί, ώστε να μην προκαλέσετε περαιτέρω περιττά προβλήματα.

Δεν θα σας επιστρέψουν όλα τα καζίνο τα χρήματά σας.

Θα περιμένω τη συνέχεια.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 5 μήνες

Λοιπόν, έκανα κάτι ηλίθιο, αλλιώς δεν θα έπαιζα ούτε θα στοιχημάτιζα καθόλου, αλλά η ζωντανή συνομιλία λέει ότι θα μου το στείλουν. Αλλά η υποστήριξη δεν επικοινωνεί καθόλου μέσω email. Οπότε δεν ξέρω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Είμαι λοιπόν εγγεγραμμένος σε τσεχικά καζίνο. Αν είχα μείνει στη Σλοβακία, για παράδειγμα, θα μπορούσα να παίξω εκεί και αυτό δεν είναι τσεχικό καζίνο, οπότε μάλλον θα έπρεπε να το αποκτήσω και στη συνομιλία, λένε ναι, αλλά η υποστήριξη δεν με ενημερώνει καθόλου και δεν απαντά στα email μου. Στη συνομιλία μου είπαν ότι θα έπαιρνα τα χρήματα και το υπόλοιπο, αλλά δεν θα ξανασυνδεθώ ποτέ λόγω του μητρώου. Ελπίζω μόνο να μην υπάρξει ποινή για μένα και να μην μου επιβληθεί πρόστιμο. Αλλά ελπίζω πως όχι.

Αυτόματη μετάφραση:
smoll22
πριν από 5 μήνες

Λοιπόν, ξέρω ότι ήμουν κι εγώ σε ένα τέτοιο μητρώο όταν ήμουν ακόμα στο κολέγιο επειδή είχα υποτροφία. Θα έπρεπε να ισχύει όπως λες, ότι μόνο εντός μιας δεδομένης χώρας δεν πρέπει να παίζεις και να πηγαίνεις σε καζίνο αυτοπροσώπως.

Θα δούμε πώς θα πάει, αλλά μάλλον θα πρέπει να του δώσεις λίγο χρόνο. Τώρα μόνο να διαφωνούμε μπορούμε.

Έχετε κάποιο ιστορικό αναλήψεων στον λογαριασμό παίκτη σας, όπου αναγράφεται σε ποιο στάδιο βρίσκονται οι αναλήψεις που καταφέρατε να κάνετε; Αν ναι, προσπαθήστε να το ελέγχετε κατά καιρούς.

Αν δεν συμβεί τίποτα σε 14 ημέρες, ενημερώστε μας και θα δούμε αν μπορούμε να βοηθήσουμε. 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Έχω μόνο στιγμιότυπα οθόνης. Δεν μου επιτρέπει πλέον πρόσβαση στον λογαριασμό μου.

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.